|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Aug 2024, 13:23 | |
| Desteptii ministerului trebuiau sa proiecteze o linie noua care sa treaca prin statiuni in linie dreapta, pe viaduct de la Constanta pana la Mangalia... Daca s-a putut face spre Aeroport Otopeni, sa nu deranjeze magnatii cu vile din zona, puteau sa faca asta si pe litoral sa deserveasca mai bine statiunile, se eliminau si trecerile la nivel si alte inconveniente din prezent. Dar la noi nu exista interes pt cetatean, ei se gandesc sa-si umple buzunarele cat mai mult... |
| | | IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 325 Localizare : București Reputatie : 846 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Aug 2024, 13:35 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Mangalia si Neptun Hc.
Neptun Hm nu isi va mai avea rostul, fiind in mijlocul nicaieriului, singurii ce ar putea beneficia de ea ar fi angajatii benzinariei Petrom de pe DN39. Ca tot a venit vorba de Neptun HC am sa las o schita din studiu SF cu viitoarea cladire: Arata similar cu statia din Comana. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Aug 2024, 13:49 | |
| - IonutFanRailway a scris:
- https://www.romaniaferoviara.ro/l/avem-doua-oferte-pentru-electrificarea-si-modernizarea-caii-ferate-constanta-mangalia/
"Pe scurt linia de cale ferată va fi dublată și electrificată pe aproape toată distanță mai puțîn Eforie Nord - Eforie Sud unde va rămâne linie simplă electrificată" . Nu stiu cat de "oficiale" sunt aceste informatii preluate din articol. In memoriu nu se pomeneste decat de dublare pe intreaga distanta in scenariu 4, iar in scenariu 3 doar intre Costinesti si Mangalia.
Scenariul 3: Se propune dublarea liniei între Costineşti şi Mangalia cu desfiinţarea H.m.Neptun, astfel că linia Constanţa - Mangalia ar fi linie dublă pe o lungime de 26,4 km (9,6 km Constanta – Agigea Ecluză H.m. şi 16,8 km Costineşti – Mangalia) şi linie simplă de 16,5 km (între Agigea Ecluză şi Costineşţi).
Scenariul 4:În Scenariul 4 se propune electrificarea și dublarea liniei c.f. pe tronsonul Agigea Ecluză H.m. -Mangalia cu desființarea haltei de mișcare Neptun.
De asemenea, am mai gasit cateva informatii interesante din memoriu: "În urma analizei traseului s-a constatat că nu se pot realiza modificări semnificative pe tronsonul cuprins între Constanța ș Eforie Sud. Pe acest tronson există zone locuite și multe puncte obligate reprezentate prin lucrări de artă – poduri și intersecții denivelate cu alte căi de comunicație. Curbele situate între capătul Y al stației Constanța și Constanța Vii sunt situate într-o zonă locuită. Curbele situate între Constanța Vii și stația Agigea Nord sunt cuprinse între o zonă locuită și o stație de epurare. Pe zona curbă a traseului este și podul de încrucișare cu calea ferată de acces în portul Constanța. Curbele situate între capătul Y al stației Agigea Nord și podul peste ecluză nu au lungime suficientă disponibilă pentru a asigura o creștere a razei. Pe această zonă este o intersecție denivelată cu autostrada A4. Curbele situate între H.m. Agigea Ecluză și stația Eforie Nord sunt fie situate în zone locuite, fie sunt pe zonele de intersecție denivelată cu alte căi de comunicație (DN39). În zona stațiilor Agigea Nord și Agigea Sud curbele sunt situate în zone locuite. O analiză de traseu care să conducă la sporiri de viteză este posibilă numai între capătul Y al stației Eforie Sud și stația Mangalia." Pai la iesirea din Eforie Sud pîna la mangalia puteau dubla bine mersi linia. Ce naiba lasa serparia aia in Tuzla? |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Aug 2024, 15:42 | |
| Ai un pod peste DN la Tuzla care e pe cale simpla iar apoi linia trece printre case, probabil ar fi necesare exproprieri pe acolo si au decis ca nu merita efortul pentru o statie in plus cu cale dubla.
Ca daca automatizezi traficul, poti face incrucisari eficient si in Eforie sud si in Eforie nord, nu mai stai cu acari si macaze manuale ca acum si sunt doar cativa km intre statii, nu s-ar pierde prea mult timp.
La momentul actual nu ai unde sa faci incrucisari intre Eforie sud si Costinesti, problema ce ar disparea la dublare. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Aug 2024, 20:11 | |
| Ceva distanță după gara Eforie Sud (spre Costinești) nu te lasă lacul Techirghiol să dublezi linia. Teoretic ar fi posibil dublarea liniei la vre un km doi, după Eforie Sud, deci ar trebui înființat un punct de ramificație, dar le e lene să gândească. E cum e cu linia spre Mogoșoaia - Balotești / Aeroport Otopeni, după 2 ani și-au dat seama că ar trebui pus un macaz la km 8+900 ca să se folosească și în sens invers (Aeroport Otopeni - Pajura Hm) și de firul 2 Mogoșoaia - Ram Colentina.
Dar cine știe probabil or fi probleme și de exproprieri și nu vor să se încurce prea mult. În orice caz alta va fi situația și de ar fi linie simplă între Agigea Ecluză și Costinești. Se va merge cu 120 km/h (opriri din 5 în 5 km), circulație pe BLA față de la cale liberă în prezent și așteptări de între 15 și 25 minute pentru a ajunge trenul la stația vecină. Și cum am mai spus și cu alte prilejuri, sper ca la stația Mangalia să îi ducă mintea să facă în cap X și Y niște linii în care să încapă rame electrice / automotoare / locomotive, aparte de cele 4 linii din triajul Călători. Sau de ce nu prelungirea linie până la 2Mai / Vama Veche. Dar deja visez frumos.
@Laurențiu Ciobanu, opririle sunt din 5 in 5 km, la tracțiune electrică (EA) în 1000m ai 120 km/h. Deci nu asta ar fi problema, ci reducerea timpului de parcurs între stații. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Aug 2024, 23:22 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Desteptii ministerului trebuiau sa proiecteze o linie noua care sa treaca prin statiuni in linie dreapta, pe viaduct de la Constanta pana la Mangalia... Daca s-a putut face spre Aeroport Otopeni, sa nu deranjeze magnatii cu vile din zona, puteau sa faca asta si pe litoral sa deserveasca mai bine statiunile, se eliminau si trecerile la nivel si alte inconveniente din prezent. Dar la noi nu exista interes pt cetatean, ei se gandesc sa-si umple buzunarele cat mai mult...
Pe unde mama dracului să treacă "în linie dreaptă" prin staţiuni? Pe mijlocul drumului?! Pe lângă faptul că singura linie dreaptă e între Venus şi Saturn, în rest staţiunile şi drumul adiacent urmăresc linia ţărmului. Mai mult, între linie şi staţiuni sunt mai multe obiective de diverse naturi... avem o pădure protejată, un hipodrom, o mlaştină, o herghelie şi ceva terenuri MApN. Şi totul pentru 3 luni de circulaţie pe an, că în rest o să treacă un EA cu un vagon la fiecare 2 ore (cazul fericit cu mers cadenţat). - Vitosa a scris:
- la tracțiune electrică (EA) în 1000m ai 120 km/h.
La 15 vagoane? Că aici e problema... _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Aug 2024, 23:34 | |
| Olimp nu este deservita de nici o halta și e plin de mașini printre hoteluri deci nici o șansă să ajungi cu trenul Cred că primele.doua prioritățile sunt electrificarea și înzestrarea cu BLA și ultima creșterea vitezei |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 13 Aug 2024, 08:16 | |
| Dupa iesirea din Eforie Sud spre Tuzla linia trece prin niste șerpării. Sa presupunem ca torusi nu e loc, atunci se putea infiinta un maz in dreptul statiei de epurare.
Nu este nevoie de nici un om platit la acest macaz, avem o gramada de exemple in tara. Ramificatia Filiasi spre Rovinari si racordul direct de la Rovinari spre Gura Motrului, racordul Faurei, Post macazuri Simian unde se termina linia dubla si incepe urcarea spre Balota si multe alte macazuri in tara. De acolo putea fi linie dubla.Pasajul de la Tuzla poate fi dublat.
[url=[/url]
In Tuzla se vede ca oamenii s-au intins spre calea ferata dupa cum au pus gardurile, au pus un gard la proprietate si restul se observa ca sint extinsi, unii le-au facut sa poata fi demontate. se observa si pe geoportal cum sint intabulate.
poate ici colo trebuiau mici exproprieri dar linia putea fi dublata.
s-ar parea ca nu se iasa din birouri si nu se mai masoara in teren, se iau ce planuri se gasesc.( nu ma mir ca nici linia 300 nu au dublat-o de la Alesd pîna la Vadul Crisului pe loc drept care pe 3 km a fost dublat de o linie industriala) . |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 13 Aug 2024, 11:47 | |
| In 2024 se pot comanda centralizat macazele, nu vad de ce ai mai avea acari pentru asa ceva. Oameni ar trebui sa mai ai doar la intretinere si eventual la vandut bilete. - Adrian78 a scris:
- Olimp nu este deservita de nici o halta și e plin de mașini printre hoteluri deci nici o șansă să ajungi cu trenul
Cred că primele.doua prioritățile sunt electrificarea și înzestrarea cu BLA și ultima creșterea vitezei Se poate face un PO in linie curenta in dreptul hotelurilor Crisana/Novum, nici nu iti trebuie mai mult decat un peron de beton la nivelul vagoanelor etajate si o copertina. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 13 Aug 2024, 12:26 | |
| la intersectia str Amfiteatru cu str Olimp distanta pina la calea ferata e sub 20 de metri.
nu s-a gîndit nimeni. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 13 Aug 2024, 13:49 | |
| Eu ma gandeam putin mai la nord, unde e un drum de pamant pe langa calea ferata, sa fie totusi un pic mai mare distanta fata de Neptun Hc.
Oricum, e interesant cum de nu se gandeste nimeni la chestii evidente.
Pana si ideea de a pune tramvai Constanta-Navodari cred ca le-a venit in urma numeroaselor mele comentarii pe paginile constantene, altfel nu le trecea prin cap. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 13 Aug 2024, 21:54 | |
| Stațiunile aparțin administrativ de Mangalia. Tot ce trebuie să facă Primăria Mangalia e să liciteze anual un CSP pentru un traseu de autobuz prin stațiuni cu câteva autobuze articulate. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 14 Aug 2024, 08:16 | |
| A fost si pe forum ca au acum autobuze electrice. le-am vazut dar de exemplu nu intra in Venus pe traseul microbuzelor, asa ca traiesc si microbuzele cu 5 lei /persoana.
Dar intrebarea este de ce sa nu cobori cît mai aproape de statiune?
pe logica asta ca este autobuz se poate desfiinta si halta Neptun. Adica treci prin dreptul Olimpului cu trenul pîna in Mangalia(hai Neptun halta) si de acolo sa iei un autobuz sau un taxi sa te intorci in Olimp, e putin aiurea. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 14 Aug 2024, 08:47 | |
| Eu n-as avea incredere in primaria Mangalia sa liciteze un CSP. Uita-te la microbuzele de Vama Veche, ultimul pleaca la 19:30, iar un tren ajunge in gara la 19:31...ce, daca iti permiti sa vii in Vama in week-end, n-ai 65 de lei pentru taxi?
Cu ani in urma, ultimul era la 20:30, l-au scos, pentru ca de ce nu?
Lasa, mai bine sa fie deservite feroviar statiunile, nu sa stam la mila cretinilor aia, de asta nici nu mai calc pe litoral in sezon, si-asa mi se pare extrem de scump ca sa stau la plaja ca intr-o tabara de refugiati. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 14 Aug 2024, 17:30 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Eu n-as avea incredere in primaria Mangalia sa liciteze un CSP. Uita-te la microbuzele de Vama Veche, ultimul pleaca la 19:30, iar un tren ajunge in gara la 19:31...ce, daca iti permiti sa vii in Vama in week-end, n-ai 65 de lei pentru taxi?
Cu ani in urma, ultimul era la 20:30, l-au scos, pentru ca de ce nu? Ăla e transport judeţean, e scos la licitaţie de Consiliul Judeţean, nu de Mangalia. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |