|
| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Dec 2015, 22:49 | |
| Perioada asta nu circulă nici cu trenul pe M700, ar putea lua ușor 2-3 vagoane de la fiecare tren București - Galați ca să țină suplimentat până pe 3, când o să fie jale cu întoarcerea studenților din provincie. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Dec 2015, 23:02 | |
| Bine punctat Vitosa, azi la 1621 doar 2 nasi au avut toate cele 11 vagoane din care primele 5 de Brasov erau pline. Altadata nasi grupei de Timisoara faceau doar vagoanele de Timisoara grupele suplimentare de Brasov aveau separat 1 nas la 1-2-3 vagoane sau 2 la peste 3 vagoane. Erau obositi rau plus ca nu e usor sa ti minte si sa verifici zilnic bilete de tren, vorbeau sa manace dupa Brasov. Nu este deloc o meserie usoara cea de nas de tren in aceasta perioada, am prins trenuri aglomerate de-a lungul timpului cand in 40 min de la Bucuresti la Ploiesti nu apucau sa verifice tot sectorul iar blatisti mergeau gratis pana la Ploiesti. Vitosa la turnusuri se poatejuca foarte usor daca se si vrea dar nu-si bate nimeni capul, timpul trece leafa merge mai pierdem niste calatori, mai ne patam putin imaginea destul de patata de-a lungul timpului si a evenimentelor neplacute. Sunt atatea trenuri pe Buc-Brasov-Buc ca ai putea intr-o zi sa duci o grupa de Brasov de 2 ori la munte iti trebuie putina minte si vointa dar daca mergem la munca precum militieni cu un ochi pe telefon sa vedem cat e scorul la Liverpool daca castigam la pariuri si cu un ochi la ceas sa iesim din tura e clara treaba. Stati numa sa vedeti ce o sa fie spre munte cum va cadea prima zapada mai serioasa eu mereu am anuntat aici pe forum dinainte si uite ca s-a brodit de fiecare data. Daca ninge pe VPH si Brasov pana joi-vineri, duminica sa nu faceti greseala sa fiti in tren spre Valea Prahovei sau inapoi spre Bucuresti riscati sa aveti parte de niste peripeti demne de povestit nepotilor. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Dec 2015, 23:11 | |
| @Adrian78 nu e nevoie de nimic suplimentar ci doar de vointa, se stie de ani de zile care sunt trenurile, rutele si zilele aglomerate din fiecare an trebuie doar ca cineva sa se uite cu 2 ochi pe acele statistici daca exista si daca se poate. Pai numai aici pe forum se stie dinainte ce trenuri vor fi aglomerate si in ce zile, la fel am spus si la mini-vacanta de 1 decembrie si ati vazut ca IR 1634 a ajuns in premiera la 14 vagoane, acum am anuntat pentru 3 ianuarie si o sa vedeti ca asa va fi.
Multumiti doctorului ca are grija sa fie avocat gratis din oficiu si are placerea de a duce membri forumului pe piste false conform teoriilor lui care sunt departe de realitate din teren 8-)
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 27 Dec 2015, 23:47 | |
| Vorbeşti prostii. Iar la următoarea aberaţie pe care o să o mai postezi, o să iei o săptămână pauză, să te mai răcoreşti. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2015, 00:10 | |
| Dacă alea sunt acuzații nefondate, precum ai trecut la topicul de sancțiuni, eu sunt Maria Theresa. Și nu sunt. Nici pe departe! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2015, 02:32 | |
| Păi hai s-o lămurim atunci: xSell poate face permanent rapoarte cu biletele vândute (că parcă de la asta a început discuţia). Dar mare parte din bilete se vând în ziua plecării trenului, când nu se mai pot suplimenta garniturile. Pentru trenurile de rang superior chiar în aplicaţia de vânzare on-line a biletelor se poate vedea câte bilete mai sunt disponibile în timp real. Or, dacă cei care accesează site-ul pot vedea astfel de informaţii, vă daţi seama că Direcţia Comercială vede mult mai mult. Dar nu poţi să depăşeşti compunerile din livret şi nici vagoane nu prea sunt, pentru că astfel de vârfuri de trafic se întâlnesc câteva zile pe an, astfel că nu rentează achiziţia/revizuirea de material rulant suplimentar. În plus, există şi trenurile suplimentare, cu numere cu 11xxx. Acestea au fost introduse pentru acoperirea PMS rămas, însă nu se ştie dacă vor mai circula şi în 2016 (şi nu vă luaţi după site, aţi văzut şi voi ce uşor se pot adăuga/modifica/scoate trenuri de acolo), pe PMS probabil nu intră, decât să continue ca trenuri nesubvenţionate. PMS pe 2016 nu este făcut, pentru că Ministerul Finanţelor Publice refuză sistematic să îl aprobe pe cel pe 2015 (deci nici cel pe 2015 nu e aprobat, la bani s-a tot mers pe cel pe 2014, mai precis din sumele totale s-a dat 1/12 din bugetul pe 2014 în fiecare lună din 2015). Dumnezeu ştie când îl vor aproba (Orlando n-a vrut) şi ce reducere de finanţare va fi, Orlando Teodorovici voia în 2015 minim 20% mai puţin faţă de 2014. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2015, 05:22 | |
| Intr-o lumea normala acel avertisment urmat de o eventuala sanctiune nu are nicio valoare dar aici suntem intr-o alta lume, de aia multi se si feresc As putea pune la pariuri ca numai tu ai putea sa ma sanctionezi as avea ceva mai mica cota si cele mai mari sanse sa castig. Revenind la topic statisticile din fiecare an nu arata ca prima zi dupa o mare sarbatoare mai ales pe o ruta ca asta, ruta NR 1 nu arata ca pe segmentul Brasov-Buc.Nord se vand cele mai multe bilete dupa terminarea Craciunului, Anului Nou, Pastele, 1 mai si 1 decembrie ? Au cu ce sa suplimenteze sunt vreo 2 Acvile care stau pe tusa in week-end la Basarab mai sunt si alte vagoane dar nu e vointa. Nu trebuie sa vina un nimeni pe un forum sa spuna si sa anticipeze cu cateva zile inainte care zile si pe ce rute o sa fie aglomeratie, unde sunt situatile si statisticile de care vorbesti, in fiecare e an e aceeasi problema si aceeasi scuza nu se merita revizuirea vagoanelor pentru 15 zile pe an si 2 luni vara. Studiaza putin mersul trenurilor pe ruta Nr 1 sa vezi ca intr-o zi poti sa plimbi niste vagoane ca grupa suplimentara la IR/R de 2 ori pana la munte si inapoi Si ce daca vin multi in ultima ora la gara de parca ar veni doar anul asta, vin in fiecare an si in cele mai multe week-end-uri, ar trebui sa isi masuri de precautie dinainte nu sa vi tu sa gasesti scuze de 2bani, mai schimba placa ca tot cu asta vi de ceva ani de zile, am ajuns so stim mai bine ca pe Tatal Nostru. Despre ce tonaje vorbesti ? Sti ca Regio pe Buc-Brasov a circulat si cu 10 vagoane din care 8 etajate iar IR poate lejer baga 15-16, ba chiar a fost si cu 17 in vara lui 2014 si chiar tu ai mersul cu trenul ala, astea cu tonajele sunt simple povesti pentru copii, lipsa vagoanelor si turnusul prost e adevarata problema. 1631/1630 cele 5 vagoane toata ziua baga doar o cursa dus-intors atat si nimic mai mult. Vagoanele lui 1644 ar putea lejer fi folosite ca grupa de Brasov la 1621/1630 pana pleaca inapoi ca 1643 si mai sunt combinati dinastea ca vorba aia chiar tu spuneai ca un vagon trebuie alergat cat mai mult, orice vagon care sta roata pe loc aduce paguba. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2015, 06:35 | |
| @kerpeten ali Nu se pot combina vagoane de la 1644 pentru 1621 respectiv de la 1630 pentru 1643 pentru ca de cele mai multe ori garniturile se întâlnesc cu nr de GG sub Podul Grant in drum spre Grupa AT respectiv Nord Gr A. Totusi teoretic s-ar putea face combinația asta in Nord daca l-ar trage pe la 17 pe 1643 iar cu electrica acestuia sa manevreze vagoane de la 1630 ambele trenuri fiind garate la grupul de linii 9-14 iar manevra sa se facă repede pe o tragere spre Grivita sa nu încurce restul circulatiei, aidoma cum se făcea odinioară la internaționalul Transbalkan când cel de la Sofia trăgea pe o linie iar de plecat spre Craiova pleca de la alta având grupa de București peste care se manevrau cu electrica trenului vagoane sosite de la Sofia, si din care mai rămâneau vreo doua la București împinse in Grivița cu dieselul. Aceeași manevra s-ar putea face si la 1644-1621 daca 1621 ar fi tras in gara mult mai devreme decât acum. Sau chiar in Grivița s-ar putea face manevra asta daca 1644 ar ajunge prin Grupa AT pe la un 8.50-8.55 hai 9 cel târziu iar 1621 sa fie tras in Nord cu 10-15 min înainte de plecare, in schimb ciu-ciu timp de igienizare. Dar se pune problema ai siguranță ca 1644 sau 1630 nu întârzie din varii motive ? Si-atunci e nevoita Grivița sa puna alte vagoane la trenurile enunțate de tine ? Știi cum e, la teorie nici draq nu ne întrece, practica ne da bătăi de cap. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2015, 08:35 | |
| Am dat un exemplu pe repede-inainte fara sa calculez prea multe, daca as calcula la mm si la virgula ai sa vezi ca sunt soluti.
Mai sunt si alte trenuri care se formeaza la peron nu asta ar fi problema cu igienizarea care se face in parte doar pe hartie in realitate se da putin cu matura se strang hartiile, pet-urile si sticlele si e gata de drum cu spalatul pe jos mai rar iar cu spalatul geamurilor cred ca odata pe saptamana.
E vorba de rotirea/plimbarea unor garnituri acolo unde e nevoie sa suplimenteze doar in cele 15 zile din an nu tot timpul apoi problema cu intarzierile pe Buc-Brasov-Buc doar cand cade vreo locomotiva obosita tehnic adica in medie odata la 10 zile in cazul trenurilor IR de pe ruta asta sau la un viscol mai serios sau furtuna cand se intrerupe circulatia intre Brasov si Predeal.
Dar hai ca asta cu garniturile poate ca s-ar rezolva dar ce facem cu locomotivele ca aici e mai nasol decat la vagoane, nu e personal sau nu sunt locomotive de rezerva, turnusurile sunt prea largi ajunge masina de Brasov sa stea mai mult in BC decat la depoul mama si lista poate continua.
Si totusi unde sunt vagoanele care au fost in mini-vacanta de 1 decembrie ? Ca atunci a fost ok si numarul calatorilor a fost mult mai mare decat ieri.
Pana la urma iar ajung la vorba nasului de ieri de pe IR 1621 "zi mersi ca nu e zapada, ca daca era zapada mergeai pe vagon". Asta cu iarna blanda si calduroasa se termina deja a lungito cam mult, cand o sa ninga la munte o sa fie prapad caci fani sporturilor de iarna sunt primi care dau navala la munte pentru ca aceasta pasiune costa si nu e deloc putin un echipament de ski cu toate cele, nu le cumpara sa le tina in vitrina pe post de bibelou, pe langa aceasta categorie de calatori se aduga generatia vesela care pleaca dimineata se duce pe partie la o saniuta, un vin fiert si 20 poze si seara se intorc acasa, apoi mai sunt calatori de zi cu zi, asa-zisi navetisti, studenti, cei cu reduceri bla bla bla.
Cica trenurile zapezii dar de fapt sunt trenurile foamei daca platesti juma de milion sa mergi/vi la munte in picioare iar in unele cazuri ca in tramvaiul 41 la orele de varf.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2015, 08:55 | |
| Ar fi interesantă o comparaţie cu anul trecut. Anul ăsta oricum avem un tren în plus (11034), anul trecut am avut un tren în plus faţă de mersul precedent (3012)... faţă de planul 2013-2014 sunt deja 2 trenuri în plus, asta apropo de suplimentări. Iar 11034 e pus într-un interval care, de obicei, e mort. Când şi-au dat seama câte bilete au la el, era prea târziu ca să mai găsească ceva, mai ales că Braşovul nu prea are cu ce să suplimenteze (asta pentru că Sibiul nu trimite Desiro/ADH pe trenurile Braşov - Sibiu, cum ar fi normal, şi nici Z6100 nu mai sunt câte ar trebui să fie) _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2015, 10:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ar fi interesantă o comparaţie cu anul trecut. Anul ăsta oricum avem un tren în plus (11034),
Iar 11034 e pus într-un interval care, de obicei, e mort. Când şi-au dat seama câte bilete au la el, era prea târziu ca să mai găsească ceva. Cifrele biletelor vandute anul trecut in 27 decembrie pe relatia Brasov-Buc.Nord ar fi foarte interesante. 11034 nu e la interval mort e pus la concurenta cu RT 14036 de aia i-au si facut mersul putin mai sprinten. Pleaca inaintea lui Dacia si RT care Dacie o sa vina tot anul intarziat deci are de unde sa stranga calatori. In cursul saptamani e mort 11034 de aia are doar 3 vagoane ( 230 locuri din care scadem 8 compartimentul de serviciu ) dar in week-end se scoate trenul asta, cine vine mai devreme la gara sau cine vrea Dacia si aude ca are peste 90 min sigur o sa aleaga 11034. Iarna nu-i ca vara de aceea vom vedea iarna acest tren mai circulat decat vara Ar putea lua cele 2 vagoane 20-49 200 de la 1742 grupa Brasov-Buc.Nord si duse la Brasov cu 1621 si apoi intoarse cu 11034 pe urma are timp de manevre si salubrizare sa le puna la 1741 la coada. De asemena G1644 cele 5 vagoane de clasa ar putea fi trimise frumos la Brasov tot cu 1621 si intoarse cu 1630 apoi e timp de manevre in Buc.Nord si daca pleaca intarziat 15 min 1643 are timp sa recupereze pana la Brasov. Ce treaba are salubrizarea pentru un drum de maxim 3 ore ? Nu mai stiu cine spunea ca IR 1585 e una si aceeasi garnitura pentru 1586 si 1559/1558 asa ca intreb si eu ce salubrizare se face la peron in CT in cele 32 minute sau la peron in Buc.Nord in cele 33 minute ? Nu cumva se da o tura prin tren si se strage doar hartiile, peturile si sticlele ? Vi se pare normal ca cele 3 vagoane sa stea aiurea in Brasov 13 ore, sau garnitura lui 1631/1630 sa stea 13 ore in Grivita in vreme ce altele sunt alergate care formeaza trenuri noi la peron in doar 30 minute ? Si mai am o varianta cu vagoanele lui 1527/1526 dar e prea mare bataie de cap cert e ca soluti sunt si vor fi daca se vrea sa se deschida ochii daca nu mergem asa la trecerea timpului cum ne-am obisnuit noi romanii. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2015, 12:10 | |
| @Dr2005 Toate trenurile regio in relațiile Sibiu-Fagaras/Brașov, Brasov-Fagaras sunt făcute cu Desiro. ADH am vazut ca mai trimit doar la alea Sibiu-Fagaras. Singura excepție e acest 11021/11022 format din doua vagoane ale Grivitei ramura la trenurile 1745/1622 si care e tren direct Bucuresti-Sibiu.
@kerpeten ali E discutabil ce spui tu aici dar noi suntem mici in a lua decizii. Si apropo de 11034, trenul asta îmi aduce aminte de fostul 3004 ce pleca la 13 din Brașov combinat la vremea respectiva ca 3003/3004 (3003 pe atunci fiind actualul 3001) turnus de Grivița inițial, ulterior fiind preluat de Basarab. Trenurile astea îmi stârnesc amintiri plăcute chiar mai plăcute decât ce trăim acum din punct de vedere feroviar. PS hai sa ne oprim aici cu off-topicul sau un admin sa mute discuțiile astea la topicul adecvat. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2015, 14:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- (asta pentru că Sibiul nu trimite Desiro/ADH pe trenurile Braşov - Sibiu, cum ar fi normal, şi nici Z6100 nu mai sunt câte ar trebui să fie)
Iar vorbesti sa nu adormi,(Brasov-Sibiu la Regio sunt exclusiv Desiro!) iar raspunzi la orice ora ca tu le sti pe toate, iar dai raspuns la oricine ca doar tu te crezi nr1 si cand zice cineva ceva ii dai sanctiune/advertisment ca a indraznit sa spuna adevarul. Oare cand o sa te potolesti sa nu mai te crezi ceea ce nu esti! |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2015, 14:07 | |
| Am vazut pe la sfarsitul lui noiembrie 2104 format dintr-un 2186 si inca un vagon cu DA la tractiune |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 28 Dec 2015, 14:15 | |
| - lifetec a scris:
- Am vazut pe la sfarsitul lui noiembrie 2104 format dintr-un 2186 si inca un vagon cu DA la tractiune
Astea sunt cazuri foarte rare, dar zilnic 2101/2103 sunt facute cu Desiro, poate ca in ziua respectiva a murit sobolanul si a trebuit sa trimita altceva in schimb. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |