| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2016, 10:01 | |
| - brutusel a scris:
- Felicitari m800 si 160.
Pasu urmator ar fii sa se ridice viteza la 170-180 dar nu costa nimic sa visam. Nu se va circula la standardul asta de viteza niciodata in Romania. Daca se va circula vreodata cu viteze mai mari, standardul va fi ridicat la 200km/h. |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2016, 20:08 | |
| - baiazid a scris:
- brutusel a scris:
- Felicitari m800 si 160.
Pasu urmator ar fii sa se ridice viteza la 170-180 dar nu costa nimic sa visam. Nu se va circula la standardul asta de viteza niciodata in Romania. Daca se va circula vreodata cu viteze mai mari, standardul va fi ridicat la 200km/h. pai hai sa facem o petitie la minister pentru a ridica viteza la 200. cfr a castigat mult cu viteza 160 si ar putea castiga si mai mult cu 200. ieri seara pe autostrada spre bucuresti s-a stat cel putin o ora pe loc intre cernavoda si autotaxarea fetesti. |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2016, 20:34 | |
| Pentru 200km/h trebuie schimbate macazurile si semnalizarea... |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2016, 20:38 | |
| - brutusel a scris:
pai hai sa facem o petitie la minister pentru a ridica viteza la 200. cfr a castigat mult cu viteza 160 si ar putea castiga si mai mult cu 200.
ieri seara pe autostrada spre bucuresti s-a stat cel putin o ora pe loc intre cernavoda si autotaxarea fetesti. Totul se face intr-o ordine...In primul rand CFR Calatori ar trebui sa programeze trenuri in mers cadentat la doua ore cu viteza maxima de 160km/h si fara opriri intermediare intre Bucuresti si Constanta. Apoi, daca programul are succes si se inmultesc foarte mult trenurile pe aceasta ruta, putem sa trecem si la 200km/h. Asta , deoarece la 200km/h costurile de operare sunt mai mari decat la 160km/h, iar pentru doar cateva trenuri pe zi la 200km/h chiar nu se merita. Evident , facand abstractie de faptul ca mai trebuie investit ceva in linie pentru a o aduce la standardul 200. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2016, 20:40 | |
| - brutusel a scris:
pai hai sa facem o petitie la minister pentru a ridica viteza la 200. cfr a castigat mult cu viteza 160 si ar putea castiga si mai mult cu 200.
ieri seara pe autostrada spre bucuresti s-a stat cel putin o ora pe loc intre cernavoda si autotaxarea fetesti. Nu se poate ridica viteza asa peste noapte la 200 km/h fara a face investitii serioase in infrastuctura, reabilitari de poduri, corectii de curbe, desfiintari de bretele care scad din VS.Gandeste-te ca la Ciulnita ai 70 km pe un fir, daca franezi de la 200 km la 70 si apoi accelerezi iar la 200, consumi in primul rand foarte mult curent si uzezi extrem de mult sina si materialul rulant. Nici numai stiu cand au fost incepute lucrarile de reabilitare pe M800, cred ca prin anii '98???? si au ridicat viteza maxima cu doar 20 km/h, cu investitii enorme si care nu s-au terminat nici la momentul acesta. 160 este o viteza extrem de buna pt tara noastra-din cate stiu asta e viteza maxima asumata din proiect care va fi pe coridor-avand in vedere faptul ca viteza medie de deplasare a unui tren pe celelalte magistrale este undeva la 45 km/h. Castigul mai mare pentru CFR ar fi sa ridice viteza de deplasare pe restul magistralelor la o viteza de 70-80 km/h, ca sa castige clienti... nu sa se concentreze pe 100 si ceva de km pentru 4 trenuri...La restul de 1500 ce le facem???? |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2016, 20:51 | |
| Se pregatesc/antreneaza si pentru 200km/h, ca de-aia instaleaza ETCS/ERTMS nivel 2 si aici, insa orizontul de asteptare este de minim 10 ani.
Adica nu folosesti 200km/h strict pentru trenurile Bucuresti-Constanta, ci pentru a reduce timpii de calatorie si pentru alte trenuri, si atunci iti trebuie linie buna si intre Bucuresti si Craiova, si mai departe, si coridorul spre Brasov-Arad sa fie cat de cat gata...
Asta e un target pentru CFR S.A., operarea la 200km/h, nu mai mult de-atat, este vorba de upgradarea ulterioara a intreg coridorului IV cu costuri minime. |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2016, 21:02 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cfr-a-gasit-solutia-la-intarzierile-trenurilor-locomotiva-pictata-artistic-cat-de-scump-e-biletul-la-stat-fata-de-privat.html |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2016, 21:05 | |
| - LanceR a scris:
- http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cfr-a-gasit-solutia-la-intarzierile-trenurilor-locomotiva-pictata-artistic-cat-de-scump-e-biletul-la-stat-fata-de-privat.html
Am pus eu stirea asta mai demult la Revista Presei. Oricum, nu are ce cauta aici intrucat trenurile Bucuresti-Constanta-(Mangalia) nu prea intarzie, iar daca mai si intarzie, o fac pentru ca vin din tara. Linia se prezinta bine, am inteles ca este intretinuta periodic (anual). |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 05 Iul 2016, 00:47 | |
| Semnalizarea nu trebuie schimbata. In principal dupa cum am spus m800 e foarte apta de 200 ca e in esenta linie dreapta. Cu franatul.. e mai ok pentru linie si material rulant sa franezi de la 200 la 120 pentru ca se foloseste patina electromagnetica, care nu implica frana prin frecare.... Consumul de curent este o problema serioasa in cazul in care franezi si accelerezi 200->70->200.. Si mai ramane problema macazelor care sunt si ele apte 200(evident nu intrarea in abatuta cu 200) dar sunt f.... constant de marfarele cu roti patrate.. degeaba bagam iar miliarde in M800 atat timp cat se permite CFR Marfa,GFR,DB, etc sa circule cu vagoane inapte !! Am bagat miliarde in infrastructura ca nici un idm sa aiba sange in testicule sa opreasca un marfar la care bat rotile de-ti clantane dintii in gura, si sa scoata din tren vagoanele cu problema.Si asta e o problema si pentru sefii lor si "istetimea" din CFR Infrastructura.
Un admin nu foloseste limbaj de borfas pentru a descrie distrugerea necontrolata a macazelor de marfarele GFR supratonate. Semnat un moderator |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 05 Iul 2016, 09:10 | |
| - DUAL a scris:
- Cu franatul.. e mai ok pentru linie si material rulant sa franezi de la 200 la 120 pentru ca se foloseste patina electromagnetica, care nu implica frana prin frecare....
Păi şi patina cum crezi că funcţionează? Tot prin frecare, că nu e frână cu curenţi Foucault. _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 05 Iul 2016, 09:35 | |
| - DUAL a scris:
- Semnalizarea nu trebuie schimbata. In principal dupa cum am spus m800 e foarte apta de 200 ca e in esenta linie dreapta.
200 in Romania cu BLA ? Nu prea cred. |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 05 Iul 2016, 10:17 | |
| exista un tren suedez, gröna tĺget (trenu verde). trenu asta consuma mai putin curent chit ca merge cu viteza mai mare. cand trenu verde franeaza curentu e retrimis inapoi la catenara.
www.gronataget.se |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 05 Iul 2016, 11:03 | |
| Frinare recuperativa au si locomotivele noastre insa energia se duce in niste rezistente. Sau cel putin asa era pina sa le modernizeze, nu e cazul doar la suedezi.
La trax daca il intrebai pe mecanic iti spunea cit curent a consumat de la Bucuresti la Timisoara si cit a bagat in retea prin frinare recuperativa. |
|
| |
gardianlinux
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 47 Localizare : bucuresti Reputatie : 4389 Data de inscriere : 28/03/2013
| Subiect: m800 Mar 05 Iul 2016, 12:09 | |
| Nu face-ti confuzie intre franarea recuperativa (energia trimisa in catenara) si franare reostatica (energia trimisa in rezistente de consum0 Locomotivele EA si EC au franare reostatica. Franare recuperativa are rama Softrans, ..... de unde vine 40 lei calatoria pt Buc - Cons. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 05 Iul 2016, 13:07 | |
| - gardianlinux a scris:
- Nu face-ti confuzie intre franarea recuperativa (energia trimisa in catenara) si franare reostatica (energia trimisa in rezistente de consum0
Locomotivele EA si EC au franare reostatica. Franare recuperativa are rama Softrans, ..... de unde vine 40 lei calatoria pt Buc - Cons. Nu toate ECurile au frana reostatica Degeaba au frana recuperativa dacă sistemul nu o poate absorbi |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|