Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+96
cristi_tgv
Bebe
comradetymo
TVlad
sp59
dan tm
Dr2005
Adrian78
ldh80
Laurentiu Ciobanu
alexmorph3us
alexspn
cardinal
Jeorje
Cipri Andrei Neculai
Alastair
mircea.predoni
Luca tgv
aris86
t1972
vatmanul
vlad237
CRT
19jimmy84
Dragoș
gheorghita
Warrington
dan_dinca
Davee91
Czirjak Arpad
bubu
AeroX
Adi Carstea
ciprian71
ets2oltromânia
riciu
alliens
Cris_Cr
laur 133
bobi
Radu
cristy79
cristi ar
LanceR
billy752-istu
neluadi
laurentzu
mariuscfrbucuresti
gardianlinux
StefanD_
Adirmvl
AndreiStefan
92Dragos
decward
EA025
IonutChircu
Alex Avram
Adisoft1991s
Luna
COSTACHE MIHAIL
AndreiSV
nokia2010
alex1987
AndiCFR
Razvan Tudor
DUAL
gvd
lifetec
NIKU24
razvan - trenuri
bercenicity
mielutu zburator
user dezactivat...
mureseanu_976
marius664
Norbi
Katalyn
ALEXCFR
florin.lifticariu
Capsuneanu
DPS
brutusel
Vitosa
Nk11
baiazid
Jurnal Feroviar
IonutCFR2009
Vlad
Dionis
NicuS
Feroviar_18
cfr500
Nesebar
feroviar
Mihay
Andrey_tm
100 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 58 ... 64  Urmatorul
AutorMesaj
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5177
Data de inscriere : 27/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeMier 24 Mai 2023, 06:39

am calatorit ieri cu trenu de 17:20 constanta bucuresti.

trenu a mers bine, s-a scos 1:56. s-a pierdut minute bune intre stadionu rapid pana la gara pentru ca trenu a mers lent abia de la stadion pana la capat.

-de ce se merge cu 70 la valu?

-de ce nu se mai merge cu 160 intre cernavoda & fetesti?



Vitosa a scris:
@brutusel

A fost publicat pe platforma SEAP, anunțul privind achiziția serviciilor de ,,Lucrări de reparație pentru ridicare restricții de viteză pe linii curente și directe – trecere la nivel stația LEHLIU, km 69+518”

Descrierea achiziţiei:

Lucrările care fac obiectul achiziției sunt ,,Lucrări de reparație pentru ridicare restricții de viteză pe linii curente și directe – trecere la nivel stația LEHLIU, km 69+518” conform specificațiilor caietului de sarcini.
Trecerea la nivel ce face obiectul prezentului caiet de sarcini este amplasată în stația c.f. Lehliu, km 69+518, la intersecția secției de circulație 800 București-Constanța cu DN 3 București-Călărași, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Constanţa, Secția L4 Slobozia.
Trecerea la nivel a fost reabilitată în anul 2010 și până în prezent au fost executate doar lucrări de întreținere curentă, cu readucerea căii ferate în toleranțele geometrice de exploatare, fără înlocuirea dalelor elastice.
Linia de cale ferată 800 este cale dublă, electrificată, prevăzută cu șina tip 60, traverse din beton armat tip T00W60, prinderi elastic tip W14, cale fără joante și instalație de semnalizare cu bariere automate tip BAT.
Trecerea la nivel nu dispune de un sistem adecvat de evacuare a apelor, neexistând o continuitate în cuprinsul trecerii la nivel a șanțurilor din beton monolit, de scurgere a apelor pluviale din zonele adiacente.
Stagnarea apei în cale în zona trecerii la nivel a necesitat lucrări repetate de întreținere curentă și a condus în timp la producerea de deformații ale căii ferate în profilul în lung, fapt ce a impus ca măsură de siguranță restricționarea vitezei de circulație feroviare la 100 km/h.
Intensitatea crescută a traficului rutier cu valori ridicate ale tonajului, care se derulează prin trecerea la nivel de la km 69+518, a generat deteriorarea pronunțată a sistemului rutier (dale elastice), precum și apariţia în timp a unor denivelări accentuate în profilul în lung al căii ferate pe zona trecerii la nivel, fapt care impune efectuarea unor lucrări de rectificare a nivelului c.f. prin buraj mecanizat.
Drumul Național 3 asigură legătura rutieră între municipiile București și Călărași. Traficul pe această cale rutieră este trafic greu, de intensitate ridicată.
Întrucât modificarea nivelului căii ferate generează modificarea nivelului dalelor prefabricate din alcătuirea trecerii la nivel, apare necesitatea refacerii racordărilor dintre acestea şi calea rutieră, respectiv refacerea covorului asfaltic pe porţiunile de racordare.
Scopul lucrării de reparație în zona trecerii la nivel de la km 69+518 îl reprezintă realizarea unui sistem de drenare și evacuare a apelor pluviale pe lățimea drumului rutier, de ambele părți ale căii ferate, înlocuirea dalelor elastice existente cu dale elastice noi, pe întreaga suprafață a trecerii la nivel, remedierea denivelărilor căii ferate, în scopul eliminării restricției de viteză existente de 100 km/h și reluarea circulației trenurilor, după lucrare, cu viteza proiectată de 160 km/h.

Durata contractului

Începe de la data semnării acestuia de ambele părţi, până la data recepţiei finale a lucrărilor, după expirarea perioadei de garanţie a lucrărilor.

Durata de execuție a lucrărilor

Este de 60 de zile calendaristice de la data prevazută în ordinul de începere a lucrărilor, dar nu mai târziu de 01.12.2023

Determinarea şi justificarea valorii estimative

Valoarea estimată a achiziţiei este 906.795,77 lei fără TVA, respectiv 1.079.086,96 lei cu TVA, conform notei de estimare a valorii contractului nr. 4/1/1270/ 27.04.2023, ce are ca bază cantitățile estimate, evaluate cu prețurile unitare rezultate din prospectarea pieței.

Sursa de finanţare:

Buget de stat - titlul bugetar “Reparații curente la infrastructura feroviară publică”, conform act nr.2/4/184/11.04.2023 al Direcției Linii (credite de angajament).
Lucrările sunt cuprinse în PAAS 2023 SRCF CONSTANȚA – UNITATE OPERAŢIONALĂ – poziția 1.C.16.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0aryHDnSCEYEnuxfLfN4m7FZiyFgkwg5JWpr1gXiPJyyURFpfQUdm722FPBUb2Hf7l&id=100083364429317&sfnsn=mo
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18688
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24243
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeMier 24 Mai 2023, 09:14

RV la Valul lui Traian

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Img_2178
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9052
Reputatie : 14458
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeMier 24 Mai 2023, 19:33

@brutusel
Între Basarabi și Valu lui Traian ai un 70 la un pasaj rutier.
În stația Valu lui Traian ai un 70 peste un macaz a cărui inimă ,,e bolnavă,,.
La GdN la ora când ajunge IC 536 împinge Nordu trenuri Grivița - GdN, GdN - Grivița AT, și dacă intercity-ul ajunge mai devreme trebuie să mai aștepte să îl primească GdN.
Între Fetești și Cernavodă se circulă cu 160 km/h (doar cele IC, IR-urile sunt trasate cu 150 km/h) dar cred că ai prins tu locomotivă cu PZB iar acesta o restricționează la 145 km/h.
Dacă și ramele alea electrice când or veni vor avea tot PZB aceeași problemă o să fie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeMier 24 Mai 2023, 23:31

Vitosa a scris:
Dacă și ramele alea electrice când or veni vor avea tot PZB aceeași problemă o să fie.
S-a cerut INDUSI I-60 sau PZB şi ETCS, dar fiind ETCS ai nevoie şi de modul STM care să facă trecerea de la una la alta (adică atunci când mergi pe sistem clasă B, să ai indicaţiile afişate pe display-ul ETCS şi să poţi da comenzile şi de acolo), iar modul STM pentru I-60 eu nu ştiu să existe. Cel mai probabil vor veni cu ETCS, PZB şi STM produse de Alstom.
Viteza de 145 km/h nu e limitată de PZB-ul propriu-zis, ci de softul făcut de Siemens pentru instalaţiile PZB produse de Siemens, care limitează instalaţiile la viteza maximă admisă pe reţeaua CFR la momentul achiziţiei lor, care era 140 km/h (s-au mai pus încă 5 km/h ca să compenseze eventualele erori de măsurare). Resoftarea unui dispozitiv e facturată cu vreo 25.000 euro, deci nu s-a făcut. Pe când cele de Alstom vin cu alt soft... aşa că s-ar putea să nu existe problema asta.
În plus, pe Bucureşti - Constanţa în câţiva ani vom avea ETCS nivel 2, PZB-ul va fi folosit doar la intrarea şi ieşirea în/din Nord.

_________________
:TTT:


Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Sam 03 Iun 2023, 22:50, editata de 1 ori
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9052
Reputatie : 14458
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeSam 03 Iun 2023, 22:20

@brutusel, tocmai am venit de la Constanța, firul 2 CT - București, 50 km/h la pasajul rutier dinainte de halta Murfatlar, cauza, de la greutatea camioanelor s-au denivelat dalele dintre linii, chiar locomotiva face urât când trece pasajul.
Stația Fetești 30 km/h liniile 2 și 3 (directe). Niște piatră n-ar băga Infra.
100 km/h la pasajul rutier de la Lehliu. Tot dale deteriorate și aici.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3323
Reputatie : 8705
Data de inscriere : 08/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeDum 04 Iun 2023, 02:21

deci au dreptate cei care afirmă că pasajul de la Drajna, proaspăt dat în funcțiune, va ajuta și CF 800 ...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9052
Reputatie : 14458
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeDum 04 Iun 2023, 17:10

Așa trebuia făcut încă de la începutul lucrărilor de modernizare a M800 și așa trebuia făcut și pe coridorul București - Brașov - Curtici. Nu lăsate pasaje rutiere să le forțeze toți teribiliștii. Dar vorba aia atât s-a putut atunci. E bine totuși că în zilele actuale niște oameni mai cu multă minte fac eforturi de a remedia problemele. Nu dăm nume ca să nu fie cu tentă politică.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18688
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24243
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeDum 04 Iun 2023, 17:35

Vitosa a scris:
Așa trebuia făcut încă de la începutul lucrărilor de modernizare a M800 și așa trebuia făcut și pe coridorul București - Brașov - Curtici. Nu lăsate pasaje rutiere să le forțeze toți teribiliștii. Dar vorba aia atât s-a putut atunci. E bine totuși că în zilele actuale niște oameni mai cu multă minte fac eforturi de a remedia problemele. Nu dăm nume ca să nu fie cu tentă politică.

Pai de la Curtici spre Simeria sunt destule poduri noi până la Simeria plus bariere duble pasaje
Sus In jos
cristi_tgv

cristi_tgv


Numarul mesajelor : 208
Varsta : 43
Localizare : Banie
Reputatie : 4251
Data de inscriere : 07/10/2013

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeMier 07 Iun 2023, 02:15

racordul ala spre gara obor de la baneasa cand e gata?
lucreaza de 3 luni la 1 km de linie?
numai la noi se poate asa ceva
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9052
Reputatie : 14458
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeVin 09 Iun 2023, 18:52

https://atitudineadincalarasi.ro/neconformitati-la-pasajul-drajna-se-inchide-acesta-drdp-constanta-sorin-vrajitoru-ne-raspund/?fbclid=IwAR1nPI7VmsZ9_gZyW1sS00gB-gvyjCXuN6kzSNMh2D9AErJR1ct98npyH9A
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeVin 09 Iun 2023, 22:07

Pe bune dacă am auzit până acum de dl. Vrăjitoru... cu siguranţă nu e secretar de stat la Ministerul Transporturilor. Din câteva click-uri am aflat că este secretar de stat în aparatul propriu al viceprim-ministrului, deci are biroul la Guvern.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18688
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24243
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeVin 09 Iun 2023, 22:59

Din 16/17 iunie 2023, CFR Călători dă startul programului estival de transport “Trenurile Soarelui”. 32 de trenuri vor asigura zilnic legături directe din toată țara cu staţiunile de pe litoralul Mării Negre și cu Delta Dunării până la data de 10/11 septembrie 2023.
Cumpărați bilete acum la Trenurile Soarelui de pe www.cfrcalatori.ro.
Detalii pe: https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/programul-de-transport-estival-trenurile-soarelui-2023/

#CFRCalatori #TrenurileSoarelui

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Fb_im668
Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5177
Data de inscriere : 27/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeVin 16 Iun 2023, 11:15

vitosa.

ce coincidenta.

zilele trecute am mers cu trenu ct-buc si inapoi.
langa mine statea un batran care mirosea alcol. batranu asta a zis ca s-a denivelat aliniamentu la pasaju de la valu din cauza camioanelor. era mirat si suparat ca nimeni nu se ocupa sa repare.
la un momendat l-am vazut pe batran cum tragea vodca dintro sticla pet.

apoi.

ce mai stii de garile din constanta, fetesti, ciulnita si bucuresti nord?
se vor reabilita o data acolo?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18688
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24243
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeMier 28 Iun 2023, 21:12

Chiar e nevoie demolare și alta gara când cu banii aia se puteau reabilita multe persoane si alte gări?

https://obiectiv-online.ro/incepe-modernizarea-liniilor-din-gara-ciulnita-pentru-viteza-de-160-km-h-inclusiv-legatura-cu-calarasiul/
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1383
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4009
Data de inscriere : 24/08/2017

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitimeVin 30 Iun 2023, 09:56

Posibil sa fie vreo reglementare care sa nu-ti aprobe ridicarea vitezei la 160 prin statie daca nu ai tunel sau pasaj suprateran pana la peroane.

La Fundulea ai pasaj suprateran, la Ciulnita si Fetesti traversezi liniile in mod clasic.

Iar la cat de imbecili sunt romanii, care nu se asigura nici cand traverseaza liniile perpedes pe la Branesti si ii omoara trenul, cred ca nu mai e nevoie de nici o explicatie.
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 53 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 53 din 64Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 58 ... 64  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: