| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 31 Dec 2020, 20:10 | |
| Stațiile prevăzute cu macazuri pentru viteză sporită în abatere sînt următoarele: - Pantelimon linia 1 și diagonale liniile 2 și 3, cu 80 km/h. - Pasărea linia 1 cu 80 km/h. - Brănești toate abaterile cu 80 km/h. - Fundulea, Sărulești, Lehliu, Dor Mărunt, Dragoș Vodă, Jegălia, Bărăganu, linia 1 cu 80 km/h. - Dunărea, Mircea Vodă, linia 1 cu 60 km/h. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6667 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 01 Ian 2021, 16:32 | |
| Dar din pacte, macazul dinainte de Bucuresti nu e cu abatere sporita (ma refer la cel din zona Podul Constanta).... Sa nu-mi ziceti ca urmeaza sa reduca viteza dupa, pentru atunci cand vin trenurile de la Constanta acolo au 30 la ora si apoi cresc viteza pana aproape podul Grant... Personal nu am putut sa inteleg asta neam. La fel si la garile noi gen Sinaia si altele, dar asta e off-topic. |
|
| |
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3367 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 01 Ian 2021, 17:30 | |
| - riciu a scris:
- La fel si la garile noi gen Sinaia si altele, dar asta e off-topic.
In Sinaia se poate gara fara probleme si linia 2 (pe firul II direct); intrebarea e: cati sunt dispusi din randul calatorilor care asteapta in mod normal la linia 1 sa faca un pic de joc de glezne prin pasajul ala subteran sau pana in capatul dinspre Brasov unde este trecerea aia peste linii. ** la fel, scuze pt off-topic. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 01 Ian 2021, 22:30 | |
| Sinaia a fost din start gândită ca o staţie în care vor opri toate trenurile de călători. E staţiune turistică de interes naţional, la urma urmei. Desigur, proiectantul nu s-a gândit că va veni o vreme când CFR Călători se va gândi că staţiunile turistice de interes naţional nu merită opriri comerciale ale trenurilor. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 01 Ian 2021, 23:30 | |
| Si daca trenurile nu opresc pentru ce ar fi nevoie de viteza sporita in abatere, nu trec pe directa fara oprire? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 02 Ian 2021, 14:25 | |
| Nea Dane ai cazuri când la linia directă se mai întâmplă de îți rămâne tren defect sau cazuri când marfa nu o mai bagi la abătută că n-ai timp că-i tren lung și greu și să-l bagi cu 80 în abatere îl mai oprești în apropiere de stația următoare, și-i mai suflă și vitezomanul în ceafă și atunci oprești marfa la directă și pui călătorul să treacă prin stație folosind abaterea cu VS și e un lucru bun că deh trebuie să fim și noi în pas cu aceste vremuri nu să rămânem tot în trecut. Aceeași procedură era și înainte să se modernizeze M800, doar că pe atunci macazurile erau cu 30. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 02 Ian 2021, 15:09 | |
| - Dr2005 a scris:
- Sinaia a fost din start gândită ca o staţie în care vor opri toate trenurile de călători. E staţiune turistică de interes naţional, la urma urmei. Desigur, proiectantul nu s-a gândit că va veni o vreme când CFR Călători se va gândi că staţiunile turistice de interes naţional nu merită opriri comerciale ale trenurilor.
Si pe vremuri erau trenuri care nu opreau in Sinaia dar ce sa stii tu, vorbesti sa te afli in treaba sa mai creasca numarul postarilor. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 02 Ian 2021, 15:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Sinaia a fost din start gândită ca o staţie în care vor opri toate trenurile de călători. E staţiune turistică de interes naţional, la urma urmei. Desigur, proiectantul nu s-a gândit că va veni o vreme când CFR Călători se va gândi că staţiunile turistice de interes naţional nu merită opriri comerciale ale trenurilor.
Sau de sărbători când CFR Călători anulează trenuri la greu și lasă loc privaților s-adune ei tot. Uite de exemplu ieri 1 ianuarie ultimele trenuri Brașov - București ale operatorului național au fost R 3010 (Brașov 16.30 - București 20.18) respectiv IR 1746 (Brașov 17.00 - București 19.41), dar după aceștia au mai existat Astra Transcarpatic IR 15536 (Brașov 17.25 - București 20.00) respectiv noul tren introdus al lui Regio Călători R 16038 (Brașov 18.10 - București 21.10) care ieri la primul său drum a ajuns la Capitală cu un grad de ocupare de circa 75% din cele 128 locuri cât are micuța curata și cocheta ramă franțuzească https://fr.m.wikipedia.org/wiki/X_72500 Măcar pe 3012 de l-ar fi lăsat să circule că poate mai erau ceva muntomani pe ultima sută de metri care să se întoarcă la casele lor. Scuzați-mi off-topicul. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 02 Ian 2021, 16:41 | |
| - Vitosa a scris:
- Nea Dane ai cazuri când la linia directă se mai întâmplă de îți rămâne tren defect sau cazuri când marfa nu o mai bagi la abătută că n-ai timp că-i tren lung și greu și să-l bagi cu 80 în abatere îl mai oprești în apropiere de stația următoare, și-i mai suflă și vitezomanul în ceafă și atunci oprești marfa la directă și pui călătorul să treacă prin stație folosind abaterea cu VS și e un lucru bun că deh trebuie să fim și noi în pas cu aceste vremuri nu să rămânem tot în trecut. Aceeași procedură era și înainte să se modernizeze M800, doar că pe atunci macazurile erau cu 30.
Chiar e un lucru bun că bagi marfa pe directă în situaţii din astea, altfel până bagi 30 de vagoane de marfă pe abatere cu 30 km/h... pe când trenul de călători are 3 - 4 vagoane şi sub 200t, a trecut imediat de abatere. - Karpaty a scris:
- Si pe vremuri erau trenuri care nu opreau in Sinaia dar ce sa stii tu, vorbesti sa te afli in treaba sa mai creasca numarul postarilor.
Pe vremuri aşteptai 10 ani pentru o Dacie 1300, la care aveai voie să alimentezi 20 litri de benzină pe lună. S-au mai schimbat vremurile. Iar când DN1 e cum e, trebuie să fii puţin dus cu capul să sari intenţionat oprirrile de la Sinaia şi Buşteni. Nu faci decât să dai clienţi la Regio Călători şi Astra (era să zic şi la maxi-taxi, dar nu cred că mai sunt prea multe curse auto Bucureşti - Valea Praovei, la cum e DN1). - Vitosa a scris:
- ieri la primul său drum a ajuns la Capitală cu un grad de ocupare de circa 75% din cele 128 locuri cât are micuța curata și cocheta ramă franțuzească
CFR Călători nu are nimic comparabil la capacitate cu rama aia, în afară de Desiro. 120 călători înseamnă un etajat sau două vagoane normale. Trase de un EA, plus festivele personalului de deservire... dă cu minus rău de tot. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 02 Ian 2021, 21:20 | |
| Și totuși e de notat cum compania națională se dă la o parte și lasă loc privatului să mănânce și el mai mereu. Și nu vorbesc doar de cazul de aseară ci în general așa. Să mergi de luni până vineri la GdN ora 8.20 să vezi cât popor coboară din micuța ramă a trenului IR 15932 tren al operatorului particular Softrans srl, tren introdus orar (Brașov 5.45 - București 8.20) pe orarul fostului IR 1644 anulat de CFR C odată cu intrarea în vigoare a mersului actual. Sau să vezi cât aer cară București - Brașov - București trenul IC la preț de IR al operatorului național. Dar avem cu ce ne mândri, nu-i așa ? |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 02 Ian 2021, 21:53 | |
| Viteza sporita in abatere, alaturi de alte masuri, contribuie la marirea capacitatii de circulatie a unei sectii, cu ocazia executarii reabilitarii. Una e sa intri la abatuta cu tren de calatori cu oprire cu viteza sporita si alta e cu viteza de 30 km/h (trebuie respectate niste viteze de control). La fel si la plecarea de la abatuta - pleci de pe loc si la iesire nu mai reduci la 30 ci mentii 60, 80 dupa caz. Se reduc astfel timpii de mers intre statii. Oprirea marfarelor la directa in statii nu cred ca are legatura cu abaterea (majoritatea fiind cu sporita de 80, cat e si Vmax la marfare) ci mai degraba cu lungimea utila a liniilor abatute din unele statii, care linii nu permit gararea trenurilor lungi, gen auto, containere etc.
La pod Constanta nu s-au pus macazuri cu viteza sporita pentru ca din cauza lungimii mai mari a acestora, s-ar fi redus lungimea liniei curente dintre ram.Pajura si Buc.Baneasa iar trenurile de marfa lungi ar fi ocupat 2 sectiuni in cazul in care ar fi asteptat in semnalul de intrare al uneia dintre cele doua statii. Implicit ar fi incurcat circulatia in ramificatie sau in statie. E doar parerea mea. Singura varianta sa eviti 30-ul de la ram.Pajura cand vii dinspre Constanta e ca la intrare la Pantelimon (sau si mai in spate, la Branesti) sa te dea pe firul 1 cu sporita in abatere (cred ca e 80 daca nu chiar 100) si sa mergi pe stanga pana la ram.Pajura unde treci pe directa. Acest lucru se intampla foarte rar. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 02 Ian 2021, 22:37 | |
| Inca un avantaj pe TMV nu faci V-urile clasice ci dai cu depasire ordonata doar la semnalul cu indicația sus de viteza la semnalul unde iti prevesteste viteza nu ai nici un idicator activ fata de un parcurs clasic unde respecti V1 si V2 Vitosa cica la Express curcula plin doar Bucuresti-Constanta si retur in rest Bucuresti Brasov slabuta ocuparea |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 02 Ian 2021, 23:00 | |
| N-are cum să le dea pe toate pe fir banalizat deoarece mersul e făcut să aibe loc X-uri la R Pajura sau mă rog cu trecere unul pe lângă celălalt între Băneasa și R Pajura - 8080 X 1581 - 1586 X 15594-1 (la vară) - 8082 X 1688-1 - 1580 X 15984-1 (la vară) - 1682 X 8091 - 1582 (1929-2) X 1683 - 8084 X 1585 |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 02 Ian 2021, 23:16 | |
| - Vitosa a scris:
- Să mergi de luni până vineri la GdN ora 8.20 să vezi cât popor coboară din micuța ramă a trenului IR 15932 tren al operatorului particular Softrans srl, tren introdus orar (Brașov 5.45 - București 8.20) pe orarul fostului IR 1644 anulat de CFR C odată cu intrarea în vigoare a mersului actual. Sau să vezi cât aer cară București - Brașov - București trenul IC la preț de IR al operatorului național. Dar avem cu ce ne mândri, nu-i așa ?
O parte e prostie, o parte e neputinţă. Cu materialul rulant energofag de la CFR Călători, nu poţi să operezi trenuri cu 120 - 150 călători, eventual toţi la clasa a doua şi 3/4 din ei navetişti CFR cu autorizaţii. Dacă nenorocirile alea de Z6100 ar fi fost întreţinute cum trebuie... dar, na, aşa e când iei trenuri pe care ţi le poate repara o singură firmă, care se întâmplă să aibe culoarea politică greşită uneori. Prostia e la IC-urile lui Costescu. Inclusiv la alea de Moldova, care lasă 10 ore FĂRĂ tren toată relaţia Suceava - Bacău. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 02 Ian 2021, 23:35 | |
| Ce să mai repare la știfturile alea ? Și am impresia că le-au expirat și avizele tehnice. Auzisem și că UE nu le mai dă voie să circule pe motiv că au azbest în ele, azbest care în RO nu se poate scoate decât pe undeva prin a MunteNegru fi firme acreditate dar cum ăia nu fac parte din UE le-am pus cruce demult acestor rame din care o parte au văzut deja autogenul la Ciceu. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|