|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3838 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 13:04 | |
| - baiazid a scris:
- Tu nu esti tot ala care i-ai spus lui Szentes ca nu se merita 160km/h pe Bucuresti-Campina ?
Nu, eu am sustinut ridicarea definitiva a restrictiilor istorice de pe M1000, achizitia de EMU de generatie noua dupa care, ridicarea vitezei comerciale la 160km/h pe Bucuresti-Campina. Sunt cativa pasi normali de urmat in procesul asta unde totul tine de blestamata de infrastructura, unde avem probleme din ce in ce mai mari si pe tronsoanele reabilitate. A fost o intrebare despre ridicarea vitezei la 160km/h pe Bucuresti-Ploiesti Vest dar in conditiile actuale de material rulant nu se justifica economic aceasta operatiune, distanta e prea mica iar timpul castigat nu justifica cheltuielile si uzura materialului rulant. Daca ai EMU, din partea mea pot sa circule si cu 180km/h. CFR Calatori are aproape toate locomotivele la pamant din punct de vedere al mentenantei(cele in 6 MT le numeri pe degete), infrastructura nu ajuta cu nimic la buna desfasurare a circulatiei in regim de viteza constant si voi visati lucruri imposibil de pus in practica la noi momentan. Apropo, in urmatoarele 6-8 luni de zile o sa avem multe surprize placute din partea operatorilor privati actuali sau a altora noi, veti vedea. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 13:20 | |
| Una din surprize care ar fi, aparitia trenului Astra?
Pe de alta parte toata lumea face propuneri si pune presiune pe CFR Calatori ca asta vede lumea, trenuri de calatori care merg 20 de ore, dar cita lume stie ca linia este parte a infrastructurii?
cine vine cu propuneri si presiuni pe proprietarul infrastructurii? nimeni, nici macar utilizatorii infrastructurii.
Pot sa cumpere DMU, EMU, kiwi tot ce vreau ei daca la podet e 30 km/h si dureaza 5 luni sa repare un tronson de cale. de o luna este in reparatie linia 1 peron in Timisoara Nord fapt care tine inchisa linia 2 pe care stateau niste vagoane de marfa in care incarcau molozul.
Ce lungine are linia 1 peron? intr-o luna nu a fost terminata, dar ne minunam cind altii fac lucrari mai grele intr-un sfrisit de saptamina si luni e totul gata de folosit. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6741 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 13:21 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
A fost o intrebare despre ridicarea vitezei la 160km/h dar pe Bucuresti-Ploiesti Vest dar in conditiile actuale de material rulant nu se justifica economic aceasta operatiune, distanta e prea mica iar timpul castigat nu justifica cheltuielile si uzura materialului rulant. Daca ai EMU, din partea mea pot sa circule si cu 180km/h. Tu zici ca 10' in minus pe Bucuresti-Brasov in urma ridicarii vitezei de circulatie la 160 nu conteaza... Ba conteaza prietene, ca poti sa faci niste trase de doua ore pentru trenurile viteziste, si asa mai atragi lumea la tren... - Jurnal Feroviar a scris:
- CFR Calatori are aproape toate locomotivele la pamant din punct de vedere al mentenantei(cele in 6 MT le numeri pe degete), infrastructura nu ajuta cu nimic la buna desfasurare a circulatiei in regim de viteza constant si voi visati lucruri imposibil de pus in practica la noi momentan.
Dar argumentele tale sunt chiar puerile si hilare, avem destule locomotive noi apte chiar de 200 pentru a asigura un mers cadentat pe Brasov-Bucuresti-Constanta inca de acum vreo 2 ani, de cand se merge cu 160... dar tu trebuia sa il intrebi pe Szentes, de ce nu s-a vrut ? Ca vad ca avem locomotive de 200 care alearga pe linii de 120... Mai apoi in maximum 3 ani CFR Calatori se reinnoieste cu niste rame electrice, deci despre ce vise vorbesti tu si care dintre noi bate campii ? Deci in afara de niste tipare, nu prea ai nimic sa ne spui din punct de vedere feroviar, astea cu vise/nu se face/nu o sa fie, stie sa zica si nepotul meu de la gradinita...Eu zic sa lasi tonul superior pentru ca domnul director inca nu stie cate lacune si cat de mult ai tu de invatat in domeniu, pana sa ajungi cu adevarat un promotor de opinii... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 13:25 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- dupa care, ridicarea vitezei comerciale la 160km/h pe Bucuresti-Campina.
Viteză comercială de 160 km/h? Păi nici Thalys-ul nu are aşa viteză comercială. Poate viteză maximă de circulaţie, care e cu totul altceva, dar rentabilitatea circulaţiei cu 160 km/h pe o distanţă de vreo 40 km (Buciumeni - Brazi) şi încă vreo 30 km (Ploieşti - Câmpina) cam dă cu minus. Mai ales când ai locomotive cu formă de cutie de pantofi, fără pic de aerodinamică. Mai bine ţii 120 sau 140 întins decât tot felul de salturi la 160 şi după aia frâne, mai ales că 120 (şi chiar 140, de fapt) poţi să ţii de când ieşi din Gara de Nord şi până intri în Câmpina, cu notabilele excepţii la curba de la Ploieşti Triaj şi la intrarea în Ploieşti Vest, când treci pe sub linia care vine de la Sud. - Jurnal Feroviar a scris:
- Daca ai EMU, din partea mea pot sa circule si cu 180km/h.
Unele cu cutie înclinabilă, vrei să spui. Dar catenara îţi rezistă la 180? Eu cred că nu. Bine că nu te-ai mai apucat să lauzi iar Hyperionul, cum faci în 90% din mesajele tale. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6741 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 13:26 | |
| - dan tm a scris:
Pot sa cumpere DMU, EMU, kiwi tot ce vreau ei daca la podet e 30 km/h si dureaza 5 luni sa repare un tronson de cale.
Le pune in principal pe liniile reabilitate, plus Bucuresti-Craiova la care se vor ridica restrictiile. eu vad ca avem pauza de 4 ori intre trenuri pe aceste linii, deci lipsa cadentarii e o problema... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6741 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 13:34 | |
| - Dr2005 a scris:
Viteză comercială de 160 km/h? Păi nici Thalys-ul nu are aşa viteză comercială. Poate viteză maximă de circulaţie, care e cu totul altceva, Cum, avem un Jurnal Feroviar care nu stie ce-i aia viteza comerciala ? - Dr2005 a scris:
- dar rentabilitatea circulaţiei cu 160 km/h pe o distanţă de vreo 40 km (Buciumeni - Brazi) şi încă vreo 30 km (Ploieşti - Câmpina) cam dă cu minus. Mai ales când ai locomotive cu formă de cutie de pantofi, fără pic de aerodinamică. Mai bine ţii 120 sau 140 întins decât tot felul de salturi la 160 şi după aia frâne, mai ales că 120 (şi chiar 140, de fapt) poţi să ţii de când ieşi din Gara de Nord şi până intri în Câmpina, cu notabilele excepţii la curba de la Ploieşti Triaj şi la intrarea în Ploieşti Vest, când treci pe sub linia care vine de la Sud.
Aici e foarte discutabila treaba. Daca tii cont de faptul ca CFR Calatori nu reuseste inca sa puna un tren de doua ore pe acesta ruta, pierderile sunt minore fata de castigurile de imagine pe care le-ar fi avut in cazul in care lansau asa ceva (trenuri care sa faca doua ore de la Bucuresti la Brasov cu viteza maxima de 160km/h). Si oricum, au sansa acum, ca vor achizitiona rame... - Dr2005 a scris:
- Unele cu cutie înclinabilă, vrei să spui. Dar catenara îţi rezistă la 180? Eu cred că nu.
Eu zic ca rezista, era catenara aia de pe timpuri care tinea la peste 200km/h, asta de ce ar fi altfel ? Stalpii cel putin sunt high-speed... |
| | | mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5435 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 13:50 | |
| Pe Bucuresti - Constanta nu mai exista nicio restrictie sau limitare. Tot ce avem e asa: 80 firul 1 Ciulnita ( toata gara ) 140 firul 2 Ciulnita ( toata gara ) 70 firele 1 si 2 Fetesti ( toata gara ) 30 podurile de la Borcea 30 podurile de la Cernavoda. A fost un 80 la pasajul de la Valul lui Traian dar a fost scos. Firul 1 de la Borcea e gata. Asteptam primul tren care o sa circule pe el. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6741 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 14:12 | |
| - mariuscfrbucuresti a scris:
Firul 1 de la Borcea e gata. Asteptam primul tren care o sa circule pe el. Deci cand sunt gata, din 2018 cum spune Jurnal Feroviar ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 14:14 | |
| - baiazid a scris:
- Aici e foarte discutabila treaba. Daca tii cont de faptul ca CFR Calatori nu reuseste inca sa puna un tren de doua ore pe acesta ruta, pierderile sunt minore fata de castigurile de imagine pe care le-ar fi avut in cazul in care lansau asa ceva (trenuri care sa faca doua ore de la Bucuresti la Brasov cu viteza maxima de 160km/h). Si oricum, au sansa acum, ca vor achizitiona rame...
Şi ce opriri să suprime? Ai nevoie de opriri cel puţin la Ploieşti, Sinaia şi Predeal. Da' dacă mai vrei clienţi, e musai să opreşti şi la Câmpina şi Buşteni, iarna şi la Azuga. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6741 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 14:36 | |
| - Dr2005 a scris:
Şi ce opriri să suprime? Ai nevoie de opriri cel puţin la Ploieşti, Sinaia şi Predeal. Da' dacă mai vrei clienţi, e musai să opreşti şi la Câmpina şi Buşteni, iarna şi la Azuga. Daca tot e mers cadentat, putem sa facem si niste legaturi regio sau interregio bune, astfel incat sa nu trebuiasca atatea opriri. Totusi vitezomanul de Constanta nu opreste nici macar la Fetesti.. Pentru opriri normale cred ca exista destule trenuri IR, ca doar vorbim de treuri viteziste noi, si nu de ridicarea vitezelor la cele prezente. Un tren care a mers in 2015 cu 140km/h in teste a scos cca 2h13' cu trei opriri, dar si o oprire neprevazuta in Campina de cateva minute bune... Deci numai asta ar trebui sa dea de gandit ca se pot obtine doua ore cu 160km/h si trei opriri, chiar si fara a avea Predeal-Brasov in varianta tunel. O.k., am gasit si opririle pentru trenul de proba: Ploiești - un minut Câmpina - șase minute Sinaia - un minut Predeal - un minut Deci ar fi 2h05' cu trei opriri, la 140km/h daca scazi si timpii pierduti in Campina... |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3838 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 14:52 | |
| - baiazid a scris:
- mariuscfrbucuresti a scris:
Firul 1 de la Borcea e gata. Asteptam primul tren care o sa circule pe el. Deci cand sunt gata, din 2018 cum spune Jurnal Feroviar ? La dus nu am vazut nici un muncitor iar la intors am vazut doar 3 muncitori care se chinuiau sa dea niste gauri... Chiar daca firul 1 e gata la Borcea tot cu 30km/h se va circula ca doar e santier in continuare pana se finalizeaza tot. Ca sa nu mai spun ca protectia anticoroziva a trebuit refacuta in anumite locuri... Ce e asa greu de inteles? Pana la urma care e termenul oficial de finalizare al lucrarilor?
Ultima editare efectuata de catre Jurnal Feroviar in Mier 29 Iun 2016, 14:55, editata de 1 ori |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6741 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 14:55 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
La dus nu am vazut nici un muncitor iar la intors am vazut doar 3 muncitori care se chinuiau sa dea niste gauri... Chiar daca firul 1 e gata la Borcea tot cu 30km/h se va circula ca doar e santier in continuare pana se finalizeaza tot. Ce e asa greu de inteles? Pana la urma care e termenul oficial de finalizare al lucrarilor? Nu stiu cu cine te certi tu , dar in niciun caz nu au cum sa traga de podurile alea pana in 2018. Termenul de finalizare este august 2016, si au o intarziere de cca 6 luni. Si nu a zis nimeni ca se va circula maine cu 120 km/h pe-acolo... |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3520 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Buc-Bv Mier 29 Iun 2016, 15:36 | |
| - baiazid a scris:
- Dr2005 a scris:
Şi ce opriri să suprime? Ai nevoie de opriri cel puţin la Ploieşti, Sinaia şi Predeal. Da' dacă mai vrei clienţi, e musai să opreşti şi la Câmpina şi Buşteni, iarna şi la Azuga. Daca tot e mers cadentat, putem sa facem si niste legaturi regio sau interregio bune, astfel incat sa nu trebuiasca atatea opriri. Totusi vitezomanul de Constanta nu opreste nici macar la Fetesti.. Pentru opriri normale cred ca exista destule trenuri IR, ca doar vorbim de treuri viteziste noi, si nu de ridicarea vitezelor la cele prezente.
Un tren care a mers in 2015 cu 140km/h in teste a scos cca 2h13' cu trei opriri, dar si o oprire neprevazuta in Campina de cateva minute bune... Deci numai asta ar trebui sa dea de gandit ca se pot obtine doua ore cu 160km/h si trei opriri, chiar si fara a avea Predeal-Brasov in varianta tunel.
O.k., am gasit si opririle pentru trenul de proba:
Ploiești - un minut Câmpina - șase minute Sinaia - un minut Predeal - un minut
Deci ar fi 2h05' cu trei opriri, la 140km/h daca scazi si timpii pierduti in Campina... Dar sunt asa multi calatori pentru un mers cadentat Buc-Bv cu foarte putine opriri? Cel putin pe tot parcusul anului? Am mers vara trecuta Bv-Sinaia cu trenul ce vine de la Budapesta Keleti iar la retur cu un tren region, ce sa zic erau calatori, dar totusi nu cred ca a fost gradul de ocupare mai mult de 50%. Totusi sunt destul de multe trenuri pe aceasta ruta. Atat am simtit lipsa unui tren in intervalul 9 jumatate - 13 din BV. Dar am mizat pe intarzierea celui de Budapesta si cum intr-adevar a avut o ora si ceva intarziere , am plecat numai bine din Bv dupa 10 jumatate cum imi doream. Sa nu imi sariti in cap, poate ca sunt calatori, doar intreb. In Moldova de pilda vad foarte multe trenuri aproape goale. Intr-adevar cum treci muntii incep sa fie tot mai multi. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6741 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 15:46 | |
| Laurentzu, scopul mersului de tren cadentat este de a atrage noi calatori, si nu invers. Deci da, e nevoie la doua ore interval si de un tren care sa parcurga distanta Bucuresti-Brasov cu cca 30-40 de minute mai putin decat este in acest moment parcursa de trenurile interregio normale, si care nu sunt ieftine deloc.
Se pot intercala la inceput aceste trenuri mai rapide cu cele interregio normale, astfel incat cel putin la fiecare ora sa avem tren de la Bucuresti la Brasov. In acest moment acesta ruta este cea mai ceruta din toata tara, si totodata ruta cu cele mai mari posibilitati de crestere, dar trebuie sa dam posibilitatea clientului sa aleaga dintre un tren mai rapid si altul normal, asa e in toata lumea, as trebuie sa fie si la noi, ca de-aia am bagat atatia bani in linie, ca sa avem trenuri multe pe ea, si nu interval gol de 4 ore intre trenuri. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3520 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Buc-Bv Mier 29 Iun 2016, 15:57 | |
| - baiazid a scris:
- Laurentzu, scopul mersului de tren cadentat este de a atrage noi calatori, si nu invers. Deci da, e nevoie la doua ore interval si de un tren care sa parcurga distanta Bucuresti-Brasov cu cca 30-40 de minute mai putin decat este in acest moment parcursa de trenurile interregio normale, si care nu sunt ieftine deloc.
Se pot intercala la inceput aceste trenuri mai rapide cu cele interregio normale, astfel incat cel putin la fiecare ora sa avem tren de la Bucuresti la Brasov. In acest moment acesta ruta este cea mai ceruta din toata tara, si totodata ruta cu cele mai mari posibilitati de crestere, dar trebuie sa dam posibilitatea clientului sa aleaga dintre un tren mai rapid si altul normal, asa e in toata lumea, as trebuie sa fie si la noi, ca de-aia am bagat atatia bani in linie, ca sa avem trenuri multe pe ea, si nu interval gol de 4 ore intre trenuri. Atunci sper sa se puna. Mi-ar face placere cand ajung in zona Brasov sa fac o excursie pe valea Prahovei si sa merg cu o viteza considerabila. Cat despre pret probabil ca va fi acelasi, adica banuiesc ca va avea statut tot de IR. Dar macar vor fi mai rapide. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |