Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2015

In jos 
+73
Amiralul
sorinache96
ldh.ro
alex.barac.5
ldh80
rizelgeorgel2004
41-0876-7
riciu
lifetec
Capsuneanu
MariusM
bobi
baiazid
Dionis
stefan_br
Razvan Tudor
Katalyn
user dezactivat...
qew00
Traveller
mtk
alex.alexus.tm
Mitza_TSR
TonyCFR
spiderpc
Teodor
Spartan1948
Livius0202
Katalin4653
Mihay
Jhonyla
AndreiSV
DUAL
The Legend
didinul
Gabry Gabriel
kristi kkk
Luca tgv
alliens
decward
Sabik
cfr500
cristi ar
mureseanu_976
mariuscfrbucuresti
TonyGFR
NicuS
ALEXCFR
AndiCFR
dan tm
Norbi
COSTACHE MIHAIL
AeroX
razvan - trenuri
IonutCFR2009
cardinal
ttavi
florin29sv
allred
gabrielcr
Vitosa
ATM
Dr2005
alex1987
cristy79
matei vulcan
92Dragos
Adirmvl
Nesebar
Adrian78
mielutu zburator
Andrey_tm
Dutzu
77 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
ALEXCFR

ALEXCFR


Numarul mesajelor : 2205
Varsta : 29
Localizare : Rm.Sarat-Brasov
Reputatie : 6760
Data de inscriere : 05/03/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeSam 27 Iun 2015, 22:20

R 2022 EA 47+EA+(2*20-83)+(4*20-76)+(19-80)+(2*21-80)
IR 1932 EA1 004+(71-70)+(44-31)+(44-31)+(89-87)+(20-49.2)+(20-49.2)+(19-55)+(20-49.2)+(71-31)+(44-31)
R 3008 EA 540+(2*26-16)+(36-16)
IR 1588 EA 538+(22-96)+(22-96)+(89-76)+(10-90)+(22-76)+(22-96)
IR 1622 EA1 387+(2*20-76)+(84-83)+(22-76/96)+(20-83)+(10-91)
IR 1641 EA1 250+EA 763+(3*71-31)+(2*44-31)+(20-76)+(3*20-49)+(20-49.2)
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11195
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeSam 27 Iun 2015, 23:18

Le-ai zapacit de tot. La unele ai reusit sa treci in ordine compunerea ( 1588 ) la altele ai facut ghiveci ( 1641 )
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeSam 27 Iun 2015, 23:32

Mario 076 a scris:
In privinta seriilor vagoanelor nu te contrazic dar in niciun caz nu ai vazut la tractiune electricele 171 si 324   Laughing

Mai corect era 174 si 364 Very Happy
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeSam 27 Iun 2015, 23:58

Bucuresti Nord 27.06.2015 (interval orar 20.10-21.30)

IR1631 Mangalia-Oradea
(prima zi de circulatie, prima garnitura)
71-70.015 vag 1 Mangalia-Oradea
40-31.002 vag 2
40-31.008 vag 3
89-87.016 vag 5 bis
20-49.265 vag 5
20-49.263 vag 6
19-54.008 vag 7
20-49.264 vag 8
71-70.014 vag 12 Mangalia-Cluj Napoca
40-31.026 vag 13
Observatii:
Vag nr 1-8 circula Mangalia-Oradea
Vag nr 12 si 13 circula Mangalia-Cluj Napoca
Spre deosebire de vara trecuta nu are grupa Bucuresti-Oradea (WL, Bc) si nici grupa Brasov-Mangalia (3*20-49.2xx), dar nu se stie prin iulie-august ce surprize ne rezerva CFR Calatori   Cool
Vag nr 1, 2, 3, 5 bis, 12 si 13 au statia de domiciliu Bucuresti Grivita.
Vag 5, 6 si 8 sunt de Cluj (foste de Iasi ?)
Vag 7 apartine reviziei de vagoane Oradea
La plecarea din Bucuresti EA 41-0004, l-a dus si adus de la Constanta Transmontana 001.

IR 1590 Drobeta Turnu Severin-Bucuresti
(EA322), 30-76.018 (vag nr 4), 3*20-87

IR 1639-2/1639 Brasov-Bucuresti-Constanta
Au fost 6 vagoane din care unul s-a detasat in Bucuresti 21-86.045 (cu EA 41-0303) acesta fiind numerotat 20 Brasov-Bucuresti iar celelalte 5 au continuat cu EA 613 spre Constanta, mea culpa ca nu le-am notat  Embarassed

Regio 8124 Slobozia Veche-Bucuresti (DA1120), 20-55, 19-80 (primul vag e de Basarab, al doilea de Grivita)
IR 1793 Bucuresti-Pitesti 1 desiro
IR 1896 Craiova-Pitesti-Bucuresti 1 desiro
IR 1682 Tulcea-Bucuresti 1 desiro (nr 2008)
Regio 3010 Brasov-Bucuresti (EA540), 26-16, 36-16, 84-16
IR 14094/14035 Brasov-Bucuresti-Brasov RIO 04 + RIO 06
A plecat spre Brasov cu BB 570 in cap si BB 528 la urma (aceasta aducandu-l de la Brasov)
Regio 8004/8084 Constanta-Bucuresti Obor-Bucuresti Nord (EA093), 26-16, 36-16 (ambele de Constanta)
IR 1776 Galati-Bucuresti (EGM944), 21-70.003, 19-70.005, 21-70.001 (toate de Grivita)

Regio 2022 Targu Jiu-Bucuresti (EA047+891)
20-83.032 Cluj Napoca-Targu Jiu (de la tren regio 2026) - Bucuresti
20-83.038
20-76.054 Targu Jiu-Bucuresti (de la tren regio 2021)
20-76.008
20-76.037
20-76.036
21-80.113 Craiova-Bucuresti (de la tren regio 9003)
19-80.114
21-80.103

IR 1622 Timisoara-Sibiu-Brasov-Bucuresti
(EA 387 pe distanta Brasov-Bucuresti, n-o Buga   pirat  )
20-76.045
84-83.005
84-96.004
10-91.001
20-76.028
20-83.026
Toate sunt de Grivita. A fost cel mai aglomerat tren vazut. Cu ocazia asta l-am vazut live si pe Romica Tociu   Smile

IR 1588 Constanta-Bucuresti (EA538)
84-96.003
22-96.046 vag 4
89-76.007
10-91.012 vag 3
22-96.034 vag 2
22-96.023 vag 1
Toate sunt de Grivita si presteaza zilnic IR1985/1582/1587/1588.

IR 1641 Bucuresti-Satu Mare
(EA250+763 pe distanta Bucuresti-Brasov)
71-31.039 Bucuresti-Bistrita
20-49.001 vag 4 (st dom Cluj)
20-49.221 vag 5 Bucuresti-Satu Mare (st dom Satu Mare)
20-49.025 vag 7 (st dom Satu Mare)
71-31.053 vag 8
44-31.040 vag 11
20-49.006 vag 13 Bucuresti-Zalau (st dom Cluj)
71-31 vag 14 Bucuresti-Cluj Napoca
40-31.023 vag 15
20-76 vag 16
Dormitoarele, cusetele si vag 20-76 sunt ale Grivitei.

IR 1664 Iasi-Bucuresti
21-70, 19-70, 21-70 (ramura Bacau-Bucuresti IR 1655/1656), 21-87, 22-96, 30-76, 22-96, ,22-96 (Iasi-Bucuresti)
La tractiune ieseanca EA655.

IR 1646 Targu Mures-Bucuresti
(EA247 pe distanta Brasov-Bucuresti)
20-76 Brasov-Bucuresti
21-70.004
19-83 Targu Mures-Bucuresti
22-96.027
22-76.014
22-96.009

IR 1653 Bucuresti-Vatra Dornei
40-31.019 vag 2 Bucuresti-Vatra Dornei
22-96.028 vag 3
30-76.008 vag 4
22-96.037 vag 5
22-96.031 vag 6 Bucuresti-Suceava
21-76.065 vag 7
22-76.011 vag 8
La tractiune EA443.

IR 1695 Bucuresti-Timisoara
21-76.004
21-87.025
30-76.016
21-87.028
71-31.058
71-31.025
44-31.024
44-31.028
La tractiune EA889. Fix la 21.30 l-a garat la peron.

Sosirile au fost conform celor raportate in IRIS.

De la 29.06.2015 ora 7.00 pana la 30.06.2015 ora 7.00 circulatia trenurilor de calatori in relatia Medgidia-Tulcea-Medgidia se va face cu transbordare in Babadag.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11195
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeDum 28 Iun 2015, 00:45

Am prins si eu de-a lungul timpului diferiti artisti cu trenul. Razvan de la Neatza cu Razvan si Dani, Silvia de la Vegas, fata cu vioara care merge si pe bicicleta in Timisoara si Bucuresti si o tipa Andra din Adjud care nu a mai ajuns vedeta de top. Venea de la un concert de la zilele orasului Pucioasa in 2003 si nu apucase sa se schimbe decat in tren. Lumea e atat de mica ca impresarul ei de atunci il cunostea pe tata iar ea pe nepoatele mele din Adjud.

Fetele mele termina medicina la anul si desi sunt mai importante decat multe alte vedete si au si masini si bani ele nu se sfiesc si merg duminica la Bucuresti cu trenurile Regio si Regiotrans si vinerea se intorc inapoi la Ploiesti iar masinile le folosesc doar in week-end in oras, prin imprejurimi sau cand pleaca la mare.

Revenind la topic, felicitari Mario 076 pentru compunerile postate in curand o sa ie iar nevoie de vagoane suplimentare de week-end la trenurile IR de pe Buc-Brasov si retur nu doar cele spre litoraal iar vagoanele de bicicleta toate sunt in circulatie la aceasta data.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7373
Data de inscriere : 18/11/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeDum 28 Iun 2015, 16:26

R 5573 Botosani-Suceava legatura pentru Suceava-Mangalia
DA + 21-87
S-a renuntat la DA + 2 vagoane 20-49.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeDum 28 Iun 2015, 18:56

2024 26-16 36-16 (30-76 001 si 22-96-001) fara calatori
1822 B A B 3x20-49 19-83 2x20-49 B A B
Sus In jos
ALEXCFR

ALEXCFR


Numarul mesajelor : 2205
Varsta : 29
Localizare : Rm.Sarat-Brasov
Reputatie : 6760
Data de inscriere : 05/03/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeDum 28 Iun 2015, 22:54

28.06.2015
R 2021 EA+(4*20-76)
R 9003 EA+(3*21-80)+(19-80)
IR 1691 EA 732 +(3*21-76)
IR 1932 EA 538+(21-87)+(21-87)+(71-70)+(40-31)+(20-49.2)+(19-54)+(20-49.2)+(20-49.2)
IR 1934/1741 EA 908+(21-80)+(19-80)+(2*20-55)+(3*40-31)+(44-31)+(71-31)
IR 1657/1658 EA1 836+(4*20-83)+(30-76)
R 5009/5004 EC 58+(3*20-83)+(19-83)+(20-76)+EA
IR 1596/1597 EA2 302+(4*20-49.2)+EA1 250
IR 10804/10803 EA+(20-83)+(20-83)+(89-76)+(19-83)+(20-83)+EA
IR 1580/1589 PHOENIX 004 TRICOLOR+(20-83)+(20-83)+(19-83)+(20-83)
IR 1582/1587 EA 871+(84-76)+(22-96)+(89-76)+(10-91)+(22-96)+(22-96)+EA 613
IR 1665 EA 671+(4*20-49.2)+(2*20-76)+(10-91 1)
IR 1650/1659 EA 717+(2*21-76)+(30-76)+(20-76)+(2*21-76)
IR 1652 EA+(20-83)+(2*21-86)+(4*21-76)+(10-70)+(21-87)+(4*22-96)+(30-76)
IR 347 EA+(2**21-90)+(84-76)+(2*71-31)+(40-31)
IR 346/1539 EA 908+(2*21-76)+(10-91)+(2*71-31)+(40-31)+(2*21-90)
IR 1585 EA+(20-83)+(20-83)+(10-91)+(20-83)+(21-87)+(21-76)
IR 15930/15931 HYPERION -RES 001
IR 1824 EA+(3*20-83)+(19-83)
IR 1823/1829 EA+(5*20-83)+(19-83)
IR 1825/1826 EA+(3*21-80)+(19-80)
IR 1663 EA+(4*21-76)
IR 1753 EA+(4*22-76/96)+(10-70)
IR 472 EA+(2*71-31)+(40-31)+(21-76)+(21-86)
IR 1643 EA+(5*22-96)+(30-76)+(71-31)
IR 10805 EA+(21-76)+(21-76)+(21-86)+(10-70)+(21-86)+(21-76)


Ultima editare efectuata de catre ALEXCFR in Lun 29 Iun 2015, 00:08, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeDum 28 Iun 2015, 23:32

Altele de azi.
IR 347 (EA690) 21-90 + 21-90 + 88-96 + 40-70 + 71-70.010 + 21-86

IR 10803-2/10803 Constanta-Bucuresti-Brasov
(EA 567 l-a adus de la Constanta)
20-83.039 (st dom Grivita)
20-83.001 (Galati)
89-76.008 (Grivita)
19-83.002 (Galati)
20-83.005 (Galati) - vagonul asta avea afise rezervat grup organizat
(Transmontana 001 spre Brasov)

IR 1787 - 1 desiro (nr 2070)
R 5008 (EA 209, care a plecat mai tarziu cu R 5025) TE 006
R 3007 (EA 864) 26-16, 36-16, 26-16
R 7038 (DA 1120) 21-80, 19-80.020 (Grivita !) + 20-55 + 21-80
R 8123 - 1 desiro (nr 2108)
IR 1894 - 2 desiro (2056 si 2007)
IR 1823 (EA 305) 2*20-83 + 19-83 + 3*20-83 (ultimile doua vag merg la Cluj Napoca)
IR 14030 (EB 517) RIO 07 + RIO 10 + RIO 08 - IR 14031 (EB 570)
- foarte aglomerat trenul la sosirea in Bucuresti, iar cel putin in RIO 08 erau afise cu rezervat grupuri organizate
- EB-ul 570 a fost rezerva de azi de la Chitila dupa ce a sosit dimineata cu IR 14092 apoi revenind in Nord pe la 16.15, cum de altfel se intampla zilnic
- EB-ul 517 a decuplat apoi a ramas in Nord intre pitice (pe asteptarea mica dinspre Grivita) pana la sosirea lui IR 14094

IR 1589 (Phoenix 004) 20-83 (st dom C-ta) + 20-83 + 19-83 + 20-83 (ultimile 3 vag de Grivita)
IR 1659
(EA 717)
20-76 Bucuresti-Suceava
21-76.014
30-76.007
21-76.012
21-76.043 Bucuresti-Piatra Neamt
21-76.052

R 3006 (EA 387) 20-83 + 19-83 + 84-96.002 + 19-83 + 83-76.001 + 21-87 + 21-87
- cam aglomerat si trenul asta
IR 1596 (EA 302) 20-49.257 vag 4 (st dom Craiova) + 20-49.253 vag 3  (Targu Jiu) + 20-49.259 vag 2 (Tg Jiu) + 20-49.258 vag 1 (Craiova) - IR 1597 (EA 551)
R 5007 (EA 905) TE 005
IR 460 (EGM 947) 21-43.023 (Sofia) + 21-80.105 (Grivita)
IR 15054 - 76-2407 + 76-2408  - IR 15055
- lume multa si la trenurile astea in ambele sensuri
IR 1897 - 2 desiro (nr 2050 si 2120)

IR 10805-2/10805 Mangalia-Bucuresti-Craiova
(EA 374 l-a adus de la Constanta)
21-76.022 vag 1
21-86.010 vag 2
21-76.018 vag 3
10-70.003 vag 4
21-76.039 vag 5
21-86.045 vag 6
(EA 551 spre Craiova)

IR 472 (EA 773) 21-86 + 21-76 + 88-96.002 + 40-70.006 (vag 423) + 71-70.003 (vag 422) + 70-91 (vag 421)

IR 1643
(EA 512)
22-76.001 vag 2 Bucuresti-Brasov
22-76.005 vag 3
22-76.017 vag 4 Bucuresti-Sighetu Marmatiei
30-76.015 vag 5
22-96.038 vag 6
71-31.095 vag 9

R 7042 - 1 desiro (nr 2045)
- apropo sunt foarte multe desiro, cel putin de Bucuresti, care au cel putin cateva pietre primite in geamuri, chiar si 4, semn ca gradul de civilizatie din Romania lasa de dorit nu numai cand vine vorba de calea ferata !
IR 1775 (EGM 847) 21-76.053 vag 1 (st dom Galati) + 21-76.079 vag 2 (st dom Grivita)
- de obicei e garat cu 50-53 minute inainte de plecare
R 9031 - 2 desiro (nr 2049 si 2115)
- la desiro nr 2115 are crapaturi de la pietre primite in geam in cel putin 4 locuri si asta ce am vazut doar pe o parte...

IR 1741
(EA 397)
21-80.017 vag 1 Bucuresti-Cluj Napoca (st dom Bucuresti Basarab !)
20-49.016 vag 2 Bucuresti-Satu Mare (st dom Satu Mare)
19-80.026 vag 3 (st dom Bucuresti Grivita)
20-49.022 vag 4 (Satu Mare)
44-31.044 vag 5 (Grivita)
71-31.063 vag 6 (Grivita)
71-31.007 vag 7 Bucuresti-Oradea (st dom Grivita)
40-31.006 vag 8 (Grivita)
40-31.027 vag 10 (Grivita)

R 7039 (LDH 619) 19-80.025 (st dom Grivita) + 21-80.033 + 21-80.038
- la plecare cel putin azi erau calatori nici de un vagon...
- pe tablite scrie Bucuresti-Urziceni-Ciulnita

IR 1555 (EA 908 + 772) TE 004
IR 14094 (EB 528) RIO 05 + RIO 04 + RIO 03 - IR 14035 (EB 517, cea sosita cu IR 14030)
- si la IR 14094 am vazut afise in geamuri cu rezervat grupuri organizate, cel putin la RIO 03
IR 10601 (EA 581) 20-76.055 + 20-76.056 (st dom Grivita)
- de la R 3008 s-au detasat in Bucuresti (EA 617) 2*26-16, din pacate nu l-am prins si pe R 5023 la plecare sa-i vad compunerea. Am plecat eu la 19.55 din gara si tot la linia 6 erau...
IR 1791 - 1 desiro
R 9107 (DA) - 19-80 + 21-80 + 19-80 + 20-55 + 19-80
IR 1746 (EA 41-004, asta a plecat aseara cu IR 1631 din Bucuresti, cu ocazia asta mai aflam si noi un turnus   Razz )
20-76.033 + 30-76.006 + 20-76.041 + 20-76.019 + 20-76.050 + 84-96.007
-doar 30-76 si 84-96 erau de Grivita, 20-76 apartin de Satu Mare

IR 1752
(EA 443, plecata aseara din Bucuresti cu IR 1653 si care se schimba in Suceava, deci nu duce trenul la Vatra Dornei iar cu ocazia asta m-am lamurit cu niste turnusuri de locomotive nu doar la Depoul Suceava Nord   pirat  )
21-87 vag 1B conform afis din geam Suceava-Bucuresti
21-87 vag 1A - astea doua au plecat sambata noapte suplimentare spre Suceava cu IR 1755 dupa cum scria pe afise
22-96 vag 1
22-76 vag 2
10-90 vag 3
22-76 vag 4 Botosani-Bucuresti
21-76 vag 5
- full ca in fiecare duminica
- CFR Calatori are calatori destui chiar si la preturile astea prohibitive pentru aceste vremuri numai ca nu suplimenteaza trenurile neavand vagoane disponibile suficiente ori nu pune trenurile la ore de varf si cu legaturi corelate intre ele, aici generalizez si nu dau exemplu acest tren.

R 5009 (EA 122) 21-70 + 2*20-83 + 19-83 + 20-83

Cateva compuneri si din Basarab
R 9309 (EA 811) 3* 26-16
R 9105 (DA 864) 19-80 + 20-55 + 20-55 + 21-80
R 9006 (EA 364 cu bandajele subtiri, anul trecut ducea trenuri de 160 !) 3*26-16
R 3009 (EA) 3*26-16
Sus In jos
lifetec




Numarul mesajelor : 329
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4737
Data de inscriere : 01/11/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeDum 28 Iun 2015, 23:54

EB-???
EB n-are nici o treaba cu bobicele frantuzesti.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11195
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeLun 29 Iun 2015, 23:59

De Luni 29 iunie :

IR 1631 : 21-87, 21-87, 83-76, 19-86, 21-87
IR 1639 : 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83
IR 1643 : 22-76, 22-76 + 22-76, 19-76, 22-76, 71-31
IR 1746 : 20-49.228, 30-76, 20-76, 20-76, 20-76, 83-76.
IR 1741 : 20-49, 20-49, 19-55, 20-49 + 5 Cusete/Dormitoare
IR 1622 : 20-76, 84-83, 84-96, 10-91, 20-76
IR 1945 : 213, 210 + 226, 222, 223, 19-76, 71-70, 44-31, 44-31, 44-31
IR 1646 : 19-83.101, 22-96, 22-76, 22-96
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7373
Data de inscriere : 18/11/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeMar 30 Iun 2015, 13:12

catalin2014 a scris:
R 5573 Botosani-Suceava legatura pentru Suceava-Mangalia
DA + 21-87
S-a renuntat la DA + 2 vagoane 20-49.
Ieri 29.06
DA + 20-83 In vagon a fost sauna. S-au zgarcit sa dea drumul la AC.
Mai buna e MAlaxa 900. Deschizi geamul si totul r bine.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeMar 30 Iun 2015, 13:40

Frate, esti fenomenal, pe cuvant de onoare! Smile)
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeMar 30 Iun 2015, 13:56

catalin2014 a scris:

Ieri 29.06
DA + 20-83 In vagon a fost sauna. S-au zgarcit sa dea drumul la AC.
Mai buna e MAlaxa 900. Deschizi geamul si totul r bine.

Chiar daca ar fi vrut sa dea drumul la clima tot degeaba, a avut sulzer clasic la tractiune.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitimeMar 30 Iun 2015, 14:00

Inainte sa postati ceva, ganditi ceea ce vreti sa postati? Sau doar postati asa sa iasa numarul de postari, adica ceva de genu, ce conteaza ca zic o prostie, lasa sa postez.
In alta oprdine de idei, acum 2-3 luni, "a dracu malaxa, nu o duce la topit" , acum, a dracu locomotiva nu baga curent sa mearga clima, e mai buna malaxa. Shocked
Uite popa nu e popa.

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 36 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2015
Sus 
Pagina 36 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Info trafic - trenurile întârziate
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: