|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2023, 00:18 | |
| - Adrian78 a scris:
- Eu tot nu înțeleg de ce nu își cumpără CFR doua trenuri de lucru decât să dea bani la niste firme care în realitate se ocupa de refacere de drumuri care câștigă contracte de reparatii?La ce mai țin angajații aia doar să înlocuiască doua trei traverse la câteva luni?
Și de ce nu își taie CFR singura copacii din gabarit de ce trebuie firma privata?Oare la DB MAV CD OBB vine o firma a unui prieten de directoraș sa taie vagetatia de lângă calea ferată? Cu cine să taie copacii? Cu picherii de 60 de ani care abia mai lucrează? Apoi, ca să tai copaci îţi trebuie o autorizaţie specială şi cod CAEN dedicat în actul constitutiv al firmei. CFR S.A. nu cred că are aşa ceva. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2023, 01:50 | |
| Cum se face că aceeași Curte de Conturi nu vede exodul banilor CFR Călători aruncați pe diverse modernizări și reparații de tip RR aduse materialului rulant, material rulant care după 2 ani (unele chiar la mai puțin de 2 ani) de la reparație efectiv ajung la gard retrase din circulație. Sau dpdv tehnic încep să devină niște jafuri, jafuri așa cum erau și înainte de a fi trimise la reparații. Pe astea chiar nu le vede nimeni ? Ah stai OUG 109/2011 nu permite să se amestece ministerul în bucătăria lui CFR C. Și cum am mai spus-o și cu alte prilejuri, de banii ăia (aruncați în buzunarele mogulilor care dețin unitățile reparatoare) mai bine cumpărau material rulant nou, și cu mentenanță inclusă. Și eram departe acum, nu la nivel de malaxa sau alt material rulant fabricat în 1965, 1970... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2023, 09:09 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Eu tot nu înțeleg de ce nu își cumpără CFR doua trenuri de lucru decât să dea bani la niste firme care în realitate se ocupa de refacere de drumuri care câștigă contracte de reparatii?La ce mai țin angajații aia doar să înlocuiască doua trei traverse la câteva luni?
Și de ce nu își taie CFR singura copacii din gabarit de ce trebuie firma privata?Oare la DB MAV CD OBB vine o firma a unui prieten de directoraș sa taie vagetatia de lângă calea ferată? Cu cine să taie copacii? Cu picherii de 60 de ani care abia mai lucrează? Apoi, ca să tai copaci îţi trebuie o autorizaţie specială şi cod CAEN dedicat în actul constitutiv al firmei. CFR S.A. nu cred că are aşa ceva. Lasă.ca nu au toți 60 de ani Și apropo in ce tara din Europa mai umbla.picherii sa verifice.linia?Probabil.restul.merg cu drezinele și au linii modernizate.. Dar la.noi probabil trebuie sa fie oameni că sa se justifice definea.din birouri.Cred că CFR SA se poate înscrie la premiul.de cea mai înapoiată companie |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2023, 10:51 | |
| - Dr2005 a scris:
Nu e nicio eroare, UE nu îţi asigură dubla finanţare pentru ceva care nu şi-a trăit durata normată de funcţionare. Dacă ai schimbat cu fonduri europene un podeţ pentru 80 km/h, nu mai poţi să vii să îl înlocuieşti cu altul tot pe fonduri europene, da' pentru 160 km/h. Mai mult, dacă muţi podeţul (na, poate e metalic şi poţi să îl muţi), ai obligaţia de a restitui INTEGRAL Comisiei Europene toată suma primită pe el. Reparaţia şi înlocuirea sunt lucruri diferite... dacă te apuci şi burezi linia cu 3 luni înainte de a o înlocui, aia e lucrare de întreţinere, nu o să zică Comisia Europeană nimic, deşi s-ar putea să te ia Curtea de Conturi că ai aruncat banii statului pe o lucrare care în câteva luni ai stricat-o (cum s-a mers 5 ani cu 30 km/h pe o linie, se mai putea merge încă 3 luni). Eu sunt curios ce o să zică Curtea de Conturi când o vedea că CFR SA a făcut, cu bani de la buget, refacţii totale pe Braşov - Bod acum vreo 3 ani, în condiţiile în care acum se înlocuieşte total linia acolo, cu finanţare prin CEF. Ok, si daca ajung sa SE RUPA acele cupoane de sina inainte de a intra sectia la modernizare si trebuie puse cupoane noi de 49, UE nu iti va accepta modernizarea la sina de 65 pe suta aia de metri ca nu s-au amortizat cupoanele de 49? Tu zic ca "cum s-a putut merge cu 30 5 ani...", dar mersul ala cu 30 era de fapt pentru ca pe administrator l-a durut la caras, normal era ca in momentul in care s-a stricat ceva si a scazut VS cu 5-10 km (de la 100, de exemplu, la 90), in momentul ala, administratorul sectiei trebuia sa readuca la starea anterioara portiunea cu probleme. Noi in schimb am lasat-o asa ca merge asa, pana a ajuns portiunea aia cu restrictie de 30, iar acu vine UE ca nu trebuia sa reparam, ca nu si-a atins durata de amortizare? Uite, vin cu alt exemplu: ti se ard 3 becuri pe o locomotiva ce urmeaza sa fie casata intr-o luna: ce faci? o tragi la gard sau iti asumi ca nu s-au amortizat becurile sau ca becurile n-au fost recuperate ca sa fie puse pe alta locomotiva? Problema cu recuperatul si cu canibalizatul pieselor e ca nu poti face asta peste tot iar calitatea acelor piese este net inferioara; demontatul si remontatul le modifica parametrii, la fel cum ai suruburi pe care nu le poti reutiliza. Canibalizatul e o ramasita comunista cand gasisem noi o solutie sa facem din rahat bici, apoi ne miram ca nu pocnea. Per total te costa mult mai mult din cauza imobilizarilor cand ti se strica loco in camp. A, ca la CFR ii doare undeva de calatori, partea a doua, dar cand vor incepe asigurarile de calatorie sa dea in judecata cfr pentru compensatii, s-ar putea sa fie mai ieftin sa puna piese noi si sa aiba rate de defectare cat mai mici. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2023, 12:48 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Eu tot nu înțeleg de ce nu își cumpără CFR doua trenuri de lucru decât să dea bani la niste firme care în realitate se ocupa de refacere de drumuri care câștigă contracte de reparatii?La ce mai țin angajații aia doar să înlocuiască doua trei traverse la câteva luni?
Și de ce nu își taie CFR singura copacii din gabarit de ce trebuie firma privata?Oare la DB MAV CD OBB vine o firma a unui prieten de directoraș sa taie vagetatia de lângă calea ferată? Cu cine să taie copacii? Cu picherii de 60 de ani care abia mai lucrează? Apoi, ca să tai copaci îţi trebuie o autorizaţie specială şi cod CAEN dedicat în actul constitutiv al firmei. CFR S.A. nu cred că are aşa ceva. Pai de ce nu se fac angajari masive in sectorul intretinerii liniilor si instalatiilor ?! Poate imi veti spune ca nu se ingramadeste nimeni (mai ales persoane tinere la 20- 25 de ani) sa se angajeze la CFR-SA ca picher, revizor de cale, meserias de cale, electromecanic SCB, montator SCB, etc! Dar salariu net este chiar asa de mic pentru aceste functii ? |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 27 Ian 2023, 16:03 | |
| Ar putea sa reduca din personalul TESA (sunt sigur ca multe posturi pot fi automatizate daca se vrea) si sa angajeze la linii pe aceiasi bani, dar... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 30 Ian 2023, 22:25 | |
| Cifrele cheie ale proiectului de modernizare și electrificare a tronsonului feroviar spre sudul litotalului au fost publicate de Agenția pentru Protecția Mediului Constanța. Viteza maximă pe Constanța-Mangalia nu va fi de 160 km/oră, așa cum de altfel era de așteptat, din cauza geografiei traseului, ci de 120 km/oră. https://clubferoviar.ro/viteza-maxima-pe-constanta-mangalia/
Ei ? Ce v-am spus eu că măcar să ridice viteza la 120 km/h și tot ar fi ceva. 160 km/h nici nu avea pe unde, relieful urcă coboară urcă coboară secție CF de tip fierăstrău, plus opriri din 4 în 4 km, nici nu ar prinde bine trenul 160 km/h că trebuie să frâneze. În fine, până apare public proiectul dar și până vor termina lucrarile îmi imaginez cam cum ar arăta mersul trenurilor sezoniere. Punct de reper mersul trenurilor actual, dar cu două îmbunătățiri aduse de mine. Comparația să o faceți la vară când apar sezonierele și o să vedeți avantajele electrificării secției cât și ridicarea vitezei la 120 km/h. Așadar SIMULARE mers tren IR 1952 Suceava Nord plecare 21.51 Constanța sosire 5.00 - > R 8801 Constanța 5.05 Eforie Nord 5.16 Eforie Sud 5.22 Costinești 5.29 Costinești Tabără hc 5.32 Neptun hc 5.39 Mangalia 5.45 La stația Verești legătură de la Botoșani tren R 5576 Botoșani 20.49 Verești 22.05 IR 1962 Iași 22.08 Constanța 5.40 - > R 8803 Constanța 5.45 Eforie Nord 5.57 Eforie Sud 6.03 Tuzla h 6.08 Costinești 6.13 Costinești Tabără 6.16 Neptun hc 6.23 Mangalia 6.29 IR 1912 Sibiu 18.45 Constanța 6.11 - > R 8805 Constanța 6.21* Agigea Nord 6.27 Agigea Ecluză Hm 6.32 Eforie Nord 6.40 Eforie Sud 6.50 Tuzla hc 6.55 Costinești 7.00 Costinești Tabără hc 7.04 Pescăruș h 7.09 Neptun hc 7.15 Mangalia 7.21 *să sperăm că CFR Călători nu va trimite la Mangalia tot locomotiva care aduce trenul de la București că altfel din cauză că trenul intră în Constanța prin Medeea staționarea se va prelungi la circa 20+ minute (pentru darea locomotivei împrejur). 1941/8807 CT 6.46 - 7.00 Mangalia 7.44 1992/8809 CT 7.08 - 7.18 Mangalia 8.08 1932/8811 CT 7.45 - 7.55 Mangalia 8.42 1922/8813 CT 8.46 - 8.56 Mangalia 9.38 11505 (ATC) CT 9.31 - 9.34 M 10.13 1981/8815 CT 9.37 - 9.47 M 10.32 11504 (ATC) CT 9.59 - 10.05 M 10.52 1994/8817 CT 10.40 - 10.50 M 11.35 11681 (SFT) CT 11.03 - 11.08 M 11.48 10083 (TFC) CT 11.37 - 11.40 M 12.22 11084 (RC) CT 12.12 - 12.15 M 12.55 11683 (SFT) CT 12.34 - 12.37 M 13.15
Și din sens opus 8800 Mangalia 5.25 Constanța 6.13 8802 M 6.30 CT 7.25 (de aici ar putea continua la București ca tren 1580 CT 7.30 București 9.52) 8804 M 7.30 CT 8.20 (se formează* din tren 8801) *ceea ce spun eu aici sunt doar niște propuneri, real în planul de mers 2022/2023 nu este așa. 8806 M 8.32 CT 9.23 (se formează din tren 8803) 8808 M 9.23 CT 10.14 (se formează din tren 8805) 8810 M 10.15 CT 11.00 (se formează din tren 8809) 8812 M 11.28 CT 12.13 (se formează din 8813) 8814 M 12.21 CT 13.16 (se formează din tren 8815) și ar putea continua ca tren 1584 (sau cu nr alocat sezonierelor 19xx, poate 1984) Constanța 13.30 București 15.52 8816 M 13.35 CT 14.23 - > 1996 CT 14.30 Craiova 21.01 (se formează din tren 8817) 11506 (ATC) M 14.05 CT 14.46 - 14.51 10084 (TFC) M 14.30 CT 15.15 - 15.19 11086 (RC) M 15.10 CT 15.52 - 15.55 11682 (SFT) M 15.25 CT 16.06 - 16.10 8818 M 15.55 - CT 16.45 - > 1942 CT 17.05 Satu Mare 9.47 11684 (SFT) M 16.10 CT 16.51 - 16.55 Mă opresc aici cu prezentarea. Ar mai fi multe trenuri până la finalul zilei dar deja am folosit multe caractere. Poate restul într-o viitoare postare. Cred că până aici se observă că am făcut loc multor trenuri la Mangalia, și cam așa ar trebui să arate un mers al trenurilor ca să încapă multe. Inchei spunând că totul a fost un exercițiu de imaginație, o SIMULARE mai bine zis. Pentru mersul trenurilor consultați sait-ul oficial www.cfrcalatori.ro |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 30 Ian 2023, 23:23 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Ok, si daca ajung sa SE RUPA acele cupoane de sina inainte de a intra sectia la modernizare si trebuie puse cupoane noi de 49, UE nu iti va accepta modernizarea la sina de 65 pe suta aia de metri ca nu s-au amortizat cupoanele de 49?
Aia e reparaţie, nu e modernizare. Plus că, de regulă, astfel de ,,reparaţii" se fac cu material semibun, adică cu şină recuperată de prin alte părţi. Ca să treci de la 30 km/h la 120 km/h (eventual pe un km întreg) nu mai faci doar o reparaţie, trebuie să înlocuieşti tot. Asta deja intră la capitolul ,,Investiţii", pe titlul 55. Investiţia necesită indicatori tehnico-economici, licitaţie, după care îţi intră în inventar. Pe asta nu poţi să o casezi după 2 ani. - Citat :
- Canibalizatul e o ramasita comunista cand gasisem noi o solutie sa facem din rahat bici, apoi ne miram ca nu pocnea. Per total te costa mult mai mult din cauza imobilizarilor cand ti se strica loco in camp. A, ca la CFR ii doare undeva de calatori, partea a doua, dar cand vor incepe asigurarile de calatorie sa dea in judecata cfr pentru compensatii, s-ar putea sa fie mai ieftin sa puna piese noi si sa aiba rate de defectare cat mai mici.
Faci stoc de piese, se face aşa peste tot. E mai simplu să iei un bec de pe locomotiva de la gard, decât să faci procedură de achiziţie. Chiar dacă, teoretic, cumperi anual 1000 de becuri că ştii că se ard, dacă trebuie să iasă locomotiva la drum, nu mai stai să mergi la magazie, să faci bon de mişcare, să scoţi becul din gestiunea magaziei (ăla care se ocupă de magazie îşi pune casa gaj pentru ce are în depozit, deci nici măcar un bec nu o să îţi dea fără toate actele - art. 10 din Legea 22/1969 cu modificările şi completările ulterioare) şi să-l treci pe inventarul locomotivei şi pe gestiunea cui s-o ocupa de locomotive. Asta o faci la reviziile planificate, când completezi eventualele becuri lipsă. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 31 Ian 2023, 09:31 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ca să treci de la 30 km/h la 120 km/h (eventual pe un km întreg) nu mai faci doar o reparaţie, trebuie să înlocuieşti tot. Asta deja intră la capitolul ,,Investiţii", pe titlul 55. Investiţia necesită indicatori tehnico-economici, licitaţie, după care îţi intră în inventar. Pe asta nu poţi să o casezi după 2 ani.
Adica daca s-ar fi reparat la timp, se incadra ca reparatie, acum, ca nu s-a reparat la timp si necesita lucrari ample, o incadram ca investitie si e problema? Mda... - Dr2005 a scris:
- Faci stoc de piese, se face aşa peste tot. E mai simplu să iei un bec de pe locomotiva de la gard, decât să faci procedură de achiziţie. Chiar dacă, teoretic, cumperi anual 1000 de becuri că ştii că se ard, dacă trebuie să iasă locomotiva la drum, nu mai stai să mergi la magazie, să faci bon de mişcare, să scoţi becul din gestiunea magaziei (ăla care se ocupă de magazie îşi pune casa gaj pentru ce are în depozit, deci nici măcar un bec nu o să îţi dea fără toate actele - art. 10 din Legea 22/1969 cu modificările şi completările ulterioare) şi să-l treci pe inventarul locomotivei şi pe gestiunea cui s-o ocupa de locomotive. Asta o faci la reviziile planificate, când completezi eventualele becuri lipsă.
Deci sa inteleg ca nu te poti angaja ca magazioner daca stai in chirie... Dar a incercat cineva in jumatate de secol sa imbunatateasca procedurile astea, sa le simplifice, sa mearga totul mai usor si mai rapid, ca uite, stam cu reteaua zob din cauza dosarului cu sina? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 31 Ian 2023, 21:38 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Deci sa inteleg ca nu te poti angaja ca magazioner daca stai in chirie...
Constitui un cont la o bancă în favoarea angajatorului cu o sumă care să acopere eventualele lipsuri în gestiune, în funcţie de ce anume gestionezi. Dacă ai o magazie de piuliţe, merge şi aşa. Dacă ai bunuri de zeci de mii de euro, doar cu apartament pe numele tău poţi să girezi. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 05 Feb 2023, 12:35 | |
| Știe cineva dacă stația Neptun care va fi desființată odată cu modernizarea liniei Constanța - Mangalia va deveni un punct hc în linie curentă ? Mangalia Nord hc să presupunem că s-ar numi. Îmi amintesc că pe vremuri a mai avut denumirea de Mangalia Nord. Nu și de hc. Ca aspect eu zic că se va face o greșeală desființarea acestei stații. De ce ? Păi ia gândiți-vă ce ar însemna ca un tren să rămână defect undeva pe la jumatea distanței dintre stațiile Costinești și Mangalia (sunt 15,5 km între aceste stații), cum avem vara cazuri de sezoniere venite întârziat din țară (cel de la Timișoara IR 1992, sau campionul 1922 - Aradul) și vor circula la sector în spatele altor trenuri, se vor vedea nevoiți să dea înapoi la Costinești trenul care nu e defect apoi să îl expedieze pe fir banalizat. Sau mă rog poate trimite de la Mangalia locomotivă de ajutor după cel rămas defect. Asta să presupunem că la Mangalia vor avea mecanic disponibil (și care nu a depășit orele de conducere în regim simplificat). |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 06 Feb 2023, 09:18 | |
| Sper sa nu fie atat de idioti.
In acest caz ar trebui ca Neptun hc sa fie extinsa cu inca 1-2 fire pentru incrucisari si ma indoiesc ca Romsilva si-ar da acordul pentru defrisarea padurii acolo. Bine, teoretic cam asta ar trebui facut, statia Neptun e cam inutila altfel, nu cred ca urca si coboara nimeni acolo.
As mai vedea util un PO pe la Olimp in dreptul hotelurilor turn, dat fiind apropierea liniei de statiune. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 06 Feb 2023, 14:26 | |
| Între Costineşti şi Mangalia va fi linie dublă, staţia Neptun nu va mai avea ce să încrucişeze. Şi nici nu deserveşte nimic, are doar rol tehnic şi atât. Dacă vorbim de opriri noi, probabil la Olimp s-ar putea face o HC, mă gândesc că şi la Saturn ar merge, deşi e prea aproape de Mangalia şi nu sunt nici treceri de pietoni în zonă. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 06 Feb 2023, 20:20 | |
| @Dr2005 n-ai înțeles. Stația Costinești expediază două trenuri unul după altul, la un sector două trei în funcție de circulația reală a trenurilor. Și uite vin cu un exemplu elocvent, trenul Astrei format din automotor circulă conform livret. Din spate vine trenul CFR C Arad - Mangalia IR 1922 întârziat. Și intervine neprevăzutul, pe la km 37 crapă automotorul Astrei (sunt 43 km până la Mangalia). Mecanicul Astrei încearcă să îi dea de cap dar fierul nu vrea când vrea omul. Cere locomotivă de ajutor. Operatorul RC Palas - Mangalia caută soluții. Nu are mecanic la Mangalia disponibil să vină cu locomotivă de ajutor așa că decide să retragă trenul 1922 la stația Costinești apoi să îi dea drumul pe fir banalizat. Despre asta este vorba. Iar faze de genul vor exista, indiferent că trenul rămas defect va fi de la Astra, sau de la CFR C, sau de la ceilalți OTF privați. Ok, am înțeles că nu mai e nevoie de macaz acolo. Că dacă l-ar pune ar însemna să pună și instalație CE.
@TVlad de la Costinești spre Mangalia noul fir se va construi în dreapta celui existent. Acesta va deveni firul 1, iar firul 2 va fi linia veche. Mă întreb dacă vor moderniza și linia 3 Costinești, că dacă nu atunci nu văd altfel să facă decât să reconfigureze în capul Y linia veche, adică firul 2 (pe care vine trenul de la Mangalia) să intre direct în gară (linia 1 Costinești), iar firul 1 să fie continuare din linia 2 Costinești. În prezent linia 1 Costinești este abătută. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 06 Feb 2023, 20:58 | |
| Eu am văzut că prin alte tari sunt macazuri între fire fara sa fie stații..Și daca faci CE cum este pe Ilia-Lugoj de ce nu ar putea face și două macazuri |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |