|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 14 Aug 2024, 17:31 | |
| - dan tm a scris:
- A fost si pe forum ca au acum autobuze electrice.
le-am vazut dar de exemplu nu intra in Venus pe traseul microbuzelor, asa ca traiesc si microbuzele cu 5 lei /persoana. Autobuzele ("autobuz" e mult spus pentru o cutiuţă de 8m lungime, dar are mai mult de 9 locuri, aşa că legea îl consideră autobuz) Primăriei Mangalia circulă doar de luni până vineri, o dată la 30 minute. Să zicem că poţi înghesui cu mult tupeu 30 oameni într-unul... când vine Cucuveaua cu 10 etajate, cum îi cari pe oamenii ăia? - dan tm a scris:
- Dar intrebarea este de ce sa nu cobori cît mai aproape de statiune?
Păi ai 2 puncte de oprire apropiate de staţiuni - Neptun hc. şi Mangalia. În funcţie de staţiune, cobori într-una din ele (la Mangalia pentru Mangalia şi Saturn, la Neptun hc. pentru restul), iar pentru ce e la mijloc, iei un autobuz. Cel puţin aşa ar fi normal. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1383 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4009 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 14 Aug 2024, 19:23 | |
| Da, dar banuiesc ca i-au consultat pe cei din Mangalia cand l-au facut, nu l-au facut de capul lor.
Si sunt sigur ca au facut presiuni taximetristii din Mangalia ca "bai, ia nu mai bagati dubele pana tarziu, sa castigam si noi o paine". Ca practic taximetristii aia castiga din 2 curse de Vama cat sa stea degeaba toata ziua.
Si dup-aia ne miram de ce infloreste Blablacar-ul iar drumurile sunt aglomerate. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9052 Reputatie : 14458 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 14 Aug 2024, 20:15 | |
| Faptul că cucuveaua ajunge la Mangalia cu 10 vagoane etajate asta nu înseamnă că ajung pline toate 10. Dacă ajunge cu călători care să umple 3 vagoane etajate, e mult. Se poate vedea și pe sait gradul de ocupare al trenului. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 15 Aug 2024, 09:04 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Si sunt sigur ca au facut presiuni taximetristii din Mangalia ca "bai, ia nu mai bagati dubele pana tarziu, sa castigam si noi o paine". Ca practic taximetristii aia castiga din 2 curse de Vama cat sa stea degeaba toata ziua.
Si dup-aia ne miram de ce infloreste Blablacar-ul iar drumurile sunt aglomerate. Asta e teoria conspiraţiei... Un autobuz nu înseamnă numai vehiculul în sine. Înseamnă şi şofer, motorină, parcare, service ş.a.. Dacă firma de transport care circulă pe Mangalia - 2 Mai considera că e rost de atâta profit, cu siguranţă ar fi făcut demersuri pentru o cursă în plus sau şi-ar fi cumpărat nişte autobuze articulate. Dar autobuzele alea mari şi cursa în plus ar fi necesare doar 3 luni pe an + week-end-ul cu 1 Mai. Patronul îşi face calculul şi îşi dă seama că nu merită, mai ales că legea nu îi permite să facă transport regulat cu autobuze închiriate şi nici cu autobuze urbane, că licitaţia de traseu se câştigă la o anume clasificare. Dacă legea ar fi permis excepţii, patronul ar fi putut bine mersi pe vară să închirieze 10 articulate de la, să zicem, CTP Cluj (că, na, vara e parcul şi traficul mai redus şi în oraş) sau STB şi să circule cu alea. Dar asta e altă mâncare de peşte. Cât despre Blablacar, tot ce fac ăia e taximetrie ilegală. Singurul motiv pentru care încă le merge treaba e că au maşinile nemarcate şi că RAR n-are oameni cu care să verifice genul ăsta de transport (plus că dacă îi opreşte Poliţia, niciunul nu declară că a plătit cursa, toţi sunt prieteni cu şoferul). _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 15 Aug 2024, 09:07 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Da, dar banuiesc ca i-au consultat pe cei din Mangalia cand l-au facut, nu l-au facut de capul lor.
Teoretic da... însă pot să garantez că pe primarul din Mangalia îl doare la bascheţi de ăia din 2 Mai şi de turişti (mai ales că trei sferturi stau în tot soiul de cazări ilegale, deci nu cotizează cu nimic la buget), câtă vreme nu ăia îl votează pe el. Pentru localnici se plimbă prin oraş din oră în oră nişte minibuze, la care călătoria e gratuită pentru toată lumea. - Vitosa a scris:
- Faptul că cucuveaua ajunge la Mangalia cu 10 vagoane etajate asta nu înseamnă că ajung pline toate 10. Dacă ajunge cu călători care să umple 3 vagoane etajate, e mult.
Bun, 3 etajate pline, o rotunjim la 300 locuri. Şi Mangalia trimite un minibuz de 20 locuri pe oră. În câte ore preiei 200 de călători (că, na, să presupunem că 100 rămân în Mangalia sau se duc la 2 Mai sau Vama Veche)? _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9052 Reputatie : 14458 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 15 Aug 2024, 21:20 | |
| Mănâncă și gura taximetriștilor. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1383 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4009 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 16 Aug 2024, 09:22 | |
| - Dr2005 a scris:
- Asta e teoria conspiraţiei...
Un autobuz nu înseamnă numai vehiculul în sine. Înseamnă şi şofer, motorină, parcare, service ş.a.. Dacă firma de transport care circulă pe Mangalia - 2 Mai considera că e rost de atâta profit, cu siguranţă ar fi făcut demersuri pentru o cursă în plus sau şi-ar fi cumpărat nişte autobuze articulate. Dar autobuzele alea mari şi cursa în plus ar fi necesare doar 3 luni pe an + week-end-ul cu 1 Mai. Patronul îşi face calculul şi îşi dă seama că nu merită, mai ales că legea nu îi permite să facă transport regulat cu autobuze închiriate şi nici cu autobuze urbane, că licitaţia de traseu se câştigă la o anume clasificare. Dacă legea ar fi permis excepţii, patronul ar fi putut bine mersi pe vară să închirieze 10 articulate de la, să zicem, CTP Cluj (că, na, vara e parcul şi traficul mai redus şi în oraş) sau STB şi să circule cu alea. Dar asta e altă mâncare de peşte.
Cât despre Blablacar, tot ce fac ăia e taximetrie ilegală. Singurul motiv pentru care încă le merge treaba e că au maşinile nemarcate şi că RAR n-are oameni cu care să verifice genul ăsta de transport (plus că dacă îi opreşte Poliţia, niciunul nu declară că a plătit cursa, toţi sunt prieteni cu şoferul). Pe principiul asta hai sa le desfiintam de tot, ca in extrasezon cred ca merg mai mult goale. Atunci cum supravietuiesc, dar in sezon dau faliment daca mai fac 2-3 curse in plus? Cat despre BlablaCar, daca ai de ales intre a pleca seara la 6 din Bucuresti ca sa ajungi la 10 in Vama si a plati 80 de lei, de exemplu si a merge cu IR+R pana la Mangalia (80-90 de lei) si de acolo mai dai 65 de lei la taximetristi pentru ca nu mai ai transport la ora aia, tu ce ai alege? Nu mai vorbim ca preamaritul CFR a gasit de cuviinta sa puna la 17:30 un IC pe ruta aia, sa simti ca platesti. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1366 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6632 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 16 Aug 2024, 14:01 | |
| Care IC, mai are si intarzieri mari (asteapta trenuri in Bucuresti si pleaca cu 30 min intarziere) ca sa ajunga in Constanta cu 60 cateodata.... |
| | | IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 314 Localizare : București Reputatie : 813 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 16 Aug 2024, 16:40 | |
| Nu stiu daca tronsonul dintre Bucuresti Obor si ramificatie Pantelimon se incadreaza pe acest topic. Vin cu niste informatii interesante: Viteza stabilita dintre acest tronson este de 50km/h, dar in realitate se circula cu 30 pe toata distanta. Vegetatia este foarte deasa, vagoanele ajung sa fie lovite incontinuu de crengi. Gara Obor dispune de un sistem chei cu bloc, are in dotare si o luminoschema simpla ce indica starea de ocupare a liniilor si un semnal luminos de iesire de grup. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1383 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4009 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 19 Aug 2024, 11:46 | |
| Pai tronsonul asta nici nu prea mai conteaza pentru CFR, in mersul de anul trecut mai avea un singur tren de la Fetesti dimineata care se intorcea seara, doar de luni pana vineri.
Gara Obor era utila acum cateva zeci de ani, cand nu aveai metrou, plus ca facea parte din M800 cand trecea calea ferata prin zona Tei, intra la Obor si apoi continua spre Titan Sud. Acum e infundata. Sa zicem mersi ca nu o inchid de tot, fiind legata extrem de prost cu transportul in comun pentru a putea muta aici din Regio-urile catre Constanta care nu mai au loc la GdN. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3340 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8329 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 19 Aug 2024, 12:38 | |
| Nu este necesar metrou la toate garile din Bucuresti. Doar in capitala exista metrou. Nicusor Dan, STB , Primaria Generala poate imbunatati transportul public acolo. Gara Obor are potential, dar nu este valorificat de catre CFR si companiile private. Macar pentru trenurile regio din Dobrogea, Calarasi, Ialomita. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1383 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4009 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 19 Aug 2024, 16:04 | |
| Calarasiul are 60 de mii de locuitori, la momentul actual e deservit de trenurile de pe B-Ct cu legatura la Ciulnita, de regula un EA cu un vagon etajat care nu sunt sigur ca se umple duminica seara, cand se intorc studentii la Buc.
De la Slobozia ai Malaxa, nici macar Desiro. Apoi pentru Dobrogea ai legaturi la Medgidia.
Sincer am dubii ca eventuale trenuri direct pe aceste rute ar atrage mai multi calatori. Asta pentru ca vorbim de trenuri de la/catre Gara de Nord. Daca vrei sa le pui la Gara Obor care e la mama cucului (a se citi ca nu are metrou si nici tramvai, ci doar un troleu catre GdN), atunci chiar ar circula goale.
Calarasiul, Slobozia si Tulcea chiar sunt moarte ca orase generatoare de calatori.
Iar zona garii Obor nu e prea bogata in locuri de munca; un eventual PO infiintat in zona Aurel Vlaicu/Pipera combinat cu o dezvoltare a transportului de calatori pe linia de centura ar genera intr-o zi mai mult trafic de calatori decat gara Obor intr-o saptamana. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3340 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8329 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 19 Aug 2024, 16:23 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Calarasiul are 60 de mii de locuitori, la momentul actual e deservit de trenurile de pe B-Ct cu legatura la Ciulnita, de regula un EA cu un vagon etajat care nu sunt sigur ca se umple duminica seara, cand se intorc studentii la Buc.
De la Slobozia ai Malaxa, nici macar Desiro. Apoi pentru Dobrogea ai legaturi la Medgidia.
Sincer am dubii ca eventuale trenuri direct pe aceste rute ar atrage mai multi calatori. Asta pentru ca vorbim de trenuri de la/catre Gara de Nord. Daca vrei sa le pui la Gara Obor care e la mama cucului (a se citi ca nu are metrou si nici tramvai, ci doar un troleu catre GdN), atunci chiar ar circula goale.
Calarasiul, Slobozia si Tulcea chiar sunt moarte ca orase generatoare de calatori.
Iar zona garii Obor nu e prea bogata in locuri de munca; un eventual PO infiintat in zona Aurel Vlaicu/Pipera combinat cu o dezvoltare a transportului de calatori pe linia de centura ar genera intr-o zi mai mult trafic de calatori decat gara Obor intr-o saptamana. - studentii nu vor mai avea multa vreme 90% reducere la interregio si intercity, bugetul statului avand deficite majore nu are bani de multe "pomeni", o parte vor migra fortat la trenurile regio dupa alegeri atunci cand urmatorul guvern va reduce multe facilitati si gratuitati. - Calarasi, Slobozia, Tulcea genereaza multi calatori la microbuzele directe si dese dar nu la trenuri, deocamdata. Putini sunt dispusi sa coboare in Medgidia si Ciulnita sa schimbe trenul. Din Calarasi, Slobozia, Tulcea nu exista macar o pereche de R-E la Bucuresti care ar aduce ceva calatori de la transportul rutier. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 20 Aug 2024, 09:10 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Gara Obor era utila acum cateva zeci de ani, cand nu aveai metrou, plus ca facea parte din M800 cand trecea calea ferata prin zona Tei, intra la Obor si apoi continua spre Titan Sud. Acum e infundata.
Nici acum nu ai metrou acolo. Şi nici nu cred că o să ai vreodată. - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Sa zicem mersi ca nu o inchid de tot, fiind legata extrem de prost cu transportul in comun pentru a putea muta aici din Regio-urile catre Constanta care nu mai au loc la GdN.
Urmează să se amenajeze un peron mai încolo, pentru ca trenul să ajungă cu botul mai aproape de Ziduri Moşi, probabil Obor Haltă sau ceva de genu'. În rest, vor circula doar rame electrice, pentru viitorul tren metropolitan. Gara în sine şi fosta revizie de vagoane vrem să devină sediul noului muzeu feroviar, asta dacă om reuşi să îl înfiinţăm şi dacă viitorul guvern va fi acelaşi cu cel de acum şi va susţine în continuare asta. - razvan - trenuri a scris:
- Nicusor Dan, STB , Primaria Generala poate imbunatati transportul public acolo.
Transportul local e gestionat de ADI TPBI, STB e doar un operator. Apoi, există troleibuz spre centru şi există troleibuz spre Gara de Nord, ce să mai îmbunătăţeşti? Chiar şi din colţul opus al oraşului (Dr. Taberei) poţi ajunge direct la Gara Obor. - razvan - trenuri a scris:
- - studentii nu vor mai avea multa vreme 90% reducere la interregio si intercity, bugetul statului avand deficite majore nu are bani de multe "pomeni", o parte vor migra fortat la trenurile regio dupa alegeri atunci cand urmatorul guvern va reduce multe facilitati si gratuitati.
De unde ştii? Un stat care-şi permite să cheltuie lunar peste 2 miliarde lei pe pensii de serviciu îşi permite şi să cheltuie 400 mil. lei pe an pe elevi şi studenţi, e o nimica toată din punct de vedere bugetar. - razvan - trenuri a scris:
- - Calarasi, Slobozia, Tulcea genereaza multi calatori la microbuzele directe si dese dar nu la trenuri,
Un microbuz are 15 - 20 locuri. Un vagon etajat are 120. Toate microbuzele alea de Călăraşi abia duc oameni cât pentru un etajat jumate. Bonus, microbuzele alea îi iau pe oameni din satele lor şi-i lasă în poarta fabricii sau unde lucrează. Ba chiar există firme care închiriază microbuze sau autobuze pentru angajaţi, vehiculele astea fac nişte bucle de 50 - 60 km în jurul Bucureştiului şi iau oamenii din faţa caselor şi îi duc la muncă, iar seara îi aduc înapoi (de ex. Mega Image are aşa ceva). - razvan - trenuri a scris:
- Din Calarasi, Slobozia, Tulcea nu exista macar o pereche de R-E la Bucuresti care ar aduce ceva calatori de la transportul rutier.
Ai ditamai magistrala modernizată Bucureşti - Constanţa. Nu ai de ce să târâi nişte cotoarbe cu 100 km/h (că la R-E ai multicele opriri) şi să dai peste cap şi IR/IC-urile şi marfa, doar de dragul de a bifa existenţa unui tren direct. E mult mai simplu şi mai eficient să îi duci pe oamenii ăştia la un IR în Medgidia sau Ciulniţa. Că 100 - 120 km (sau vreo 334 câţi sunt de la Bucureşti la Tulcea) nu prea sunt distanţe de navetă zilnică. _________________ :TTT:
|
| | | IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 314 Localizare : București Reputatie : 813 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 20 Aug 2024, 10:09 | |
| - Dr2005 a scris:
Urmează să se amenajeze un peron mai încolo, pentru ca trenul să ajungă cu botul mai aproape de Ziduri Moşi, probabil Obor Haltă sau ceva de genu'.
Nu stiu care e potentialul construirii unui peron aproape de piata obor in afara de cei cativa calatori care zilnic fac naveta probabil neplatitori de bilete. Va spun eu ca nici macar controlorul pe care nici nu il vazusem in tren nu a mai validat biletul cand am calatorit acuma cateva zile pe relatia Buc Obor - Pantelimon Vest. Inainte sa construim peroane aiurea, trebuie sa ne ocupam de oameni ce nu platesc bilete, pana la urma si transportul cu trenul e un serviciu ce trebuie platit. Avem autobuz direct dintre piata si gara, 382 (care circula la un interval de 10-15 min deci nu cred ca s-ar justifica construirea peronului pana in piata. In plus cred ca sunt obiective mai importante de infiintat, de exemplu sub pasajul domnesti pe calea ferata de centura. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |