Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+96
cristi_tgv
Bebe
comradetymo
TVlad
sp59
dan tm
Dr2005
Adrian78
ldh80
Laurentiu Ciobanu
alexmorph3us
alexspn
cardinal
Jeorje
Cipri Andrei Neculai
Alastair
mircea.predoni
Luca tgv
aris86
t1972
vatmanul
vlad237
CRT
19jimmy84
Dragoș
gheorghita
Warrington
dan_dinca
Davee91
Czirjak Arpad
bubu
AeroX
Adi Carstea
ciprian71
ets2oltromânia
riciu
alliens
Cris_Cr
laur 133
bobi
Radu
cristy79
cristi ar
LanceR
billy752-istu
neluadi
laurentzu
mariuscfrbucuresti
gardianlinux
StefanD_
Adirmvl
AndreiStefan
92Dragos
decward
EA025
IonutChircu
Alex Avram
Adisoft1991s
Luna
COSTACHE MIHAIL
AndreiSV
nokia2010
alex1987
AndiCFR
Razvan Tudor
DUAL
gvd
lifetec
NIKU24
razvan - trenuri
bercenicity
mielutu zburator
user dezactivat...
mureseanu_976
marius664
Norbi
Katalyn
ALEXCFR
florin.lifticariu
Capsuneanu
DPS
brutusel
Vitosa
Nk11
baiazid
Jurnal Feroviar
IonutCFR2009
Vlad
Dionis
NicuS
Feroviar_18
cfr500
Nesebar
feroviar
Mihay
Andrey_tm
100 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 51 ... 64  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 31 Dec 2020, 20:10

Stațiile prevăzute cu macazuri pentru viteză sporită în abatere sînt următoarele:
- Pantelimon linia 1 și diagonale liniile 2 și 3, cu 80 km/h.
- Pasărea linia 1 cu 80 km/h.
- Brănești toate abaterile cu 80 km/h.
- Fundulea, Sărulești, Lehliu, Dor Mărunt, Dragoș Vodă, Jegălia, Bărăganu, linia 1 cu 80 km/h.
- Dunărea, Mircea Vodă, linia 1 cu 60 km/h.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6667
Data de inscriere : 27/06/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeVin 01 Ian 2021, 16:32

Dar din pacte, macazul dinainte de Bucuresti nu e cu abatere sporita (ma refer la cel din zona Podul Constanta).... Sa nu-mi ziceti ca urmeaza sa reduca viteza dupa, pentru atunci cand vin trenurile de la Constanta acolo au 30 la ora si apoi cresc viteza pana aproape podul Grant... Personal nu am putut sa inteleg asta neam. La fel si la garile noi gen Sinaia si altele, dar asta e off-topic.
Sus In jos
Cipri Andrei Neculai

Cipri Andrei Neculai


Numarul mesajelor : 387
Localizare : M400, km 130
Reputatie : 3367
Data de inscriere : 29/09/2016

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeVin 01 Ian 2021, 17:30

riciu a scris:
La fel si la garile noi gen Sinaia si altele, dar asta e off-topic.

In Sinaia se poate gara fara probleme si linia 2 (pe firul II direct); intrebarea e: cati sunt dispusi din randul calatorilor care asteapta in mod normal la linia 1 sa faca un pic de joc de glezne prin pasajul ala subteran sau pana in capatul dinspre Brasov unde este trecerea aia peste linii.

** la fel, scuze pt off-topic.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeVin 01 Ian 2021, 22:30

Sinaia a fost din start gândită ca o staţie în care vor opri toate trenurile de călători. E staţiune turistică de interes naţional, la urma urmei. Desigur, proiectantul nu s-a gândit că va veni o vreme când CFR Călători se va gândi că staţiunile turistice de interes naţional nu merită opriri comerciale ale trenurilor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeVin 01 Ian 2021, 23:30

Si daca trenurile nu opresc pentru ce ar fi nevoie de viteza sporita in abatere, nu trec pe directa fara oprire?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeSam 02 Ian 2021, 14:25

Nea Dane ai cazuri când la linia directă se mai întâmplă de îți rămâne tren defect sau cazuri când marfa nu o mai bagi la abătută că n-ai timp că-i tren lung și greu și să-l bagi cu 80 în abatere îl mai oprești în apropiere de stația următoare, și-i mai suflă și vitezomanul în ceafă și atunci oprești marfa la directă și pui călătorul să treacă prin stație folosind abaterea cu VS și e un lucru bun că deh trebuie să fim și noi în pas cu aceste vremuri nu să rămânem tot în trecut. Aceeași procedură era și înainte să se modernizeze M800, doar că pe atunci macazurile erau cu 30.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeSam 02 Ian 2021, 15:09

Dr2005 a scris:
Sinaia a fost din start gândită ca o staţie în care vor opri toate trenurile de călători. E staţiune turistică de interes naţional, la urma urmei. Desigur, proiectantul nu s-a gândit că va veni o vreme când CFR Călători se va gândi că staţiunile turistice de interes naţional nu merită opriri comerciale ale trenurilor.

Si pe vremuri erau trenuri care nu opreau in Sinaia dar ce sa stii tu, vorbesti sa te afli in treaba sa mai creasca numarul postarilor.

_________________
595423M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Bdeem_8496_aM 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Bdeem_8496_aM 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeSam 02 Ian 2021, 15:35

Dr2005 a scris:
Sinaia a fost din start gândită ca o staţie în care vor opri toate trenurile de călători. E staţiune turistică de interes naţional, la urma urmei. Desigur, proiectantul nu s-a gândit că va veni o vreme când CFR Călători se va gândi că staţiunile turistice de interes naţional nu merită opriri comerciale ale trenurilor.
Sau de sărbători când CFR Călători anulează trenuri la greu și lasă loc privaților s-adune ei tot. Uite de exemplu ieri 1 ianuarie ultimele trenuri Brașov - București ale operatorului național au fost R 3010 (Brașov 16.30 - București 20.18) respectiv IR 1746 (Brașov 17.00 - București 19.41), dar după aceștia au mai existat Astra Transcarpatic IR 15536 (Brașov 17.25 - București 20.00) respectiv noul tren introdus al lui Regio Călători R 16038 (Brașov 18.10 - București 21.10) care ieri la primul său drum a ajuns la Capitală cu un grad de ocupare de circa 75% din cele 128 locuri cât are micuța curata și cocheta ramă franțuzească https://fr.m.wikipedia.org/wiki/X_72500
Măcar pe 3012 de l-ar fi lăsat să circule că poate mai erau ceva muntomani pe ultima sută de metri care să se întoarcă la casele lor.
Scuzați-mi off-topicul.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeSam 02 Ian 2021, 16:41

Vitosa a scris:
Nea Dane ai cazuri când la linia directă se mai întâmplă de îți rămâne tren defect sau cazuri când marfa nu o mai bagi la abătută că n-ai timp că-i tren lung și greu și să-l bagi cu 80 în abatere îl mai oprești în apropiere de stația următoare, și-i mai suflă și vitezomanul în ceafă și atunci oprești marfa la directă și pui călătorul să treacă prin stație folosind abaterea cu VS și e un lucru bun că deh trebuie să fim și noi în pas cu aceste vremuri nu să rămânem tot în trecut. Aceeași procedură era și înainte să se modernizeze M800, doar că pe atunci macazurile erau cu 30.
Chiar e un lucru bun că bagi marfa pe directă în situaţii din astea, altfel până bagi 30 de vagoane de marfă pe abatere cu 30 km/h... pe când trenul de călători are 3 - 4 vagoane şi sub 200t, a trecut imediat de abatere.

Karpaty a scris:
Si pe vremuri erau trenuri care nu opreau in Sinaia dar ce sa stii tu, vorbesti sa te afli in treaba sa mai creasca numarul postarilor.
Pe vremuri aşteptai 10 ani pentru o Dacie 1300, la care aveai voie să alimentezi 20 litri de benzină pe lună. S-au mai schimbat vremurile. Iar când DN1 e cum e, trebuie să fii puţin dus cu capul să sari intenţionat oprirrile de la Sinaia şi Buşteni. Nu faci decât să dai clienţi la Regio Călători şi Astra (era să zic şi la maxi-taxi, dar nu cred că mai sunt prea multe curse auto Bucureşti - Valea Praovei, la cum e DN1).

Vitosa a scris:
ieri la primul său drum a ajuns la Capitală cu un grad de ocupare de circa 75% din cele 128 locuri cât are micuța curata și cocheta ramă franțuzească
CFR Călători nu are nimic comparabil la capacitate cu rama aia, în afară de Desiro. 120 călători înseamnă un etajat sau două vagoane normale. Trase de un EA, plus festivele personalului de deservire... dă cu minus rău de tot.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeSam 02 Ian 2021, 21:20

Și totuși e de notat cum compania națională se dă la o parte și lasă loc privatului să mănânce și el mai mereu. Și nu vorbesc  doar de cazul de aseară ci în general așa. Să mergi de luni până vineri la GdN ora 8.20 să vezi cât popor coboară din micuța ramă a trenului IR 15932 tren al operatorului particular Softrans srl, tren introdus orar (Brașov 5.45 - București 8.20) pe orarul fostului IR 1644 anulat de CFR C odată cu intrarea în vigoare a mersului actual. Sau să vezi cât aer cară București - Brașov - București trenul IC la preț de IR al operatorului național. Dar avem cu ce ne mândri, nu-i așa ?
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeSam 02 Ian 2021, 21:53

Viteza sporita in abatere, alaturi de alte masuri, contribuie la marirea capacitatii de circulatie a unei sectii, cu ocazia executarii reabilitarii. Una e sa intri la abatuta cu tren de calatori cu oprire cu viteza sporita si alta e cu viteza de 30 km/h (trebuie respectate niste viteze de control). La fel si la plecarea de la abatuta - pleci de pe loc si la iesire nu mai reduci la 30 ci mentii 60, 80 dupa caz. Se reduc astfel timpii de mers intre statii. Oprirea marfarelor la directa in statii nu cred ca are legatura cu abaterea (majoritatea fiind cu sporita de 80, cat e si Vmax la marfare) ci mai degraba cu lungimea utila a liniilor abatute din unele statii, care linii nu permit gararea trenurilor lungi, gen auto, containere etc.

La pod Constanta nu s-au pus macazuri cu viteza sporita pentru ca din cauza lungimii mai mari a acestora, s-ar fi redus lungimea liniei curente dintre ram.Pajura si Buc.Baneasa iar trenurile de marfa lungi ar fi ocupat 2 sectiuni in cazul in care ar fi asteptat in semnalul de intrare al uneia dintre cele doua statii. Implicit ar fi incurcat circulatia in ramificatie sau in statie. E doar parerea mea.
Singura varianta sa eviti 30-ul de la ram.Pajura cand vii dinspre Constanta e ca la intrare la Pantelimon (sau si mai in spate, la Branesti) sa te dea pe firul 1 cu sporita in abatere (cred ca e 80 daca nu chiar 100) si sa mergi pe stanga pana la ram.Pajura unde treci pe directa. Acest lucru se intampla foarte rar.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeSam 02 Ian 2021, 22:37

Inca un avantaj pe TMV nu faci V-urile clasice ci dai cu depasire ordonata doar la semnalul cu indicația sus de viteza la semnalul unde iti prevesteste viteza nu ai nici un idicator activ fata de un parcurs clasic unde respecti V1 si V2
Vitosa cica la Express curcula plin doar Bucuresti-Constanta si retur in rest Bucuresti Brasov slabuta ocuparea
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeSam 02 Ian 2021, 23:00

N-are cum să le dea pe toate pe fir banalizat deoarece mersul e făcut să aibe loc X-uri la R Pajura sau mă rog cu trecere unul pe lângă celălalt între Băneasa și R Pajura
- 8080 X 1581
- 1586 X 15594-1 (la vară)
- 8082 X 1688-1
- 1580 X 15984-1 (la vară)
- 1682 X 8091
- 1582 (1929-2) X 1683
- 8084 X 1585
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeSam 02 Ian 2021, 23:16

Vitosa a scris:
Să mergi de luni până vineri la GdN ora 8.20 să vezi cât popor coboară din micuța ramă a trenului IR 15932 tren al operatorului particular Softrans srl, tren introdus orar (Brașov 5.45 - București 8.20) pe orarul fostului IR 1644 anulat de CFR C odată cu intrarea în vigoare a mersului actual. Sau să vezi cât aer cară București - Brașov - București trenul IC la preț de IR al operatorului național. Dar avem cu ce ne mândri, nu-i așa ?
O parte e prostie, o parte e neputinţă. Cu materialul rulant energofag de la CFR Călători, nu poţi să operezi trenuri cu 120 - 150 călători, eventual toţi la clasa a doua şi 3/4 din ei navetişti CFR cu autorizaţii. Dacă nenorocirile alea de Z6100 ar fi fost întreţinute cum trebuie... dar, na, aşa e când iei trenuri pe care ţi le poate repara o singură firmă, care se întâmplă să aibe culoarea politică greşită uneori.
Prostia e la IC-urile lui Costescu. Inclusiv la alea de Moldova, care lasă 10 ore FĂRĂ tren toată relaţia Suceava - Bacău.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitimeSam 02 Ian 2021, 23:35

Ce să mai repare la știfturile alea ? Și am impresia că le-au expirat și avizele tehnice. Auzisem și că UE nu le mai dă voie să circule pe motiv că au azbest în ele, azbest care în RO nu se poate scoate decât pe undeva prin a MunteNegru fi firme acreditate dar cum ăia nu fac parte din UE le-am pus cruce demult acestor rame din care o parte au văzut deja autogenul la Ciceu.
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 39 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 39 din 64Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 51 ... 64  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983 Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: