|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6715 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 16:03 | |
| - laurentzu a scris:
Cat despre pret probabil ca va fi acelasi, adica banuiesc ca va avea statut tot de IR. Dar macar vor fi mai rapide. Pe Bucuresti-Constanta sunt vreo 3 tipuri de trenuri, toate interregio, celebrele 160, cele de 150 dar si de 140km/h. Toate costa la fel. ;Pentru atragerea de noi calatori scumpirea biletelor nu o solutie, totusi Bucuresti-Brasov si Bucuresti-Constanta in 2 ore nu este la fel cu TGV. Sunt doar timpii de mers mai apropiati de ceea ce s-a dorit ca rezultat al modernizarii liniilor si atat, si nu este ceva greu de realizat daca exista dorinta si vointa... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 16:11 | |
| Plecări la :00 spre Braşov, la :30 spre Buzău, la :45 spre Craiova, la :15 spre Constanţa din 2 în 2 ore, la :25 spre Piteşti cu grupă de Târgovişte, de la 5 la 22 (de ex. ultimul tren spre Buzău la 22:30, spre Braşov la 22, spre Craiova la 22:45) după care, unde e cazul, să mai intre nişte IRN-uri de lung parcurs. Şi uite aşa rezolvi uşor mersul cadenţat. Eventual fără tren la 11 şi 12 sau 12 şi 13, ca să mai rămână loc pentru lucrări la cale.
Pentru Bucureşti - Braşov: - opriri obligatorii la Ploieşti Vest, Sinaia, Buşteni, Predeal - toate trenurile până în ora 8 şi după ora 18, în rest alternativ unul din 2 trenuri: în plus Câmpina, Breaza Nord, Comarnic, Buşteni, Azuga
Pentru Bucureşti - Buzău: - opriri obligatorii la Ploieşti Sud - toate trenurile până în ora 8 şi după ora 18, în rest alternativ unul din 2 trenuri: în plus Mizil
Pentru Bucureşti - Craiova: - opriri obligatorii la Videle, Roşiori Nord, Caracal - toate trenurile până în ora 8 şi după ora 18, în rest alternativ unul din 2 trenuri: în plus Gălăteni, Olteni, Drăgăneşti Olt
Pentru Bucureşti - Constanţa: - opriri obligatorii la: - - toate trenurile până în ora 8 şi după ora 18, în rest alternativ unul din 2 trenuri: în plus Lehliu, Ciulniţa, Fereşti, Cernavodă Pod, Medgidia
Pentru Bucureşti - Piteşti: - opriri obligatorii la: Titu, Găeşti (respectiv la Nucet pentru grupa de Târgovişte) - toate trenurile până în ora 8 şi după ora 18, în rest alternativ unul din 2 trenuri: în plus Goleşti
Evident, printre trenurile alea de Braşov vor fi şi cele care merg mai departe (Cluj, Sighetu Marmaţiei, Sibiu etc.), printre cele de Buzău vor fi şi cele pentru Moldova, printre cele de Craiova vor fi şi cele de Tg. Jiu/Timişoara.
Pe Craiova chiar era mers cadenţat până să înceapă lucrările pe Chiajna - Grădinari. _________________ :TTT:
|
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3494 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 16:29 | |
| Pe M300 Valea Prahovei nu se solicita doar viteziste sau cu rare opriri. Acum o saptamana am facut BV-GDN cu matinalul Regio 3004. La indrumare din Brasov avea deja grad de ocupare 90%, iar dupa Predeal a depasit 100%. Multi calatori au calatorit in picioare in acele etajate. Din cate am vazut pe parcurs erau destui de multi care faceau cap-coada tot traseul, cu destul de multi tranzit GDN. Desigur un avantaj este ora de sosire 10, si foarte bine respectata. Asa ca trebuie bine gandit graficul viitoarelor rame pe cele doua sectiile reabilitate sau cele modernizate (Buc-CV). Tarifele de Regio sunt favorite pentru o mare parte de calatori sau viitori. Si din cauza tarifelor IR mult prea umflate. Vor exista si in urmatorii ani solicitari pentru Regio pe magistralele 1000, 300, 800 si 100. E super ca vor sosi ramele EMU esalonat in urmatorii ani. Venind asa se vor putea face ajustari si din mers la grafice, in functie de atractivitate si solicitari. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6715 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 16:45 | |
| E mai predictibil sa scada tarifele la interregio, decat sa fie prea multe trenuri regio care sa faca 3h30' pe Bucuresti-Brasov. Evident ca si trenurile regio trebuie sa aibe o frecventa buna, pentru a asigura legaturile cu trenurile de rang superior, dar daca tarifele la interregio ajung prietenoase, chiar nimeni nu mai e nebun sa mearga atata timp cu un tren care opreste aproape peste tot. De exemplu un tren interregio de viteza va ajunge sa faca 1h10; Bucuresti-Sinaia, unul normal 1h30', iar un regio 2h20', si asta in cel mai fericit caz... - neluadi a scris:
. Tarifele de Regio sunt favorite pentru o mare parte de calatori sau viitori. Si din cauza tarifelor IR mult prea umflate. La un moment dat nu va mai exista mare diferenta intre tarifele regio si interregio. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3494 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Preturi IR Mier 29 Iun 2016, 17:42 | |
| - neluadi a scris:
- Pe M300 Valea Prahovei nu se solicita doar viteziste sau cu rare opriri.
Acum o saptamana am facut BV-GDN cu matinalul Regio 3004. La indrumare din Brasov avea deja grad de ocupare 90%, iar dupa Predeal a depasit 100%. Multi calatori au calatorit in picioare in acele etajate. Din cate am vazut pe parcurs erau destui de multi care faceau cap-coada tot traseul, cu destul de multi tranzit GDN. Desigur un avantaj este ora de sosire 10, si foarte bine respectata.
Asa ca trebuie bine gandit graficul viitoarelor rame pe cele doua sectiile reabilitate sau cele modernizate (Buc-CV). Tarifele de Regio sunt favorite pentru o mare parte de calatori sau viitori. Si din cauza tarifelor IR mult prea umflate. Vor exista si in urmatorii ani solicitari pentru Regio pe magistralele 1000, 300, 800 si 100. E super ca vor sosi ramele EMU esalonat in urmatorii ani. Venind asa se vor putea face ajustari si din mers la grafice, in functie de atractivitate si solicitari. Ai mare dreptate. Preturile la trenurile IR pe distante scurte sunt exagerat de mari. Va dau un exemplu Iasi - Suceava: 19 lei imi arata ca pentru maine, iar la un tren IR 41 de lei. Distanta e de 137 de km. La trenul IR distanta e pascursa in 2 ore la cel R de la 2 ore jumatate spre 3 depinde de timpul de stationare in Pascani si de incrucisarile de pe parcurs. Eu n-am probleme sa merg cu R, dar uite ca de la 11 pana a doua zi nu mai este tren Regio direct (poate doar cu schimbare la Pascani). Totusi e o ruta circulata si sunt mereu calatori. Poate ca o solutie ar fi pe langa Regio si IR sa mai fie un tip de tren , un rang sa zic intre cele 2. Desi cred ca Uniunea Europeana ne-a impus aceste ranguri. De asta s-au si scos cred denumirele de Personal, Accelerat, Rapid sau IC. Nu stiu totusi intre orasele mai mari, apropiate ca distanta, daca nu sunt suficiente R si sunt IR ca varianta alternativa ar trebui introduse reduceri. Sau cred ca ar trebui reviziuite preturile la trenurile IR pe distante mai scurte. Pentru ca daca trimiti un tren de la Iasi la Timisoara, care nu e plin din Iasi, si abia pe parcurs se mai aduna lume, de ce sa nu mearga plin avand calatori mai multi pana la Suceava sa zic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 18:22 | |
| UE a venit cu 3 ranguri - R, IR şi IC, noi aveam 4 (P, A, R, IC), după ce renunţasem la trenurile Cursă şi Mixte. Dar practica europeană arată că majoritatea reţelelor merg doar cu R şi IC. Numai noi şi bulgarii mai avem IR (mă rog, la bulgari sunt trenuri ,,de persoane" şi ,,rapide"), pe când ungurii au şi R şi IR (,,rapid") şi IC. _________________ :TTT:
|
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3494 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 19:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- UE a venit cu 3 ranguri - R, IR şi IC, noi aveam 4 (P, A, R, IC), după ce renunţasem la trenurile Cursă şi Mixte. Dar practica europeană arată că majoritatea reţelelor merg doar cu R şi IC. Numai noi şi bulgarii mai avem IR (mă rog, la bulgari sunt trenuri ,,de persoane" şi ,,rapide"), pe când ungurii au şi R şi IR (,,rapid") şi IC.
Da dar din pacate numele trenurilor, nu vor rezolva preturile biletelor pe distante scurte la IR - Bine ca nu stiu daca o distanta de 132 de km e chiar scurta. Ma gandeam la o posibila solutie. Pe distante scurte la trenuri IR daca iit faci rezervare din timp sa fie pret standard ca acuma, dar daca sa zic in ziua calatoriei daca pe ruta respectiva gradul e ocupare e sub 50%, atunci sa poti lua bilet cu un pret redus.Nu ca la Regio, dar undeva la jumatate adica daca in exemplu meu , luand sume rotunjite la 40 si 20 , sa zic daca iei direct cu 30. Pentru ca daca gradul de ocupare e de 80% nici sa deranjezi ceilalti calatori care au platit intreg. Dar daca sa zic trenul merge mai mult gol, nu cred ca ar deranja pe cei 20/30% prezenti intr-un tren IR sa mai vina inca 10/20% calatori de pe distante scurte. Adica e ceva gen ca la avion , daca iei bilete din timp iei mai ieftin ca si cum e acuma la tren, dar daca nici nu se prezinta mai nimeni, biletele raman tot mai ieftine. De asta nu tine cont CFR. Adica iei biilete cu 30 de zile inainte mai ieftine, dar daca trenul e gol dupa, 29 de zile si chiar de esti primul le iei scumpe, dar daca se imbluzesc toti cu 30 de zile mai repede, le iau toti ieftine. Asta nu e rau, ca trenul merge oricum pe profit fiind plin chiar si cu reduceri. /oricum prinde si cativa calatori in picioare, care platesc deci alt castig.
Ultima editare efectuata de catre laurentzu in Mier 29 Iun 2016, 19:24, editata de 1 ori |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6715 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 19:15 | |
| Tarifele la regio sunt prea mici, iar la interregio prea mari. Un tarif unic ar rezolva problema, apoi discount la trenurile interregio, fidelizare prin carduri etc. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7551 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 19:21 | |
| Dupa parerea mea, ultimele doua pagini ale acestui topic ar trebui mutate la "Discutii generale despre transport", pentru ca nu au prea mare legatura cu M800.
In alta ordine de idei, constat ca unii (destul de implicati in domeniu) confunda limitarile cu restrictiile. Inca de la Buc. Baneasa discutam despre limitare de 70 dupa care limitare de 120 pana la zona neutra de langa autobaza RATB Nordului, abia apoi 160 pana la Ciulnita unde e iar limitare de 70 fir 1 si 140 fir 2. Si asa mai departe, numarul limitarilor fiind destul de mare intre Fetesti si Constanta. Si asa vor ramane, din cauza configuratiei traseului. Restrictii pe M800, din ce stiu, momentan nu exista.
Limitarile de 30 de la podurile dunarene, daca vor fi ridicate (inclusiv pentru marfare), dupa parerea mea vor fi reintroduse dupa maxim 2 luni de exploatare. Imaginati-va 2-3 marfare de 3000 de tone, cu "roti patrate", traversand podurile cu 80 km/h. Toata munca asta de asa-zisa reabilitare (a se citi "carpeala") va fi fost de prisos.
Luni, 4 iulie, se implinesc 2 ani de 160 km/h, cu aceasta ocazie va invit inca de pe acum sa ramaneti aproape...se va posta o filmare in acest sens. Vacante placute si o vara faina va doresc tuturor ! |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6715 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 19:35 | |
| Se va circula in continuare si pe firul III, care va fi folosit pentru marfa si trenuri regio. Deci pe 3 fire concomitent dupa finalizarea lucrarilor. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6578 Reputatie : 12428 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 20:21 | |
| Firul III este expirat inca din 1995 (podurile Anghel Saligny). Cum lucrari de consolidare la structura de rezistenta a podurilor nu s-au facut, va intra din nou in conservare. 30 km/h la marfa pe podurile vechi reprezinta un risc prea mare pentru operatori ca sa-si adune la un moment dat marfa din Dunare... Plus ca ar fi pacat sa deterioram asemenea lucrare de arta, trebuie sa ramana ca un muzeu in aer liber pentru a demonstra generatiilor viitoare, cum se construia la 1900. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3812 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 21:34 | |
| Ionut, din cate stiu eu mai intai s-a lucrat la podurile vechi dupa care s-au mutat la cele noi, nu cred ca e nici un pericol. Eu as muta toate marfarele pe podurile vechi.
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6715 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Iun 2016, 21:35 | |
| Firul III este atat de expirat din 1995, incat se circula pe el in acest moment. Iti dai seama cate incarcaturi cu marfa neasigurate stau sa cada in Dunare in timp ce vorbim, cum de si-a permis CFR S.A. sa redea circulatiei podul Saligny daca nu se poate circula pe el ?
Si nu, nu trebuie sa ne explici parerea ta personala despre podurile dunarene, intrucat ea nu conteaza. Tot ceea ce conteaza este intentia CFR S.A. de a mentine in circulatie firul III si dupa reabilitarea podurilor dunarene, lucru care se va concretiza la un moment dat cu o restaurare totala a podurilor vechi cu fonduri europene.
Intr-adevar, s-a facut o lucrare la repezeala pentru ca trebuia inceputa reabilitarea podurilor din anii 80' , dar intentia viitoare a CFR S.A. declarata este asta pe care ti-o repet eu acum, adica sa se circule la un moment dat pe trei fire, pe firul III doar cu marfare si regio, si eventual trenuri sezoniere din tara...
Deci podul nu va ajunge muzeu, va fi restaurat si redat circulatiei in conditiile constructive |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5177 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 30 Iun 2016, 08:01 | |
| - mariuscfrbucuresti a scris:
- Pe Bucuresti - Constanta nu mai exista nicio restrictie sau limitare.
Tot ce avem e asa: 80 firul 1 Ciulnita ( toata gara ) 140 firul 2 Ciulnita ( toata gara ) 70 firele 1 si 2 Fetesti ( toata gara ) 30 podurile de la Borcea 30 podurile de la Cernavoda.
A fost un 80 la pasajul de la Valul lui Traian dar a fost scos. Firul 1 de la Borcea e gata. Asteptam primul tren care o sa circule pe el. ai uitat sa pui si viteza de 10 km/h la garile din constanta si gara de nord. |
| | | bercenicity
Numarul mesajelor : 21 Reputatie : 3797 Data de inscriere : 06/07/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 30 Iun 2016, 09:10 | |
| In Constanta se merge cu 30 (au schimbat macazurile cu unele cu traverse din beton acum un an-doi(?)) si in Nord au mai reparat macazurile care se desfac in liniile 9-14; de exemplu cand se pleaca de la linia 14 se merge cu circa 30. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |