|
| Rapoarte AFER și AGIFER | |
|
+23TVlad George CFR Peter Fodor cristi CFR billy752-istu IonutCFR2009 cardinal Warrington Vale_ntin sergiu.asi @ndrey alliens Vitosa Katalyn DUAL Teodor marius664 dan tm Luna Nesebar Adrian78 Dr2005 CFR9999 27 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Joi 18 Mai 2023, 21:37 | |
| - dan tm a scris:
- Aici mecanicul a depasit viteza admisa dar in raport scrie ca a lovit un camion in pasaj.
Păi după ce a lovit camionul s-a verificat şi IVMS-ul, ca să se vadă dacă a avut viteză prea mare pe trecerea la nivel. Cu ocazia asta au constatat şi că a mers mai repede pe alt tronson de linie. Ce e curios e că chiar angajatorul l-a dat în gât... probabil, neoficial, AGIFER o fi văzut "banda" înainte... altfel, mecanicul "La ora producerii incidentului, nu se simțea obosit și nici nu a avut alte probleme de concentrare. Era la ultima tură de serviciu urmând a-i înceta contractul de muncă ca urmare a pensionării." Ce rost să aibă să-l bagi în belele pe om în ultima zi de muncă? _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Sam 24 Iun 2023, 21:08 | |
| https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/I_224_RI_Dej_03052023.pdf |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier 28 Iun 2023, 12:30 | |
| https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_430_RI_Sarca_-_Podu_Iloaiei_29062022.pdf
cică linia proasta a fost cauza nu depasirea vitezei de catre...GFR.
Deci nu vagoanele cu Rp expirat. Nici n- au cerut documente la ucrainieni. Au cerut ceva la moldovenii de peste Prut dar nu cred ca aia au ceva. Nu pierd ei timpu cu proceduri, norme si tot felul se lăbăreli ca pe la noi. Le - au dat niste hîrtii sa nu zică ai nostrii ca n- au primit nimic.
Acuma ca raportul evidentiaza niate lacune in sectorul asta transfrontalier cu schimb de boghiuri , cu alte dimensiuni, standarde etc o sa faca autoritatile veva?
sau asteapa sa deraieze si Prietenia intr- o zi? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 17 Iul 2023, 14:47 | |
| https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_432_RI_Biharia-Diosig_19072022.pdf
depasirea vitezei. ce risca mecanicul? ma rog, ce risca la GFR?
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/I_220_RI_Oradea_Vest_-_Ciumeghiu_28032023.pdf |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Joi 20 Iul 2023, 14:33 | |
| iar GFR iar linie inchiriata de GFR
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_433_RI_Navodari-Nazarcea_28072022.pdf |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 05 Dec 2023, 00:08 | |
| Raportul accidentului de la Gugesti
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D%20444%20RI%20Gugesti%20-%20Sihlea%2001.12.2022.pdf |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 12 Mar 2024, 22:26 | |
| ajungerea din urmă și tamponarea trenului de marfă nr.50514 de către trenul de călători nr.1822
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D%20450%20RI%20Rosiori%2013.03.2023.pdf
cum adica mecanicul nu s-a prezentat la chestionare, nu e obligatoriu? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 12 Mar 2024, 22:30 | |
| Pai a fost chemat de 3 ori operatoril RC la.ancheta și ăla deloc.. Fratele lui ăla e prim procuror pe la București și am înțeles că a dat în judecată și CFR Calatori și are șanse mari să câștige .Nici nu s-au prezentat la.proces Ai uitat în ce țară trăim dane? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 26 Mar 2024, 10:45 | |
| Accidentul de la Galati, 1 mort, raportul nu poate fi finalizat intr-un an https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D%20452%20Declaratie%20intermediara%20Galati%202023.03.25.pdf |
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5528 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 26 Mar 2024, 21:06 | |
| - dan tm a scris:
- Accidentul de la Galati, 1 mort, raportul nu poate fi finalizat intr-un an
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D%20452%20Declaratie%20intermediara%20Galati%202023.03.25.pdf pai mai trebuie justificata activitatea salariatilor agifer nu?...poate inca un an? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 26 Mar 2024, 21:24 | |
| Cred că nu au găsit experți să măsoare.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 26 Mar 2024, 23:29 | |
| - Re6/6 a scris:
- dan tm a scris:
- Accidentul de la Galati, 1 mort, raportul nu poate fi finalizat intr-un an
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D%20452%20Declaratie%20intermediara%20Galati%202023.03.25.pdf pai mai trebuie justificata activitatea salariatilor agifer nu?...poate inca un an? Care angajaţi? Ăia 20% care lipsesc şi nea Boloş nu a vrut juma' de an să lase AGIFER să îi angajeze? Abia s-a aprobat scoaterea la concurs a 3 (trei) posturi. De fapt, chiar şi fără ăia, AGIFER e sub minimul de personal necesar pentru a exista ca instituţie, conform Legii 296/2023. Ce contează că riscăm înfingement? _________________ :TTT:
|
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5528 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Joi 28 Mar 2024, 17:28 | |
| - Dr2005 a scris:
- Re6/6 a scris:
pai mai trebuie justificata activitatea salariatilor agifer nu?...poate inca un an? Care angajaţi? Ăia 20% care lipsesc şi nea Boloş nu a vrut juma' de an să lase AGIFER să îi angajeze? Abia s-a aprobat scoaterea la concurs a 3 (trei) posturi. De fapt, chiar şi fără ăia, AGIFER e sub minimul de personal necesar pentru a exista ca instituţie, conform Legii 296/2023. Ce contează că riscăm înfingement?
este nonsens ce ai scris, personalul AGIFER este supradimensionat la cat au de lucru (accidente si incidente feroviare foarte putine pe reteaua CFR care le investigheaza). De fapt chiar bine zici --- nu trebuie sa existe ca institutie, la fel ca si ARF-ul. Calea ferata a functionat foarte bine peste o suta de ani si fara aceste ""institutii"....poate stie nea Bolos ceva Apropos...poate ne scrii cate ceva si despre nivelul de competenta(sau incompetenta) a angajatilor , nu numai despre numarul lor din institutie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Joi 28 Mar 2024, 18:08 | |
| - Re6/6 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Re6/6 a scris:
pai mai trebuie justificata activitatea salariatilor agifer nu?...poate inca un an? Care angajaţi? Ăia 20% care lipsesc şi nea Boloş nu a vrut juma' de an să lase AGIFER să îi angajeze? Abia s-a aprobat scoaterea la concurs a 3 (trei) posturi. De fapt, chiar şi fără ăia, AGIFER e sub minimul de personal necesar pentru a exista ca instituţie, conform Legii 296/2023. Ce contează că riscăm înfingement?
este nonsens ce ai scris, personalul AGIFER este supradimensionat la cat au de lucru (accidente si incidente feroviare foarte putine pe reteaua CFR care le investigheaza). De fapt chiar bine zici --- nu trebuie sa existe ca institutie, la fel ca si ARF-ul. Calea ferata a functionat foarte bine peste o suta de ani si fara aceste ""institutii"....poate stie nea Bolos ceva
Apropos...poate ne scrii cate ceva si despre nivelul de competenta(sau incompetenta) a angajatilor , nu numai despre numarul lor din institutie. Sunt 50 - 60 de evenimente care necesită investigare în fiecare an! Cu 15 investigatori... Iar cât de bine a funcţionat CFR până să existe AGIFER... accidentele în comunism erau la ordinea zilei, trenurile se buşeau tot timpul, ceferiştii se duceau cu locomotiva până în faţa curţii (vezi accidentul de la Augustin)... dar totul se muşamaliza. Doar dacă se lăsa cu morţi mulţi se făcea public accidentul şi se găseau câţiva ţapi ispăşitori (vezi Bucerdea). Să îţi dau exemplu de o ţară cu organism de investigare nefuncţional (există pe hârtie, dar nu are personal): Republica Elenă. Sau Grecia, cum ne place nouă să-i spunem... ai văzut ce se întâmplă acolo. Nu mai zic că apar accidente - uneori chiar grave - la sisteme excluse din Directiva de interoperabilitate. Dacă metroul am putut să îl punem în OG 95, în continuare mocăniţele rămân neinvestigate, pentru că nu putem da atribuţii în plus unei instituţii care şi aşa nu are personal. Acum câţiva ani, pe Valea Vasserului au picat în Vasser o locomotivă şi 2 vagoane, cu tot cu turişti... din fericire, n-a murit nimeni, dar nici cauzele nu se cunosc, că mocăniţa nu e obligată să aibă convenţie de investigare. A, da, să nu uit, desfiinţarea AGIFER înseamnă infringement şi 200.000 euro pe zi amendă. Poate ţie îţi prisosesc banii ăştia, dar statul român nu-i are. ARF gestionează achiziţii de miliarde de euro şi contracte de servicii publice de 1,5 miliarde lei/an. Şi tot i se pun beţe în roate de la Finanţe... lipsa de personal e spre 50% (şi cel existent e la capătul răbdării). Înţeleg că eşti nostalgic după vremurile în care era doar CFR Călători şi statul pompa fără noimă bani în el, dar vremurile alea s-au dus. Robinetul de risipă s-a închis în 2011, iar tot ce a cheltuit statul pe investiţii la CFR Călători din 2008 (deci un an de la aderarea la UE) până în 2011 a fost scăzut din compensaţia anilor următori, altfel era ajutor de stat ilegal ca la CFR Marfă şi acum trebuia să înfiinţăm şi Carpatica Călători. _________________ :TTT:
|
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5528 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Joi 28 Mar 2024, 18:31 | |
| - Dr2005 a scris:
- Re6/6 a scris:
este nonsens ce ai scris, personalul AGIFER este supradimensionat la cat au de lucru (accidente si incidente feroviare foarte putine pe reteaua CFR care le investigheaza). De fapt chiar bine zici --- nu trebuie sa existe ca institutie, la fel ca si ARF-ul. Calea ferata a functionat foarte bine peste o suta de ani si fara aceste ""institutii"....poate stie nea Bolos ceva
Apropos...poate ne scrii cate ceva si despre nivelul de competenta(sau incompetenta) a angajatilor , nu numai despre numarul lor din institutie.
Sunt 50 - 60 de evenimente care necesită investigare în fiecare an! Cu 15 investigatori... Iar cât de bine a funcţionat CFR până să existe AGIFER... accidentele în comunism erau la ordinea zilei, trenurile se buşeau tot timpul, ceferiştii se duceau cu locomotiva până în faţa curţii (vezi accidentul de la Augustin)... dar totul se muşamaliza. Doar dacă se lăsa cu morţi mulţi se făcea public accidentul şi se găseau câţiva ţapi ispăşitori (vezi Bucerdea). Să îţi dau exemplu de o ţară cu organism de investigare nefuncţional (există pe hârtie, dar nu are personal): Republica Elenă. Sau Grecia, cum ne place nouă să-i spunem... ai văzut ce se întâmplă acolo. Nu mai zic că apar accidente - uneori chiar grave - la sisteme excluse din Directiva de interoperabilitate. Dacă metroul am putut să îl punem în OG 95, în continuare mocăniţele rămân neinvestigate, pentru că nu putem da atribuţii în plus unei instituţii care şi aşa nu are personal. Acum câţiva ani, pe Valea Vasserului au picat în Vasser o locomotivă şi 2 vagoane, cu tot cu turişti... din fericire, n-a murit nimeni, dar nici cauzele nu se cunosc, că mocăniţa nu e obligată să aibă convenţie de investigare. A, da, să nu uit, desfiinţarea AGIFER înseamnă infringement şi 200.000 euro pe zi amendă. Poate ţie îţi prisosesc banii ăştia, dar statul român nu-i are.
ARF gestionează achiziţii de miliarde de euro şi contracte de servicii publice de 1,5 miliarde lei/an. Şi tot i se pun beţe în roate de la Finanţe... lipsa de personal e spre 50% (şi cel existent e la capătul răbdării). Înţeleg că eşti nostalgic după vremurile în care era doar CFR Călători şi statul pompa fără noimă bani în el, dar vremurile alea s-au dus. Robinetul de risipă s-a închis în 2011, iar tot ce a cheltuit statul pe investiţii la CFR Călători din 2008 (deci un an de la aderarea la UE) până în 2011 a fost scăzut din compensaţia anilor următori, altfel era ajutor de stat ilegal ca la CFR Marfă şi acum trebuia să înfiinţăm şi Carpatica Călători. ok, scrierea ta e demna de articol de ziar( poate club feroviar), din pacate in realitate nu functioneaza asa si asta se vede peste tot. agifer, asfr si alte intitutii similare nu contribuie cu nimic la disciplina feroviara si evitarea de accidente doar consuma mai mult decat cuantumul amenzilor pe care le-ar plati statul cu asa zisul infringement (restul...toate cad in responsabilitatea operatorilor feroviari care se chinuie sa verifice si sa instruiasca personalul propriu cu bani mult mai putini si apoi mai platesc si la ïnstitutii"" taxe de autorizari , atestate, reexaminari si alte inventii ). oare nu trebuie cercetat si investigat personalul din cadrul institutiilor care participa la autorizari , examinari etc, daca se produc acele 50-60 de evenimente?. exemplu cu republica Elena nu are nicio legatura cu subiectul. ..... nostalgia e mai buna. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER | |
| |
| | | | Rapoarte AFER și AGIFER | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |