Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+96
cristi_tgv
Bebe
comradetymo
TVlad
sp59
dan tm
Dr2005
Adrian78
ldh80
Laurentiu Ciobanu
alexmorph3us
alexspn
cardinal
Jeorje
Cipri Andrei Neculai
Alastair
mircea.predoni
Luca tgv
aris86
t1972
vatmanul
vlad237
CRT
19jimmy84
Dragoș
gheorghita
Warrington
dan_dinca
Davee91
Czirjak Arpad
bubu
AeroX
Adi Carstea
ciprian71
ets2oltromânia
riciu
alliens
Cris_Cr
laur 133
bobi
Radu
cristy79
cristi ar
LanceR
billy752-istu
neluadi
laurentzu
mariuscfrbucuresti
gardianlinux
StefanD_
Adirmvl
AndreiStefan
92Dragos
decward
EA025
IonutChircu
Alex Avram
Adisoft1991s
Luna
COSTACHE MIHAIL
AndreiSV
nokia2010
alex1987
AndiCFR
Razvan Tudor
DUAL
gvd
lifetec
NIKU24
razvan - trenuri
bercenicity
mielutu zburator
user dezactivat...
mureseanu_976
marius664
Norbi
Katalyn
ALEXCFR
florin.lifticariu
Capsuneanu
DPS
brutusel
Vitosa
Nk11
baiazid
Jurnal Feroviar
IonutCFR2009
Vlad
Dionis
NicuS
Feroviar_18
cfr500
Nesebar
feroviar
Mihay
Andrey_tm
100 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 53 ... 64  Urmatorul
AutorMesaj
Jeorje




Numarul mesajelor : 113
Varsta : 16
Localizare : Navodari
Reputatie : 1572
Data de inscriere : 29/11/2020

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeMar 18 Ian 2022, 16:09

ldh80 a scris:
Daca vor electrifica linia HM Agigea Ecluza- Mangalia o vor si echipa cu BLA si cu instalatii CED/CE statiile Eforie Nord, Costinesti, Neptun si Mangalia ?  Eforie Sud are deja instalatie CED ?

*intre HM Agigea Ecluza si statia Eforie Nord exista BLA ?

Se va aveea in vedere si dublarea liniei intre HM Agigea Ecluza si Mangalia ? Mai ales intre statiile Eforie Nord si Eforie Sud nu stiu daca exista loc fizic in teren pentru dublarea liniei!
de CED nu sunt sigur ca are, dar sigur are luminoschema .

da, intre Agigea Ecluza si Eforie Nord este sistem de BLA cu doua blocuri
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeMar 18 Ian 2022, 23:40

Tot ce e CED va dispărea la modernizare de peste tot, releele respective nu se mai fabrică decât în Rusia şi Ucraina. Fie vom avea instalaţii BLAI legate de staţii CE (deci fără relee), fie un sistem CEL cu dispecer, unde stațiile sunt CE controlate dintr-un singur dispecerat și circulația este la cale liberă între stații (deci fără BLA), dar tot cu comandă electronică.

În niciun caz nu se vor mai realiza sisteme cu relee, cel mult se vor ,,transplanta" instalaţii dintr-o staţie în alta (iar releele care rămân de pe Coridor vor fi folosite ca piese de schimb pe unde mai e nevoie), dar nu cred că va fi cazul de o astfel de cârpeală pe Agigea - Mangalia.
Dacă Mangalia are luminoschemă, s-ar putea să se fi făcut deja manevra asta cu un CED (sau o parte din el) scos din uz de pe undeva. Acum câţiva ani avea semafoare mecanice de grup, între timp înlocuite.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeMier 19 Ian 2022, 12:49

La Mangalia este cred singura statie din Romania care are macazuri manuale (mecanice), dar are semnale de manevra luminoase (cele doua semnale de manevra luminoase de pe linia industriala spre port/2 Mai)!

Dar la instalatiile de centralizare electronica, daca nu exsta relee, cum/cine realizeaza comanda dintre tastatura/monitorul instalatiei CE din biroul de miscare si transmiterea si executarea comenzii la instalatiile din teren ?

Chiar daca se vor echipa cu instalatii CE statiile de pe liniile care se vor moderniza nu cred ca este o idee buna sa se renunte la blocul automat de linie si sa se circule la "cale libera"! BLA a fost inventat si introdus tocmai pentru a se putea mari capacitatea de circulatie a liniilor (cu BLA intr-o doua statii, la un moment dat, pot circula mai multe trenuri, dar la "cale libera" poate circula un singur tren)!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeMier 19 Ian 2022, 22:42

ldh80 a scris:
Dar la instalatiile de centralizare electronica, daca nu exsta relee, cum/cine realizeaza comanda dintre tastatura/monitorul instalatiei CE din biroul de miscare si transmiterea si executarea comenzii la instalatiile din teren ?
Denumirea de ,,centralizare electronică" nu spune totul? Nu mai ai relee şi cabluri de cupru, ai computere şi cabluri de fibră optică.

ldh80 a scris:
Chiar daca se vor echipa cu instalatii CE statiile de pe liniile care se vor moderniza nu cred ca este o idee buna sa se renunte la blocul automat de linie si sa se circule la "cale libera"!  BLA a fost inventat si introdus tocmai pentru a se putea mari capacitatea de circulatie a liniilor (cu BLA intr-o doua statii, la un moment dat, pot circula mai multe trenuri, dar la "cale libera" poate circula un singur tren)!
CEL s-a introdus pe secţii care nu aveau BLA şi aveau staţii SBW, deci unde oricum se circula doar în cale liberă. Pe linii non-TEN-T şi care nu au BLA acum îmi vine greu să cred că va investi CFR SA în BLAI... nu are de ce, sunt secţii secundare practic, iar traficul oricum e redus (traficul ăla generator de TUI, nu trenurile lui CFR Călători).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeVin 21 Ian 2022, 11:02

Dar pe sectiile unde exista acum BLA (indiferent ca fac sau nu parte din reteaua TEN-T) , cu statii CED si care vor fi modernizate (statiile vor fi echipate cu CE) se va trece in sistem BLAI (deci se va pastra circulatia intre statii la interval de sector de bloc) ?

Mi s-ar parea o prostie ca pe linii magistrale (M600, M700 , etc) sau pe liniile principale de legatura intre magistrale (gen 501, 502, 702, 704, etc), pe care exista deja BLA sau pe care ar trebui introdusa circulatia la sector de bloc, daca statiile vor fi echipate cu instalatii CE, sa nu se introduca si sistem BLAI, ca trenurile sa circule la interval de sector de bloc!
De exemplul pe 501 normal ar fi fost ca toate statiile si HM-urile dintre Onesti si Siculeni sa fie echipate cu CE iar intreaga linie dintre Onesti si Siculeni cu sistem BLAI!
Sus In jos
Jeorje




Numarul mesajelor : 113
Varsta : 16
Localizare : Navodari
Reputatie : 1572
Data de inscriere : 29/11/2020

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeVin 21 Ian 2022, 15:26

care e diferenta intre BLA si BLAI?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeLun 30 Mai 2022, 22:47

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-25588997-cfr-semnat-contractul-pentru-modernizarea-infrastructurii-feroviare-din-statiile-fetesti-ciulnita.htm
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeLun 30 Mai 2022, 23:14

Jeorje a scris:
care e diferenta intre BLA si BLAI?

Sigur nu era BLA4I?
Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5199
Data de inscriere : 27/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeMar 31 Mai 2022, 07:23

felicitari. am citit ca se vor reabilita garile din fetesti & ciulinta.

vand vor fii lucrarile gata?

cat timp se va castiga cand lucrarile sint terminate?
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeMar 31 Mai 2022, 21:45

sunt capabili gălățenii de la Arcada Like a Star @ heaven
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeVin 03 Iun 2022, 10:18

București, 3 iunie 2022
📢 Lucrări finalizate între Dorobanțu și Basarabi. Viteza de circulație a crescut de la 50 km/h la 120 km/h

✅ Lucrările de reprații la infrastructura feroviară pe firul I, de la km 198+900 la km 203+600, între stațiile Dorobanțu - Basarabi, inclusiv în zona podului CF de la km 201+400, au fost executate în perioada 4 aprilie 2022 - 20 mai 2022. Circulația feroviară a fost redeschisă pe data de 20.05.2022, cu viteza de 70 km/h, viteză necesară pentru atingerea tonajului după finalizarea lucrărilor, iar din 30.05.2022, viteza de circulație a crescut la 120 km/h, pe zona afectată de deraierea din iulie 2021.

‼ 6 luni – licitație blocată de contestatii
‼ 51 de zile – lucrare finalizata

ℹ Reamintim faptul că, infrastructura feroviară și componentele aferente au fost distruse pe o distanță de 4,7 km, între stațiile Dorobanțu - Basarabi, după deraierea în iulie 2021, pe firul I, a unui vagon din compunerea unui tren privat de marfă.

‼ Demararea lucrărilor pe firul I, între stațiile Dorobanțu - Basarabi, a fost blocată timp de 7 luni, din cauza contestațiilor depuse, de o asociere de firme (clasată pe locul 2), atât la CNSC, cât și la Curtea de Apel.

‼ 6 luni de blocaj - 29 septembrie 2021 (când a fost comunicată oferta câștigătoare) și până în data de 8 martie 2022 (când CNSC admite ca nefondată contestația depusă de asocierea de firme clasată pe locul 2) -, deși societatea declarată câștigătoare, încă din luna septembrie, de comisia de evaluare a ofertelor, putea executa și finaliza lucrările de reparații până la finalul anului 2021!

✅Valoarea contractului: 6,1 mil lei
✅Sursa de finanțare: alocații bugetare
✅Semnare contract: 22 martie 2022
✅Durata contractuală: 90 de zile, de la emiterea ordinului de începere
✅Emiterea ordinului de începere: 31 martie 2022
✅Organizarea de șantier: 31 martie 2022 - 3 aprilie 2022
✅Începere lucrări: 4 aprilie 2022
✅Finalizare lucrări: 20 mai 2022 (51 de zile de la emiterea ordinului de începere)

ℹ Lucrările de reparații la infrastructura feroviară pe firul I, de la km 198+900 la km 203+600, între stațiile Dorobanțu - Basarabi, inclusiv în zona podului CF de la km 201+400, au constat în:
✔înlocuire traverse din beton precomprimat tip T00 W60 -7668 buc.
✔ înlocuire traverse lemn speciale pod - 311 buc.
✔înlocuire traverse beton precomprimat speciale pentru pod - 224 buc.
✔ înlocuire traverse lemn normale pe viaducte pod -18 buc.
✔înlocuire JIL-uri tip 60 - 4 buc.
✔secționare CFJ, resudură, detensionare CFJ - 4,650 km.
✔ realizarea prismei de piatră spartă, conform STAS - 4,650 km.
✔ buraje/ripări tehnologice - 4,650 km.

‼ Deși trenurile pentru sezonul estival vor fi puse în circulație începând cu data de 10 iunie a.c., prin finalizarea acestor lucrări s-a ridicat restricția de viteză de 50 km/h de pe firul I și s-a reluat circulația pe ambele fire, între Dorobanțu și Basarabi, iar pe zona distrusă în urma deraierii, trenurile circulă deja cu viteza maximă proiectată de 120 km/h.

Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeSam 04 Iun 2022, 15:30

Oricum, am observat că în acest an trenurile regio express și interregio pe ruta București - Constanța au o majorare a numărului de călători în raport cu anii trecuți. Inclusiv cel care vine de la Iași.

Este un fapt pozitiv introducerea multor trenuri pe magistrala 800. 🙂

Dar, ar fi excelent să existe tot anul trenuri directe între Suceava și Constanța, Craiova și Constanța, Cluj, Timișoara și Constanța, Pitești și Constanța, între București și Tulcea, București și Mangalia, ori măcar din martie până în noiembrie.
Ar fi un plus de clienți față de cei actuali.
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 380
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2979
Data de inscriere : 22/10/2017

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Mers   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeSam 04 Iun 2022, 16:04

Cel de Iasi il plimba prin Buzau si pierde o ora tot rebursind si schimbind locomotivele..Avea si mai multi calatori daca era pus la ore cit de cit decente..si pe traseul cel mai scurt..dar se face imense economii cu motorina si cu inchiderea liniilor 600 Faurei Tecuci si 700 Faurei Urziceni..Aceste linii generau cele mai mari pierderi la compania de stat..cum au anulat trenurile de pe aceste linii au si trecut pe profit..in alte tari nu se procedeaza asa toti au sanse egale, dar la noi cfr anuleaza trenuri care au calatori ori le pun la ore nepotrivite ori le transforma in intereegio si astfel omul nu mai circula deoarece costul biletului creste..Raspunsul il avem singuri..Ministerul transporturilor ar trebui sa stringa toate liniile pe care le a declarat neinteroperabile și sa le dea la fier vechi..caci si asa impreuna cu cladirile adevarate munumente in paragina ceeaza o imagine dezolanta..pacat mare pacat..se chinuie sa modernizeze citeva ..coridoare..iar pe celelalte sectii cresc balarii si ruginesc sinele..Citi ministrii si directori sau perindat pe la conducere nu au facut decit sa inchida linii si sa anuleze trenuri .doar atit..nici unul nu a eficientizat in vreun fel circulatia...si in alte țări circula trenuri cu citiva calatori iar autoritatile de acolo nu inchid liniile din contra au grija de ele..
Sus In jos
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5135
Data de inscriere : 13/03/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeDum 12 Iun 2022, 08:54

t1972 a scris:
Cel de Iasi il plimba prin Buzau si pierde o ora tot rebursind si schimbind locomotivele..Avea si mai multi calatori daca era pus la ore cit de cit decente..si pe traseul cel mai scurt..dar se face imense economii cu motorina si cu inchiderea liniilor 600 Faurei Tecuci si 700 Faurei Urziceni..Aceste linii generau cele mai mari pierderi la compania de stat..cum au anulat trenurile de pe aceste linii au si trecut pe profit..in alte tari nu se procedeaza asa toti au sanse egale, dar la noi cfr anuleaza trenuri care au calatori ori le pun la ore nepotrivite ori le transforma in intereegio si astfel omul nu mai circula deoarece costul biletului creste..Raspunsul il avem singuri..Ministerul transporturilor ar trebui sa stringa toate liniile pe care le a declarat neinteroperabile și sa le dea la fier vechi..caci si asa impreuna cu cladirile adevarate munumente in paragina ceeaza o imagine dezolanta..pacat mare pacat..se chinuie sa modernizeze citeva ..coridoare..iar pe celelalte sectii cresc balarii si ruginesc sinele..Citi ministrii si directori sau perindat pe la conducere nu au facut decit sa inchida linii si sa anuleze trenuri .doar atit..nici unul nu a eficientizat in vreun fel circulatia...si in alte țări circula trenuri cu citiva calatori iar autoritatile de acolo nu inchid liniile din contra au grija de ele..

Daca te referi la IR 1960/1962 Iasi-Mangalia, circula prin Faurei ram. Dedulesti. Prin Buzau trece doar sezonierul de Suceava 1952/1954
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 380
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2979
Data de inscriere : 22/10/2017

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Mers   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitimeDum 12 Iun 2022, 22:03

De ce nu la duce prin Tecuci Faurei...De la Galati este tren direct Constanta..dar sa faca economie la motorina le ocoleste pe la naiba.
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 43 din 64Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 53 ... 64  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983 Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: