Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Linia de centura a Bucurestiului

In jos 
+78
yeu1
Capsuneanu
Radu161
mishu88
laur 133
ciprian71
19jimmy84
Traveller
alliens
lifetec
NIKU24
Luca tgv
LanceR
mielutu zburator
brutusel
IonutChircu
email2bav
dan tm
Andrey_tm
Balto
adascalu
spiderpc
ANDU2100HP
DPS
DUAL
baiazid
George
WAYNEN
alexmorph3us
razvan - trenuri
doctor cfr
Radu
cstefan
dan_dinca
cfr500
Shinkasen
sogard_2003
Rarau
elm
nenuandrei
Mircea Condilescu
Mihai-Aurel
ionutz85
mihaiuc
Dr2005
traian
Nk11
Adrian78
dave
nokia2010
stefan_br
TonyGFR
Razvan Tudor
040EC100
Boracik
Vitosa
popovici
AlexD
tuborgtnp
Nesebar
63-1143-5
srazvi
Andrei
riciu
tudor_toma82
cristi CFR
sorinucu
RazvanCFR
TVlad
cont dezactivat .
cata
SULZERUL 0733
IonutCFR2009
ldh80
didi
stakee
mardaryroby
COSTACHE MIHAIL
82 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 24 ... 34  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Calea ferata de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeVin 24 Mai 2013, 12:05

Cand s-a circulat ultima data cu tractiune electrica pana la Titan Grupa Marfuri (cu tren de marfa evident) ?
Ce m-a mirat- cum de nu s-a construit in zona intersectiei cf de centura cu M800 un racord care sa permita si accesul direct dinspre Titan Marfuri spre Constanta, mai ales ca inainte de 1990 din Titan Marfuri se formau trenuri cu marfuri pentru export prin port Constanta ? Astfel un tren-naveta de la Titan Marfuri la port Constanta nu ar mai fi trebuit sa rebruseze in Pantelimon ori Constantin David/Voluntari!

In vremurile bune statia Titan aveea probabil cca 14 angajati la miscare-comercial pe tura: doi impegati de miscare (unul la grupa calatori, altul la grupa marfa), 6 acari, partida de manevra (la ce trafic de marfa era acolo trebuie sa fi fost cel putin 4-5 manevranti pe tura), un casier.
Din acestia astazi cati mai sunt ?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeMier 19 Mar 2014, 14:13

Cateva date despre aceasta liniei.

- Statii

-Mogosoaia km 0 (statia are 8 linii si instalatie CED. Deservea urmatoarele unitati- Depozite BDP, Depozite Lackner & Schvartz, Depozite Romtrans, Bere-Bauturi. Linia industriala care astazi deserveste Bere-Bauturi era pana la începutul anilor 70 traseul initial al cai ferate de centura, intre statiile Mogosoaia si Chitila)
-Otopeni km 6, 4 (statia are 5 linii si instalatie CED)
-Constantin David/Voluntari km 19 (statia are 7 linii si instalatie CED. Deserveste un siloz de cereale)

Intre statiile Mogosoaia si Constantin David/Voluntari, linia era dublata si electrificata, echipata cu BLA. Din pacate astazi (din ce an ?) electrificarea dar si sistemul de semnalizare BLA au fost fie furate, fie distruse!

-Ram. Constantin David/Ram. Voluntari km 21,6 (macazele de aici si semnalele sunt mecanice, deservite de un post de acar ?)
-Ram. Loulis km 23,8 (desrveste fabrica de paine cu accelasi nume. Macazele si semnalele de aici sunt mecanice, deservite de un post de acar ?)
-Ram. 1 Titan km 26 (deservita de un post de acar)
-Titan Grupa Marfuri km 27,5 (statia avea 17 linii si o instalatie tip SBW, cu semnalizare mecanica. Deservea cele doua mari platforme industriale din estul Bucurestiului- platforma 23 August/Republica si platforma Policolor, dar si FCME, Isovolta, si CET Sud Vitan. Avea probabil si revizie pentru vagoanele de marfa)

Intre statiile Constantin David/Voluntari si Titan Grupa Marfuri linia era simpla electrificata. Prin 2006 linia de contact este furata! Se circula in sistem de cale libera.

-Ram. Abator km 31 (de aici pleca o linie industriala ce mergea paralel cu Dambovita si deservea fostul abator, si o alta pentru Centru Massa Logistic. In perspectiva tot de aici urma a fi racordat viitorul port Glina. Deservita de un post de acar)
-Statia Popesti-Leordeni km 36, 3 (statia avea 5 linii, instalatie SBW si deservea Danubiana, un depozit pentru situatii de urgenta, alte fabrici, Viscofil, Guzuchim si depoul Metrorex IMGB)
-Statia Berceni km 40,7 (statia avea 6 linii, instalatie tip SBW, si deservea platforma IMGB, Admeb si un centru Remar)
-Statia Jilava km 43,7 (statia are 6 linii, instalatie CED si deserveste Bumbacaria Jilava si un depozit Petrom)

Intre statiile Titan Grupa Marfuri si Jilava linia este simpla, circulandu-se in sistem de cale libera.

-Ram. 1 Jilava (km 45,1. De aici se ramifica linia pentru Arteca)
-Ram. 3 Jilava (km 46,5. De aici urma sa se ramifice linia pentru portul Bucuresti/1 Decembrie)
-Ram. Magurele (km 51. De aici se ramifica linia penstru institutul de fizica nucleara de la magurele)
-Statia Varteju (km 53. Statia avea 10 linii, instalatie CED si deservea fosta centrala termica Bragadiru, un complex zootehnic si Somic Bragadiru)
-Ram. Cotroceni (km 59. De aici se ramifica linia spre statia Cotroceni-Militari)
-Statia Bucuresti-Vest/Ciorogarla (km 60. Statia are 9 linii, instalatie CED si deserveste platforma Industriilor/IREMOAS)
-Ram. 1 Chiajna (km 63)
-Statia Chiajna km 65 (are 6 linii si instalatie CED)

Intre statiile Jilava si Chiajna linia este dublata, echipata cu BLA.

-Ram. Post Rudeni (km 68)

Intre statia Chiajna si Ram. Post Rudeni linia este dublata si electrificata, echipata cu BLA.

-Ram. Post Colentina (km 69)

Intre Ram. Post Rudeni si ram. Post Colentina linia era simpla electrificata, echipata cu BLA. Astazi nu numai electrificarea si sistemul BLA au fost furate, ci si chiar portiuni din sina! Când s-a circulat ultima data pe acolo ?

-Statia Mogosoaia (km 70).

Intre Ram. Post Colentina si statia Mogosoaia linia era simpla electrificata, echipata cu BLA. Astazi electrificarea a fost fie furata fie dezafectata si pe acest segment, probabil la fel si sistemul BLA.

Datele au fost preluate cu ajutorul wikimapia.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeMier 19 Mar 2014, 18:24

,,Ramificaţia Abator" deserveşte CET Sud, care CET Sud avea, cândva, şi antestaţie cu 3 linii (acum ocupată ilegal de ţigani). Ţinând cont că secţia avea semnalizare mecanică (în 2008 mai lucra postul de barieră de la Str. Nicolae Teclu! În 2010 nu mai funcţiona postul de la barieră şi dispăruse şi semnalul mecanic), e posibil ca şi antestaţia să fi avut astfel de semnalizare:
http://transport-in-comun.ro/trenuri/infra/buc_sud-cet_sud.html

Staţia Vârteju deservea şi o unitate militară, aflată în fostul fort din zonă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeMier 19 Mar 2014, 19:13

Din ce am vazut pe wikimapia, linia industriala pentru CET-Sud Vitan se ramifica din Titan Grupa marfuri, merge paralel cu linia curenta, subtraverseaza Autostrada Soarelui si apoi soseaua Libertatii. Din acest punct, linia curenta face o curba la stanga, trece apoi podul peste Dambovita si ajunge la Ram. Abator. Pe cand linia industriala spre CET-Sud Vitan dupa ce subtraverseaza strada Libertatii se indreapta spre vest.
Ram. Abator e pe partea dreapta a Dambovitei, pe cand CET-Sud e pe partea stanga a Dambovitei.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeMier 19 Mar 2014, 20:18

La Glina, după podul peste Dâmboviţa, a fost cândva o staţie, se mai văd clădirile în paragină.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
adascalu

adascalu


Numarul mesajelor : 87
Varsta : 23
Localizare : Cernavodă , judetul Constanta , România
Reputatie : 3999
Data de inscriere : 22/03/2014

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeMier 09 Apr 2014, 22:07

Dr2005 a scris:
La Glina, după podul peste Dâmboviţa, a fost cândva o staţie, se mai văd clădirile în paragină.
poti sa imi dai un link la google maps?
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6773
Data de inscriere : 05/12/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeMier 09 Apr 2014, 22:46

No, ca iti dau eu !

https://maps.google.ro/‎
Sus In jos
adascalu

adascalu


Numarul mesajelor : 87
Varsta : 23
Localizare : Cernavodă , judetul Constanta , România
Reputatie : 3999
Data de inscriere : 22/03/2014

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeMar 15 Apr 2014, 14:32

Paul CFR a scris:
No, ca iti dau eu !

https://maps.google.ro/‎
imi da o eroare
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11657
Data de inscriere : 08/09/2011

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeMar 15 Apr 2014, 14:47

Asta sigur iti va merge: https://www.google.ro/maps
Sus In jos
adascalu

adascalu


Numarul mesajelor : 87
Varsta : 23
Localizare : Cernavodă , judetul Constanta , România
Reputatie : 3999
Data de inscriere : 22/03/2014

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeMar 15 Apr 2014, 15:33

asta merge dar imi trebuie link street view cu cladirile de care zicea Dr2005
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeMar 15 Apr 2014, 15:59

Acolo era Post Macaze Abator.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeMar 15 Apr 2014, 23:25

Din ce am vazut pe wikimapia acel "Post macaze Abator" deserveste : Centrul Logistic Massa, un fel de rampa pentru materiale de constructii situata langa Protan SA. De asemenea, nu stiu pana cand a fost folosita si a existat calea ferata ce mergea paralel cu splaiul sudic al Dambovitei, trecea pe langa serele Popesti-Leordeni, apoi langa actualul targ de masini Vitan, apoi pe langa a ceea ce trebuia sa fie lacul Vacaresti si ajungea la fostul abator comunal din zona podului Mihai Bravu!
De asemenea, pe splaiul nordic al Dambovitei, pe partea opusa statiei de epurare Gina, se observa un fel de alveola a Dambovitei, unde urma sa fie amenajat un port Bucuresti-Glina. Tinand cont de pesajul redus a Dambovitei, urma a fi probabil un fel de "port turistic" pentru ambarcatiuni usoare.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8415
Data de inscriere : 16/01/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeMier 07 Mai 2014, 23:44

Observasem zilele trecute cit de des se pune bariera la trecerea de nivel de pe soseaua Petricani. Se fac cozi mari si mai ales in orele de virf e un chin sa mergi spre Pipera sau Bucuresti. Magistrala 800 are un trafic mare insa cred ca numai o parte din el e musai sa treaca pe aceasta portiune. Ce parere aveti, nu-i asa ca Ploiestiul si Craiova (sau Pitesti, de ce nu?) genereaza peste 50% din trafic?

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Ploiesti

Daca acesta ar fi deviat pe centura, s-ar elibera mult din congestia rutiera formata nu numai pe sos. Petricani dar si pe sos. Andronache (notate cu 1 si 2 pe imaginile de mai jos). In plus, odata cu modernizarea centurii rutiere a Bucurestiului s-au construit pasaje rutiere in locul fostelor treceri la nivel astfel ca fluiditatea circulatiei nu ar fi deloc afectata (cu exceptia DN1A, la Buciumeni).

Ca distanta, am calculat ca spre directia Ploiesti ar fi numai 2km in plus pe centura (traseul verde).

Spre Craiova diferenta e de 14km dar daca s-ar reface si re-electrifica portiunea Mogosoaia - Chitila (traseul galben), s-ar cistiga peste 6km:

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Craiova

Cred ca ideea e buna si o sa incerc sa o popularizez. Cred ca o sa prinda, mai ales la "persoanele influente" exasperate de statul in masina in drum spre domiciliul din Pipera. Sint sigur ca nu le-a trecut prin cap ce simplu se poate rezolva.

Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 08 Mai 2014, 00:13

Buna idee, dar de ce a renuntat CFR la respectivele trasee?
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9707
Data de inscriere : 02/11/2008

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 08 Mai 2014, 00:17

Din cate stiu centura de nord este inchisa, parca s-a furat catenara si alte piese.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat





Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 15 Icon_minitime

Sus In jos
 
Linia de centura a Bucurestiului
Sus 
Pagina 15 din 34Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 24 ... 34  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Sudul Bucurestiului
» Berceni (Centura Bucuresti)
» Popesti-Leordeni (Centura Bucuresti)
» M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
» Voluntari (calea ferata de centura)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-
Mergi direct la: