| Linia de centura a Bucurestiului | |
|
+78yeu1 Capsuneanu Radu161 mishu88 laur 133 ciprian71 19jimmy84 Traveller alliens lifetec NIKU24 Luca tgv LanceR mielutu zburator brutusel IonutChircu email2bav dan tm Andrey_tm Balto adascalu spiderpc ANDU2100HP DPS DUAL baiazid George WAYNEN alexmorph3us razvan - trenuri doctor cfr Radu cstefan dan_dinca cfr500 Shinkasen sogard_2003 Rarau elm nenuandrei Mircea Condilescu Mihai-Aurel ionutz85 mihaiuc Dr2005 traian Nk11 Adrian78 dave nokia2010 stefan_br TonyGFR Razvan Tudor 040EC100 Boracik Vitosa popovici AlexD tuborgtnp Nesebar 63-1143-5 srazvi Andrei riciu tudor_toma82 cristi CFR sorinucu RazvanCFR TVlad cont dezactivat . cata SULZERUL 0733 IonutCFR2009 ldh80 didi stakee mardaryroby COSTACHE MIHAIL 82 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 12 Iul 2019, 12:59 | |
| Asa ar trebui sa fie, trenurile de marfa in tranzit sa evite trecerea prin Bucuresti. Reducerea numarului de trenuri serveste fluidizarii traficului rutier pe soseaua Petricani dar contribuie si la scaderea uzurii podului Constanta ce urmeaza sa intre in reparatii. Avind in vedere ca lucrarile se vor face - probabil - sub circulatie, va fi cu atit mai simplu cu cit vor fi mai putine convoaie.
In legatura cu lucrarile prezentate mai sus, am trecut acum o saptamina pe Sos. Chitilei si din viteza am reusit sa vad ca se montase si se aliniase sina. Lucrarile par terminate. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 12 Iul 2019, 13:31 | |
| La intersectia Soseaua Petricani- M800 Solutia ideala este un pasaj rutier denivelat peste calea ferata!
De asemenea, pasaje rutiere denivelate peste M800, in interiorul Bucurestiului, ar mai trebui realizate si in urmatoarele puncte:
-Soseaua Nordului- Strada Elena Vacarescu (in acest fel s-ar uni aceste doua strazi si s-ar creea o alternativa de circulatie la Soseaua Kiseleff)
-Strada Avionului- Drum Nisipoasa. Strada Avionului ar trebui indreptata, largita si prelungita spre nord printr-un pasaj peste calea ferata si unita cu Drum Nisipoasa, lucru care ar usura mult accesul spre cartierul ANL Henri Coanda.
-Eventual pe Soseaua Andronache. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 12 Iul 2019, 19:00 | |
| E o investiţie inutilă bucata aia de Centură. Avem o linie modernizată, care, la urma urmei, a fost făcută pentru marfă, nu ca să plimbe CFR Călători 2 trenuri cu 160 km/h. Iar Comisia Europeană vrea să vadă linia folosită, că dacă vine altul ca răposatul P.F., riscăm să ne ceară banii înapoi dacă vede ăla marfarele pe Centură. _________________ :TTT:
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 12 Iul 2019, 19:01 | |
| - ldh80 a scris:
- -Eventual pe Soseaua Andronache.
Acea zonă ţine de Voluntari. Ca şi cea din Pipera, de altfel. _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 12 Iul 2019, 19:44 | |
| Intreaga cale ferata de centura a Bucurestiului ( Mogosoaia- Otopeni- Voluntari- Ram. Voluntari- Ram. Fabrica de paine Loulis- Ram. 1 Titan- Titan Grupa Marfuri- Ram. Abator- Popesti Leordeni- Berceni- Jilava- Ram. 1 Jilava- Ram. Magurele- Varteju- Bucuresti Vest- Chiajna- Ram. Post Rudeni- Ram. Post Colentina- Mogosoaia) ar trebui reconstruita pentru VS de 100 sau 120 km/h, dublata (singura portiune unde nu este spatiul in teren pentru dublare ar fi intre Ram. Post Rudeni- Ram. Post Colentina- Mogosoaia), electrificata si echipata cu BLA, pentru a servi in mod optim urmatoarelor scopuri:
-Tranzitul trenurilor de marfa (pentru acestea o VS de 100 km/h este suficienta)
-Circulatia unor trenuri suburbane compuse din rame electrice (eventual cu material rulant care sa apartina de STB) care sa usureze accesul calatorilor din localitatile situate in imediata vecinatate a caii ferate de centura dinspre si spre statia Bucuresti Nord
Primaria Capitalei ar trebui sa faca demersurile necesare la CFR-SA-Infrastructura pentru modernizarea caii ferate de centura.
In alte capitale europene trenurile suburbane sunt bine utilizate, iar Bucurestiul poate aveea si el astfel de trenuri suburbane. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 12 Iul 2019, 19:51 | |
| - Dr2005 a scris:
- ldh80 a scris:
- -Eventual pe Soseaua Andronache.
Acea zonă ţine de Voluntari. Ca şi cea din Pipera, de altfel. In zona de nord, limita administrativa intre Municipiul Bucuresti si "orasul" Voluntari o reprezinta chiar M800, incepand de la pasajul cu Soseaua Pipera, spre est. Asadar un eventual pasaj rutier peste M800 in zona Strada Avionului- Drum Nisipoasa ar fi in interiorul municipiului Bucuresti! Celelalte doua pasaje rutiere propuse- cu Soseaua Petricani si cu Soseaua Andronache- ar fi intradevar la limita dintre municipiul Bucuresti si "orasul" Voluntari! Dar, tinand cont de cine conduce PMB respectiv primaria Voluntari, cred ca cele doua primarii ar gasi un numitor comun pentru constructia acestor pasaje rutiere peste M800! |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 15 Iul 2019, 13:28 | |
| - Dr2005 a scris:
- E o investiţie inutilă bucata aia de Centură. Avem o linie modernizată, care, la urma urmei, a fost făcută pentru marfă, nu ca să plimbe CFR Călători 2 trenuri cu 160 km/h. Iar Comisia Europeană vrea să vadă linia folosită, că dacă vine altul ca răposatul P.F., riscăm să ne ceară banii înapoi dacă vede ăla marfarele pe Centură.
Comisia europeana mai bine sa isi vada de imbecilii ei ca noi ii avem pe ai nostri. Daca ar fi dupa ai lor (si o mare parte din ai nostri) am ramine cu "coridoarele" si atit. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 16 Iul 2019, 08:40 | |
| Nu cred ca are treaba Comisia Europeana pe unde decide CFR-SA sa dirijeze trenurile de Marfa!
Este o decizie strict a CFR-SA- mai precis a celor de la coordonarea si planificarea traficului (nu stiu cum se numeste acum acest serviciu din cadrul CFR-SA) si a operatorilor RC (de la regulatoarele de circulatie). |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Joi 12 Sept 2019, 15:43 | |
| - ldh80 a scris:
- Cateva fotografii cu lucrarile in derulare de pe portiunea Ram. Post Rudeni- Ram. Post Colentina- Statia Mogosoaia a caii ferate de centura, ....
Lucrarile , conform celor mentionate de dumnealui, urmeaza a fi finalizate in septembrie. Mai stiti ceva de aceste lucrari? Mai dureaza, s-au finalizat? Ultima oara cind am trecut prin apropiere (in iulie) pareau terminate. Nu am mai gasit pe internet nici un reportaj. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Joi 12 Sept 2019, 17:59 | |
| Sunt finalizate, s-a montat si catenara. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 13 Sept 2019, 13:42 | |
| A fost repus in functiune sau se va repune in functiune si sistemul BLA dintre Statia Mogosoaia- Ram. Post Colentina- Ram. Post Rudeni ? |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 23 Dec 2019, 11:43 | |
| E posibil; am fost ieri sa vad daca s-a circulat pe aceasta portiune refacuta si am facut niste fotografii. Sina e ruginita si nu pare sa fi fost circulata dar am remarcat ca au sapat recent un sant, probabil pentru cablurile de semnalizare: Atit cit am putut vedea din apropierea podului Chitila, au fost facute lucrari si la sistemul de electrificare. Au mutat doi stilpi intr-o configuratie atipica, mai sus pe malurile debleului: Probabil mutarea lor s-a facut din cauza solului instabil sau ca sa faca loc pentru santurile de drenaj. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 23 Dec 2019, 12:37 | |
| Mai exact unde este situat macazul din prima fotografie si ce linie se ramifica din el ? Este situat cumva la Ram. Post Colentina ? |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 23 Dec 2019, 16:47 | |
| Aici e: Presupun ca acolo e Ramificatia Post Colentina iar firul acela paraginit ce se desprinde din macaz merge spre Halta Depoul Bucuresti Triaj. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Sam 04 Ian 2020, 15:02 | |
| "Firul acela paraginit" (care se desprinde din macazul din fotografie) trece si el pe sub M300/M500/L1000, dupa care face o curba larga spre stanga, se uneste cu o linie care vine dinspre Ram. Post Giulesti, trece pe la sud de halta Depoul Bucuresti Triaj h., traverseza la nivel strada Teodor Neagoe, apoi se uneste cu firul care vine dinspre statia Chitila (vechea linie care asigura legatura dintre statia Chitila si fostele grupe de triere A1 si B1 "Triajul vechi"), dupa care trece (sau trecea) prin fostele grupe de triere A1 si B1, dupa care trecea pe sub podul pe care trece linia Ram. Pajura- Bucurestii Noi, apoi trecea pe langa halta Carpati h. si in final se unea cu firul 3 Chitila la Ram. Bucuresti Nord Post 5.
Rolul acestui "fir paraginit" era acela de a permite accesul dinspre M700 (via statia Mogosoaia, via centura) spre fostele grupe de triere A1 si B1.
Pentru sporirea capacitatii M700 si sa-i spunem "dublarea" M700 intre Bucuresti Nord si Mogosoaia, s-ar putea utiliza firul 3 Chitila, acest "fir paraginit" (care evident ar trebui si el reconstruit) si partial centura (intre Ram. Post Colentina- statia Mogosoaia), prin:
-Montarea unui macaz simplu pe firul 3 Chitila si a semnalelor corespunzatoare de ramificatie, imediat dupa trecerea de halta Depoul Bucuresti Triaj h, in sensul spre statia Chitila (acest lucru ar presupune si modificarea instalatiei CE a HM Pajura);
-Montarea unui TDJ (sau unei traversari simple) pe firul care trece pe la sud de halta Depoul Bucuresti Triaj h. si merge spre statia Chitila;
-Montarea unui macaz simplu pe firul care merge spre Ram. Post Colentina.
Ideea ar fi de realizat legatura intre firul 3 Chitila (3K Bucuresti Nord- Chitila) si acest "fir paraginit" care se desprinde de la Ram. Post Colentina. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului | |
| |
|
| |
| Linia de centura a Bucurestiului | |
|