Altele de azi.
IR 347 (EA690) 21-90 + 21-90 + 88-96 + 40-70 + 71-70.010 + 21-86
IR 10803-2/10803 Constanta-Bucuresti-Brasov
(EA 567 l-a adus de la Constanta)
20-83.039 (st dom Grivita)
20-83.001 (Galati)
89-76.008 (Grivita)
19-83.002 (Galati)
20-83.005 (Galati) - vagonul asta avea afise rezervat grup organizat
(Transmontana 001 spre Brasov)
IR 1787 - 1 desiro (nr 2070)
R 5008 (EA 209, care a plecat mai tarziu cu R 5025) TE 006
R 3007 (EA 864) 26-16, 36-16, 26-16
R 7038 (DA 1120) 21-80, 19-80.020 (Grivita !) + 20-55 + 21-80
R 8123 - 1 desiro (nr 2108)
IR 1894 - 2 desiro (2056 si 2007)
IR 1823 (EA 305) 2*20-83 + 19-83 + 3*20-83 (ultimile doua vag merg la Cluj Napoca)
IR 14030 (EB 517) RIO 07 + RIO 10 + RIO 08 - IR 14031 (EB 570)
- foarte aglomerat trenul la sosirea in Bucuresti, iar cel putin in RIO 08 erau afise cu rezervat grupuri organizate
- EB-ul 570 a fost rezerva de azi de la Chitila dupa ce a sosit dimineata cu IR 14092 apoi revenind in Nord pe la 16.15, cum de altfel se intampla zilnic
- EB-ul 517 a decuplat apoi a ramas in Nord intre pitice (pe asteptarea mica dinspre Grivita) pana la sosirea lui IR 14094
IR 1589 (Phoenix 004) 20-83 (st dom C-ta) + 20-83 + 19-83 + 20-83 (ultimile 3 vag de Grivita)
IR 1659
(EA 717)
20-76 Bucuresti-Suceava
21-76.014
30-76.007
21-76.012
21-76.043 Bucuresti-Piatra Neamt
21-76.052
R 3006 (EA 387) 20-83 + 19-83 + 84-96.002 + 19-83 + 83-76.001 + 21-87 + 21-87
- cam aglomerat si trenul asta
IR 1596 (EA 302) 20-49.257 vag 4 (st dom Craiova) + 20-49.253 vag 3 (Targu Jiu) + 20-49.259 vag 2 (Tg Jiu) + 20-49.258 vag 1 (Craiova) - IR 1597 (EA 551)
R 5007 (EA 905) TE 005
IR 460 (EGM 947) 21-43.023 (Sofia) + 21-80.105 (Grivita)
IR 15054 - 76-2407 + 76-2408 - IR 15055
- lume multa si la trenurile astea in ambele sensuri
IR 1897 - 2 desiro (nr 2050 si 2120)
IR 10805-2/10805 Mangalia-Bucuresti-Craiova
(EA 374 l-a adus de la Constanta)
21-76.022 vag 1
21-86.010 vag 2
21-76.018 vag 3
10-70.003 vag 4
21-76.039 vag 5
21-86.045 vag 6
(EA 551 spre Craiova)
IR 472 (EA 773) 21-86 + 21-76 + 88-96.002 + 40-70.006 (vag 423) + 71-70.003 (vag 422) + 70-91 (vag 421)
IR 1643
(EA 512)
22-76.001 vag 2 Bucuresti-Brasov
22-76.005 vag 3
22-76.017 vag 4 Bucuresti-Sighetu Marmatiei
30-76.015 vag 5
22-96.038 vag 6
71-31.095 vag 9
R 7042 - 1 desiro (nr 2045)
- apropo sunt foarte multe desiro, cel putin de Bucuresti, care au cel putin cateva pietre primite in geamuri, chiar si 4, semn ca gradul de civilizatie din Romania lasa de dorit nu numai cand vine vorba de calea ferata !
IR 1775 (EGM 847) 21-76.053 vag 1 (st dom Galati) + 21-76.079 vag 2 (st dom Grivita)
- de obicei e garat cu 50-53 minute inainte de plecare
R 9031 - 2 desiro (nr 2049 si 2115)
- la desiro nr 2115 are crapaturi de la pietre primite in geam in cel putin 4 locuri si asta ce am vazut doar pe o parte...
IR 1741
(EA 397)
21-80.017 vag 1 Bucuresti-Cluj Napoca (st dom Bucuresti Basarab !)
20-49.016 vag 2 Bucuresti-Satu Mare (st dom Satu Mare)
19-80.026 vag 3 (st dom Bucuresti Grivita)
20-49.022 vag 4 (Satu Mare)
44-31.044 vag 5 (Grivita)
71-31.063 vag 6 (Grivita)
71-31.007 vag 7 Bucuresti-Oradea (st dom Grivita)
40-31.006 vag 8 (Grivita)
40-31.027 vag 10 (Grivita)
R 7039 (LDH 619) 19-80.025 (st dom Grivita) + 21-80.033 + 21-80.038
- la plecare cel putin azi erau calatori nici de un vagon...
- pe tablite scrie Bucuresti-Urziceni-Ciulnita
IR 1555 (EA 908 + 772) TE 004
IR 14094 (EB 528) RIO 05 + RIO 04 + RIO 03 - IR 14035 (EB 517, cea sosita cu IR 14030)
- si la IR 14094 am vazut afise in geamuri cu rezervat grupuri organizate, cel putin la RIO 03
IR 10601 (EA 581) 20-76.055 + 20-76.056 (st dom Grivita)
- de la R 3008 s-au detasat in Bucuresti (EA 617) 2*26-16, din pacate nu l-am prins si pe R 5023 la plecare sa-i vad compunerea. Am plecat eu la 19.55 din gara si tot la linia 6 erau...
IR 1791 - 1 desiro
R 9107 (DA) - 19-80 + 21-80 + 19-80 + 20-55 + 19-80
IR 1746 (EA 41-004, asta a plecat aseara cu IR 1631 din Bucuresti, cu ocazia asta mai aflam si noi un turnus
)
20-76.033 + 30-76.006 + 20-76.041 + 20-76.019 + 20-76.050 + 84-96.007
-doar 30-76 si 84-96 erau de Grivita, 20-76 apartin de Satu Mare
IR 1752
(EA 443, plecata aseara din Bucuresti cu IR 1653 si care se schimba in Suceava, deci nu duce trenul la Vatra Dornei iar cu ocazia asta m-am lamurit cu niste turnusuri de locomotive nu doar la Depoul Suceava Nord
)
21-87 vag 1B conform afis din geam Suceava-Bucuresti
21-87 vag 1A - astea doua au plecat sambata noapte suplimentare spre Suceava cu IR 1755 dupa cum scria pe afise
22-96 vag 1
22-76 vag 2
10-90 vag 3
22-76 vag 4 Botosani-Bucuresti
21-76 vag 5
- full ca in fiecare duminica
- CFR Calatori are calatori destui chiar si la preturile astea prohibitive pentru aceste vremuri numai ca nu suplimenteaza trenurile neavand vagoane disponibile suficiente ori nu pune trenurile la ore de varf si cu legaturi corelate intre ele, aici generalizez si nu dau exemplu acest tren.
R 5009 (EA 122) 21-70 + 2*20-83 + 19-83 + 20-83
Cateva compuneri si din Basarab
R 9309 (EA 811) 3* 26-16
R 9105 (DA 864) 19-80 + 20-55 + 20-55 + 21-80
R 9006 (EA 364 cu bandajele subtiri, anul trecut ducea trenuri de 160 !) 3*26-16
R 3009 (EA) 3*26-16