| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+94comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 98 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13905 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 20 Ian 2024, 20:30 | |
| Făcusem eu o simulare de mers tren sezonier în 2024 ca și cum linia era deja electrificată și reabilitată în prezent. Constanța - Eforie Nord și Eforie Sud - Mangalia 120 km/h, Eforie Nord - Eforie Sud 100 km/h. Neptun Hm desființată. Livret pentru trenuri de 15 vagoane cât permite secția. IR 1952 Suceava Nord 20.25 Constanţa 3.59 R 8801 Constanţa 4.05 Eforie Nord 4.15 - 4.17 Eforie Sud 4.22 - 4.24 (de ce 5 minute timp de mers? am luat în calcul că trenul iese din Eforie Nord de la linia 1 în abatere, și intră la Eforie Sud în abatere la linia 1). Costinești 4.30 - 4.31 Costinești Tabără hc 4.33 - 4.35 Neptun hc 4.41 - 4.43 Mangalia 4.49 (conform mersului 2023/2024 din Constanţa va pleca la 4.19 și va sosi în Mangalia la 5.32).
Și unul cu opriri multe. IR 1912 Sibiu 18.42 Constanţa 6.03 Atenție am zis 6.03 și nu 6.11 cât ar fi cu ocolul prin Medeea pentru că se dorește să nu se mai schimbe locomotiva la Constanța. Și iar e un punct de întrebare cum vor face cu trenurile astea (1912, 1941, 1992, 1922) ce vin din țară și au grupe de vagoane. Nu le mai întorc pe Medeea ? Așează grupele la stația Mangalia ? Atunci nu degeaba ceream într-o postare anterioară linie de legătură din grupa tehnică să iasă în curenta din capul X. Pe când doar cu manevre făcute pe capul Y ar dura mult. R 8805 Constanța 6.10 Agigea Nord 6.16 Agigea Ecluză Hm 6.21 Eforie Nord 6.25 - 6.27 Eforie Sud 6.33 Tuzla h 6.38 Costinești 6.42 - 6.44 Costinești Tabără hc 6.46 - 6.49 Pescăruș h 6.54 Neptun hc 6.58 - 7.01 Mangalia 7.07 (în mersul 2023/2024 CT 6.30 Mg 7.59) |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6340 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11474 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 20 Ian 2024, 20:54 | |
| Da, foarte interesant ce ați zis de statia Mangalia și cum ar trebui făcut acolo, dar, pentru a înțelege mai bine ce ați spus că ar fi bine sa se facă acolo, ar fi bine sa vedem și o schiță cu liniile din statia Mangalia!
In 1990 la Mangalia era și o remiză de locomotive ? A mai rămas ceva din ea astazi ?
In descrierea proiectului se spune că întreaga circulație dintre Constanta și Mangalia se va controla din clădirea "CIMT Constanța"! Unde este situata mai exact această clădire ? Știu că există, in statia Constanță, aceea clădire CED/CE , în imediata apropiere a clădirii de călători!
Trebuiau să lase post de IDM macar la Mangalia, deoarece acolo se executa și se vor executa manevre in stație, cu vagoane de călători. Pentru 5 angajați, că IDM autorizați pentru manipularea instalației CE , la Mangalia, nu cred că era chiar o mare problema pentru CFR SA, sa le plătească salariile! Nu știu exact cat este salariu unui IDM dispozitor- știu că la ei salariu este în funcție de gradul stației, unde lucrează!
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13905 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 20 Ian 2024, 21:52 | |
| |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6340 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 11474 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 20 Ian 2024, 22:16 | |
| Stiu asta- linia Pascani- Targu Neamt, fiind declarata "sectie cu conducere centralizata a circulatiei", statia Targu-Neamt si HM Timisesti sunt "puncte de sectionare in linie curenta", deservite de cate un "revizor de ace" pe tura!
Am inteles ca prin 2008 linia Pascani- Targu Neamt a fost declarata "sectie cu conducere centralizata a circulatiei" si au fost scoase din functiune instalatiile SBW si semnalele mecanice din statia Targu-Neamt si din HM Timisesti!
Insa la Mangalia este cu totul alta situatie- in prezent statia are semnale luminoase si macazuri mecanice (manuale) iar dupa modernizare va aveea instalatie de centralizare electronica. Ori manipularea si deservirea unei instalatii de centralizare electronica poate fi facuta numai de IDM dispozitor, autorizat pentru acest tip de instalatie! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8671 Reputatie : 13905 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 18 Feb 2024, 13:51 | |
| Pe București - Constanța un timp real de mers ar fi undeva la 1h35. Evident cu toată infrastructura pusă la punct și fără nici un minut de restricție de viteză. Se lucrează în prezent la stațiile Ciulnița și Fetești, deci suntem pe drumul cel bun. Dar evident că pentru a scoate 1h35 îți trebuie și locomotive care să poată prinde 160 km/h. Nu dotate cu PZB care le restricționează viteza la 145 km/h. Atunci dacă tu OTF nu ești în stare să dai locomotive de 160 km/h la trenurile M800 mai bine nu le faci IC și le lași pe toate IR cu viteze de 150 km/h. Ies din schemă sezonierele din țară care au cușete și dormitoare apte de 140 km/h. Sau cucuveaua care are vagoane etajate (120 km/h). O altă megaprostie marca CFR. Eu de eram UE ceream banii înapoi. Nu sunteți în stare să oferiți viteze de 160 km/h și timpi de mers aferenți vitezei, ia dați banul înapoi. Sau infringment după înfringment ministerului transporturilor. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18077 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23456 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 18 Feb 2024, 14:44 | |
| Las că baga TSAM de 160 la Regiouri Craiova-Petrosani Apoi este varianta și de 165km/h pentru PZB dar specialistii lu peste prajit au luat varianta de 145 La ce timpi de mers umflați sunt 10% sunt doar de rezerva Cu noile Traxxuri ar mai scădea timpii de mers cu vreo 10 min doar din demaraje |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20084 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 24831 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 18 Feb 2024, 16:32 | |
| PZB-ul de pe delfini e făcut de Siemens şi valoarea maximă de viteză din soft e cea în vigoare la data întocmirii caietului de sarcini, adică 140 km/h. Siemens a cerut 30.000 euro pentru înlocuirea soft-ului, CFR Călători a zis că mai bine foloseşte altceva. Viteza maximă suportată de sistemul PZB este 165 km/h. _________________ :TTT:
|
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5005 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 19 Feb 2024, 08:22 | |
| - Vitosa a scris:
- Pe București - Constanța un timp real de mers ar fi undeva la 1h35.
Evident cu toată infrastructura pusă la punct și fără nici un minut de restricție de viteză. Se lucrează în prezent la stațiile Ciulnița și Fetești, deci suntem pe drumul cel bun. Dar evident că pentru a scoate 1h35 îți trebuie și locomotive care să poată prinde 160 km/h. Nu dotate cu PZB care le restricționează viteza la 145 km/h. Atunci dacă tu OTF nu ești în stare să dai locomotive de 160 km/h la trenurile M800 mai bine nu le faci IC și le lași pe toate IR cu viteze de 150 km/h. Ies din schemă sezonierele din țară care au cușete și dormitoare apte de 140 km/h. Sau cucuveaua care are vagoane etajate (120 km/h). O altă megaprostie marca CFR. Eu de eram UE ceream banii înapoi. Nu sunteți în stare să oferiți viteze de 160 km/h și timpi de mers aferenți vitezei, ia dați banul înapoi. Sau infringment după înfringment ministerului transporturilor. eheeee. am calatorit des in ultima vreme constanta bucuresti si din pacate in mare parte s-a dus 160. gps-u imi arata doar pe tronsoane limitate 160. pacat. 1:35 nu vom vedea cat traim noi. recordu care l-am prins pe constanta bucuresti a fost de 1:50. din pacate in cativa ani trenu fara oprire va face 2:30. |
|
| |
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 176 Localizare : București Reputatie : 489 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 19 Apr 2024, 20:55 | |
| https://clubferoviar.ro/s-a-lansat-licitatia-pentru-modernizarea-caii-ferate-constanta-mangalia/ |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1027 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3481 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 19 Apr 2024, 22:16 | |
| Dupa procedurile din anii 60 o modernizau de 5 ori pana acum.
Deh, 2024...evolutie. |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6360 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11188 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 22 Apr 2024, 15:33 | |
| anul acesta vor mai fi Malaxa pe Litoral? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|