Forumul pasionatilor de trenuri din România Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania! |
|
| Cel mai lung drum cu trenul | |
|
+57c o r v i n iustialex daniel_c Dr2005 membru exclus kristi kkk TVlad popovici IonutChircu cardinal Vitosa sorin_ncs Alex Avram Radu Tudor marius_m halmarius RomanianTrain The Legend Luna Gelu cont dezactivat . Goanga Andrey_tm laur 133 Felix ovivi Teodor Lafont riciu Bogdan-CFR Tomi13leu Nesebar mishu88 mardaryroby Andrei W. Gabry Gabriel pannonia express ultras VeV bogdan srl rizelgeorgel2004 ion1982 cristi ar srazvi discoid21 alex.alexus.tm stinky ionutz85 mariuskl MariusM Andrei zenox4500 COSTACHE MIHAIL Vlad Codrut1985 Ionutz tudor_vl 61 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Semafor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1223 Varsta : 68 Localizare : Pascani( IS) Reputatie : 6796 Data de inscriere : 21/02/2010
| Subiect: Re: Cel mai lung drum cu trenul Mar 29 Apr 2014, 11:21 | |
| - sorin_ncs a scris:
- Cel mai lung drum cu trenul l-am facut cind eram inca scolar si am fost intr-o tabara la Navodari. Am mers de la Bistrita la Navodari fara a schimba trenul. Era tren pus special la dispozitia taberistilor. Din moment ce era pren special iar costurile de transport erau incluse in biletul de tabara, trenul NU avea nas. Tot personalul CFR era alcatuit doar din mecanic si ajutorul de mecanic. La lasarea serii a urcat un ceferist in tren pentru a aprinde pe rind luminile in toate vagoanele trenului de la tablourile electrice ale acestora, dar a coborit in aceeasi statie, nu a ramas in tren.
Multi calatori, probabil stiind ca acela este tren special pentru elevii care merg in tabara, au profitat de acest lucru si au urcat in tren pentru a calatori gratuit. Trenul stationa mult in fiecare statie in care oprea si pe parcurs s-au tot adaugat vagoane de pe tot teritoriul tarii. Distanta totala parcursa de mine (Bistrita-Navodari) a depasit 700Km iar calatoria a durat 20 de ore! La final, cind a ajuns la Navodari trenul numara 20 de vagoane. De la Bistrita pina la Medgidia trenul a mers cu locomotiva electrica (un EA clasic la vremea aceea) iar de la Medgidia s-a cuplat o locomotiva diesel (un sulzer..)
Imi aduc aminte ca aveam niste colegi care doreau sa stinga lumina in vagon pentru a pune si ei mina pe cite o fata cind intra trenul in tunel. Iar eu m-am batut cu 3 indivizi pentru a-i tine departe de tabloul electric al vagonului. Evident ca am mincat bataie ca eu eram unul si aia 3. Dar cu toate acestea am reusit sa ii tin departe de tabloul electric pret de trei tunele. Auzind galagie a iesit si profesorul care ne insotea sa vada ce se intimpla. Si i-a intrebat pe indivizii aceia "ce faceti aici?". La care au raspuns cit se poate de nonsalant: "Il batem pe Sorin pentru ca nu e cuminte!". La care profesorul a luat la cunostinta si s-a intors in compartiment ca si cum nu s-ar fi intimplat nimic.
Cu toate acestea frumoase vremuri! O ilustrata cu trenul de Navodari: https://www.facebook.com/cityofconstanta/photos/a.258671360887328.63543.249230245164773/413825085371954/?type=1&theater |
| | | | Cel mai lung drum cu trenul | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |
|