|
| Rapoarte AFER și AGIFER | |
|
+23TVlad George CFR Peter Fodor cristi CFR billy752-istu IonutCFR2009 cardinal Warrington Vale_ntin sergiu.asi @ndrey alliens Vitosa Katalyn DUAL Teodor marius664 dan tm Luna Nesebar Adrian78 Dr2005 CFR9999 27 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 11 Oct 2021, 20:40 | |
| Dantm în condiții nefavorabile ar trebui reduse tonajele |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 11 Oct 2021, 20:47 | |
| Asta ţine de dotarea locomotivei cu nisipare (nu sunt menţionate). Culmea e că raportul a mai identificat 2 locomotive care au circulat pe acolo cu curent depăşit pe motoare... probabil alea au avut cablaje mai bune şi de aia nu s-au prăjit. Nu era mai bine dacă rămâneau trenurile la 700t şi gata? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 11 Oct 2021, 21:27 | |
| Nu neaparat
(4) Tonajele trenurilor de călători se reduc după cum urmează: a) cu 5% la tracțiunea electrică și diesel când temperatura mediului înconjurător este cuprinsă între -10°C și -20°C; b) cu 10% la tracțiunea electrică și diesel când temperatura mediului înconjurător este sub -20°C. (5) Când în compunerea trenurilor de marfă sunt vagoane goale al căror număr de osii este mai mare decât numărul de osii al vagoanelor încărcate, tonajele maxime se reduc după cum urmează: a) cu 10% pentru linii cu rezistențe caracteristice până la 15 daN/t inclusiv; h) cu 5% pentru linii cu rezistențe caracteristice mai mari de 15 daN/t. (6) Pe timp nefavorabil - căderi abundente de zăpadă, pericol de înzăpezire, viscol, vânt puternic sau condiții de aderență scăzută - administratorul/gestionarul infrastructurii feroviare împreună cu OTF poate lua operativ următoarele măsuri |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Sam 09 Iul 2022, 22:14 | |
| Au iesit doua rapoarte AGIFER
ambele trateaza evenimente rare, ba chiar despre unul chiar in raport se spune ca nu a mai fost întîlnit de la înfiintarea AGIFER.
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_390_RI_Campia_Turzii_08072021.pdf
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_392_RI_Beia_12072021.pdf
interesant este ca daca inteleg bine se poate circula cu oricare pantograf in ROmania. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Sam 09 Iul 2022, 23:16 | |
| - dan tm a scris:
- https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_390_RI_Campia_Turzii_08072021.pdf
În 2009 era cât pe ce să se întâmple ceva similar, din fericire RTV CFR Călători din staţia Ruse (da, exista un revizor acolo pentru internaţional) a identificat cuşeta turcească cu lonjeronul fisurat şi aceasta a fost scoasă din tren şi lăsată acolo, în ciuda scandalului făcut de călătorii din ea care au trebuit să călătorească mai departe la Bucureşti într-un jeg minunat vagon seria 20-50. - Citat :
- https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_392_RI_Beia_12072021.pdf
,,În același context, trebuie să evidențiem și lipsa de coordonare a ceasurilor salariaților din domeniul de exploatare feroviară, situație în care apar decalaje între înregistrările făcute manual de către aceștia, fapt ce determină dificultăți în reconstituirea accidentului." Interesant că abia acum se constată că ceasurile merg diferit. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Dum 10 Iul 2022, 11:18 | |
| Formidabil, acum mai bine de un secol se trimitea zilnic ora exacta prin telegraf iar seful garii isi regla ceasul la secunda. Cel mai precis ceas era al lui iar cele ale subordonatilor, mai simple si ieftine, se reglau dupa acela.
Astazi nu trebuie decit sa isi puna telefoanele mobile sa se sincronizeze automat din retea (daca CFR-ul nu are alta procedura). Precizia obtinuta e mai buna si e mai comod.
Cind incarcatura e inflamabila (cisterne cu petrol, alte produse chimice) stiu ca se introduce un prim vagon - platforma - de siguranta. Ar putea incerca si la trenurile ce transporta lemne desi vad ca pagubele nu au fost cine stie ce si poate nu merita efortul. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Dum 10 Iul 2022, 18:17 | |
| Nu se mai introduce vagon de siguranță de aproape un an la trenurile de propilena
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 10 Iul 2022, 23:20, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Dum 10 Iul 2022, 23:03 | |
| - Adrian78 a scris:
- Nu se mai introduce vagon de siguranță de aproape un la mărfuri periculoase.
Parol? Ultima dată când am verificat, România era parte contractantă RID. Mai frumos, UE însăşi este parte contractantă RID, implicit RID este direct aplicabil în toate statele membre UE, indiferent dacă statele sunt individual părţi contractante RID sau nu. Pct. 7.5.3 din RID spune clar ce mărfuri necesită distanţă de protecţie, faţă de ce (de regulă faţă de alte mărfuri, nu faţă de locomotivă) şi cât este ea - adică 18m sau 2 vagoane pe 2 osii sau 1 vagon pe 4 sau mai multe osii. Lemnul nu e marfă periculoasă, deci RID nu stabileşte o distanţă de protecţie. RID: https://otif.org/fileadmin/new/3-Reference-Text/3B-RID/RID_2021_e_09_June_2022.pdf Atenţie că la pag. 832 din document se găsesc ,,Acţiuni în cazul unui accident sau incident care implică ori poate implica mărfuri periculoase". Pe astea ar trebui să le ştie pe de rost orice mecanic şi şef de tren care lucrează pe trenuri cu mărfuri periculoase. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Dum 10 Iul 2022, 23:54 | |
| Pai acuma e simplu, daca n-au vagon la siguranta pot sa circule cu pantograful din fata.
Plus ca vagonul de siguranta de obicei e un vagon gol, m-am intrebat de multe ori daca vagonul ala nu e periculos in corpul trenului? sint cazuri in care trenul e compus din doua cupluri si la mijlocul trenului sint doua vagoane de semnal. Sau cum e cu vagoanele astea ucrainiene, vagonul ala platforma care se cupleaza la locomotiva e mult mai usor decit restul vagoanelor, nu e perioculos in anumite momente, adica restul trenului nu impinge vagonul mai usor?
cred ca se intelege ce am vrut sa spun. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 18 Iul 2022, 11:29 | |
| inca un incendiu.
concluzia?
trag de ele pînă iau foc
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_394_RI_Jegalia_18072021.pdf |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 26 Iul 2022, 09:29 | |
| raportul accidentului de la Fetesti
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_397_RI_Fetesti_28072021.pdf |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 26 Iul 2022, 23:17 | |
| Rog un admin să înființeze un topic separat pentru aceste rapoarte care nu au legătură cu firma Regiotrans. Și să le mute cu tot cu discuții la topicul nou, Rapoarte AGIFER titlul. Mulțumesc pentru înțelegere. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4067 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier 27 Iul 2022, 12:03 | |
| - dan tm a scris:
- raportul accidentului de la Fetesti
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_397_RI_Fetesti_28072021.pdf As usual: mecanic baut, mecanic cu peste 30 de ore pe locomotiva, INDUSI si DSV dezactivate. Unui sofer i se ridica 3 luni permisul pentru 0.0001 la mie, un mecanic cu 0.8 la mie n-are nici o treaba (ar trebui pedeapsa dubla pentru aia de declara ca s-au dus sa-si ia de baut dupa accident). Nu mai zic de ce pateste un sofer ce loveste un pieton ce traverseaza prin loc nepermis, dar soferul are o alcoolemie cat de mica. Iar DSV si INDUSI dezactivate...la ce mai bagam atatia bani in siguranta feroviara daca se dezactiveaza sistemele intr-o veselie? M-am saturat de rapoarte AGIFER cu mecanici bauti si sisteme dezactivate, chiar nu face nimeni puscarie la dintr-astea? Maine-poimaine va fi implicat un tren de calatori... |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6454 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier 27 Iul 2022, 22:33 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
As usual: mecanic baut, mecanic cu peste 30 de ore pe locomotiva, INDUSI si DSV dezactivate.
Unui sofer i se ridica 3 luni permisul pentru 0.0001 la mie, un mecanic cu 0.8 la mie n-are nici o treaba (ar trebui pedeapsa dubla pentru aia de declara ca s-au dus sa-si ia de baut dupa accident). Nu mai zic de ce pateste un sofer ce loveste un pieton ce traverseaza prin loc nepermis, dar soferul are o alcoolemie cat de mica. Iar DSV si INDUSI dezactivate...la ce mai bagam atatia bani in siguranta feroviara daca se dezactiveaza sistemele intr-o veselie?
M-am saturat de rapoarte AGIFER cu mecanici bauti si sisteme dezactivate, chiar nu face nimeni puscarie la dintr-astea? Maine-poimaine va fi implicat un tren de calatori... Degeaba te saturi ca nu cunosti pana la fine problema, toate aceste incidente au și urmări pe partea de penala cu încadrări aferente și rezultatele pe măsură; pedepsele sunt cu spor de 1/2 din faptă pentru ca sunt din categoria siguranță circulației, aici ar trebui sa se încadreze de fapt și domnii șoferi care fac transport de persoane ori mărfuri ... .în general toți OTF au obligația de a urmări serviciul maxim admis, prin diverse mijloace proprii, dar sunt puțini cei ce ii pot efectiv urmări daca și fac asta, și de obicei tot cu sancțiuni se lasă pentru personal si OTF, la fiecare control. Nu de mult a fost o acțiune pentru consum de alcool la C.F. iar rezultatele sau văzut, probabil toți cei depistați au dosare penale. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier 27 Iul 2022, 22:51 | |
| Și daca circuli cu induși izolați Poliția TF poate să îți deschidă dosar penal pentru punerea în pericol a siguranței circulatiei |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER | |
| |
| | | | Rapoarte AFER și AGIFER | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |