Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Rapoarte AFER și AGIFER

In jos 
+23
TVlad
George CFR
Peter Fodor
cristi CFR
billy752-istu
IonutCFR2009
cardinal
Warrington
Vale_ntin
sergiu.asi
@ndrey
alliens
Vitosa
Katalyn
DUAL
Teodor
marius664
dan tm
Luna
Nesebar
Adrian78
Dr2005
CFR9999
27 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 23 Mai 2019, 09:40

Teoretic, pentru depăşirea numărului de ore de către mecanic se anulează certificatul de siguranţă partea A, adică firma rămâne fără obiectul muncii şi trebuie să o ia de la zero cu demersurile... şi îţi ia minim o lună să obţii alt certificat.
Numai că au făcut cei de la AFER o analiză şi au tras concluzia că dacă ar respecta acel OMT, nu ar mai rămâne niciun OTF în România.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 23 Mai 2019, 09:49

Dr2005 a scris:
Teoretic, pentru depăşirea numărului de ore de către mecanic se anulează certificatul de siguranţă partea A, adică firma rămâne fără obiectul muncii şi trebuie să o ia de la zero cu demersurile... şi îţi ia minim o lună să obţii alt certificat.
Numai că au făcut cei de la AFER o analiză şi au tras concluzia că dacă ar respecta acel OMT, nu ar mai rămâne niciun OTF în România.

Daca ar asigura si CFR conditii de circulatie ătunci te-ai incadra da ce faci cand depasesti orele noaptea la caca macaii si primul personal pleaca la 6 dim si ajunge dupa 3 ore iar cand ajunge schimbul la tren nu ii mai da drumul la tren ca incepe circulatia de calatoare si dupa inchideri de linie
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 23 Mai 2019, 12:44

Schimbul ar trebui să îl aducă OTF prin mijloace proprii, eventual auto, nu să vină mecanicul cu personalul la Hm. Cuca Măcăii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6913
Data de inscriere : 23/01/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 23 Mai 2019, 18:32

dan tm a scris:
da, dar observa in cite locuri s-a descompus trenul, apoi sa nu uitam ca desi nu plateste doua echipe pentru doua trenuri, uite tin oamenii la lucru  peste 24 de ore.

.
Dar uita-te Dane cat face trenul dintr-o parte in alta a tarii...Aproape 3 zile.Sa zicem ca una este pierduta cu descompunerile si recompunerile.Raman 2 zile per tren.Pai daca clientul iti cere 5000 t de marfa si tu i-o livrezi in 7 zile in loc de 3, mai apeleaza la tine doar daca ii dai bani sa-ti foloseasca serviciile...Iar asta cu nerespectarea timpului de lucru, ITM-ul nu are nimic de zis???Se depaseste norma legala de 48 h/saptamana/an destul de mult in ritmul asta...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 23 Mai 2019, 19:00

Dr2005 a scris:
Schimbul ar trebui să îl aducă OTF prin mijloace proprii, eventual auto, nu să vină mecanicul cu personalul la Hm. Cuca Măcăii.

Sigur că da unde te crezi in Germania?
Singura firma.unde era mașină de serviciu a fost DB care mai duceau mecanici in zona Chiscadaga Deva Călan Bai Mintia cu ceva timp înainte Vîntu de Jos și cam atât
La OBB sa folosit doar o data gen Curtici Arad și Paulis
Uitate numai de la.Simeria după.ora 16 nu mai ai tren spre Arad numai la 22 că un idiot a scos 1621/1622
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 23 Mai 2019, 19:02

marius664 a scris:
dan tm a scris:
da, dar observa in cite locuri s-a descompus trenul, apoi sa nu uitam ca desi nu plateste doua echipe pentru doua trenuri, uite tin oamenii la lucru  peste 24 de ore.

.
Dar uita-te Dane cat face trenul dintr-o parte in alta a tarii...Aproape 3 zile.Sa zicem ca una este pierduta cu descompunerile si recompunerile.Raman 2 zile per tren.Pai daca clientul iti cere 5000 t de marfa si tu i-o livrezi in 7 zile in loc de 3, mai apeleaza la tine doar daca ii dai bani sa-ti foloseasca serviciile...Iar asta cu nerespectarea timpului de lucru, ITM-ul nu are nimic de zis???Se depaseste norma legala de 48 h/saptamana/an destul de mult in ritmul asta...
.  

Nu prea se grăbește nimeni după marfă doar daca este ceva perisabil .Am inteles că la.Unicom nici nu prea ii mai interesează de trenuri poate să facă și o săptămână până la Curtici mai ales că ei lucrează numai cu pensionari

Aici ar mai trebui remarcat un aspect că locomotivele CFR Marfă ruginesc prin depouri când puteau să presteze și pentru privați sau să le vândă si să împingă trenuri am văzut destule videoclipuri din Germania unde locomotiva de la DB impinge trenuri private ..

Și CFR SA se freacă pe mâini când se descompun compun trenuri acolo e manevra unde mai ciupesc și ei încă un bacșiș de vreo doi ani nu știu ce idiot a ce îți de nu mai lasă locomotiva EC sa circule la urma trenului de la Simeria la.Pui sau EA de la Coslariu la Sighisoara
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13008
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 23 Mai 2019, 22:35

marius664 a scris:
dan tm a scris:
da, dar observa in cite locuri s-a descompus trenul, apoi sa nu uitam ca desi nu plateste doua echipe pentru doua trenuri, uite tin oamenii la lucru  peste 24 de ore.

.
Dar uita-te Dane cat face trenul dintr-o parte in alta a tarii...Aproape 3 zile.Sa zicem ca una este pierduta cu descompunerile si recompunerile.Raman 2 zile per tren.Pai daca clientul iti cere 5000 t de marfa si tu i-o livrezi in 7 zile in loc de 3, mai apeleaza la tine doar daca ii dai bani sa-ti foloseasca serviciile...Iar asta cu nerespectarea timpului de lucru, ITM-ul nu are nimic de zis???Se depaseste norma legala de 48 h/saptamana/an destul de mult in ritmul asta...

tocmai din cauza timpului m-am gindit la sistemul asta mai scurte, mai rapide mai dese.

Dar vezi ce se spune ca nu merge.

Aici la noi este tren Curtici-Dornesti prin Chitila. Nici beneficiarii nu sint pretentiosi.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeVin 24 Mai 2019, 00:06

Depinde ce vagoane are. Iar pe bucata asta, mai nou, poate merge cu locomotiva deservită doar cu un agent (mai puţin pe Orşova - Filiaşi). În afară de Balota, nu trebuie să descompună trenul, spre deosebire de varianta prin Deva - C. Turzii - Ilva Mică, unde ai atât secţii cu capacitate saturată, cât şi limitări de tonaj.
Plus că s-ar putea ca OTF să le mai combine, dintr-o trasă din asta Curtici - Dorneşti să facă într-o zi doar Curtici - Videle şi apoi s-o taie spre Giurgiu sau să facă Videle - Dorneşti şi câte şi mai câte.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeVin 24 Mai 2019, 08:49

Dr2005 a scris:
Depinde ce vagoane are. Iar pe bucata asta, mai nou, poate merge cu locomotiva deservită doar cu un agent (mai puţin pe Orşova - Filiaşi). În afară de Balota, nu trebuie să descompună trenul, spre deosebire de varianta prin Deva - C. Turzii - Ilva Mică, unde ai atât secţii cu capacitate saturată, cât şi limitări de tonaj.
Plus că s-ar putea ca OTF să le mai combine, dintr-o trasă din asta Curtici - Dorneşti să facă într-o zi doar Curtici - Videle şi apoi s-o taie spre Giurgiu sau să facă Videle - Dorneşti şi câte şi mai câte.

Curtici Dornesti e tren de lemne care vine.pe M200 face cupluri la Petroșani apooi coboară la Filiași și după numai schimb pers T pana la Suceava deci fără cupluri la. Războieni Floreni Mestecanis
Problema.e.alta ca pe CFR II cam doare la sex liniile 1.5.6 din Călan Bai au ajuns la. 5 km/h de unde.se.face.cupluri iar ei trebuiau sa mai deschidă 2 linii la Subcetate și Pui care ar fi ajutat otf sa nu mai facă cupluri Tg Jiu Călan Bai plus.o capacitate mai mare pe. Simeria Pui dar cine sa vadă aia de la central carecand vin la. Petroșani zic ca linia coboară spre depou
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13008
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeVin 24 Mai 2019, 09:55

De-aia cind am fost prin Italia si am stat in gari am vazut trenuri de marfa scurte, pina in 20 de vagoane care treceau in viteza sporita in abatere.

Cred ca asta e principiul lor, trenuri mai scurte care sa alerge , nu sa stea la compunere si descompunere.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeVin 24 Mai 2019, 10:22

dan tm a scris:
De-aia cind am fost prin Italia si am stat in gari am vazut trenuri de marfa scurte, pina in 20 de vagoane care treceau in viteza sporita in abatere.

Cred ca asta e principiul lor, trenuri mai scurte care sa alerge , nu sa stea la compunere si descompunere.

Bine la ei si in zonele muntoase tractiunea se face cu 2 locomotive dubla in cap si impingatoare la urma
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13008
Data de inscriere : 16/07/2014

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeVin 24 Mai 2019, 10:24

Nu zic ca nu, dar nu cred ca stau atita cu trenurile sa le compuna si sa le descompuna.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeVin 24 Mai 2019, 10:30

dan tm a scris:
Nu zic ca nu, dar nu cred ca stau atita cu trenurile sa le compuna si sa le descompuna.

La noi conteaza sa duci cat mai mult adica 3000 tone in 5 zile decat sa duci 1000 tone in 2 zile
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeVin 24 Mai 2019, 18:45

Adrian78 a scris:

Uitate numai de la.Simeria după.ora 16 nu mai ai tren spre Arad numai la 22 că un idiot a scos 1621/1622

Iar altul aplauda si spune ca nu e nevoie de 1621/22 mai departe de Sibiu spre Timisoara.

_________________
595423Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Bdeem_8496_aRapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Bdeem_8496_aRapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitimeVin 24 Mai 2019, 23:58

Păi 1621/2 nu era tradiţional prin Ilia - Lugoj - Buziaş? Că se dădeau unii de ceasul morţii pe aici când a fost trimis prin Arad.
Până nu se termină lucrările pe Coridor, Simeria - Glogovăţ e secţie cu capacitate saturată, slabe speranţe de trenuri în plus.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER   Rapoarte AFER și AGIFER - Pagina 7 Icon_minitime

Sus In jos
 
Rapoarte AFER și AGIFER
Sus 
Pagina 7 din 15Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: