| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6528 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2015, 14:38 | |
| http://adevarul.ro/news/eveniment/exclusiv-suntsantajati-salariatii-cfr-nu-si-mai-ceara-drepturile-salariale-1_5680066637115986c6de13c8/index.html
Ce sefi domnule,astia nu stiu pe ce lume traiesc! |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6528 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 02 Ian 2016, 09:43 | |
| http://adevarul.ro/locale/targu-jiu/cele-mai-frumoase-plimbari-trenul-romania-mocanita-ajunge-locuri-salbatice-trenul-circula-inima-muntelui-1_568685a337115986c606f2f8/index.html |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Ian 2016, 14:14 | |
| http://ziuadecj.realitatea.net/economie/tranzactie-interna-in-grupul-clujean-transferoviar--143826.html
Decizia a fost luată în condițiile în care, pe de o parte, Transferoviar Călători are o datorie de 19 milioane de lei către Transferoviar Grup și, pe de alta, capitalizarea era necesară pentru o dezvoltare societății, conform site-ului Profit.ro.
Acționarii au decis ca majorarea de capital să fie făcută prin compensarea creanței Transferoviar Grup față de Transferoviar Călători. Transferoviar Grup, înființat în 2003, este deținută de omul de afaceri Călin Mitică. Acesta are o participație de 98,8%.
Grupul de firme este compus din Remarul 16 Februarie Cluj, Uzina de Vagoane Aiud, Societatea de Întreținere și Reparații Vagoane Caransebeș (cu operațiuni pe piața de construcții și reparații material rulant) și Transferoviar Grup și Transferoviar Călători (cu activități pe piața de transport marfă, respectiv, începând cu anul 2010, de transport călători).
Transferoviar Grup a înregistrat, în 2014, afaceri de 170,2 milioane de lei (38,3 milioane de euro) și un profit de 1,6 milioane de lei (360.000 de euro), potrivit datelor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanțe. Compania avea anul trecut 625 de angajați. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Ian 2016, 16:30 | |
| - lifetec a scris:
- Am vazut pe la sfarsitul lui noiembrie 2104 format dintr-un 2186 si inca un vagon cu DA la tractiune
Mai ți-aduci aminte era într-una din zilele de L-V sau era in S-D. Întreb pentru ca ar fi interesant de aflat daca era L-V cum l-au format pe 2482 Podu Olt - Lotru si invers la 1721. Dar după cum expui problema cred ca era ziua de S sau poate D. Oricum in relația Sibiu-Brasov astea sunt cazuri extrem de rar când pica Desiro. |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11403 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Ian 2016, 16:42 | |
| - Amiralul a scris:
- http://adevarul.ro/news/eveniment/exclusiv-suntsantajati-salariatii-cfr-nu-si-mai-ceara-drepturile-salariale-1_5680066637115986c6de13c8/index.html
Ce sefi domnule,astia nu stiu pe ce lume traiesc! asa aberatie,mai rar |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Ian 2016, 21:26 | |
| Culmea ca ala recunoaste nonsalant.
|
|
| |
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4739 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 03 Ian 2016, 22:11 | |
| - Vitosa a scris:
- lifetec a scris:
- Am vazut pe la sfarsitul lui noiembrie 2104 format dintr-un 2186 si inca un vagon cu DA la tractiune
Mai ți-aduci aminte era într-una din zilele de L-V sau era in S-D. Întreb pentru ca ar fi interesant de aflat daca era L-V cum l-au format pe 2482 Podu Olt - Lotru si invers la 1721. Dar după cum expui problema cred ca era ziua de S sau poate D. Oricum in relația Sibiu-Brasov astea sunt cazuri extrem de rar când pica Desiro. Cred ca era sambata |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 04 Ian 2016, 00:21 | |
| http://adevarul.ro/locale/buzau/trenuri-intarziate-cauza-sine-fisurate-buzau-faurei-1_5689141937115986c6169df0/index.html |
|
| |
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8568 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 04 Ian 2016, 10:02 | |
| http://www.antena3.ro/actualitate/calatorie-de-cosmar-zeci-de-calatori-cfr-au-fost-transportati-in-frig-si-intuneric-332777.html |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 35 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7109 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 04 Ian 2016, 10:08 | |
| ``Pai nu vedeti pe geanta ca e zapada ?! `` Normal ca e zapada, se vede foarte bine in reportaj ce viscol era afara, ca doar nu a adus zapada cu el din tren |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 05 Ian 2016, 00:09 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Nicio+iarna+fara+probleme+in+Romania Chit că știrea e proastă, 1642 a stat 65 de minute în așa zis câmp, nu 2 ore, dar sigur are un impact negativ asupra imaginii mai bune pe care încearcă CFR s-o creeze. Săracii oameni care au venit cu Desiro de la Pitești, au înghețat complet, dar nici alții n-au fost mai norocoși cu încălzirea în tren.
|
|
| |
matei vulcan
Numarul mesajelor : 96 Varsta : 44 Localizare : Constanta Reputatie : 4292 Data de inscriere : 03/06/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 05 Ian 2016, 09:46 | |
| In acea știre se vorbește de trenul Baia Mare -Cta.care tren???ca el nu exista.oare înainte sa scrie asemenea Inepții nu se pot informa in prealabil? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20633 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25577 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 05 Ian 2016, 10:15 | |
| Vagonul nu era de clasa I, ci de dormit, dar vândut pe post de cuşetă de 4 locuri. Trenul era Baia Mare - Bucureşti, nu Constanţa. _________________ :TTT:
|
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11403 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 05 Ian 2016, 14:50 | |
| si la avioane,cand e ger mare,se intampla sa mai crape o conducta de apa. nu poti pune antigel in sistemul de apa potabila,nici sa asiguri incalzirea in permanenta |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 06 Ian 2016, 09:26 | |
| Dintrun interviu de pe capital.ro
Capital: Ce intenții aveți pentru parcul de material rulant al CFR Călători?
Dan Costescu: CFR Călători trece printr-o perioadă de adaptare a parcului, problema este că nu au material rulant adaptat pentru competiția din piață. CFR Călători are trenuri gândite și proiectate pentru linii de lung parcurs. Vagoanele și locomotivele nu sunt adaptate pentru mediu și scurt parcurs acolo unde a renăscut concurența și unde această concurență riscă să se extindă pe liniile lungi. Acesta este fenomenul pe care îl constat acum, operatorii privați încearcă să se extindă și pe liniile mari. O locomotivă electrică sau una diesel de 21.00 CP nu are cum să fie eficientă trăgând două vagoane. CFR Călători a avut și problema cu parcul de Desiro care este imobilizat din cauza problemei la aparatul de rulare. Am trecut în bugetul CFR Călători bani pentru achiziționarea de material rulant. Deocamdată sunt 100 milioane de lei de la buget pregătite pentru achiziție. Vrem să achiziționăm 10 rame care să poată să circule pe rutele București-Constanța, București-Brașov și București-Craiova. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|