|
| Linia de centura a Bucurestiului | |
|
+78yeu1 Capsuneanu Radu161 mishu88 laur 133 ciprian71 19jimmy84 Traveller alliens lifetec NIKU24 Luca tgv LanceR mielutu zburator brutusel IonutChircu email2bav dan tm Andrey_tm Balto adascalu spiderpc ANDU2100HP DPS DUAL baiazid George WAYNEN alexmorph3us razvan - trenuri doctor cfr Radu cstefan dan_dinca cfr500 Shinkasen sogard_2003 Rarau elm nenuandrei Mircea Condilescu Mihai-Aurel ionutz85 mihaiuc Dr2005 traian Nk11 Adrian78 dave nokia2010 stefan_br TonyGFR Razvan Tudor 040EC100 Boracik Vitosa popovici AlexD tuborgtnp Nesebar 63-1143-5 srazvi Andrei riciu tudor_toma82 cristi CFR sorinucu RazvanCFR TVlad cont dezactivat . cata SULZERUL 0733 IonutCFR2009 ldh80 didi stakee mardaryroby COSTACHE MIHAIL 82 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Linia de centura a Bucurestiului Lun 24 Aug 2009, 11:25 | |
| Linia de centura a Capitalei, face inconjurul orasului, intersectand toate liniile feroviare care intra in Bucuresti. Astfel, in partea de nord intalneste magistrala 1000(Ploiesti), sectia 901 care vine de la Pitesti, precum si magistrala 700 care vine de la Urziceni. In partea de est a orasului se intersecteaza cu magistrala 8oo(Constanta) si cu secundara 801 (Oltenita). Partea de vest se intersecteaza cu linia care vine de la Videle(M900),iar in partea de sud a Capitalei, linia de centura intalneste linia care vine de la Giurgiu(902). In partea de nord-est si nord vest, linia de centura este dubla electrificata, in partea de est este simpla electrificata, iar in rest simpla neelectrificata. In prezent, linia de centura foloseste transportului de marfa, si acesta foarte redus mai ales in partea de sud.In urma cu catva timp, in partea de nord-est a centurii, au trecut si trenuri de calatori, care faceau legatura intre Bucuresti si Constanta, din cauza lucrarilor de modernizare de pe tronsonul Gara de Nord, Gara Baneasa, Gara Pantelimon.De altfel, singurul tronson al liniei de centura care mai este folosit traficului de calatori, este in partea de sud-est, intre garile Pantelimon si Bucuresti-Sud. Singura garnitura este cea care pleaca din Gara Obor si duce la Oltenita. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 24 Aug 2009, 11:49 | |
| In ziarul 'Adevarul de seara' de marti 4 noiembrie 2008, am gasit un reportaj in care se specifica faptul ca s-a dat startul lucrarilor la linia de centura, pentru trenul regional, care va inconjura Bucurestiul. Insa a trecut aproape un an, si de atunci nu am mai aflat nimic.Dar oare daca tot vor sa infiinteze tren regional, nu se putea pune in circulatie cu restrictii de viteza, in timp, ce lucrarile se puteau executa in paralel? %%%%%%%%% %%%%%%%%% ********************** |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 24 Aug 2009, 11:57 | |
| In acelasi ziar, scrie ca primele zone de lucru, vor fi Statiile Pantelimon si Obor, doua din cele 27 de statii existente pe ruta inelului feroviar. Ciudat aspect, tinand cont de faptul ca in aceeasi perioada, alt ziar, numit Foisorul de Foc, anunta ca Gara Obor va fi transformata in muzeu! Iar aici, in Adevarul de seara, scrie ca Gara Obor va fi una din cele 27 de statii prin care va circula trenul regional, si impreuna cu gara Pantelimon, vor fi primele care vor intra in lucru! Iata deci , 2 ziare care se bat cap in cap!!! (a se vedea topicul Gara Bucuresti Obor) |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6219 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 24 Aug 2009, 13:10 | |
| Din cunostintele mele, stiu ca se poate circula cu un Desiro pe toata centura Bucurestiului. In livretele de calatori din anii 90 erau trecute doua perechi de trenuri, o pereche pe partea vestica a Bucurestiului, respectiv pe partea estica a acestuia. Opririle erau de maxim 30 secunde in multe locuri, cred ca aveau mai mult un regim de tramvai. |
| | | stakee User Dezactivat
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5816 Data de inscriere : 07/08/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 24 Aug 2009, 13:29 | |
| Mare adevar referitor totodata si la denumirea ziarului Macar exista acel personal de Bucuresti Nord-Obor Si marele "express" de Otopeni |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 24 Aug 2009, 15:41 | |
| - stakee a scris:
-
Macar exista acel personal de Bucuresti Nord-Obor
Si marele "express" de Otopeni Care acel personal Bucuresti Nord-Dragonul Rosu-Bucuresti Obor circula cu cel mult 15 calatori, iar marele express de Otopeni, cel mult 7-8 calatori. Nu am vazut vreodata sa aiba mai multi calatori . Si iata ca nu se desfiinteaza. In schimb, s-au scos din circulatie trenuri care aveau mult mai multi calatori! Au fost anulate! Pe motiv ca nu sunt rentabile! |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Lun 12 Oct 2009, 13:51 | |
| In aceasta harta, se vede Linia de Centura a Bucurestiului, exact asa cum este ea, simpla, sau dubla, cu rosu este electrificata, cu negru este neelectrificata Alta harta cu linia de centura |
| | | didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6569 Data de inscriere : 28/09/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Dum 13 Iun 2010, 22:23 | |
| Cum am dat o fuga intr un oras din Ilfov am zis sa pozez si linia de centura ce trece prin sudul Bucurestiului linga localitatea Magurele pozele sunt facute spre directia Bragadiru. Din ce vad eu niste stilpi pentru catenara.Era cumva planificat electrificarea acestei linii? |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| | | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15506 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Vin 25 Iun 2010, 21:14 | |
| Linia de centura imediat ce se desparte de M1000 in apropiere de Chitila |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia de centura Mier 01 Dec 2010, 14:12 | |
| Din cate stiu, a fost construita in anii 50'. Tronsoanele ar fi: -Mogosoaia- Otopeni- Constantin David (Voluntari)= linie dubla electrificata -Constantin David- Ram. Constantin David- Ram. ?- Titan Grupa Marfuri= linie simpla electrificata (insa din ce am vazut pe videoclip yutub Bucuresti- Oltenita, intre Ram. Constantin David- Titan Grupa Calatori au mai ramas numai stalpii !!!) -Titan Grupa Marfuri- R ? (de unde se ramifica linia industriala paralela cu Dambovita)- Popesti Leordeni- Berceni- Jilava= linie simpla -Jilava- R.1 Jilava- R.3.Jilava (de unde trebuia sa se ramifice linia spre portul Bucuresti-1 Decembrie)- Varteju- Bucuresti Vest- Chiajna= linie dubla -Chiajna- R.Rudeni- R. Pod Colentina= linie dubla electrificata -R. Pod Colentina- Mogosoaia= linie simpla electrificata (dar la fel ca si pe tronsoanele Depou Bucuresti Triaj h.- Mogosoaia sau Pantelimon- Ram. Constantin David au mai ramas doar stalpii !) Si o intrebare: aceste portiuni de linii "dezelectrificate", a demontat CFR-ul linia de contact? Ma gandesc ca idiotii care ar fi incercat sa fure se electrocutau. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 01 Dec 2010, 15:45 | |
| Linia de centura:
km 00+000 Post Macaze Ram. Buciumeni km 06+200 Mogosoaia km 12+600 Otopeni Hm. km 25+400 Voluntari Hm. (fosta Constantin David) km 28+000 Ram. Voluntari km 31+400 R1 Bucuresti Sud km 32+900 Bucuresti Sud (fosta Dudesti Gr. Tehnica) km 39+900 Ram. Abator km 41+700 Popesti Leordeni Hm. km 46+200 Berceni Hm. km 49+300 Jilava km 50+500 R1 Jilava km 57+900 Vârteju km 65+000 Ram. Bucuresti Cotroceni km 65+600 Bucuresti Vest (fosta Ciorogârla) km 68+100 R2 Chiajna km 70+800 Chiajna km 73+200 Ram. Rudeni km 75+400 Chitila km 78+500 Post Macaze Ram. Buciumeni ------------------------------------------------------- km 00+000 Ram. Rudeni km 01+300 Ram. Colentina km 06+300 Mogosoaia
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Mier 01 Dec 2010, 17:35, editata de 1 ori |
| | | SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5658 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 01 Dec 2010, 16:31 | |
| - Citat :
Si o intrebare: aceste portiuni de linii "dezelectrificate", a demontat CFR-ul linia de contact? Ma gandesc ca idiotii care ar fi incercat sa fure se electrocutau. Portiunea aceea de catenara a fost furata, nu demontata de ceferisti. Stiu sigur lucrul asta, nu odata intamplandu-se ca trenul 8081 sa plece si cu 3-4 ore intarziere din Titan Sud din cauza hotilor catenarei. Cum se fura catenara fara ca hotii sa se electrocuteze? Simplu! Se ia o bucata lunga de cablu sau ceva de fier cu care se face contactul catenara-sina, moment in care se produce scurt-circuit pe retea. In acest moment hotul sau hotii actioneaza fara frica de a se curenta. Cam asa s-a procedat pe acest tronson al liniei de centura, mai ales ca traficul de noapte era practic inexistent. |
| | | cata
Numarul mesajelor : 282 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5767 Data de inscriere : 01/02/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 01 Dec 2010, 17:32 | |
| LDH80: linia de centura a Bucurestiului are la baza fosta linie a forturilor, care a implinit de mult 100 de ani. Era linia de legatura (ca si soseaua de langa devenita intre timp soseaua de centura) dintre forturile capitalei. Forturile exista si astazi in diverse stadii si sunt un potential istoric imens, lasat in bataie de joc. Din memorie: data inceperii constructiei liniei forturilor si a legaturilor intre este 1896, data de finalizare undeva prin 1910.
Catenara a fost demontata de CFR datorita deselor furturi. Zona este inca circulata desi cu greu mai poti crede acest lucru. Prin 1996 inca am mai prins ultimele trenuri destinate personalului CFR, care erau alcatuite din automotoare 77 si care faceau centura Bucurestiului. Plecau din Gara de Nord dar trageau sub fosta pasarela Basarab, imediat dupa zona de macaze. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Joi 02 Dec 2010, 08:56 | |
| Forturile aici. http://exploratorurban.wordpress.com/2009/11/21/forturile-partea-1/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului | |
| |
| | | | Linia de centura a Bucurestiului | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |