Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+96
cristi_tgv
Bebe
comradetymo
TVlad
sp59
dan tm
Dr2005
Adrian78
ldh80
Laurentiu Ciobanu
alexmorph3us
alexspn
cardinal
Jeorje
Cipri Andrei Neculai
Alastair
mircea.predoni
Luca tgv
aris86
t1972
vatmanul
vlad237
CRT
19jimmy84
Dragoș
gheorghita
Warrington
dan_dinca
Davee91
Czirjak Arpad
bubu
AeroX
Adi Carstea
ciprian71
ets2oltromânia
riciu
alliens
Cris_Cr
laur 133
bobi
Radu
cristy79
cristi ar
LanceR
billy752-istu
neluadi
laurentzu
mariuscfrbucuresti
gardianlinux
StefanD_
Adirmvl
AndreiStefan
92Dragos
decward
EA025
IonutChircu
Alex Avram
Adisoft1991s
Luna
COSTACHE MIHAIL
AndreiSV
nokia2010
alex1987
AndiCFR
Razvan Tudor
DUAL
gvd
lifetec
NIKU24
razvan - trenuri
bercenicity
mielutu zburator
user dezactivat...
mureseanu_976
marius664
Norbi
Katalyn
ALEXCFR
florin.lifticariu
Capsuneanu
DPS
brutusel
Vitosa
Nk11
baiazid
Jurnal Feroviar
IonutCFR2009
Vlad
Dionis
NicuS
Feroviar_18
cfr500
Nesebar
feroviar
Mihay
Andrey_tm
100 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 56 ... 64  Urmatorul
AutorMesaj
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8392
Data de inscriere : 16/01/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeLun 06 Feb 2023, 22:00

Cred ca e mai logic sa modernizeze linia a treia din Costinesti pentru a o continua ca fir 1 spre Mangalia. La nevoie se poate prelungi mai simplu si catre Tuzla intr-un viitor luminos. Pe partea aceea vestica e mai simplu, spre est fiind o strada din Costinesti iar spre Tuzla paralel cu linia e o retea de canalizare si mai nou o magistrala de gaz ce ar transporta productia noilor sonde marine.

Ar mai avea sens linia 1 oare? Si daca da, nu ar fi utila si o a patra linie?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeLun 06 Feb 2023, 23:46

Vitosa a scris:
@Dr2005 n-ai înțeles.
Stația Costinești expediază două trenuri unul după altul, la un sector două trei în funcție de circulația reală a trenurilor. Și uite vin cu un exemplu elocvent, trenul Astrei format din automotor circulă conform livret. Din spate vine trenul CFR C Arad - Mangalia IR 1922 întârziat. Și intervine neprevăzutul, pe la km 37 crapă automotorul Astrei (sunt 43 km până la Mangalia). Mecanicul Astrei încearcă să îi dea de cap dar fierul nu vrea când vrea omul. Cere locomotivă de ajutor. Operatorul RC Palas - Mangalia caută soluții. Nu are mecanic la Mangalia disponibil să vină cu locomotivă de ajutor așa că decide să retragă trenul 1922 la stația Costinești apoi să îi dea drumul pe fir banalizat.
Despre asta este vorba. Iar faze de genul vor exista, indiferent că trenul rămas defect va fi de la Astra,  sau de la CFR C, sau de la ceilalți OTF privați.
Ok, am înțeles că nu mai e nevoie de macaz acolo. Că dacă l-ar pune ar însemna să pună și instalație CE.
Când ştii că ai răgălii din astea la traseu, dai următorul tren pe firul din stânga dacă poţi şi aia e. Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9052
Reputatie : 14458
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeMar 07 Feb 2023, 07:55

@Dr2005
Îl dai de la început pe stânga doar dacă nu îți vine tren de contra (planificat conform livret).
Dar atenție că și CFR Călători are niște răgălii de locomotive. Deci nu poți să anticipezi că trenul din față e sortit să îți rămână defect.

@TVlad așa să fie domnule cum spui tu. Eu nu mă opun.
Și nu, nu este nevoie și de o a patra linie. Dar dacă linia 2 Costinești devine firul 2 Mangalia - Costinești iar linia 3 firul 1, linia 1 tot rămâne pe locație (ca linie abătută cum este și în prezent). De ce zisesem eu că e posibil ca linia 1 să devină firul 2, în practică avem chiar pe M800 stații a căror linia 1 e directa la firul aferent (1 sau 2).

@Adrian78, vise. Ăștia nu au pus la Ramificația Pajura macaz de viteză sporită (din firul 2 în firul 1). Să vezi vara cum e cu tren cu 12-15 vagoane, până se îndreaptă trenul deja cu locomotiva ești în curba de la halta Carpați, și dă-i demaraj să sporești la 70, țiuie roțile locomotivei, uzează și roata dar și linia.
Sus In jos
comradetymo




Numarul mesajelor : 21
Reputatie : 683
Data de inscriere : 13/01/2023

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeMier 08 Feb 2023, 22:41

Dr2005 a scris:
Între Costineşti şi Mangalia va fi linie dublă, staţia Neptun nu va mai avea ce să încrucişeze. Şi nici nu deserveşte nimic, are doar rol tehnic şi atât.
Dacă vorbim de opriri noi, probabil la Olimp s-ar putea face o HC, mă gândesc că şi la Saturn ar merge, deşi e prea aproape de Mangalia şi nu sunt nici treceri de pietoni în zonă.
Degeaba faci stație in Saturn având in vedere că Stația din Mangalia e mai aproape de Saturn decât de centrul orașului,fără a mai lua in calcul Portul Turistic pe unde turiștii cazați în Mangalia își fac veacul.

Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5692
Data de inscriere : 13/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 11:39

https://clubferoviar.ro/racordul-cfr-dragonul-rosu/
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1383
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4009
Data de inscriere : 24/08/2017

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 12:14

Mi se pare incredibil sa rebrusezi trenuri cand ai deja bucla facuta in teren. Doar la noi puteau exista imbecili care sa o inchida.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8392
Data de inscriere : 16/01/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 14:04

Corect!

"Pe șantier se lucrează susținut, după cum am constatat la fața locului. Foarte mult au durat lucrările pregătitoare, pentru că liniile de cale ferată, nefolosite de decenii, erau năpădite de vegetație, după cum spune șeful de șantier Vicențiu Ionescu. Ba chiar între traverse crescuseră și copaci, care au fost defrișați."


O observatie fara vreo legatura cu calea ferata: numai o suprafata sau o padure poate fi defrisata. Cind se face referire la un singur copac sau chiar mai multi, se spune ca se taie nu ca se defriseaza. E o greseala tot mai frecventa si tot mai agasanta.

Racordul era chiar dublu?

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Obor10
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5692
Data de inscriere : 13/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 15:09

TVlad a scris:
Corect!

"Pe șantier se lucrează susținut, după cum am constatat la fața locului. Foarte mult au durat lucrările pregătitoare, pentru că liniile de cale ferată, nefolosite de decenii, erau năpădite de vegetație, după cum spune șeful de șantier Vicențiu Ionescu. Ba chiar între traverse crescuseră și copaci, care au fost defrișați."


O observatie fara vreo legatura cu calea ferata: numai o suprafata sau o padure poate fi defrisata. Cind se face referire la un singur copac sau chiar mai multi, se spune ca se taie nu ca se defriseaza. E o greseala tot mai frecventa si tot mai agasanta.

Racordul era chiar dublu?

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Obor10

Am impresia ca cealalta linie era folosita pentru descarcarea marfurilor de catre cei din Dragonul. Stiu ca mai erau si niste depozite mai la stanga de unde e facuta filmarea in Google Earth de pe vremea cand era complexul comercial Europa acolo. Mi-aduc aminte ca am prins si o perioada cand erau aduse trenuri de marfa ale CFR-ului la Gara Obor pe vremea cand inca mai era revizia de vagoane functionala.

Aici unde am incercuit se vede cel mai bine:
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Racord10
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8392
Data de inscriere : 16/01/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 15:21

Acolo?

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Europa12

Cu toate ca se desprindeau niste linii catre acel depozit, a doua linie se distinge in imagine si mergea paralel cu cea electrificata pe toata lungimea, pina in magistrala.


Ultima editare efectuata de catre TVlad in Vin 03 Mar 2023, 15:31, editata de 3 ori
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5692
Data de inscriere : 13/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 15:23

Exact!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 15:24

Laurentiu Ciobanu a scris:
Mi se pare incredibil sa rebrusezi trenuri cand ai deja bucla facuta in teren. Doar la noi puteau exista imbecili care sa o inchida.
Necesitatea racordului a dispărut acum vreo 20 de ani, iar CFR Călători nu avea nevoie de el, pentru că avea revizie de vagoane la Obor. Abia târziu a apărut tentativa de tren Bucureşti Nord - Obor, la solicitarea celor de la Dragonul Roşu (se zvonea pe vremea aia că Nadia Comăneci făcuse demersurile), care era o ramă Z6100, deci dura 1 minut să rebruseze la Pantelimon. Nici trenul ăla nu ar fi folosit racordul dacă era funcţional, pentru că peronul haltei Pantelimon Sud e pe linia spre Pantelimon, nu pe racord.
Situaţia cu rebrusarea a apărut când a închis CFR Călători revizia de vagoane Obor şi a apărut necesitatea ducerii vagoanelor undeva pentru salubrizare şi alimentare cu apă. Aşa au apărut actualele trenuri Bucureşti Obor - Bucureşti Nord, care sunt doar nişte garnituri goale incluse în mers pentru a lua compensaţie. Călătorii din ele sunt doar ceferişti care ies din tură de la Griviţa şi locuiesc prin sate unde nu opreşte IR-ul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6578
Reputatie : 12428
Data de inscriere : 09/07/2009

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 15:36

Gara de Est (Bucuresti Obor), de vreo 10 ani e mentinuta artificial doar sa-si mai ia unii si altii (IDMei, revizori de vagoane, acari si barieristi) salariile si sa le mearga pensia... Cu 6 trenuri regio/zi, nu are nicio justificare existenta ei... Dar, asta e... doar linia Faurei-Urziceni produce pierderi la CFR SA... restul nu se vad in sistem. Cool
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9078
Reputatie : 12962
Data de inscriere : 16/07/2014

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 15:37

Laurentiu Ciobanu a scris:
Mi se pare incredibil sa rebrusezi trenuri cand ai deja bucla facuta in teren. Doar la noi puteau exista imbecili care sa o inchida.
poate ar trebui inviat topicul de racorduri si sa trecem acolo cite sint desfiintate si cite sint nefolosite.

Poate CFR SA cistiga din rebrusarile astea.
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5692
Data de inscriere : 13/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 15:58

IonutCFR2009 a scris:
Gara de Est (Bucuresti Obor), de vreo 10 ani e mentinuta artificial doar sa-si mai ia unii si altii (IDMei, revizori de vagoane, acari si barieristi) salariile si sa le mearga pensia... Cu 6 trenuri regio/zi, nu are nicio justificare existenta ei... Dar, asta e... doar linia Faurei-Urziceni produce pierderi la CFR SA... restul nu se vad in sistem. Cool

Din contra, eu as reabilita gara asta mai ales acum cu redeschiderea acestui racord astfel incat sa avem o parte din trenurile regionale mutate aici, in special cele suburbane, metropolitane etc si Gara de Nord sa ramana pentru trenurile de lung parcurs si internationale.

In felul acesta ar prelua o parte din traficul Garii de Nord mai ales in eventualitatea in care aceasta va trebui sa treaca printr-un amplu proces de modernizare despre care se tot vorbeste de ani buni si Gara Obor s-ar dovedi utila in acest caz zic eu pentru ca odata redeschis acest racord de la Pantelimon trenurile ar putea sa circule mai departe spre Baneasa si mai apoi folosind racordul de la Pajura sa o ia spre Chitila si mai departe sa deserveasca naveta spre Ploiesti sau Pitesti sau sa o ia spre Bucuresti Noi si Chiajna si sa deserveasca naveta din acele parti. Totodata cred eu ca si trenul spre aeroport ar avea mai mult sens sa aiba plecare din Gara Obor.

Deci din punctul meu de vedere as vedea potential de crestere pentru aceasta gara in conditiile in care in Europa de Vest se pune mult accent pe acest tip de transport. Totul e sa existe vointa din partea decidentilor politic pentru asa ceva.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3340
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8329
Data de inscriere : 26/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitimeVin 03 Mar 2023, 16:42

Pentru o metrolopola cu 2 milioane de persoane, intr-o tara cu 16-19 milioane de cetateni, o singura gara (Bucuresti Nord) NU este suficienta. Ce capitala de tara europeana medie mai are are o singura gara principala? In afara de Grecia, Portugalia, Norvegia, Finlanda, Irlanda unde numarul de calatori nu este major.  Bucuresti Nord si Basarab sunt aglomerate.

Cum se pot majora substantial traficul feroviar de calatori, veniturile astfel?

Se poate dezvolta Bucuresti Obor sau alta noua mai la nord spre periferie.
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 49 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 49 din 64Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 56 ... 64  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: