| Rapoarte AFER și AGIFER | |
|
+23TVlad George CFR Peter Fodor cristi CFR billy752-istu IonutCFR2009 cardinal Warrington Vale_ntin sergiu.asi @ndrey alliens Vitosa Katalyn DUAL Teodor marius664 dan tm Luna Nesebar Adrian78 Dr2005 CFR9999 27 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Joi 24 Mar 2016, 01:56 | |
| Parerea mea dupa toata povestea asta e ca niste baieti destepti au dat liniile in concesiune la Regiotrans doar sa se scape de nasi si mecanici.. I-au invitat frumos sa ia sectia cu tot cu personalul aferent.. evident ca privatul da afara, ca nah e privat si nu mai comenteaza nimeni, dupa care printr o manevra bine gandita si-au luat liniile inapoi.. Sunt curios cat e rentabilitatea de exemplu acum la M207, unde au dat afara pe capete de la acari la ajutor de post la nasi si la mecanici, de nu mai are Simeria personal sa faca trenurile arondate zonei. intrebarea e.. cine are tupeu sa se bage in directorasi ?? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Joi 24 Mar 2016, 12:49 | |
| Sunt alte manevre poate chiar politice sau din cadrul MT/CFR ceea ce s-a intamplat anul trecut caci se vede cu ochiul liber si nu-ti trebuie nici scoala ca sa-ti dai seama de unele lucruri.
Au autorizat automotoare doar pentru anumite secti, locomotive BB si rame RIO au dar nu s-au mai dus spre Craiova ci au ramas doar aici pe Brasov-Buc.Nord desi grosul venea de pe Craiova sunt multe lacune si multe intrebari fara raspuns pe care toata lumea le evita si se prezinta doar o parte din adevar. In tioate aceste jocuri murdare smecheri au castigat si prosti au pierdut, prosti fiind calatori care au ramas fara trenuri.
Cum mama dracului au aprobat un jaf de Carravele iar automotorul ala 511 care facea pe Brasov-Zarnesti cica nu poate fi autorizat. Nu stiu 525 daca circula mi se pare ca nici asta.
E un cerc vicios ce s-a intamplat trecut ramane in urma traiasca prezentul si viitorul dar nu e normal ce s-a intamplat plus ca sunt multe lucruri care toata lumea evita sa le spuna.
Asta e...Romania cu bune si rele cu hoti si cu minciuni. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Joi 24 Mar 2016, 13:31 | |
| Pentru orice modificare adusă la un vehicul, trebuie să îl autorizezi şi să aibă nu ştiu câte certificate şi autorizări şi firma care ţi-l face. Dacă MARUB nu a avut certificare pentru remotorizat automotoare cu genul ăla de motor... nu ai ce să faci cu automotorul. Treabă românească... nu mai intră odată în vigoare Pachetul IV, să poţi să te autorizezi şi certifici în orice stat UE... să vedeţi coadă la autorizări în Cehia, unde e gratis. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier 20 Apr 2016, 21:06 | |
| Am gasit un document care ne arata birocratia de la CFR astfel cum a fost ea conceputa de AFER si CENAFER
Adica pentru fiecare bariera, instalatie sau ceea ce a rezultat din simplificarea unor instalatii trebuie autorizatie AFER. (Banuiesc ca pentru fiecare trebuie scolarizare si apoi examinare deci bani platiri catre AFER)
Din aceasta bulibaseala nici cei din CFR nu mai inteleg nimic si completeaza documentele cu alte denumiri astfel incit AFER gaseste oamenii neautorizati pentru inchiderea barierei.
Mai mult chiar AFER emite autorizatii cu denumiri care nu se regasesc in nota CENAFER avizata de AFER.
Poate ar fi multe de zis ....te doare capul de cita prostie e pe acolo in loc sa simplifice lucrurile si sa fie totul clar.
http://www.afer.ro/agifer/rap-finale-ro/Raport%20Investigare%20Sabaoani%2028%2004%202015.pdf |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 03 Mai 2016, 17:53 | |
| Din ultimul rapor AFER aflam ceea ce nici noi de pe acest forum care mai avem habar de trenuri, ca Regiotrans nu numai ca are trase pe Deda-Toplita, dar mai foloseste si trenuri cu numerele CFR-ului.O adevarata enciclopedie feroviara acest AFER... "la data de 27.04.2016 ora 16:16 pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Brașov,secţia de circulatie Deda-Voșlobeni (linie simplă electrificată), între stațiile Deda și Deda Bistrița, s-a produs defectarea locomotivei EA 801 aflată în remorcarea trenului de călători Regio nr.4512 (aparţinând operatorului de transport feroviar Regiotrans SRL BRAȘOV). A fost solicitată şi acordată locomotiva de ajutor EA 055 din stația Deda. Trenul nr.4512 a întârziat 75 minute" |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 03 Mai 2016, 18:52 | |
| Ce este trist; ca au niste salarii de ii fac si pe pilotii Tarom invidiosi.. Dovada clara ca in Romania, la stat, o duci bine. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 03 Mai 2016, 20:08 | |
| Mai aflam din acelasi rapord despre sectia Apahida-Oradea dubla neelectrificata unde locomotiva EA 086 a lovit un atelaj. totusi am gasit ceva interesant in raport:tren INTERREGIO 1836 nu a oprit in Craiova Triaj asa incit a stationat in Craiova pentru preluarea calatorilor din Craiova Triaj pentru 1836 sositi cu 2854. Ce are atit de special statia Craiova Triaj de opresc acolo trenuri IR(nu ca ar fi ceva special la SNTFC sa le opreasca oriunde), citi calatori genereaza pentru IR si mai ales de ce uita mecanicii sa opreasca acolo ca nu e prima data cind se raporteaza asta? La cum arata locul nici nu ma mir ca trece trenul pe acolo fara oprire. Nu ar putea sa incropeasca cineva o copertina macar recuperata de pe la lucrarile astea la CO RI DOR? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 03 Mai 2016, 22:02 | |
| Pe partea cealaltă sunt blocuri, de fapt e un cartier întreg - Craioviţa Nouă. Au tot fost cazuri din astea cu halta aia, oare mecanicii ăia nu au recunoaşterea secţiei făcută? _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 03 Mai 2016, 22:06 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe partea cealaltă sunt blocuri, de fapt e un cartier întreg - Craioviţa Nouă.
Au tot fost cazuri din astea cu halta aia, oare mecanicii ăia nu au recunoaşterea secţiei făcută? E capătul cartierului Craiovita Nouă Mecaniciul respectiv a fost în concediu si când a venit se schimbase mersul si u a știut de oprire |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 03 Mai 2016, 22:11 | |
| Pai si nu ii apare in livret ? De ce n-a belit bine ochii ? Si nu are scuza. Mersul s-a schimbat in decembrie 2015 iar informarea Afer ne spune ca s-a intamplat recent, in 28 Aprilie 2016 ! |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 03 Mai 2016, 22:36 | |
| Dar pentru ce au bagat oprire la IR acolo? Si la Timisoara Est sint mai multe cartiere si nu opresc acolo IR. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 03 Mai 2016, 23:07 | |
| Pai opreste peste tot ce mai conteaza o oprire in plus , una care se pare ca aduce si calatori...Oricum e singurul IR care opreste acolo si de aici probabil si confuzia in randul mecanicilor...Oare unde au sunat calatorii de au retinut trenul 40 min in Craiova???? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 03 Mai 2016, 23:23 | |
| Dane, e o lista pe undeva pe forum cat si prin comunicatele cfr calatori cu trenurile IR tarifate regio printre care si 1836, de unde si mersul. Si mi-aduce aminte de anii 90 cand tot auzeam "e un Personal cu mers de Accelerat" Si 1592 opreste la halta la Basarab |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 03 Mai 2016, 23:31 | |
| Un personal cu mers de accelerat a devenit incet incet la CFR C exact invers.
Vorba e nu unde au sunat sa retina trenul ci daca aveau bilet de la Craiova Triaj mai departe de Craiova si erau indreptatiti sa il retina, sau poate fiindca nu a oprit l-au retinut fie ce o fi. Ramine intrebarea cealalata : de ce atitea trenuri nu au oprit acolo? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier 04 Mai 2016, 01:27 | |
| Trenul ăsta oprea acolo şi pe vremea când era R 2022. Dar chiar şi atunci se mai găsea câte un mecanic să uite să oprească. Deci scuza cu concediul chiar nu ţine, câtă vreme trenul ăsta circulă de cel puţin 3 ani de zile cu oprire în halta aia. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER | |
| |
|
| |
| Rapoarte AFER și AGIFER | |
|