|
| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Ian 2016, 00:51 | |
| Mai degrabă ar trebui achiziționate 4-8 rame etajate de mare capacitate pentru București - Ploiești sau București - Brașov, TARIFATE CA REGIO, și achiziționate alte 8 rame normale, formate din 2 vagoane + post conducere și 2 vagoane normale, cu podea înaltă, nearticulate, pentru trenuri IR pe București - Constanța, București - Suceava, București - Craiova sau București - Galați via Buzău-Ploiești (evident aceste rame vor asigura un nivel superior de comfort față de șobolanii desiro sau Stadler Flirt). Apoi ar trebui făcute reviziile tuturor vagoanelor AVA din Grivița, fie că discutăm despre 21-76, 21-86 sau 20-87.
|
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Ian 2016, 02:34 | |
| Hahaha ! NU.
Prima si prima data trecute prin R8 toate, absolut TOATE Desiro-urile. Daca au bani pe loc, sa revizuiasca rapid saloane AVA / Railjet pentru trafic IR de unde poti scoate vagoane mai prastie pentru scurt parcurs (20-49, 20-49 200). Astea din urma le trantesti la Regio pana cand se repun Desiro-urile in starea initiala de functionare, si odata reparate sa se bage cu Desiro-uri in locul Malaxelor si pe sectii abandonate recent de RegioTrans.
Trenurile cu 3-4 vagoane le pot tracta cu EC-urile depoului Suceava (078, 102, 113) date la schimb celor de la Bucuresti pentru EA-uri. Oricum e mai aproape Promat pentru bucuresteni decat pentru suceveni, prin urmare le poate face service-ul cat mai repede cu putinta. Pana in vara sa-si rezolve parcul de Elodii pentru trenurile mai grele si n-au decat sa le foloseasca in paralel, EC-uri pe trenuri mai usoare si Elodii pe trenuri cu +9 vagoane...
Rame, AM si ce alte minuni electro-diesel vor , mai bine sa si le cumpere din bani UE (poate isi pot trage si hale noi de revizii din aceeasi finantare), ca sa nu se friga din nou cum au facut cu 120 Desiro-uri comandate cel mai ieftin pentru personale si trantite cu rea credinta (chiar si acum) la rang superior, si pe deasupra comandate fara mentenanta si fara instruirea prealabila a angajatilor SCRL. Parbrize se pot schimba si in depouri de domiciliu daca li s-ar oferi conditiile necesare (X grade Celsius, Y% umiditate sa se prinda parbrizul cu adeziv de carcasa Desiro-ului). _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Ian 2016, 13:43 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Hahaha ! NU.
Prima si prima data trecute prin R8 toate, absolut TOATE Desiro-urile. Daca au bani pe loc, sa revizuiasca rapid saloane AVA / Railjet pentru trafic IR de unde poti scoate vagoane mai prastie pentru scurt parcurs (20-49, 20-49 200). Astea din urma le trantesti la Regio pana cand se repun Desiro-urile in starea initiala de functionare, si odata reparate sa se bage cu Desiro-uri in locul Malaxelor si pe sectii abandonate recent de RegioTrans.
Trenurile cu 3-4 vagoane le pot tracta cu EC-urile depoului Suceava (078, 102, 113) date la schimb celor de la Bucuresti pentru EA-uri. Oricum e mai aproape Promat pentru bucuresteni decat pentru suceveni, prin urmare le poate face service-ul cat mai repede cu putinta. Pana in vara sa-si rezolve parcul de Elodii pentru trenurile mai grele si n-au decat sa le foloseasca in paralel, EC-uri pe trenuri mai usoare si Elodii pe trenuri cu +9 vagoane...
Rame, AM si ce alte minuni electro-diesel vor , mai bine sa si le cumpere din bani UE (poate isi pot trage si hale noi de revizii din aceeasi finantare), ca sa nu se friga din nou cum au facut cu 120 Desiro-uri comandate cel mai ieftin pentru personale si trantite cu rea credinta (chiar si acum) la rang superior, si pe deasupra comandate fara mentenanta si fara instruirea prealabila a angajatilor SCRL. Parbrize se pot schimba si in depouri de domiciliu daca li s-ar oferi conditiile necesare (X grade Celsius, Y% umiditate sa se prinda parbrizul cu adeziv de carcasa Desiro-ului). Și unde ai băga atâtea Desiro-uri? Cumva pe astea de 4-5 ore, ca 7002, ca să fugă repede-repede călătorii înapoi la TFC sau la firmele de dube? Mai degrabă ne trebuie ramele alea electrice pentru București - Constanța, să nu mai fugă EA-ul cu 3 vagoane prin care bate vântul, sau pentru București - Buzău, din același motiv. N-om fi atât de cretini încât să gonim șobolanii pe sub catenară cum face TFC cu AM-urile lor. |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Ian 2016, 14:16 | |
| Sunt destule trase de R cu distante pana in 150 km, care pot fi acoperite cu Desiro in tractiune simpla sau multipla. Eu cred trebuiesc cel putin 240 de Desiro, mers cadentat, pentru a aduce calatorii inapoi la tren si pentru a elimina compunerile DA + 2 vagoane. Iar toate trasele R cu flux mare de calatori sa fie facute cu etajate ( 26-16, 36-16, Acvila ). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Ian 2016, 14:40 | |
| Probabil un Hercules cu o garnitura pushpull echivalentul a doua-trei Desiro ar consuma la fel cat cele 3 automotoare Desiro unele din ele sunt cam la pamant cele care au facut pe regio s-au jerpelit si sunt inconfortabile peste un parcurs mai mare de 2 ore acolo arvtrebui gasite alte tipuri de automotoare mai confortabile |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Ian 2016, 14:57 | |
| - Adrian78 a scris:
- Probabil un Hercules cu o garnitura pushpull echivalentul a doua-trei Desiro ar consuma la fel cat cele 3 automotoare
Desiro unele din ele sunt cam la pamant cele care au facut pe regio s-au jerpelit si sunt inconfortabile peste un parcurs mai mare de 2 ore acolo arvtrebui gasite alte tipuri de automotoare mai confortabile De acord, aici mă gândesc că ar fi bine dacă s-ar putea vorbi cu producătorii AM-urilor de tip VT 624/614, pentru a le comanda câteva zeci de bucăți (să zic 40) similare, dar adaptate nevoilor sec. XXI - prize, aer condiționat, spațiu de biciclete și bagaje. |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4850 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Ian 2016, 16:07 | |
| http://www.citylab.com/commute/2016/01/japan-keeps-this-defunct-train-station-running-for-just-one-passenger/423273/
sa ne mai minunam cum alte tari reusesc ceva frumos |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Ian 2016, 16:45 | |
| - Adrian78 a scris:
- Probabil un Hercules cu o garnitura pushpull echivalentul a doua-trei Desiro ar consuma la fel cat cele 3 automotoare
Desiro unele din ele sunt cam la pamant cele care au facut pe regio s-au jerpelit si sunt inconfortabile peste un parcurs mai mare de 2 ore acolo arvtrebui gasite alte tipuri de automotoare mai confortabile Le igienizezi prin spalare cu aburi sau le retapitezi scaunele. Pentru pretul platit navetistii pot sta 2 ore, sau preferi sa mearga cu tigai Sprinter / Daily sau cine stie ce fel de autocare SH de 25-30 ani vechime ? 120 de Desiro-uri (minus cele iremediabile din coliziuni auto cu camioane / cife) se pot exploata in proportie de 85-90% PRESUPUNAND ca tii in depouri de domiciliu sau SELC-uri cateva rezerve in caz de orice. @ mielutu zburator : Gresit ! VT 614 / 624 s-au produs intre anii '60 si '70, deci producatorii ori nu mai exista, ori fabricile lor au fost "fagocitate" de companii cu renume mondial (Bombardier, Siemens, etc) . Nici de ar mai fi intregi prin triajele germane nu se preteaza pietei romanesti oricat de complete sunt. Fiind depasite moral (chiar daca nu fizic), pe vremea lor au fost "ultimul racnet" pana au aparut Duewag-urile seria 628. Duewag-uri care si ele sunt prinse in diverse programe de modernizare de le-au montat exact scaune de Desiro, la cerintele DB Regio. Ar fi fost bune Duewag-uri 628 pentru "trenuri combinate" care detaseaza la urma alte trenuri (vezi salata mexicana 4506 / 4141 / 4543, 3 personale in 1). Si elimini si discrepante de genul 22-96 / 22-76 in trenuri personale, aducand atingere calatorilor ocazionali care platesc bilete nu-tocmai-ieftine la IR ca sa mearga la aeroport, spital, vizite, concerte, etc. In schimb ce faci cu ramele alea "de 160" si de rang superior care palesc camioane / TIR-uri ? Le dam dauna totala cum a fost si cu Z-ul 3004 de a lovit un camion de bere "Ciuc" langa Siculeni ? Uita-te si ce a patit Pendolino-ul cehesc de este iremediabil. La urma urmei orice locomotiva de +80 tone suporta mult mai bine socul in cazul coliziunii auto si scade riscul de a se "imprastia" trenul. In Europa sunt alte legi rutiere, oamenii au alta educatie, acolo nu forteaza Hans cu Q7-le bariera pe nu-stiu unde incat sa "sparga mecla" unui Alstom Coradia sau Bombardier Talent 2. DAS 2011 CU DHE-urile seria 82 modernizate de Alstom / Faur ce facem ? S-au dovedit extrem de fiabile fata de rebuturile Remarului (ca doar a ars 82-0385-7 pe undeva prin Olt, si clar e dauna totala, si inca l-a pozat un englez). Daca trenurile de pe regionala Cluj sunt prea grele, sa-si repare parcul de GM-uri iar DHE-urile de Cluj in prezent cazute (229, 484, 534, 599, 469, 451) sa le fie alocate bani de RR si sa le detaseze SELC Tirgu Mures. S-au saturat si astia de aici sa dea defecte tigaile Sibiului in fiecare saptamana (ca numa DA 718 e cu RR in termen). Iar cei care-s titulari pe DHE 451 deja detasata la SELC Tirgu Mures se arata incantati de capacitatile DHE-ului Alstom. Asa ca, decat sa auzim de licitatii frauduloase, comisioane, produse de proasta calitate (pentru cei care tin in brate producatorii romani neavizati)... 03.11.14 Găneasa 82.0385 by Phil Richards, on Flickr _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Ian 2016, 18:39 | |
| Nu cred că 3004 e chiar daună totală...
Soluţia cu barierele e simplă, se pot pune camere omologate acolo, cu identificarea numărului de înmatriculare (ca cele pentru rovinietă). Chestia e că MAI voia ca CFR să le instaleze, CFR S.A. a zis că nu are bani şi că nu are de ce să investească în ceva pentru care eventualele amenzi vor merge ori la MAI, ori la primăriile locale, până la urmă nu a mai ieşit legea oricum. _________________ :TTT:
|
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Ian 2016, 23:20 | |
| - Adrian78 a scris:
- Eu zic ca daca cumpara ceva nou trebuie si contract de mentenanta pe cel putin 10 ani
Cel mai adecvat ar vreo 20 de Bombardier AGC Hybride pentru trenurile IR facute de Desiro si vreo 30 de rame Stadler Kiss etajate pentru trenurile de pe Valea Prahovei trenuri cu flux mare de calatori si inchiriate 10-20 de locomotive Taurus pentru liniile modernizate si revizuite si modernizate vagoanele 21-80 si 20-76 compartimentate
pe langa faptul cae obligaoriu contractuld e mentenanta, nu cum a fost hotia de la achizitia Desior, ar mai trebui sa fie facuta licitatia pentru un contract cadru de 30-40 de bucati cel putin (poate in doua variante ca nr de vagoane), pe ami multi alti, cu prima transa batuta in cuie si apoip optiuni de a comanda alte transe, asa cum fac firmele serioase din Europa.... |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Ian 2016, 00:25 | |
| Locomotiva clasa 82 care arde in poza de mai sus a mai fost reparata? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Ian 2016, 17:00 | |
| http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/ziarul-financiar-romania-vs-polonia-la-mersul-trenurilor-pe-timp-de-iarna |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Ian 2016, 17:20 | |
| http://www.tvrplus.ro//editie-gari-de-poveste-403953 |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Ian 2016, 18:49 | |
| http://www.expunere.com/de-ce-mentine-guvernul-japonez-o-gara-pentru-un-singur-pasager-sau-ce-inseamna-concret-grija-pentru-educatie.html _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Ian 2016, 18:59 | |
| Guvernul japonez are grija de populatia tarii, noi nu stim ce e aia si cand am zis ca trenul trebuie sa fie in sprijinul populatiei indiferent de gradul de ocupare s-a gasit cineva sa urle ca din gura de sarpe ca nuuuuu, cum adica, ce, nu mai suntem pe vremuri sa plateasca statul pentru a mentine trenurile in circulatie. Uite ca suntem, si in prezent daca nu oferi ceva bun si nu ai grija de populatia tarii nu ai nici calatori/incasari. Ofera si apoi ai pretentia sa ai incasari, si nu doar pe o ruta ca doar acolo ai milioane de pasageri, ci pe toate rutele trebuie sa oferi mijloc de transport, acolo unde ai cale ferata, trenul trebuie sa circule, sustinut de stat, pentru ca trenul trebuie si e normal sa fie asa, mijlocul de transport cel mai ieftin pe care si-l permite orice om. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |