|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5177 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 24 Mai 2023, 06:39 | |
| am calatorit ieri cu trenu de 17:20 constanta bucuresti. trenu a mers bine, s-a scos 1:56. s-a pierdut minute bune intre stadionu rapid pana la gara pentru ca trenu a mers lent abia de la stadion pana la capat. -de ce se merge cu 70 la valu? -de ce nu se mai merge cu 160 intre cernavoda & fetesti? - Vitosa a scris:
- @brutusel
A fost publicat pe platforma SEAP, anunțul privind achiziția serviciilor de ,,Lucrări de reparație pentru ridicare restricții de viteză pe linii curente și directe – trecere la nivel stația LEHLIU, km 69+518”
Descrierea achiziţiei:
Lucrările care fac obiectul achiziției sunt ,,Lucrări de reparație pentru ridicare restricții de viteză pe linii curente și directe – trecere la nivel stația LEHLIU, km 69+518” conform specificațiilor caietului de sarcini. Trecerea la nivel ce face obiectul prezentului caiet de sarcini este amplasată în stația c.f. Lehliu, km 69+518, la intersecția secției de circulație 800 București-Constanța cu DN 3 București-Călărași, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Constanţa, Secția L4 Slobozia. Trecerea la nivel a fost reabilitată în anul 2010 și până în prezent au fost executate doar lucrări de întreținere curentă, cu readucerea căii ferate în toleranțele geometrice de exploatare, fără înlocuirea dalelor elastice. Linia de cale ferată 800 este cale dublă, electrificată, prevăzută cu șina tip 60, traverse din beton armat tip T00W60, prinderi elastic tip W14, cale fără joante și instalație de semnalizare cu bariere automate tip BAT. Trecerea la nivel nu dispune de un sistem adecvat de evacuare a apelor, neexistând o continuitate în cuprinsul trecerii la nivel a șanțurilor din beton monolit, de scurgere a apelor pluviale din zonele adiacente. Stagnarea apei în cale în zona trecerii la nivel a necesitat lucrări repetate de întreținere curentă și a condus în timp la producerea de deformații ale căii ferate în profilul în lung, fapt ce a impus ca măsură de siguranță restricționarea vitezei de circulație feroviare la 100 km/h. Intensitatea crescută a traficului rutier cu valori ridicate ale tonajului, care se derulează prin trecerea la nivel de la km 69+518, a generat deteriorarea pronunțată a sistemului rutier (dale elastice), precum și apariţia în timp a unor denivelări accentuate în profilul în lung al căii ferate pe zona trecerii la nivel, fapt care impune efectuarea unor lucrări de rectificare a nivelului c.f. prin buraj mecanizat. Drumul Național 3 asigură legătura rutieră între municipiile București și Călărași. Traficul pe această cale rutieră este trafic greu, de intensitate ridicată. Întrucât modificarea nivelului căii ferate generează modificarea nivelului dalelor prefabricate din alcătuirea trecerii la nivel, apare necesitatea refacerii racordărilor dintre acestea şi calea rutieră, respectiv refacerea covorului asfaltic pe porţiunile de racordare. Scopul lucrării de reparație în zona trecerii la nivel de la km 69+518 îl reprezintă realizarea unui sistem de drenare și evacuare a apelor pluviale pe lățimea drumului rutier, de ambele părți ale căii ferate, înlocuirea dalelor elastice existente cu dale elastice noi, pe întreaga suprafață a trecerii la nivel, remedierea denivelărilor căii ferate, în scopul eliminării restricției de viteză existente de 100 km/h și reluarea circulației trenurilor, după lucrare, cu viteza proiectată de 160 km/h.
Durata contractului
Începe de la data semnării acestuia de ambele părţi, până la data recepţiei finale a lucrărilor, după expirarea perioadei de garanţie a lucrărilor.
Durata de execuție a lucrărilor
Este de 60 de zile calendaristice de la data prevazută în ordinul de începere a lucrărilor, dar nu mai târziu de 01.12.2023
Determinarea şi justificarea valorii estimative
Valoarea estimată a achiziţiei este 906.795,77 lei fără TVA, respectiv 1.079.086,96 lei cu TVA, conform notei de estimare a valorii contractului nr. 4/1/1270/ 27.04.2023, ce are ca bază cantitățile estimate, evaluate cu prețurile unitare rezultate din prospectarea pieței.
Sursa de finanţare:
Buget de stat - titlul bugetar “Reparații curente la infrastructura feroviară publică”, conform act nr.2/4/184/11.04.2023 al Direcției Linii (credite de angajament). Lucrările sunt cuprinse în PAAS 2023 SRCF CONSTANȚA – UNITATE OPERAŢIONALĂ – poziția 1.C.16. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0aryHDnSCEYEnuxfLfN4m7FZiyFgkwg5JWpr1gXiPJyyURFpfQUdm722FPBUb2Hf7l&id=100083364429317&sfnsn=mo |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18688 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24243 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 24 Mai 2023, 09:14 | |
| RV la Valul lui Traian |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9052 Reputatie : 14458 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 24 Mai 2023, 19:33 | |
| @brutusel Între Basarabi și Valu lui Traian ai un 70 la un pasaj rutier. În stația Valu lui Traian ai un 70 peste un macaz a cărui inimă ,,e bolnavă,,. La GdN la ora când ajunge IC 536 împinge Nordu trenuri Grivița - GdN, GdN - Grivița AT, și dacă intercity-ul ajunge mai devreme trebuie să mai aștepte să îl primească GdN. Între Fetești și Cernavodă se circulă cu 160 km/h (doar cele IC, IR-urile sunt trasate cu 150 km/h) dar cred că ai prins tu locomotivă cu PZB iar acesta o restricționează la 145 km/h. Dacă și ramele alea electrice când or veni vor avea tot PZB aceeași problemă o să fie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 24 Mai 2023, 23:31 | |
| - Vitosa a scris:
- Dacă și ramele alea electrice când or veni vor avea tot PZB aceeași problemă o să fie.
S-a cerut INDUSI I-60 sau PZB şi ETCS, dar fiind ETCS ai nevoie şi de modul STM care să facă trecerea de la una la alta (adică atunci când mergi pe sistem clasă B, să ai indicaţiile afişate pe display-ul ETCS şi să poţi da comenzile şi de acolo), iar modul STM pentru I-60 eu nu ştiu să existe. Cel mai probabil vor veni cu ETCS, PZB şi STM produse de Alstom. Viteza de 145 km/h nu e limitată de PZB-ul propriu-zis, ci de softul făcut de Siemens pentru instalaţiile PZB produse de Siemens, care limitează instalaţiile la viteza maximă admisă pe reţeaua CFR la momentul achiziţiei lor, care era 140 km/h (s-au mai pus încă 5 km/h ca să compenseze eventualele erori de măsurare). Resoftarea unui dispozitiv e facturată cu vreo 25.000 euro, deci nu s-a făcut. Pe când cele de Alstom vin cu alt soft... aşa că s-ar putea să nu existe problema asta. În plus, pe Bucureşti - Constanţa în câţiva ani vom avea ETCS nivel 2, PZB-ul va fi folosit doar la intrarea şi ieşirea în/din Nord. _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Sam 03 Iun 2023, 22:50, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9052 Reputatie : 14458 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 03 Iun 2023, 22:20 | |
| @brutusel, tocmai am venit de la Constanța, firul 2 CT - București, 50 km/h la pasajul rutier dinainte de halta Murfatlar, cauza, de la greutatea camioanelor s-au denivelat dalele dintre linii, chiar locomotiva face urât când trece pasajul. Stația Fetești 30 km/h liniile 2 și 3 (directe). Niște piatră n-ar băga Infra. 100 km/h la pasajul rutier de la Lehliu. Tot dale deteriorate și aici. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3323 Reputatie : 8705 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Iun 2023, 02:21 | |
| deci au dreptate cei care afirmă că pasajul de la Drajna, proaspăt dat în funcțiune, va ajuta și CF 800 ... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9052 Reputatie : 14458 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Iun 2023, 17:10 | |
| Așa trebuia făcut încă de la începutul lucrărilor de modernizare a M800 și așa trebuia făcut și pe coridorul București - Brașov - Curtici. Nu lăsate pasaje rutiere să le forțeze toți teribiliștii. Dar vorba aia atât s-a putut atunci. E bine totuși că în zilele actuale niște oameni mai cu multă minte fac eforturi de a remedia problemele. Nu dăm nume ca să nu fie cu tentă politică. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18688 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24243 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 04 Iun 2023, 17:35 | |
| - Vitosa a scris:
- Așa trebuia făcut încă de la începutul lucrărilor de modernizare a M800 și așa trebuia făcut și pe coridorul București - Brașov - Curtici. Nu lăsate pasaje rutiere să le forțeze toți teribiliștii. Dar vorba aia atât s-a putut atunci. E bine totuși că în zilele actuale niște oameni mai cu multă minte fac eforturi de a remedia problemele. Nu dăm nume ca să nu fie cu tentă politică.
Pai de la Curtici spre Simeria sunt destule poduri noi până la Simeria plus bariere duble pasaje |
| | | cristi_tgv
Numarul mesajelor : 208 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4251 Data de inscriere : 07/10/2013
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 07 Iun 2023, 02:15 | |
| racordul ala spre gara obor de la baneasa cand e gata? lucreaza de 3 luni la 1 km de linie? numai la noi se poate asa ceva |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9052 Reputatie : 14458 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 09 Iun 2023, 18:52 | |
| https://atitudineadincalarasi.ro/neconformitati-la-pasajul-drajna-se-inchide-acesta-drdp-constanta-sorin-vrajitoru-ne-raspund/?fbclid=IwAR1nPI7VmsZ9_gZyW1sS00gB-gvyjCXuN6kzSNMh2D9AErJR1ct98npyH9A |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 09 Iun 2023, 22:07 | |
| Pe bune dacă am auzit până acum de dl. Vrăjitoru... cu siguranţă nu e secretar de stat la Ministerul Transporturilor. Din câteva click-uri am aflat că este secretar de stat în aparatul propriu al viceprim-ministrului, deci are biroul la Guvern. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18688 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24243 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 09 Iun 2023, 22:59 | |
| Din 16/17 iunie 2023, CFR Călători dă startul programului estival de transport “Trenurile Soarelui”. 32 de trenuri vor asigura zilnic legături directe din toată țara cu staţiunile de pe litoralul Mării Negre și cu Delta Dunării până la data de 10/11 septembrie 2023. Cumpărați bilete acum la Trenurile Soarelui de pe www.cfrcalatori.ro. Detalii pe: https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/programul-de-transport-estival-trenurile-soarelui-2023/ #CFRCalatori #TrenurileSoarelui |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5177 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 16 Iun 2023, 11:15 | |
| vitosa.
ce coincidenta.
zilele trecute am mers cu trenu ct-buc si inapoi. langa mine statea un batran care mirosea alcol. batranu asta a zis ca s-a denivelat aliniamentu la pasaju de la valu din cauza camioanelor. era mirat si suparat ca nimeni nu se ocupa sa repare. la un momendat l-am vazut pe batran cum tragea vodca dintro sticla pet.
apoi.
ce mai stii de garile din constanta, fetesti, ciulnita si bucuresti nord? se vor reabilita o data acolo? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18688 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24243 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 28 Iun 2023, 21:12 | |
| Chiar e nevoie demolare și alta gara când cu banii aia se puteau reabilita multe persoane si alte gări?
https://obiectiv-online.ro/incepe-modernizarea-liniilor-din-gara-ciulnita-pentru-viteza-de-160-km-h-inclusiv-legatura-cu-calarasiul/ |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1383 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4009 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 30 Iun 2023, 09:56 | |
| Posibil sa fie vreo reglementare care sa nu-ti aprobe ridicarea vitezei la 160 prin statie daca nu ai tunel sau pasaj suprateran pana la peroane.
La Fundulea ai pasaj suprateran, la Ciulnita si Fetesti traversezi liniile in mod clasic.
Iar la cat de imbecili sunt romanii, care nu se asigura nici cand traverseaza liniile perpedes pe la Branesti si ii omoara trenul, cred ca nu mai e nevoie de nici o explicatie. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |