Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Rapoarte AFER și AGIFER

In jos 
+23
TVlad
George CFR
Peter Fodor
cristi CFR
billy752-istu
IonutCFR2009
cardinal
Warrington
Vale_ntin
sergiu.asi
@ndrey
alliens
Vitosa
Katalyn
DUAL
Teodor
marius664
dan tm
Luna
Nesebar
Adrian78
Dr2005
CFR9999
27 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Urmatorul
AutorMesaj
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6913
Data de inscriere : 23/01/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeMier Mai 31, 2017 9:26 pm

Dintr-un raport AGIFER in care se vede cum mecanicii sunt fortati sa conduca locomotive care nu corespund in totalitate dpdv tehnic.Oare zgarcenia si lacomia OTF va duce sa vedem in circulatie locomotive fara geamuri, usi scaune sau mai stiu eu ce?@??? Sad

Cu ocazia investigării incidentului feroviar, la locomotiva EA 843 au fost constatate o serie de nereguli, care erau mentionate de către mecanicul de locomotivă în Fișa de bord întocmită la data de 19.04.2017 cu ocazia predării/primirii locomotivei în stația CFR Suceava, și anume:
1.„Verificat indusi și DSV defecți post I, stația Suceava 5.30”;
2.„Bec far central post I ars”;
3.„Pierderi mari de ulei la compresoare”;
4.„Zgomot anormal osiile 1 și 6”;
5.„Lipsuri din inventar: Ciocan revizie + 2 oglinzi. Are manometru pr. frânei defect”;
6.„INDUȘI defecți post I DSV Defectă, izolată”.
Instalațiile de siguranță și vigilență erau scoase din funcție.
Cu toate neregulile existente la locomotiva EA 843, menționate în Fișa de bord și fără a avea pe locomotivă cei opt saboți de mână menționați în formularul „ORDIN DE CIRCULAȚIE”, mecanicul de locomotivă a pus trenul în circulație.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeMier Mai 31, 2017 11:14 pm

I-au cam prins cu fofarlica pe cei de la UTZ nu ca ceilalti ar fi usa de biserica
Vad ca le-a scazut si activitatea au bagat o gramada de locomotive la RG
Sus In jos
sergiu.asi




Numarul mesajelor : 22
Varsta : 50
Localizare : Iasi
Reputatie : 3946
Data de inscriere : 05/03/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeJoi Iun 08, 2017 6:33 pm

dan tm a scris:
Am citit in raportul saptaminal AFER ca in 20.05.2015 trenul 4097 format din 3 Desiro s-a defectat si automotoarele au fost retrase individual in statie pentru ca nu se poate cupla DA la Desiro.
Acuma cum sa scrii ca nu se poate cupla DA la Desiro? ori nu stii ca se poate ori vrei sa ascunzi ca Desiro au plecat fara cupla speciala (sau cum se numeste) in dotare. Este instructional sa plece fara cupla aia in dotare?

http://www.afer.ro/asfr/documents/AIPM.pdf

salut,

cum pot gasi informarea din perioada 22-29.05 ?
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6913
Data de inscriere : 23/01/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeJoi Iun 08, 2017 8:47 pm

Nu a fost publicata nefiind prima data data cand se mai sar rapoarte.Probabil secretara responsabila cu incarcarea raportului pe site a fost in concediu, iar cu tehnologia moderna in institutiile de stat e mai grele...
Sus In jos
sergiu.asi




Numarul mesajelor : 22
Varsta : 50
Localizare : Iasi
Reputatie : 3946
Data de inscriere : 05/03/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeVin Iun 09, 2017 11:51 am

multumesc,m-am gandit ca a fost omisa publicarea lui
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6913
Data de inscriere : 23/01/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeMar Iul 11, 2017 12:54 am

Asta-i o gluma proasta sau este prostia secolului:
- la data de 03.07.2017, ora 20:28, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Iaşi, linia 513, secţia de circulaţie Dărmăneşti - Cacica (linie simplă, electrificată), la km. 13+784, în circulaţia trenului de călători regio nr.
5739, format din rama electrică (RE) seria Z 6100, nr. 013 (aparţinând operatorului de transpor feroviar SNTFC„CFR Călători” SA - Depoul Suceava Nord, mecanic Hojbotă Adrian - Depoul Suceava Nord), s-a produs defectarea RE 013 în linia curentă. La ora 20:30 s-a solicitat mijloc de ajutor. La ora 20:32 s-a închis accidental linia curentă pe distanţa Dărmăneşti - Cacica. S-a acordat mijloc de ajutor locomotiva EA 717 (din Depoul Suceava Nord, mecanic Aganenci Cătălin - Depoul Suceava Nord), care a plecat din stația CF Suceava Nord şi a fost îndrumată pe linia curentă închisă la ora 21:33 și a împins trenul de călători regio nr. 5739 în stația CF Cacica, unde a sosit la ora 22:30. Linia curentă Dărmănești - Cacica a fost deshisă la ora 22:32. Urmare a acestei situaţii, trenul de călători regio nr. 5739 a întârziat 122 minute. Indirect a mai întârziat trenul de călători regio nr. 5738 cu 109 minute (care urma să se formeze din trenul de călători regio nr.5739).
- la data de 04.07.2017, ora 06:40, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Iaşi, linia 513, secţia de circulaţie Dărmăneşti - Cacica (linie simplă, electrificată), la km.13+784, rama electrică (RE) tip Z 6100, nr. 013
(Depoul Suceava Nord, mecanic Hojbotă Adrian - Depoul Suceava Nord), care forma trenul de călători regio nr.5733 (aparţinând operatorului de transport feroviar SNTFC „CFR Călători” SA), a fost declarată
defectă. La ora 06:45 s-a solicitat şi s-a acordat mijloc de ajutor locomotiva EA 666 din staţia CF Suceava Nord, care a plecat la ora 07:02, a sosit în staţia CF Dărmăneşti la ora 07:13 şi a retras cu trenul de călători regio nr. 5733 în staţia CF Cacica la ora 08:01. Urmare a acestei situaţii, au întârziat două trenuri de călători regio respectiv nr. 5733 cu 97 minute şi indirect nr. 5732 cu 88 minute (deoarece urma să se formeze din din trenul nr. 5733). Linia curentă pe distanţa cuprinsă între staţiile CF Dărmănesti şi Cacica a fost închisă între orele 06:42 şi 08:02.
- la data de 05.07.2017, ora 06:07, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Iaşi, linia 513, secţia de circulaţie Dărmăneşti - Cacica (linie simplă, electrificată), la km. 13+400, în circulaţia trenului de călători regio nr.
5733 (aparținând operatorului de transport feroviar SNTFC „CFR Călători” SA), format din rama electrică (RE) nr.
013, mecanic Buzamurga Lucian (Depoul Suceava Nord), s-a produs defectarea RE. A fost solicitat şi s-a acordat
mijloc de ajutor locomotiva EA-113, cu plecare din staţia Suceava Nord la ora 06:53. Locomotiva de ajutor a sosit
în staţia CF Dărmăneşti la ora 07 :02 şi a pleacat pe linie curentă închisă laora 07:03. Urmare a acestei situaţii,trenul de călători regio nr. 5733 a soseşte în staţia CF Cacica la ora 08 :10, cu o întîrziere de 99 minute. Indirect a mai întârziat şi trenul de călători regio nr. 5732 cu 97 minute. Linia curenta pe distanţa cuprinsă între staţiile CF Dărmăneşti şi Cacica a fost închisă de la ora 06:53 la ora 08:11, fără alte urmări

Fara cuvinte , doar de precizat ca urmatoarea zi s-a mai stricat o rama pe acelasi traseu, din fericire(sau nu!?!) a fost alta Shocked
Sus In jos
Vale_ntin

Vale_ntin


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 44
Localizare : Galati
Reputatie : 4670
Data de inscriere : 11/08/2012

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeMar Iul 11, 2017 3:39 am

Acum este offtopic dar pe vremea răposatului să vină o locomotivă de ajutor la un P era întâmpinată cu aplauze. Aceleași aplauze pe care le auzim în avion, când aterizază aceiași navetiști din Spania, Italia și UK. Păi de ce? Dacă te ia șeful în barcă, îl suni, șefu loco este praf. Acum nu se mai întâmplă. Dar, oamenii își fac treaba, aduc oamenii la destinație fără accidente și cu timpi buni pe trasee frumoase. Acum, revenind la incidentele cu RC-CF, CFR a regândit strategia, nu-i de pe vremea lui Dragnea, că el și fiică-sa se ocupă cu făină din Brazilia. Da, plătesc în plus oameni plătiți mai puțin decât la CFR să-i saboteze. Și-i sabotează maxim. Inclusiv din gară. Merg acum la fel ca șoferii de maxipixi/dube să agațe călători. La Galați: Nu vreți să mergeți cu CFR la București? Nu, oricum merg cu CFR. pirat
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeMar Iul 11, 2017 8:45 am

marius664 a scris:
Asta-i o gluma proasta sau este prostia secolului:
Deci acelaşi mecanic şi la 20 şi la 6 dimineaţa ziua următoare? Smile) În condiţiile astea, poate nici rama nu era aceeaşi. Oricum, conform AFER, după ce 3 zile la rând s-a stricat 013, l-au trimis pe 1009, care s-a stricat şi el...
- la data de 06.07.2017, ora 06:07, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Iaşi, linia 513, secţia de circulaţie Dărmăneşti - Cacica (linie simplă, electrificată), la km. 1+200, în circulaţia trenului de călători regio nr.5733 (aparținând operatorului de transport feroviar SNTFC „CFR Călători” SA), format din rama electrică (RE) nr.1009, mecanic Pintilie Silviu (Depoul Suceava Nord), s-a produs defectarea RE. A fost solicitat şi s-a acordatmijloc de ajutor locomotiva EA-113, cu plecare din staţia Suceava Nord la ora 07:42. Urmare a acestei situaţii, au întârziat două trenuri de călători cu 146 minute. Linia curentă pe distanţa cuprinsă între staţiile CF Dărmăneşti şi Cacica a fost închisă de la ora 06:43 la ora 07:44.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vale_ntin

Vale_ntin


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 44
Localizare : Galati
Reputatie : 4670
Data de inscriere : 11/08/2012

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeMar Iul 11, 2017 8:59 am

Dr2005 a scris:
marius664 a scris:
Asta-i o gluma proasta sau este prostia secolului:
Deci acelaşi mecanic şi la 20 şi la 6 dimineaţa ziua următoare? Smile) În condiţiile astea, poate nici rama nu era aceeaşi. Oricum, conform AFER, după ce 3 zile la rând s-a stricat 013, l-au trimis pe 1009, care s-a stricat şi el...
-  la  data  de 06.07.2017,  ora 06:07,  pe  raza  de  activitate  a Sucursalei  Regionale  CF  Iaşi,  linia  513,  secţia  de circulaţie Dărmăneşti - Cacica (linie simplă, electrificată), la km. 1+200, în circulaţia trenului de călători regio nr.5733 (aparținând operatorului de transport feroviar SNTFC „CFR Călători” SA), format din rama electrică (RE) nr.1009,  mecanic  Pintilie  Silviu  (Depoul  Suceava  Nord),  s-a  produs  defectarea  RE.  A  fost  solicitat  şi  s-a  acordatmijloc de ajutor locomotiva EA-113, cu plecare din staţia Suceava Nord la ora 07:42. Urmare a acestei situaţii, au întârziat  două  trenuri  de  călători  cu  146  minute.  Linia  curentă  pe  distanţa  cuprinsă  între  staţiile  CF  Dărmăneşti  şi Cacica a fost închisă de la ora 06:43 la ora 07:44.
Deja este un thriller.
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3791
Data de inscriere : 03/09/2016

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeMar Iul 11, 2017 1:24 pm

Dr2005 a scris:
conform AFER, după ce 3 zile la rând s-a stricat 013, l-au trimis pe 1009, care s-a stricat şi el....

Sigur nu e o problemă tehnică reală, ceva legat de alimentarea sau consumul de energie electrică?

Până pe la 14-15 ani toate vacanțele mi le petreceam în zona aceea și oamenii din zonă țineau minte accidente serioase la calea ferată respectivă, se pare că undeva e o pantă accentuată unde scăpau mereu trenuri de sub control, de aceea s-a și construit linia ”nouă” prin Suceava Vest.

Poate consumul mare de energie declanșează vreun sistem de protecție al ramei electrice, când trenul urcă pe tronsonul acela. ”Dărmănești - Cacica” nu e destul de explicit, pe lângă Părhăuți zona e cât se poate de plată, sigur nu acolo apar probleme.

Sau poate e o problemă cu rețeaua electrică, iar în cazul ăsta se poate manifesta oriunde, nu mai contează unde e plat terenul. "km. 1+200" înseamnă că 1009 probabil încă nu trecuse podul peste Suceava, dar 013 se defecta în altă parte, la km. 13+400 - km. 13+784, iar asta e pe lângă Soloneț, probabil.


Ultima editare efectuata de catre Warrington in Mar Iul 11, 2017 1:47 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeMar Iul 11, 2017 1:46 pm

Ar fi interesant de aflat dacă ramele circulau cu postul I sau cu postul II... aceste rame au doar 2 osii motoare (care am impresia că sunt acţionate de un singur motor ambele). Dacă acele osii erau în spate, în condiţii de declivitate mare, linie udă şi lipsă nisip la nisipar/nisipar defect/apă intrată în nisipar (problemă clasică a materialului rulant de la noi), atunci ar lua patinaj şi nu ar mai putea continua. Tot din motivul ăsta, EA-urile cu motorul 1 sau 6 izolat nu se îndrumă pe declivităţi mari cu postul I (sau II dacă e vorba de motorul 6) în faţă în sensul de mers.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 26/09/2009

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeMar Iul 11, 2017 6:12 pm

Ramele sunt praf, dar au fost scoase la treaba din cauza lipsei acute de material rulant locomotive si vagoane,desi ramelor respective este discutabila ele fiind retrase acum vreo 3 ani ,parcul disponibil de vagoane este alocat in mare parte sezonierelor deci trenurile pe Cacica erau formate din EA/EC+1/2 vagoane acum sunt rame.
Se indruma EA si in 4 motoare sau EC in 3, EGM in 4 sau DA in 2 grupe ca sa nu mai zicem de EA clasice cu unul din compresoare defect.... !
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9103
Reputatie : 13010
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeMar Iul 11, 2017 6:26 pm

Nu se pot folosi ramele ca vagoane si sa le traga un EC sau chiar DA daca n-au electrice?
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6454
Data de inscriere : 26/09/2009

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeMar Iul 11, 2017 6:37 pm

Sunt situatii cand nu sunt locomotive la program,si asteaptasa vina de la drum,ca sa o indrume cu alt tren.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitimeMar Iul 11, 2017 11:07 pm

O ramă din asta e mult mai economică decât un EA cu 2 vagoane. Dacă ar fi bani mai mulţi pentru întreţinere...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 4 Icon_minitime

Sus In jos
 
Rapoarte AFER și AGIFER
Sus 
Pagina 4 din 15Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: