Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+96
cristi_tgv
Bebe
comradetymo
TVlad
sp59
dan tm
Dr2005
Adrian78
ldh80
Laurentiu Ciobanu
alexmorph3us
alexspn
cardinal
Jeorje
Cipri Andrei Neculai
Alastair
mircea.predoni
Luca tgv
aris86
t1972
vatmanul
vlad237
CRT
19jimmy84
Dragoș
gheorghita
Warrington
dan_dinca
Davee91
Czirjak Arpad
bubu
AeroX
Adi Carstea
ciprian71
ets2oltromânia
riciu
alliens
Cris_Cr
laur 133
bobi
Radu
cristy79
cristi ar
LanceR
billy752-istu
neluadi
laurentzu
mariuscfrbucuresti
gardianlinux
StefanD_
Adirmvl
AndreiStefan
92Dragos
decward
EA025
IonutChircu
Alex Avram
Adisoft1991s
Luna
COSTACHE MIHAIL
AndreiSV
nokia2010
alex1987
AndiCFR
Razvan Tudor
DUAL
gvd
lifetec
NIKU24
razvan - trenuri
bercenicity
mielutu zburator
user dezactivat...
mureseanu_976
marius664
Norbi
Katalyn
ALEXCFR
florin.lifticariu
Capsuneanu
DPS
brutusel
Vitosa
Nk11
baiazid
Jurnal Feroviar
IonutCFR2009
Vlad
Dionis
NicuS
Feroviar_18
cfr500
Nesebar
feroviar
Mihay
Andrey_tm
100 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 43 ... 64  Urmatorul
AutorMesaj
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3838
Data de inscriere : 27/05/2015

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 13:04

baiazid a scris:
Tu nu esti tot ala care i-ai spus lui Szentes ca nu se merita 160km/h pe Bucuresti-Campina ?

Nu, eu am sustinut ridicarea definitiva a restrictiilor istorice de pe M1000, achizitia de EMU de generatie noua dupa care, ridicarea vitezei comerciale la 160km/h pe Bucuresti-Campina. Sunt cativa pasi normali de urmat in procesul asta unde totul tine de blestamata de infrastructura, unde avem probleme din ce in ce mai mari si pe tronsoanele reabilitate.

A fost o intrebare despre ridicarea vitezei la 160km/h pe Bucuresti-Ploiesti Vest dar in conditiile actuale de material rulant nu se justifica economic aceasta operatiune, distanta e prea mica iar timpul castigat nu justifica cheltuielile si uzura materialului rulant. Daca ai EMU, din partea mea pot sa circule si cu 180km/h.

CFR Calatori are aproape toate locomotivele la pamant din punct de vedere al mentenantei(cele in 6 MT le numeri pe degete), infrastructura nu ajuta cu nimic la buna desfasurare a circulatiei in regim de viteza constant si voi visati lucruri imposibil de pus in practica la noi momentan.

Apropo, in urmatoarele 6-8 luni de zile o sa avem multe surprize placute din partea operatorilor privati actuali sau a altora noi, veti vedea.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13018
Data de inscriere : 16/07/2014

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 13:20

Una din surprize care ar fi, aparitia trenului Astra?

Pe de alta parte toata lumea face propuneri si pune presiune pe CFR Calatori ca asta vede lumea, trenuri de calatori care merg 20 de ore, dar cita lume stie ca linia este parte a infrastructurii?

cine vine cu propuneri si presiuni pe proprietarul infrastructurii? nimeni, nici macar utilizatorii infrastructurii.

Pot sa cumpere DMU, EMU, kiwi tot ce vreau ei daca la podet e 30 km/h si dureaza 5 luni sa repare un tronson de cale.
de o luna este in reparatie linia 1 peron in Timisoara Nord fapt care tine inchisa linia 2 pe care stateau niste vagoane de marfa in care incarcau molozul.

Ce lungine are linia 1 peron? intr-o luna nu a fost terminata, dar ne minunam cind altii fac lucrari mai grele intr-un sfrisit de saptamina si luni e totul gata de folosit.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6741
Data de inscriere : 05/10/2012

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 13:21

Jurnal Feroviar a scris:


A fost o intrebare despre ridicarea vitezei la 160km/h dar pe Bucuresti-Ploiesti Vest dar in conditiile actuale de material rulant nu se justifica economic aceasta operatiune, distanta e prea mica iar timpul castigat nu justifica cheltuielile si uzura materialului rulant. Daca ai EMU, din partea mea pot sa circule si cu 180km/h.

Tu zici ca 10' in minus pe Bucuresti-Brasov in urma ridicarii vitezei de circulatie la 160 nu conteaza... Ba conteaza prietene, ca poti sa faci niste trase de doua ore pentru trenurile viteziste, si asa mai atragi lumea la tren...




Jurnal Feroviar a scris:
CFR Calatori are aproape toate locomotivele la pamant din punct de vedere al mentenantei(cele in 6 MT le numeri pe degete), infrastructura nu ajuta cu nimic la buna desfasurare a circulatiei in regim de viteza constant si voi visati lucruri imposibil de pus in practica la noi momentan.

Dar argumentele tale sunt chiar puerile si hilare, avem destule locomotive noi apte chiar de 200 pentru a asigura un mers cadentat pe Brasov-Bucuresti-Constanta inca de acum vreo 2 ani, de cand se merge cu 160... dar tu trebuia sa il intrebi pe Szentes, de ce nu s-a vrut ? Ca vad ca avem locomotive de 200 care alearga pe linii de 120...

Mai apoi in maximum 3 ani CFR Calatori se reinnoieste cu niste rame electrice, deci despre ce vise vorbesti tu si care dintre noi bate campii ?

Deci in afara de niste tipare, nu prea ai nimic sa ne spui din punct de vedere feroviar, astea cu vise/nu se face/nu o sa fie, stie sa zica si nepotul meu de la gradinita...Eu zic sa lasi tonul superior pentru ca domnul director inca nu stie cate lacune si cat de mult ai tu de invatat in domeniu, pana sa ajungi cu adevarat un promotor de opinii...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25580
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 13:25

Jurnal Feroviar a scris:
dupa care, ridicarea vitezei comerciale la 160km/h pe Bucuresti-Campina.
Viteză comercială de 160 km/h? Păi nici Thalys-ul nu are aşa viteză comercială. Poate viteză maximă de circulaţie, care e cu totul altceva, dar rentabilitatea circulaţiei cu 160 km/h pe o distanţă de vreo 40 km (Buciumeni - Brazi) şi încă vreo 30 km (Ploieşti - Câmpina) cam dă cu minus. Mai ales când ai locomotive cu formă de cutie de pantofi, fără pic de aerodinamică. Mai bine ţii 120 sau 140 întins decât tot felul de salturi la 160 şi după aia frâne, mai ales că 120 (şi chiar 140, de fapt) poţi să ţii de când ieşi din Gara de Nord şi până intri în Câmpina, cu notabilele excepţii la curba de la Ploieşti Triaj şi la intrarea în Ploieşti Vest, când treci pe sub linia care vine de la Sud.

Jurnal Feroviar a scris:
Daca ai EMU, din partea mea pot sa circule si cu 180km/h.
Unele cu cutie înclinabilă, vrei să spui. Dar catenara îţi rezistă la 180? Eu cred că nu.

Bine că nu te-ai mai apucat să lauzi iar Hyperionul, cum faci în 90% din mesajele tale.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6741
Data de inscriere : 05/10/2012

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 13:26

dan tm a scris:


Pot sa cumpere DMU, EMU, kiwi tot ce vreau ei daca la podet e 30 km/h si dureaza 5 luni sa repare un tronson de cale.

Le pune in principal pe liniile reabilitate, plus Bucuresti-Craiova la care se vor ridica restrictiile. eu vad ca avem pauza de 4 ori intre trenuri pe aceste linii, deci lipsa cadentarii e o problema...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6741
Data de inscriere : 05/10/2012

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 13:34

Dr2005 a scris:

Viteză comercială de 160 km/h? Păi nici Thalys-ul nu are aşa viteză comercială. Poate viteză maximă de circulaţie, care e cu totul altceva,


Cum, avem un Jurnal Feroviar care nu stie ce-i aia viteza comerciala ?

Dr2005 a scris:
dar rentabilitatea circulaţiei cu 160 km/h pe o distanţă de vreo 40 km (Buciumeni - Brazi) şi încă vreo 30 km (Ploieşti - Câmpina) cam dă cu minus. Mai ales când ai locomotive cu formă de cutie de pantofi, fără pic de aerodinamică. Mai bine ţii 120 sau 140 întins decât tot felul de salturi la 160 şi după aia frâne, mai ales că 120 (şi chiar 140, de fapt) poţi să ţii de când ieşi din Gara de Nord şi până intri în Câmpina, cu notabilele excepţii la curba de la Ploieşti Triaj şi la intrarea în Ploieşti Vest, când treci pe sub linia care vine de la Sud.

Aici e foarte discutabila treaba. Daca tii cont de faptul ca CFR Calatori nu reuseste inca sa puna un tren de doua ore pe acesta ruta, pierderile sunt minore fata de castigurile de imagine pe care le-ar fi avut in cazul in care lansau asa ceva (trenuri care sa faca doua ore de la Bucuresti la Brasov cu viteza maxima de 160km/h). Si oricum, au sansa acum, ca vor achizitiona rame...


Dr2005 a scris:
Unele cu cutie înclinabilă, vrei să spui. Dar catenara îţi rezistă la 180? Eu cred că nu.

Eu zic ca rezista, era catenara aia de pe timpuri care tinea la peste 200km/h, asta de ce ar fi altfel ? Stalpii cel putin sunt high-speed...
Sus In jos
mariuscfrbucuresti

mariuscfrbucuresti


Numarul mesajelor : 566
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca
Reputatie : 5435
Data de inscriere : 09/09/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 13:50

Pe Bucuresti - Constanta nu mai exista nicio restrictie sau limitare.
Tot ce avem e asa:
80 firul 1 Ciulnita ( toata gara )
140 firul 2 Ciulnita ( toata gara )
70 firele 1 si 2 Fetesti ( toata gara )
30 podurile de la Borcea
30 podurile de la Cernavoda.

A fost un 80 la pasajul de la Valul lui Traian dar a fost scos.
Firul 1 de la Borcea e gata. Asteptam primul tren care o sa circule pe el. Smile
Sus In jos
https://www.facebook.com/depoulbc
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6741
Data de inscriere : 05/10/2012

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 14:12

mariuscfrbucuresti a scris:

Firul 1 de la Borcea e gata. Asteptam primul tren care o sa circule pe el. Smile

Deci cand sunt gata, din 2018 cum spune Jurnal Feroviar ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25580
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 14:14

baiazid a scris:
Aici e foarte discutabila treaba. Daca tii cont de faptul ca CFR Calatori nu reuseste inca sa puna un tren de doua ore pe acesta ruta, pierderile sunt minore fata de castigurile de imagine pe care le-ar fi avut in cazul in care lansau asa ceva (trenuri care sa faca doua ore de la Bucuresti la Brasov cu viteza maxima de 160km/h). Si oricum, au sansa acum, ca vor achizitiona rame...
Şi ce opriri să suprime? Ai nevoie de opriri cel puţin la Ploieşti, Sinaia şi Predeal. Da' dacă mai vrei clienţi, e musai să opreşti şi la Câmpina şi Buşteni, iarna şi la Azuga.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6741
Data de inscriere : 05/10/2012

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 14:36

Dr2005 a scris:

Şi ce opriri să suprime? Ai nevoie de opriri cel puţin la Ploieşti, Sinaia şi Predeal. Da' dacă mai vrei clienţi, e musai să opreşti şi la Câmpina şi Buşteni, iarna şi la Azuga.

Daca tot e mers cadentat, putem sa facem si niste legaturi regio sau interregio bune, astfel incat sa nu trebuiasca atatea opriri. Totusi vitezomanul de Constanta nu opreste nici macar la Fetesti.. Pentru opriri normale cred ca exista destule trenuri IR, ca doar vorbim de treuri viteziste noi, si nu de ridicarea vitezelor la cele prezente.

Un tren care a mers in 2015 cu 140km/h in teste a scos cca 2h13' cu trei opriri, dar si o oprire neprevazuta in Campina de cateva minute bune... Deci numai asta ar trebui sa dea de gandit ca se pot obtine doua ore cu 160km/h si trei opriri, chiar si fara a avea Predeal-Brasov in varianta tunel.

O.k., am gasit si opririle pentru trenul de proba:

Ploiești - un minut
Câmpina - șase minute
Sinaia - un minut
Predeal - un minut

Deci ar fi 2h05' cu trei opriri, la 140km/h daca scazi si timpii pierduti in Campina...
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3838
Data de inscriere : 27/05/2015

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 14:52

baiazid a scris:
mariuscfrbucuresti a scris:

Firul 1 de la Borcea e gata. Asteptam primul tren care o sa circule pe el. Smile

Deci cand sunt gata, din 2018 cum spune Jurnal Feroviar ?

La dus nu am vazut nici un muncitor iar la intors am vazut doar 3 muncitori care se chinuiau sa dea niste gauri...
Chiar daca firul 1 e gata la Borcea tot cu 30km/h se va circula ca doar e santier in continuare pana se finalizeaza tot. Ca sa nu mai spun ca protectia anticoroziva a trebuit refacuta in anumite locuri...
Ce e asa greu de inteles? Pana la urma care e termenul oficial de finalizare al lucrarilor?


Ultima editare efectuata de catre Jurnal Feroviar in Mier 29 Iun 2016, 14:55, editata de 1 ori
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6741
Data de inscriere : 05/10/2012

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 14:55

Jurnal Feroviar a scris:

La dus nu am vazut nici un muncitor iar la intors am vazut doar 3 muncitori care se chinuiau sa dea niste gauri...
Chiar daca firul 1 e gata la Borcea tot cu 30km/h se va circula ca doar e santier in continuare pana se finalizeaza tot.
Ce e asa greu de inteles? Pana la urma care e termenul oficial de finalizare al lucrarilor?

Nu stiu cu cine te certi tu , dar in niciun caz nu au cum sa traga de podurile alea pana in 2018. Termenul de finalizare este august 2016, si au o intarziere  de cca 6 luni.

Si nu a zis nimeni ca se va circula maine cu 120 km/h pe-acolo...
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3520
Data de inscriere : 08/06/2016

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Buc-Bv   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 15:36

baiazid a scris:
Dr2005 a scris:

Şi ce opriri să suprime? Ai nevoie de opriri cel puţin la Ploieşti, Sinaia şi Predeal. Da' dacă mai vrei clienţi, e musai să opreşti şi la Câmpina şi Buşteni, iarna şi la Azuga.

Daca tot e mers cadentat, putem sa facem si niste legaturi regio sau interregio bune, astfel incat sa nu trebuiasca atatea opriri. Totusi vitezomanul de Constanta nu opreste nici macar la Fetesti.. Pentru opriri normale cred ca exista destule trenuri IR, ca doar vorbim de treuri viteziste noi, si nu de ridicarea vitezelor la cele prezente.

Un tren care a mers in 2015 cu 140km/h in teste a scos cca 2h13' cu trei opriri, dar si o oprire neprevazuta in Campina de cateva minute bune... Deci numai asta ar trebui sa dea de gandit ca se pot obtine doua ore cu 160km/h si trei opriri, chiar si fara a avea Predeal-Brasov in varianta tunel.

O.k., am gasit si opririle pentru trenul de proba:

Ploiești - un minut
Câmpina - șase minute
Sinaia - un minut
Predeal - un minut

Deci ar fi 2h05' cu trei opriri, la 140km/h daca scazi si timpii pierduti in Campina...

Dar sunt asa multi calatori pentru un mers cadentat Buc-Bv cu foarte putine opriri? Cel putin pe tot parcusul anului? Am mers vara trecuta Bv-Sinaia cu trenul ce vine de la Budapesta Keleti iar la retur cu un tren region, ce sa zic erau calatori, dar totusi nu cred ca a fost gradul de ocupare mai mult de 50%. Totusi sunt destul de multe trenuri pe aceasta ruta. Atat am simtit lipsa unui tren in intervalul 9 jumatate - 13 din BV. Dar am mizat pe intarzierea celui de Budapesta  Basketball  si cum intr-adevar a avut o ora si ceva intarziere , am plecat numai bine din Bv dupa 10 jumatate cum imi doream.
Sa nu imi sariti in cap, poate ca sunt calatori, doar intreb. In Moldova de pilda vad foarte multe trenuri aproape goale. Intr-adevar cum treci muntii incep sa fie tot mai multi.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6741
Data de inscriere : 05/10/2012

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 15:46

Laurentzu, scopul mersului de tren cadentat este de a atrage noi calatori, si nu invers. Deci da, e nevoie la doua ore interval si de un tren care sa parcurga distanta Bucuresti-Brasov cu cca 30-40 de minute mai putin decat este in acest moment parcursa de trenurile interregio normale, si care nu sunt ieftine deloc.

Se pot intercala la inceput aceste trenuri mai rapide cu cele interregio normale, astfel incat cel putin la fiecare ora sa avem tren de la Bucuresti la Brasov. In acest moment acesta ruta este cea mai ceruta din toata tara, si totodata ruta cu cele mai mari posibilitati de crestere, dar trebuie sa dam posibilitatea clientului sa aleaga dintre un tren mai rapid si altul normal, asa e in toata lumea, as trebuie sa fie si la noi, ca de-aia am bagat atatia bani in linie, ca sa avem trenuri multe pe ea, si nu interval gol de 4 ore intre trenuri.
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3520
Data de inscriere : 08/06/2016

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Buc-Bv   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitimeMier 29 Iun 2016, 15:57

baiazid a scris:
Laurentzu, scopul mersului de tren cadentat este de a atrage noi calatori, si nu invers. Deci da, e nevoie la doua ore interval si de un tren care sa parcurga distanta Bucuresti-Brasov cu cca 30-40 de minute mai putin decat este in acest moment parcursa de trenurile interregio normale, si care nu sunt ieftine deloc.

Se pot intercala la inceput aceste trenuri mai rapide cu cele interregio normale, astfel incat cel putin la fiecare ora sa avem tren de la Bucuresti la Brasov. In acest moment acesta ruta este cea mai ceruta din toata tara, si totodata ruta cu cele mai mari posibilitati de crestere, dar trebuie sa dam posibilitatea clientului sa aleaga dintre un tren mai rapid si altul normal, asa e in toata lumea, as trebuie sa fie si la noi, ca de-aia am bagat atatia bani in linie, ca sa avem trenuri multe pe ea, si nu interval gol de 4 ore intre trenuri.

Atunci sper sa se puna. Mi-ar face placere cand ajung in zona Brasov sa fac o excursie pe valea Prahovei si sa merg cu o viteza considerabila.
Cat despre pret probabil ca va fi acelasi, adica banuiesc ca va avea statut tot de IR. Dar macar vor fi mai rapide.
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 22 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 22 din 64Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 43 ... 64  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983 Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: