|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Iun 2024, 12:14 | |
| Și ar avea și calatori mai mulți dar ar suplimenta trenurile cu vagoane de clasa și cușete.. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Iun 2024, 12:23 | |
| Exact.
Plus ca, desi e adevarat ca toata lumea are masina, nu toata lumea are masini cu care sa se incumete sa faca 2000 de km intr-un concediu, ca stai ca mai trece itp-ul cu spaga, stai ca ii bat rotile, etc. Asa ca merg cu ele doar local.
Eu doar ce am facut revizia la cazanul meu in care am bagat peste 5000 de lei in revizie, AC, arcuri, reparat jante si cauciucuri noi, asta pentru ca nu vreau sa stau sa caut service-uri prin Cappadocia sau Italia.
Parca nu mai suna asa mult biletele de tren la cuseta la sezonier pentru o familie cu 2 copii in comparatie. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Iun 2024, 20:40 | |
| Management de 2 lei. Am mai dat exemplul ăsta, trenurile alea IR 1882 Constanța - București și 1885 București - Constanța, practic e aceeași garnitură vine la București rămâne la peron în GdN apoi pleacă iar la Constanța. Cum vă explicați că din decembrie și până să înceapă sezonul estival garnitura era formată din 4 vagoane 21.76, iar acum e cu 3 vagoane 20.83 ? Adică când e cererea mai mare tu îi reduci capacitatea. Bă voi sunteți normali la cap ? Da bine că stau toată ziua în Constanța vagoanele sezonierului sucevean și cele ale gălățeanului Păi tu ești în gaură juma de miliard de lei dar ți vagoanele să stea cu orele în grupele tehnice ? Buni manageri are compania asta |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Iun 2024, 20:46 | |
| Chiar am scos bilet de la.Petrosani și vb casierița cu cineva la.telefon și zicea că nu mai sunt locuri probabil la 1922 care probabil să aibă doar ceva vagoane in plus care vin de la.Oradea Management de doi bani la fel că și aia care fac timpii la.mersul.de tren.Compania asta a ajuns un putregai dar e ținută în viața că sa mai sugă Remarul și Pascaniu bani de pe ea |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3448 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Iun 2024, 20:52 | |
| Ciudat să ții vagoanele de Suceava la șomat mai mult de 12h. Bine, nici nu sunt multe vagoane, eu am numarat vreo 5 seara trecută. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Iun 2024, 20:54 | |
| Nu vede bre ministerul problemele astea Mă uitam azi pe feisbuc, bulgarii se înnoiesc, chiar dacă și SH, băi dar se înnoiesc. Pe când CFR ce face, cîrpește vechiturile și le umflă conturile ălor doi... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Iun 2024, 20:59 | |
| @aris86 10h nu 12 Că lasă cușeta la Mangalia și aduc clasele la Constanța tren 8802, și înapoi la Mangalia cu tren 8823. |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3448 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Iun 2024, 21:23 | |
| Mă uitam că TFC, RegioC și ATC stau puțin la Mangalia și pleacă din nou la drum. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Iun 2024, 22:41 | |
| Vagoanele trenului IR 1970, merg apoi la Sibiu cu IR 1936, nu raman pana seara la Constanta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Iun 2024, 00:56 | |
| - ciprian71 a scris:
- Cu siguranta ca una din inventiile vremurilor de atunci a fost conceptul trenurilor sezoniere ce se formau din toate colturile tarii. Inbucurator este faptul ca aceasta ,,traditie" inca se pastraza sub forma TRENURILOR SOARELUI. Ce vreau in esenta sa spun, este ca nu cunosc un astfel de concept si in alte tari din Europa si aici ma refer la Bulgaria, Franta, de ce nu Germania (RFG /RDG) sau chiar Polonia, ce aveau iesire la mare.
Nu cred că sezonierele de litoral sunt o invenţie a comuniştilor de la noi. Astfel de trenuri (sau vagoane în plus la altele) sunt prin toate ţările cu sezon turistic, pentru că mersul pe litoral are loc, evident, vara, perioadă care în toată Europa se suprapune cu vacanţa elevilor, implicit e perioada concediilor. Sigur, când ai trenuri din oră în oră pe o linie tot anul, nu sesizezi uşor că vara sunt 2 rame în tren în loc de una. Apropo de sezoniere, Ungaria are destule pentru Lacul Balaton, care-i pe post de mare pentru ei. Ţările cu munţi ceva mai decenţi decât Carpaţii de la noi au şi sezoniere de iarnă, pentru ski. - ciprian71 a scris:
- dar si din prisma faptului ca romanii au mai cu totii o masina personala, ba mai mult exista si curse aeriene sezoniere.
Sunt multe, multe aspecte de luat în calcul la stabilit mijlocul de transport pentru mers în concediu. Într-o ţară civilizată, cu drumuri civilizate, la o distanţă de 3-400 km sau mai mult şi cu unul - doi copii nu merge nimeni cu trenul. Pur şi simplu e incomod, ai mult bagaj de cărat şi trebuie să te trambalezi prin n autobuze până la gară şi hotel. În schimb, dacă te duci cu prietenii la mare câteva zile, doar cu slipul, prosopul şi lenjeria intimă în bagaj, atunci n-ai de ce să mergi cu maşina. Gândirea românească e,oarecum, pe dos... sunt oameni care vin 15 - 17 - 20 ore cu sezonierul, la clasa a 2a, eventual în formula mamaie + mama + tata + copil 1 + copil 2 + bagajele de rigoare (inclusiv filtrul de cafea, plita şi oala de gătit, că aşa-i românul) şi iau sejururi prin sindicat de 14 zile. Neamţul n-o să facă în veci asta. În schimb, în aceeaşi familie din fraza de mai sus, pe timpul anului va face naveta numai cu maşina. - vitosa a scris:
- Mă uitam azi pe feisbuc, bulgarii se înnoiesc, chiar dacă și SH, băi dar se înnoiesc. Pe când CFR ce face, cîrpește vechiturile și le umflă conturile ălor doi...
A luat şi CFR Călători vreo 6 vagoane din subvenţie (că asta înseamnă fonduri proprii la ei). Îi mai vin cele 139 pe PNRR (cu mentenanţă inclusă 9 ani şi cu certificat de conformitate STI LOC&PAS, STI TAP, STI NOI, o parte şi STI PMR), îi vin şi cele 38 de EA-uri modernizate (19 practic LE-MA, alealalte nu ştiu cum or ieşi), îi vin şi 16 Traxx şi 37 de rame Coradia. Şi precis va lua şi o parte din cele 82 de PESA (62 + 20), că văd că privaţii nu prea se înghesuie la atribuiri competitive. Poate i-o veni şi un management mai bun la anul, dacă actualul nu îşi va îndeplini indicatorii. Eu, unul, nu mai înţeleg 99% din deciziile conducerii CFR C. dar, na, OUG 109, e treaba lor ce fac şi cum fac, dar dacă nu îndeplinesc indicatorii zboară. _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Iun 2024, 01:12 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Vagoanele trenului IR 1970, merg apoi la Sibiu cu IR 1936, nu raman pana seara la Constanta.
vezi că e bun și 1970 la ceva ? Ciudat totuși , 1970 de azi are 4 vagoane, iar 1936 are 5 vagoane, in plus unul cu prm |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Iun 2024, 08:16 | |
| - cardinal a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Vagoanele trenului IR 1970, merg apoi la Sibiu cu IR 1936, nu raman pana seara la Constanta.
vezi că e bun și 1970 la ceva ? Ciudat totuși , 1970 de azi are 4 vagoane, iar 1936 are 5 vagoane, in plus unul cu prm Da, vad... cara aer... 17 % grad de ocupare azi |
| | | aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3448 Data de inscriere : 26/04/2016
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Iun 2024, 16:24 | |
| Compunerea trenului R8810/IRN 1932, halta Neptun https://youtu.be/DAueQ1bMTvQ?si=lLa4Brs8EnPusu55 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Iun 2024, 19:10 | |
| R 8810 / IRN 1942 Mangalia - Satu Mare, cu grupe de vagoane pentru Brașov, Târgu Mureș, Cluj Napoca și Baia Mare. In planul de mers 2023/2024, trenul 1932 nu mai există. În planul de mers 2022/2023, trenul 1932 circula Oradea - Cluj Napoca - Sighișoara - Mangalia. Pe retur avea nr 1930. Deci pentru o mai corectă informare a publicului, autorul filmării să facă bine să modifice nr trenului. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Iun 2024, 19:40 | |
| @Dr2005, păi logic că otf privați nu se înghesuie să închirieze rame de la ARF. Tu ai văzut ce scoruri cere ARF pentru ramele alea ? Auzisem ceva de 750000 euro ceruți lui CFR Călători. Cum privatului nu îi va conveni să împartă profitul cu tine (ARF), că de aia nu participă la licitația de atribuire rame, clar ramele alea vor fi băgate pe gât lui CFR Călători, vaca pe care o mulg mulți terți. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |