Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Rapoarte AFER și AGIFER

In jos 
+23
TVlad
George CFR
Peter Fodor
cristi CFR
billy752-istu
IonutCFR2009
cardinal
Warrington
Vale_ntin
sergiu.asi
@ndrey
alliens
Vitosa
Katalyn
DUAL
Teodor
marius664
dan tm
Luna
Nesebar
Adrian78
Dr2005
CFR9999
27 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 18 Mai 2023, 21:37

dan tm a scris:
Aici mecanicul a depasit viteza admisa dar in raport scrie ca a lovit un camion in pasaj.
Păi după ce a lovit camionul s-a verificat şi IVMS-ul, ca să se vadă dacă a avut viteză prea mare pe trecerea la nivel. Cu ocazia asta au constatat şi că a mers mai repede pe alt tronson de linie. Ce e curios e că chiar angajatorul l-a dat în gât... probabil, neoficial, AGIFER o fi văzut "banda" înainte... altfel, mecanicul "La ora producerii incidentului, nu se simțea obosit și nici nu a avut alte probleme de concentrare. Era la ultima tură de serviciu urmând a-i înceta contractul de muncă ca urmare a pensionării." Ce rost să aibă să-l bagi în belele pe om în ultima zi de muncă?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13008
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeSam 24 Iun 2023, 21:08

https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/I_224_RI_Dej_03052023.pdf
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13008
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeMier 28 Iun 2023, 12:30

https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_430_RI_Sarca_-_Podu_Iloaiei_29062022.pdf

cică linia proasta a fost cauza nu depasirea vitezei de catre...GFR.

Deci nu vagoanele cu Rp expirat. Nici n- au cerut documente la ucrainieni.
Au cerut ceva la moldovenii de peste Prut dar nu cred ca aia au ceva. Nu pierd ei timpu cu proceduri, norme si tot felul se lăbăreli ca pe la noi.
Le - au dat niste hîrtii sa nu zică ai nostrii ca n- au primit nimic.

Acuma ca raportul evidentiaza niate lacune in sectorul asta transfrontalier cu schimb de boghiuri , cu alte dimensiuni, standarde etc o sa faca autoritatile veva?

sau asteapa sa deraieze si Prietenia intr- o zi?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13008
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeLun 17 Iul 2023, 14:47

https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_432_RI_Biharia-Diosig_19072022.pdf

depasirea vitezei. ce risca mecanicul? ma rog, ce risca la GFR?

https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/I_220_RI_Oradea_Vest_-_Ciumeghiu_28032023.pdf
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13008
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 20 Iul 2023, 14:33

iar GFR iar linie inchiriata de GFR

https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_433_RI_Navodari-Nazarcea_28072022.pdf
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13008
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeMar 05 Dec 2023, 00:08

Raportul accidentului de la Gugesti

https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D%20444%20RI%20Gugesti%20-%20Sihlea%2001.12.2022.pdf
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13008
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeMar 12 Mar 2024, 22:26

ajungerea din urmă și tamponarea trenului de marfă nr.50514 de către
trenul de călători nr.1822

https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D%20450%20RI%20Rosiori%2013.03.2023.pdf


cum adica mecanicul nu s-a prezentat la chestionare, nu e obligatoriu?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeMar 12 Mar 2024, 22:30

Pai a fost chemat de 3 ori operatoril RC la.ancheta și ăla deloc..
Fratele lui ăla e prim procuror pe la București și am înțeles că a dat în judecată și CFR Calatori și are șanse mari să câștige .Nici nu s-au prezentat la.proces
Ai uitat în ce țară trăim dane?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13008
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeMar 26 Mar 2024, 10:45

Accidentul de la Galati, 1 mort, raportul nu poate fi finalizat intr-un an
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D%20452%20Declaratie%20intermediara%20Galati%202023.03.25.pdf
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5528
Data de inscriere : 11/02/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeMar 26 Mar 2024, 21:06

dan tm a scris:
Accidentul de la Galati, 1 mort, raportul nu poate fi finalizat intr-un an
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D%20452%20Declaratie%20intermediara%20Galati%202023.03.25.pdf

pai mai trebuie justificata activitatea salariatilor agifer nu?...poate inca un an?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeMar 26 Mar 2024, 21:24

Cred că nu au găsit experți să măsoare..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeMar 26 Mar 2024, 23:29

Re6/6 a scris:
dan tm a scris:
Accidentul de la Galati, 1 mort, raportul nu poate fi finalizat intr-un an
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D%20452%20Declaratie%20intermediara%20Galati%202023.03.25.pdf

pai mai trebuie justificata activitatea salariatilor agifer nu?...poate inca un an?

Care angajaţi? Ăia 20% care lipsesc şi nea Boloş nu a vrut juma' de an să lase AGIFER să îi angajeze? Abia s-a aprobat scoaterea la concurs a 3 (trei) posturi.
De fapt, chiar şi fără ăia, AGIFER e sub minimul de personal necesar pentru a exista ca instituţie, conform Legii 296/2023. Ce contează că riscăm înfingement?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5528
Data de inscriere : 11/02/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 28 Mar 2024, 17:28

Dr2005 a scris:
Re6/6 a scris:


pai mai trebuie justificata activitatea salariatilor agifer nu?...poate inca un an?

Care angajaţi? Ăia 20% care lipsesc şi nea Boloş nu a vrut juma' de an să lase AGIFER să îi angajeze? Abia s-a aprobat scoaterea la concurs a 3 (trei) posturi.
De fapt, chiar şi fără ăia, AGIFER e sub minimul de personal necesar pentru a exista ca instituţie, conform Legii 296/2023. Ce contează că riscăm înfingement?

este nonsens ce ai scris, personalul AGIFER este supradimensionat la cat au de lucru (accidente si incidente feroviare foarte putine pe reteaua CFR care le investigheaza). De fapt chiar bine zici --- nu trebuie sa  existe ca institutie, la fel ca si ARF-ul. Calea ferata a functionat foarte bine peste o suta de ani si fara aceste ""institutii"....poate stie nea Bolos ceva bom

Apropos...poate ne scrii cate ceva si despre nivelul de competenta(sau incompetenta) a angajatilor , nu numai despre numarul lor din institutie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 28 Mar 2024, 18:08

Re6/6 a scris:
Dr2005 a scris:
Re6/6 a scris:


pai mai trebuie justificata activitatea salariatilor agifer nu?...poate inca un an?

Care angajaţi? Ăia 20% care lipsesc şi nea Boloş nu a vrut juma' de an să lase AGIFER să îi angajeze? Abia s-a aprobat scoaterea la concurs a 3 (trei) posturi.
De fapt, chiar şi fără ăia, AGIFER e sub minimul de personal necesar pentru a exista ca instituţie, conform Legii 296/2023. Ce contează că riscăm înfingement?

este nonsens ce ai scris, personalul AGIFER este supradimensionat la cat au de lucru (accidente si incidente feroviare foarte putine pe reteaua CFR care le investigheaza). De fapt chiar bine zici --- nu trebuie sa  existe ca institutie, la fel ca si ARF-ul. Calea ferata a functionat foarte bine peste o suta de ani si fara aceste ""institutii"....poate stie nea Bolos ceva bom

Apropos...poate ne scrii cate ceva si despre nivelul de competenta(sau incompetenta) a angajatilor , nu numai despre numarul lor din institutie.

Sunt 50 - 60 de evenimente care necesită investigare în fiecare an! Cu 15 investigatori...
Iar cât de bine a funcţionat CFR până să existe AGIFER... accidentele în comunism erau la ordinea zilei, trenurile se buşeau tot timpul, ceferiştii se duceau cu locomotiva până în faţa curţii (vezi accidentul de la Augustin)... dar totul se muşamaliza. Doar dacă se lăsa cu morţi mulţi se făcea public accidentul şi se găseau câţiva ţapi ispăşitori (vezi Bucerdea).
Să îţi dau exemplu de o ţară cu organism de investigare nefuncţional (există pe hârtie, dar nu are personal): Republica Elenă. Sau Grecia, cum ne place nouă să-i spunem... ai văzut ce se întâmplă acolo.
Nu mai zic că apar accidente - uneori chiar grave - la sisteme excluse din Directiva de interoperabilitate. Dacă metroul am putut să îl punem în OG 95, în continuare mocăniţele rămân neinvestigate, pentru că nu putem da atribuţii în plus unei instituţii care şi aşa nu are personal. Acum câţiva ani, pe Valea Vasserului au picat în Vasser o locomotivă şi 2 vagoane, cu tot cu turişti... din fericire, n-a murit nimeni, dar nici cauzele nu se cunosc, că mocăniţa nu e obligată să aibă convenţie de investigare.
A, da, să nu uit, desfiinţarea AGIFER înseamnă infringement şi 200.000 euro pe zi amendă. Poate ţie îţi prisosesc banii ăştia, dar statul român nu-i are.

ARF gestionează achiziţii de miliarde de euro şi contracte de servicii publice de 1,5 miliarde lei/an. Şi tot i se pun beţe în roate de la Finanţe... lipsa de personal e spre 50% (şi cel existent e la capătul răbdării). Înţeleg că eşti nostalgic după vremurile în care era doar CFR Călători şi statul pompa fără noimă bani în el, dar vremurile alea s-au dus. Robinetul de risipă s-a închis în 2011, iar tot ce a cheltuit statul pe investiţii la CFR Călători din 2008 (deci un an de la aderarea la UE) până în 2011 a fost scăzut din compensaţia anilor următori, altfel era ajutor de stat ilegal ca la CFR Marfă şi acum trebuia să înfiinţăm şi Carpatica Călători.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5528
Data de inscriere : 11/02/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 28 Mar 2024, 18:31

Dr2005 a scris:
Re6/6 a scris:


este nonsens ce ai scris, personalul AGIFER este supradimensionat la cat au de lucru (accidente si incidente feroviare foarte putine pe reteaua CFR care le investigheaza). De fapt chiar bine zici --- nu trebuie sa  existe ca institutie, la fel ca si ARF-ul. Calea ferata a functionat foarte bine peste o suta de ani si fara aceste ""institutii"....poate stie nea Bolos ceva bom

Apropos...poate ne scrii cate ceva si despre nivelul de competenta(sau incompetenta) a angajatilor , nu numai despre numarul lor din institutie.


Sunt 50 - 60 de evenimente care necesită investigare în fiecare an! Cu 15 investigatori...
Iar cât de bine a funcţionat CFR până să existe AGIFER... accidentele în comunism erau la ordinea zilei, trenurile se buşeau tot timpul, ceferiştii se duceau cu locomotiva până în faţa curţii (vezi accidentul de la Augustin)... dar totul se muşamaliza. Doar dacă se lăsa cu morţi mulţi se făcea public accidentul şi se găseau câţiva ţapi ispăşitori (vezi Bucerdea).
Să îţi dau exemplu de o ţară cu organism de investigare nefuncţional (există pe hârtie, dar nu are personal): Republica Elenă. Sau Grecia, cum ne place nouă să-i spunem... ai văzut ce se întâmplă acolo.
Nu mai zic că apar accidente - uneori chiar grave - la sisteme excluse din Directiva de interoperabilitate. Dacă metroul am putut să îl punem în OG 95, în continuare mocăniţele rămân neinvestigate, pentru că nu putem da atribuţii în plus unei instituţii care şi aşa nu are personal. Acum câţiva ani, pe Valea Vasserului au picat în Vasser o locomotivă şi 2 vagoane, cu tot cu turişti... din fericire, n-a murit nimeni, dar nici cauzele nu se cunosc, că mocăniţa nu e obligată să aibă convenţie de investigare.
A, da, să nu uit, desfiinţarea AGIFER înseamnă infringement şi 200.000 euro pe zi amendă. Poate ţie îţi prisosesc banii ăştia, dar statul român nu-i are.

ARF gestionează achiziţii de miliarde de euro şi contracte de servicii publice de 1,5 miliarde lei/an. Şi tot i se pun beţe în roate de la Finanţe... lipsa de personal e spre 50% (şi cel existent e la capătul răbdării). Înţeleg că eşti nostalgic după vremurile în care era doar CFR Călători şi statul pompa fără noimă bani în el, dar vremurile alea s-au dus. Robinetul de risipă s-a închis în 2011, iar tot ce a cheltuit statul pe investiţii la CFR Călători din 2008 (deci un an de la aderarea la UE) până în 2011 a fost scăzut din compensaţia anilor următori, altfel era ajutor de stat ilegal ca la CFR Marfă şi acum trebuia să înfiinţăm şi Carpatica Călători.


ok, scrierea ta e demna de articol de ziar( poate club feroviar), din pacate in realitate nu functioneaza asa si asta se vede peste tot. agifer, asfr si alte intitutii similare nu contribuie cu nimic la disciplina feroviara si evitarea de accidente doar consuma mai mult decat cuantumul amenzilor pe care le-ar plati statul cu asa zisul infringement (restul...toate cad in responsabilitatea operatorilor feroviari care se chinuie sa verifice si sa instruiasca personalul propriu cu bani mult mai putini si apoi mai platesc si la ïnstitutii"" taxe de autorizari , atestate, reexaminari si alte inventii ).
oare nu trebuie cercetat si investigat personalul din cadrul institutiilor care participa la autorizari , examinari etc, daca se produc acele 50-60 de evenimente?.

exemplu cu republica Elena nu are nicio legatura cu subiectul.

..... nostalgia e mai buna.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
Rapoarte AFER și AGIFER
Sus 
Pagina 14 din 15Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: