Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+96
cristi_tgv
Bebe
comradetymo
TVlad
sp59
dan tm
Dr2005
Adrian78
ldh80
Laurentiu Ciobanu
alexmorph3us
alexspn
cardinal
Jeorje
Cipri Andrei Neculai
Alastair
mircea.predoni
Luca tgv
aris86
t1972
vatmanul
vlad237
CRT
19jimmy84
Dragoș
gheorghita
Warrington
dan_dinca
Davee91
Czirjak Arpad
bubu
AeroX
Adi Carstea
ciprian71
ets2oltromânia
riciu
alliens
Cris_Cr
laur 133
bobi
Radu
cristy79
cristi ar
LanceR
billy752-istu
neluadi
laurentzu
mariuscfrbucuresti
gardianlinux
StefanD_
Adirmvl
AndreiStefan
92Dragos
decward
EA025
IonutChircu
Alex Avram
Adisoft1991s
Luna
COSTACHE MIHAIL
AndreiSV
nokia2010
alex1987
AndiCFR
Razvan Tudor
DUAL
gvd
lifetec
NIKU24
razvan - trenuri
bercenicity
mielutu zburator
user dezactivat...
mureseanu_976
marius664
Norbi
Katalyn
ALEXCFR
florin.lifticariu
Capsuneanu
DPS
brutusel
Vitosa
Nk11
baiazid
Jurnal Feroviar
IonutCFR2009
Vlad
Dionis
NicuS
Feroviar_18
cfr500
Nesebar
feroviar
Mihay
Andrey_tm
100 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 57 ... 64  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6831
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12197
Data de inscriere : 03/11/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 16:47

Dr2005 a scris:
Laurentiu Ciobanu a scris:
Mi se pare incredibil sa rebrusezi trenuri cand ai deja bucla facuta in teren. Doar la noi puteau exista imbecili care sa o inchida.
Necesitatea racordului a dispărut acum vreo 20 de ani, iar CFR Călători nu avea nevoie de el, pentru că avea revizie de vagoane la Obor. Abia târziu a apărut tentativa de tren Bucureşti Nord - Obor, la solicitarea celor de la Dragonul Roşu (se zvonea pe vremea aia că Nadia Comăneci făcuse demersurile), care era o ramă Z6100, deci dura 1 minut să rebruseze la Pantelimon. Nici trenul ăla nu ar fi folosit racordul dacă era funcţional, pentru că peronul haltei Pantelimon Sud e pe linia spre Pantelimon, nu pe racord.
Situaţia cu rebrusarea a apărut când a închis CFR Călători revizia de vagoane Obor şi a apărut necesitatea ducerii vagoanelor undeva pentru salubrizare şi alimentare cu apă. Aşa au apărut actualele trenuri Bucureşti Obor - Bucureşti Nord, care sunt doar nişte garnituri goale incluse în mers pentru a lua compensaţie. Călătorii din ele sunt doar ceferişti care ies din tură de la Griviţa şi locuiesc prin sate unde nu opreşte IR-ul.

Pai cei de la CFR-Calatori au facut o mare greseala cand au desfiintat revizia de vagoane Bucuresti-Obor! Nu era mai simplu ca pregatirea vagoanelor de calatori sa se faca la gara Obor, sa nu mai trebuiasca duse (pentru operatiuni banale- curatenie, alimentare cu apa, etc) tocmai la revizia Grivita , ceea ce inseamna consum in plus si inutil de energie electrica ?!

Cati angajati aveea revizia de vagoane Bucuresti-Obor cand s-a desfiintat- prea multi oricum nu cred ca erau ?! Si dupa desfiintarea reviziei de vagoane Bucuresti-Obor acesti angajati au fost disponibilizati (trecuti in somaj) sau au fost redistribuiti la reviziile de vagoane Grivita si Basarab (ca daca au fost redistribuiti CFR-Calatori nu a facut nici o "economie" la bugetul de salarii- daca asta a fost motivatia "oficiala" a desfiintarii reviziei de vagoane Bucuresti-Obor) ?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6578
Reputatie : 12428
Data de inscriere : 09/07/2009

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 17:34

dan tm a scris:
Laurentiu Ciobanu a scris:
Mi se pare incredibil sa rebrusezi trenuri cand ai deja bucla facuta in teren. Doar la noi puteau exista imbecili care sa o inchida.
poate ar trebui inviat topicul de racorduri si sa trecem acolo cite sint desfiintate si cite sint nefolosite.

Poate CFR SA cistiga din rebrusarile astea.

In general racordurile s-au construit in anii comunismului servind in principal trenurilor de marfa, care astfel evitau trecerea prin garile de calatori aglomerate gen noduri feroviare, deci evitau posibile accidentari datorate marfarelor aflate in tranzit. cum volumul de marfuri transportate pe calea ferata a scazut mult, si aceste racorduri au inceput sa fie date uitarii de CFR SA. Multe au si disparut fizic din teren (racordarea Cosambesti si Stefan Voda de langa Ciulnita, racordarea Aninoasa - Targoviste Nord, racordarea Fusea - Nucet, de langa Titu, racordarea Alexeni - Manasia de langa Urziceni, racordarea Slobozia Noua - Perieti, racordarea Urechesti - Sascut, de langa Adjud, racordarea Faurei cap X - Nisipurile, samd)
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9052
Reputatie : 14458
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 18:24

Dr2005 a scris:
Laurentiu Ciobanu a scris:
Mi se pare incredibil sa rebrusezi trenuri cand ai deja bucla facuta in teren. Doar la noi puteau exista imbecili care sa o inchida.
Necesitatea racordului a dispărut acum vreo 20 de ani, iar CFR Călători nu avea nevoie de el, pentru că avea revizie de vagoane la Obor. Abia târziu a apărut tentativa de tren Bucureşti Nord - Obor, la solicitarea celor de la Dragonul Roşu (se zvonea pe vremea aia că Nadia Comăneci făcuse demersurile), care era o ramă Z6100, deci dura 1 minut să rebruseze la Pantelimon. Nici trenul ăla nu ar fi folosit racordul dacă era funcţional, pentru că peronul haltei Pantelimon Sud e pe linia spre Pantelimon, nu pe racord.
Situaţia cu rebrusarea a apărut când a închis CFR Călători revizia de vagoane Obor şi a apărut necesitatea ducerii vagoanelor undeva pentru salubrizare şi alimentare cu apă. Aşa au apărut actualele trenuri Bucureşti Obor - Bucureşti Nord, care sunt doar nişte garnituri goale incluse în mers pentru a lua compensaţie. Călătorii din ele sunt doar ceferişti care ies din tură de la Griviţa şi locuiesc prin sate unde nu opreşte IR-ul.
Eu știu că încă de pe vremea lui ceașcă  dar și mult după 1989 racordul era folosit de garnitura trenului G8061 București Nord Gr A - București Obor care la Obor se atașa la P8061 Obor - Tulcea. Practic aducea de la Basarab 3-4 vagoane poștă și mesagerie (notate în livret cu literele T și F) și un vagon dormitor. Pleca seara din GdN pe la orele 22, la Obor le așeza la trenul de Tulcea. La Medgidia mai forma un tren, P sau C nu mai stiu exact, 8359 Medgidia - Tulcea compunere T, F, B, B). La 23.30 pleca 8061 București - Tulcea sosire în Tulcea pe la orele 6 - 7. O perioadă a mers cu numărul 8051.
La întoarcere la fel, după sosirea la Obor vagoanele T F și WL-ul mergeau la Nord apoi le împingea la Basarab. Nu mai știu pe la cât sosea în GdN, parcă  pe la  orele 8.30
Racordul nu a mai fost folosit odată cu desființarea acelui tren de noapte București Obor - Tulcea, că revizia de vagoane a fost desființată prin 2012 parcă. Mi se pare că e și thread aici pe forum cu anul desființării reviziei de vagoane Obor.
Cam de la reabilitarea M800 nu s-a mai pus accentul folosirii acelui racord.
1 minut ca să rebruseze? Dar tu ce crezi că mecanicul ăla era robot să fugă de la un cap la altul al ramei, activează postul și dă-i bice ramei?  Smile
Poate ne arată MariusM sau IonuțCFR2009 captură de ecran cu ultimul an când a circulat G8061 sau G8051, și una cu staționarea de la Pantelimon când trenul de Dragonu era făcut cu ramă Z6100.

@Laurențiu, ca nație la astea suntem buni. Desființăm sau le lăsăm să se degradeze singure. Vezi și atâtea clădiri stații CF aflate în paragină sau care au dispărut fizic.


Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Vin 03 Mar 2023, 20:09, editata de 2 ori
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5692
Data de inscriere : 13/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 18:56

Am apucat sa merg si eu cu rama aceea frantuzeasca (cica erau cumparate la mana a doua) si timpul de stationare in gara Pantelimon era cam de 6-7 minute, deci pana in 10 minute. Tin minte ca erau situatii cand stationa si mai mult acolo din cauza ca era nu stiu ce trafic de marfa, ba vreun accelerat intarziat din sens opus. Impresia mea de atunci a fost ca nu prea le pasa de trenul ala ca sa ajunga la timp, ci mai mult il strecurau pe unde puteau. Avea in general un orar doar in timpul saptamanii de dimineata cam pana la orele 14:30-15:00 atunci cand se inchidea Dragonul Rosu si in final l-au anulat pentru ca nu era rentabil pentru ei.
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5692
Data de inscriere : 13/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 19:20

Si ca o completare la cele de mai sus, calatori erau pe vremea aia, in mare parte se urcau la statia Dragonul (Pantelimon Sud) si mergeau in directia Gara de Nord ca de la Obor nu se inghesuia nimeni intrucat majoritatea erau navetistii de Sarulesti, Lehliu. Tin minte ca se uitau ca la felu' sapte cand vedeau aratarea aia in gara Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 22:07

Vitosa a scris:
1 minut ca să rebruseze? Dar tu ce crezi că mecanicul ăla era robot să fugă de la un cap la altul al ramei, activează postul și dă-i bice ramei?  Smile
Nu mai ştiu cât avea pe livret, parcă vreo 5 minute.
Când a fost acel Desiro ca tren special, cam un minut a fost necesar mecanicului să schimbe postul, că aveam întârziere Laughing Dar ăla era tren special.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9052
Reputatie : 14458
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeDum 05 Mar 2023, 17:20

Să mai încurajăm și litoralul nostru
https://adevarul.ro/stiri-locale/constanta/sudul-litoralului-se-pregateste-sa-devina-2247420.html
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1383
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4009
Data de inscriere : 24/08/2017

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeDum 05 Mar 2023, 21:11

Se gandesc oare la o halta noua, PO la Olimp in dreptul hotelului Crisana?
Sau sa le scriu eu?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9052
Reputatie : 14458
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeDum 05 Mar 2023, 21:27

Scrie-le tu.
Și mai zicea Dragoș că și la Saturn ar mai merge înființat un punct de oprire.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeLun 06 Mar 2023, 14:19

Vitosa a scris:
Să mai încurajăm și litoralul nostru
https://adevarul.ro/stiri-locale/constanta/sudul-litoralului-se-pregateste-sa-devina-2247420.html
De când cu lărgirea plajei la Mamaia, preţurile în S litoralului au explodat, sunt aproape de alea din Mamaia...

Evident, la astfel de scoruri, hotelierii nu ţintesc publicul care merge cu trenul. Dar, na, va profita şi CFR Călători de situaţie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1383
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4009
Data de inscriere : 24/08/2017

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeLun 06 Mar 2023, 14:36

Dupa modernizarea liniei Constanta-Mangalia si daca operatorii vor pune trenuri cu plecare dupa orele 17-18 in sezonul estival, s-ar putea ca multi sa descopere ca nu-i prea convenabil sa faca o ora pana ies din Bucuresti, inca 2-3 ore pana la Constanta, inca o ora pana la statiunile din sud, basca duminica seara la intoarcere sa faca coispe ore ca sunt barierele la Cernavoda, ca mai e vreun accident pe A2, si sa prefere sa se duca cu trenul.

Ma rog, asta impune sa ai si un autocar care sa lege gara Mangalia de Vama Veche, nu ca acum cand ajunge trenul la ora 21 si ultimul microbuz e la 20:30, de esti fortat sa iei taxiul.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeLun 06 Mar 2023, 21:07

Le-am propus bulgarilor să facă linie Varna - Vama Veche şi noi să o legăm de 800... că altfel UE nu e de acord să introducem linia pe reţeaua TEN-T. Probabil nu se va face în veci, dar noi le-am făcut propunerea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8279
Data de inscriere : 18/03/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeDum 16 Apr 2023, 19:34

Pana la cale ferata Vama Veche - Varna nu ar strica sa fie macar curse auto regulate la pret decent macar in sezon. Eu as fi mers 2-3 zile in vizita si in tara vecina daca nu ar costa transportul o avere.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2142
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6723
Data de inscriere : 25/05/2012

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeDum 16 Apr 2023, 23:16

O avere transportul pana la Varna? In ce sens? Bine ca e mai ieftin in Vama Veche 3 zile ...
Si e okay si varianta prin Giurgiu. tongue
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitimeLun 17 Apr 2023, 00:23

Taxă de pod (sau de bac, după caz), vinietă de Bulgaria, parcare (la ăia nu e gratis ca la noi)...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 50 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 50 din 64Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 57 ... 64  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: