| Rapoarte AFER și AGIFER | |
|
+23TVlad George CFR Peter Fodor cristi CFR billy752-istu IonutCFR2009 cardinal Warrington Vale_ntin sergiu.asi @ndrey alliens Vitosa Katalyn DUAL Teodor marius664 dan tm Luna Nesebar Adrian78 Dr2005 CFR9999 27 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 15 Feb 2021, 20:27 | |
| @dan tm, tren marfar sau chiar IR1821. Era singurul călător de contra la ora aia. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 15 Feb 2021, 22:40 | |
| Dr2005 trenul s-a rupt cand a deraiat Si mai sunt multe locomotive la CG la care cand trantesti usa de la sala franeaza instalatia Indusi |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 15 Feb 2021, 22:44 | |
| Ce treabă are uşa cabinei cu INDUSI-ul? Aşa prost montat e cofretul şi aşa bleagă e valva, de îţi goleşte conducta când trânteşti uşa? Păi la cum e şina la noi, ar trebui să te frâneze la orice joantă. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 15 Feb 2021, 22:52 | |
| Pai e usa langa cofret si la cat de bine stau mufele alea acolo.. La 1087 nu era luna sa nu sa se defecteze Indusii si venea de la Călărași si la.o zi se defectau |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 15 Feb 2021, 23:03 | |
| Pai doar la Constantin Grup e problema asta? nu-i duce capu daca sint sesizari sa modifice locul? nu ar trebui sa fie standardizate locomotivele?
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 15 Feb 2021, 23:15 | |
| Sunt șaptejdemii de scheme de modernizare, de scheme electrice, fiecare unitate reparatoare a aplicat ce schemă a vrut. Din cauza asta Brașovul nu a mai vrut-o pe 005 înapoi. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 15 Feb 2021, 23:21 | |
| - dan tm a scris:
- Pai doar la Constantin Grup e problema asta? nu-i duce capu daca sint sesizari sa modifice locul? nu ar trebui sa fie standardizate locomotivele?
Am mai prins o electrica de la Calatori cand.era inchiriata la DB aia avea bagata niste sticle de plastic sa tina conductele eu lw-am miscat si ne-o franat.. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 23 Feb 2021, 09:16 | |
| Privatii astia nu se lasa pina nu dau intr-un tren de calatori. Practic eu cred ca majoritatea privatilor circula cu INDUSII izolati. Probabil in caz de accident daca nu uita pun toate butoanele cum trebuie pina vine comisia.
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/N_174_RI_Dumbravioara_18012021.pdf
oare asta cum de a oprit? o fi vazut luminile trenului de calatori? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 23 Feb 2021, 10:51 | |
| " locomotiva și unvagon se aflau după pasajul acoperit cu bariera mecanică care era în poziția „deschis”" Bine că nu a lovit ceva pe trecerea la nivel. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 23 Feb 2021, 11:14 | |
| - dan tm a scris:
- Privatii astia nu se lasa pina nu dau intr-un tren de calatori. Practic eu cred ca majoritatea privatilor circula cu INDUSII izolati. Probabil in caz de accident daca nu uita pun toate butoanele cum trebuie pina vine comisia.
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/N_174_RI_Dumbravioara_18012021.pdf
oare asta cum de a oprit? o fi vazut luminile trenului de calatori? a Degeaba pun aia sigurantele sus ca aia descarca IVMSul si se vede izolarea sistemelor de siguranta.. Majoritatea pensionarilor merg cu ele izolate ca sa nu ii fura somnul |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mar 23 Feb 2021, 13:49 | |
| - Dr2005 a scris:
- " locomotiva și unvagon se aflau după pasajul acoperit cu bariera mecanică care era în poziția „deschis”"
Bine că nu a lovit ceva pe trecerea la nivel. Aia mai lipsea. Dar tot nu se luau masuri. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 17 Mai 2021, 21:36 | |
| Nu conteaza cite incalcari si cite evenimente are GFR.
https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_362_RI_Capu_Midia_04062020.pdf |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 24 Mai 2021, 12:55 | |
| Fara legatura cu feroviarul, am gasit rapoarte de investigatii din aviatie. Pe cale de consecinta probabil ca trebuie sa fie si din naval undeva.
http://www.aias.gov.ro/images/publicatii/rapoarte-de-investigatie/20190709_RF_YR-ATF_RO.pdf
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 11 Oct 2021, 19:14 | |
| - Dr2005 a scris:
- dan tm a scris:
- Doctore, dar de ce nu au facut ca inainte numerele pare intr-o directie si impare in alta, practic acuma nu mai e nici o regula sau asta e regula UE, sa iba număr ?
Regula e că fiecare administrator de infrastructură îşi stabileşte numerele cum doreşte, prin procedură proprie, nu prin reglementare de stat (adică ordin de ministru, hotărâre de guvern sau lege), de fapt în baza STI OPE cam toate instrucţiile noastre ar trebui să devină proceduri în sistemul de management al siguranţei al administratorului de infrastructură şi/sau al operatorului de transport, după caz. Deocamdată UE are altă problemă mare - performanţa frânării, care e definită prin procentul de masă frânată. La noi se impune din pix un procent de masă frânată (determinat prin calcule făcute de UIC acum câteva zeci de ani) şi se raportează trenul la procentul ăla din tabel. Pe când UE vrea ca trasa să fie dată în funcţie de procentul de masă frânată real al trenului, adică dacă eu vin cu un TGV şi demonstrez (cu organismul notificat) că îl opresc în 750m pe pantă de 28 la mie de la 140 la oră, dacă curbele îmi permit 140 la oră şi linia îmi permite 140, să pot să merg cu 140, nu cu 50 că CFR-ul îmi zice sec că îmi dă trasă pentru procent de 120% şi aia e.
[ Doctore, ar trebui sa se uite careva si pe tabelele astea facute se pare tot din pix. Cine naiba sa mai înteleaga cum sa formeze si cum sa toneze un tren, dar mai să-l si frîneze.Că se pare că sînt mulți care n-au habar de multe. Vezi acolo cîte tonaje sînt. Ce plm atîta teorie? ba uite dincolo ca nu aveau organ M sa schimbe macazul. Acuma ar trebui careva ca entitate sa plateasca locomotiva arsa. O parte ca restul e si din vina lor. Ce s-a zis pe aici cînd am zis: bă, vine trenu, bagă grupa din loco pe el, intra unu pune cupla în cîrlig, intra altul pune semiacuplarile de aer, intra altul pune cupla electrică. eee ce stii tu trebuie autorizati. Uite ard locomotivele, o sa arda cu oameni intr-o zi in tunel pina scot ei drezina, pina manevreaza macazul, pina vin cu restrictii de viteza. Uite ce zic ăștia aici. Ca pînă la urma de unde au scos 700t daca acolo scrie 1000? deja tot livretul e o filozofie. https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_371_RI_Banita_08_10_2020.pdf |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Lun 11 Oct 2021, 20:37 | |
| De ce ar fi diferită comportarea unei locomotive cu 1000 t în spate în vagoane încărcate sau în vagoane goale? Nu găsesc vreo explicaţie logică. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER | |
| |
|
| |
| Rapoarte AFER și AGIFER | |
|