Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Rapoarte AFER și AGIFER

In jos 
+23
TVlad
George CFR
Peter Fodor
cristi CFR
billy752-istu
IonutCFR2009
cardinal
Warrington
Vale_ntin
sergiu.asi
@ndrey
alliens
Vitosa
Katalyn
DUAL
Teodor
marius664
dan tm
Luna
Nesebar
Adrian78
Dr2005
CFR9999
27 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Urmatorul
AutorMesaj
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9710
Data de inscriere : 02/11/2008

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeLun 07 Sept 2020, 01:11

În temeiul art. 29 alin. (1) din Legea nr. 318/2015 pentru înființarea, organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate și pentru modificarea și completarea unor acte normative coroborat cu art. 2521 alin. (1) din Legea nr. 135/2010 privind Codul de Procedură Penală, vă facem cunoscut faptul că, în perioada 22.09.2020 ora 00:00 – 24.09.2020 ora 16:00, Agenția Națională de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate (ANABI) organizează licitația publică ce se va desfășura exclusiv prin mijloace electronice pentru următoarele bunuri mobile:

https://anabi.just.ro/licitatiionline/auction/172/mijloace-de-transport-feroviar-lotul-i-prima-licitatie
Lot I bunuri mobile: Mijloace de transport feroviar



1.    automotor 4507/8507;

2.    automotor 4509/8509;

3.    automotor 4519/8519;

4.    automotor 4560/8460;

5.    automotor 4564/8564;

6.    Rama RIB 511-R22;

7.    automotor 4588/8488 (jud. Timiș).



Majoritatea bunurilor se află în stare de degradare și incomplete.

Loc predare bunuri: jud. Covasna, cu excepția automotor 4588/8488 care se va preda în jud. Timiș.

https://anabi.just.ro/licitatiionline/auction/171/mijloace-de-transport-feroviar-lotul-ii-prima-licitatie
Lot II bunuri mobile: Mijloace de transport feroviar



1.    automotor 4516/8416 -105/205;

2.    locomotiva LDH70-250;

3.    automotor 4587/8687;

4.    locomotiva LDH/Malpen (LDH068);    

5.    Rama RIB 514-R23;

6.    Rama RIB 503-R25;

7.    Locomotivă electrică BB16612;

8.    locomotiva 003-0;

9.    locomotiva 002-4;

10. automotor 4517/8417.



Majoritatea bunurilor se află în stare de degradare și incomplete.



Loc predare bun: jud. Brașov

https://anabi.just.ro/licitatiionline/auction/170/mijloace-de-transport-feroviar-lotul-iii-prima-licitatie
Lot III bunuri mobile: Mijloace de transport feroviar



1.    Rama RIB 402-R21;          

2.    Rama RIB 406-R24;  

3.    Vagon dormit 002-1;

4.    Vagon dormit 002-5;

5.    Rama RIB513.



Majoritatea bunurilor se află în stare de degradare și incomplete.



Loc predare bunuri: jud. Covasna

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18771
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24352
Data de inscriere : 05/10/2010

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeLun 07 Sept 2020, 07:50

Aia au incasat milioane de euro si astia nici la fier nu aduna 100000 de euro..
Totusi daca au iesit nevinovati de ce nu le da bunurile inapoi?
Sus In jos
Peter Fodor

Peter Fodor


Numarul mesajelor : 205
Varsta : 45
Reputatie : 3381
Data de inscriere : 22/03/2016

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeLun 07 Sept 2020, 11:43

În publicaţia de vânzare se face referire la art. 252 ind. 1 alin. (1) din Codul de Procedură Penală. Acesta prevede că "în cursul procesului penal, înainte de pronunţarea unei hotărâri definitive, procurorul sau instanţa de judeccată ccare a instituit sechestrul poate dispune de îndată valorificarea bunurilor mobile sechestrate, la cererea proprietarului bunurilor sau atunci când există acordul acestuia"
Până la rămânerea definitivă a hotărârii (care mai poate dura şi ani) RC vrea să scape de aceste gioarse fără absolut nicun efort şi, evident pe cheltuiala ANAF-ului (care organizează toată proccedura de licitaţie şi valorificare şi care va consemna sumele obţinute din vânzare într-un cont) iar dacă soluţuia de achitare/încetare a procesului penal rămâne definitivă, RC o să mai încaseze şi banii pe aceste fiare vechi.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13018
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeLun 07 Sept 2020, 12:51

Despre ce proces vorbiti, ala de demult cind s-a spinzurat patronul lor?

Oricum astea sint blocate in judetul Covasna deci nu pot fi decit in Intorsura Buzaului.
Sus In jos
Peter Fodor

Peter Fodor


Numarul mesajelor : 205
Varsta : 45
Reputatie : 3381
Data de inscriere : 22/03/2016

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeLun 07 Sept 2020, 16:19

[quote="dan tm"]Despre ce proces vorbiti, ala de demult cind s-a spinzurat patronul lor?/quote]
Da, inca nu s-a terminat definitiv.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9710
Data de inscriere : 02/11/2008

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeDum 11 Oct 2020, 01:15

1. Automotor 4507/8507 - 24,174.00 lei
https://anabi.just.ro/licitatiionline/auction/194/automotor-4507-8507

2. Automotor 4509/8509 - 24,174.00 lei
https://anabi.just.ro/licitatiionline/auction/195/automotor-4509-8509

3. Automotor 4519/8519 - 473,630.00 lei
https://anabi.just.ro/licitatiionline/auction/196/automotor-4519-8519

4. Automotor 4560/8460 - 473,630.00 lei
https://anabi.just.ro/licitatiionline/auction/197/automotor-4560-8460

5. Automotor 4564/8564 - 473,630.00 lei
https://anabi.just.ro/licitatiionline/auction/198/5-automotor-4564-8564

6. Automotor 4587/8687 - 24,174.00 lei
https://anabi.just.ro/licitatiionline/auction/205/12-automotor-4587-8687

7. Automotor 4516/8416 -105/205 - 24,174.00 lei
https://anabi.just.ro/licitatiionline/auction/203/10-automotor-4516-8416-105-205

8. Automotor 4517/8417 - 14,382.00 lei (vag motor)
https://anabi.just.ro/licitatiionline/auction/213/17-automotor-4517-8417

9. Automotor 4588/8488 - 14,382.00 lei (vag motor)
https://anabi.just.ro/licitatiionline/auction/200/7-automotor-4588-8488

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8305
Data de inscriere : 18/03/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeVin 16 Oct 2020, 16:45

Deci au automotoare confiscate de anaf.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13018
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeLun 25 Ian 2021, 23:07

SA vedem aici cauze si incalcari ale legislatiei:

cum naiba sa dai documente conforme cu un STAS din 78 abrogat in 1987?

si cite altele?

bine nici cu instructiile si cu legislatia nu mi-e rusine.

S-ar zice ca nu mai stie drepata de stinga

Nici GFR nu respecta nimic din ce se pare


https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_344_RI_Merisor-Banita_25_01_2020.pdf

baga cineva in seama ce gasesc astia si ce recomanda ei?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20639
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25584
Data de inscriere : 17/08/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeLun 25 Ian 2021, 23:54

Ei se adresează doar ASFR. Nenorocirea aia de OMT 290/2000 încercăm de mult s-o abrogăm, dar nu reuşim s-o dăm la pace cu AFER. O să mai încerc, presupunând că reuşesc să îmi conving conducerea de necesitatea acestei schimbări.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13018
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeMar 26 Ian 2021, 10:23

Dar ce e asa gresit in el?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20639
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25584
Data de inscriere : 17/08/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeMar 26 Ian 2021, 10:41

E caduc, fiind făcut înaintea aderării României la UE şi impunând alte condiţii vehiculelor şi societăţilor de întreţinere decât STI-urile acum aplicabile. Dar AFER încă face bani de pe urma lui.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13018
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeLun 15 Feb 2021, 16:02

AFER aplica un act care nu mai e valabil?

uite raportul deraierii de la Farcasele, cele 13 vagoane de marfa

https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D%20350%20RI%20Farcasele%2017.02.2020.pdf
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20639
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25584
Data de inscriere : 17/08/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeLun 15 Feb 2021, 18:40

"a luat locomotiva în primire în stația CFR Arad. Cu această ocazie nu a verificat și instalația INDUSI, dar a văzut că maneta acestei instalații se afla pe poziția de regim „Persoane”, a vrut să o manipuleze pe poziția de regim „Marfă”, dar întrucât butonul din vitezometru M/P/R nu funcționa a lăsat instalația pe poziția de regim de „Persoane”;
de asemenea, la luarea în primire a locomotivei, a constatat că instalația INDUSI era izolată pneumatic deoarece, aceasta intra în funcțiune necomandat când se închideau ușile de la sala mașinilor;
a mai efectuat serviciul pe această locomotivă (EA 1088) cu aproximativ o lună înainte de producerea accidentului și știa de la colegi că instalația INDUSI intră în acțiune necomandat la închiderea ușilor de la sala mașinilor, dar nu a menționat acest lucru în carnetul de bord al locomotivei și nici nu a întocmit raport de eveniment pentru a semnala acest lucru"
Să înţeleg că firma asta încă mai are certificat de siguranţă?!

"după oprirea trenului l-a trimis pe șeful de tren să constate ce s-a întâmplat. După ce acesta a ajuns la locomotiva intercalată (DF 077) a închis robinetul de aer de la urma acestei locomotive, iar apoi mecanicul i-a cerut să se ducă mai în urmă să vadă ce s-a întâmplat. Crezând că trenul este doar rupt, a realimentat instalația de aer a trenului și a pus locomotiva și cu cele 6 vehicule rămase legate la tren în mișcare, spre înapoi, dar s-a oprit după circa 6 metri, când șeful de tren i-a comunicat că sunt vagoane deraiate"
A crezut şi el că s-a rupt trenul... nu-i bai, punem cupla cealaltă şi îi dăm bătaie mai departe. Asta e cumva o glumă?

"după aceea a asigurat trenul rămas numai cu frâna directă a locomotivei. În acel moment a văzut că pe celălalt fir de circulație (firul I), dinspre stația CFR Drăgănești Olt, circula un alt tren. Întrucât nu a putut lua legătura prin stația radio cu impiegatul de mișcare din stația CFR Drăgănești Olt, a coborât de pe locomotivă, cu lanterna, pentru a da semnale de oprire, moment în care a atins cu scaunul mecanicului mânerul robinetul frânei directe. A realizat după câteva momente acest lucru, când locomotiva s-apus în mișcare, s-a întors pe locomotivă și a făcut încă o frânare rapidă oprind locomotiva și grupul de 6 vehicule legate la ea"
Nici staţie radio probabil că nu avea şi tare îmi e că el încă era convins că are doar câteva osii deraiate prin mijlocul trenului. Evident că putea să facă frânare rapidă, că şeful de tren închisese robinetul de după DF, înainte să se asigure că trenul nu e deraiat şi înainte ca mecanicii să strângă frânele de mână sau, măcar, să stea cu mâna pe KD-2 şi pe robinetul de frână directă să nu o ia trenul la vale.

"după producerea accidentului a repus în funcțiune din punct de vedere pneumatic instalația INDUSI dar nu a putut motiva această acțiune a sa;
a utilizat mai multe foi de parcurs la acest tren pentru a da impresia că este respectată durata serviciului maxim admis pe locomotivă."
Încă un motiv de anulat certificatul de siguranţă. Auzi la domn' mecanic, ,,nu a putut motiva această acţiune". În mod sigur a repus instalaţia în funcţiune că ştia că vine AGIFER-ul acolo, altfel locomotiva aia mai mergea şi acum cu INDUSI scoşi din funcţiune.

Nici cu cel de pe DF nu mi-e ruşine:
"a verificat, la luarea în primire a locomotivei, ca instalația de frână a cesteia să fie în acțiune pentru poziția „remorcată”, dar nu își poate explica de ce, după producerea accidentului, la verificarea locomotivei, valva de descărcare a aerului din cilindrii de frână a fost constatată blocată și asigurată pe poziția „deschis” cu sârmă, fapt ce nu mai permitea intrarea aerului comprimat în cilindrii de frână ai locomotivei;
după producerea accidentului, nu a părăsit zona locomotivei pe care o însoțea, iar pe această locomotivă nu a mai avut acces decât reprezentantul CNCF „CFR” SA,care a verificat locomotiva;"
Pe cât pariu că până a ajuns AGIFER-ul acolo, toată echipa a stat şi a căutat să îşi pună cap la cap poveştile? Numai că cel de pe DF a uitat să scoată sârma de pe valvă, după ce probabil condusese de la Sântana la Arad şi retur de 3 ori fără să dea la DSV.

Tare îmi e că acolo a fost o frână bruscă (personalul de deservire oricum era de vreo 2 zile pe locomotive) pentru ceva (ori o restricţie, ori cine ştie ce i s-a părut mecanicului că vede în faţa trenului), s-a produs un şoc în corpul trenului, iar infrastrucutura a făcut restul, pentru că ,,Următorul an când trebuia ca linia să fie refacționată era anul 1999, dar lucrările nu au avut loc nici până în anul 2020."
Bonus, CFR a continuat să monteze traverse agrementate cf. OMT 290/2000, deşi e linie TEN-T şi ar fi trebuit produse cu certificat de interoperabilitate, nu cu agrement pe OMT 290.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
George CFR

George CFR


Numarul mesajelor : 110
Varsta : 28
Localizare : Rosiori/Nord
Reputatie : 3030
Data de inscriere : 01/12/2016

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeLun 15 Feb 2021, 19:07

Dacă a luat locomotiva la tranzit și era legată la tren nu este obligat să facă probă la INDUȘI cu descărcarea conductei generală, la tranzit doar se bâzâie soneria.
Și cu valva blocată pe deschis cu sârmă, sunt mulți mecanici care o țin izolată că le este frică că la o frânare necomandată poate să nu defrâneze locomotiva și merge sanie pe șină și îi faci locuri plane în bandaje .
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13018
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitimeLun 15 Feb 2021, 19:33

Eu inteleg ca ei veneau de la statia de indrumare Sintana, iar cu electrica de la Arad.
S-ar parea ca e o practica la privati sa izoleze sistemele de siguranta.

Pina nu omoara oameni dintr-un tren de caltori nu se lasa privatii. Si nici o autoritate nu ia o masura.

Oare ce tren venea de contra?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
Rapoarte AFER și AGIFER
Sus 
Pagina 9 din 15Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: