|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4114 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 08 Feb 2015, 15:34 | |
| - Karpaty a scris:
Statia Izvorul Oltului deserveste orasul Balan, putini au auzit de acel oras, este bagat in munti se merg ceva km de la gara pana in oras, este un oras minier sau a fost, banuiesc ca nu mai functioneaza mina. Rata somajului in zona este foarte ridicata si saracia a atins cote alarmante. [/quote] Mai degrabă deserveste localitatea Sandomnic care e mai mare decât Balan. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6760 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 08 Feb 2015, 17:51 | |
| IR 1581/1582/1587/1588 TRANSMONTANA 001 22-96-21-76-10-91 EA 871 IR 1527/1526 EA 3*20-76-21-16-19-80 IR 1692 EA 754 4*22-76/96-30-76-21-87 IR 1693 EA 4*22-76/96-30-76-21-87 IR 1824 EA /EA1 3*20-83-19-83 IR 1652 EA1 627 21-70-84-96-3*22-76/96-30-76-2*20-83 R 7001 GM 3*21-80 IR 1665 EA 5*20-76-20-49.2-10-70
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 08 Feb 2015, 22:40 | |
| AZI IR 1586 a venit in Bucuresti Nord cu multi oameni in PICIOARE!!! NU se poate suplimenta acest tren oare macar la sfarsit de saptamana? Chiar si perechea lui. La alte trenuri se face RISIPA. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 08 Feb 2015, 23:45 | |
| Nu se poate suplimenta, pentru că vagoanele sunt utilizate pentru grupe directe Bucureşti - Botoşani, Timişoara - Botoşani, Caransebeş - Reşiţa, pe trenuri pe care unele depouri refuză să le formeze cu automotoare (Suceava - Botoşani, Constanţa - Mangalia, Roşiori - Alexandria, Valea Oltului şi unele trenuri Slatina - Piteşti) şi pe trenuri pentru care nu se pot aduce automotoare (gen Urziceni - Slobozia şi Slobozia - Ciulniţa, deşi Ploieştiul are 900-uri pe care nu le foloseşte) sau sunt formate cu vagoane pentru că Desiro-urile sunt la gard (gen Bucureşti - Urziceni, Cluj - Oradea, ba chiar şi pe Bucureşti - Piteşti ar merge Desiro) _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 09 Feb 2015, 00:39 | |
| Pe Valea Oltului, în afară de un 19-54, circulă 21-47 în majoritate, urmate de 20-55-uri ajunse în ultimul hal dacă au revizia mai veche de 3 luni și 19-47 și 11-47. Cam în aceeași situație și alea. Și am impresia ca e la fel și pe Pitești-Slatina. Cu vagoanele alea vrei să suplimentezi IR-urile? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 09 Feb 2015, 01:19 | |
| - Karpaty a scris:
- Iar vorbesti doar asa sa te afli in treaba, Grivita e plina de vagoane care nu sunt miscate, se pot baga in plus 2 vagoane dar NU SE VREA !!!!
Termina cu prostiile astea cu grupele directe, aceste grupe directe TREBUIE sa existe, leaga o resedinta de judet de capitala tarii, nu satul X de comuna Y , aici e vorba de resedinte de judet nu de orice sat care e obligatoriu sa aibe legatura directa cu capitala. Daca nu te afecteaza in mod direct acele orase adica nu ai rude/neamuri sau prieteni in acele orase pentru tine insemana "dai dracu si pe aia, ce le trebuie tren direct la capitala" cam asta e gandirea ta. Griviţa e plină cu vagoane cu revizia expirată. Repunerea lor în circulaţie costă... şi nu puţin. Gândirea comunistă cu reşedinţele de judeţ nu îşi mai are rostul în societatea modernă dar, din păcate, multe funcţii de conducere sunt ocupate de fosile care gândesc aşa... de aia nu progresăm. Iar dacă, prin absurd, ar fi bani, eu i-aş băga în reparaţia automotoarelor Desiro, ca să scap de DA-urile cu 2 vagoane. - Citat :
- Pe Valea Oltului, în afară de un 19-54, circulă 21-47 în majoritate, urmate de 20-55-uri ajunse în ultimul hal dacă au revizia mai veche de 3 luni și 19-47 și 11-47. Cam în aceeași situație și alea. Și am impresia ca e la fel și pe Pitești-Slatina. Cu vagoanele alea vrei să suplimentezi IR-urile?
Avem pe la Galaţi trenuri R cu vagoane 20-83, ca să nu mai vorbesc de 20-49.2 prin Ardeal sau de diversele trenuri care se duc R şi se întorc IR (şi care ar trebui să devină R pe ambele sensuri), cred că 3006 e cel mai bun exemplu. Dacă mai scoatem din schemă şi unele IR absolut inutile gen 1555 şi 1557, atunci ne rămân destule vagoane pentru suplimentat unde e nevoie. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 09 Feb 2015, 01:22 | |
| Nu ai sa intelegi niciodata cat timp vei trai ca resedintele de judet trebuie sa aibe legatura directa la capitala tarii, e ceva NORMAL si FIRESC, daca cunosti semnificatia acestor cuvinte ai intelege. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 09 Feb 2015, 02:20 | |
| Normal şi firesc e să circule trenuri acolo unde e nevoie de ele. Cu ce e mai importantă Tulcea decât Sighişoara? Sau Slobozia decât Turda? Sau Alexandria decât Mediaş? Doar prin faptul că e reşedinţă de judeţ? Sunt alte criterii care trebuie luate în calcul la stabilirea necesităţii unui tren... poziţia în cadrul reţelei, populaţia, numărul de călători, apropierea faţă de diversele ,,centre regionale" sau universitare... poate ăla din Botoşani vrea la Iaşi, nu la Bucureşti. Sau ăla din Tulcea la Constanţa, sau din Baia Mare la Cluj ş.a.m.d.. Poate nu crezi, dar o staţie precum Petroşani, Simeria, Mediaş, Sighişoara, ba chiar şi Ciulniţa expediază mai mulţi călători într-o zi decât Tulcea, Botoşani şi Slobozia la un loc. Oare de ce? _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 09 Feb 2015, 02:33 | |
| - Dr2005 a scris:
- Normal şi firesc e să circule trenuri acolo unde e nevoie de ele. Cu ce e mai importantă Tulcea decât Sighişoara? Sau Slobozia decât Turda? Sau Alexandria decât Mediaş? Doar prin faptul că e reşedinţă de judeţ? Sunt alte criterii care trebuie luate în calcul la stabilirea necesităţii unui tren... poziţia în cadrul reţelei, populaţia, numărul de călători, apropierea faţă de diversele ,,centre regionale" sau universitare... poate ăla din Botoşani vrea la Iaşi, nu la Bucureşti. Sau ăla din Tulcea la Constanţa, sau din Baia Mare la Cluj ş.a.m.d.. Poate nu crezi, dar o staţie precum Petroşani, Simeria, Mediaş, Sighişoara, ba chiar şi Ciulniţa expediază mai mulţi călători într-o zi decât Tulcea, Botoşani şi Slobozia la un loc. Oare de ce?
Ciulnita are mai multi calatori deoarece vin cu trenurile de la Calarasi, Slobozia si de la comunele din jur. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 09 Feb 2015, 08:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Normal şi firesc e să circule trenuri acolo unde e nevoie de ele. Cu ce e mai importantă Tulcea decât Sighişoara? Sau Slobozia decât Turda? Sau Alexandria decât Mediaş? Doar prin faptul că e reşedinţă de judeţ? Sunt alte criterii care trebuie luate în calcul la stabilirea necesităţii unui tren... poziţia în cadrul reţelei, populaţia, numărul de călători, apropierea faţă de diversele ,,centre regionale" sau universitare... poate ăla din Botoşani vrea la Iaşi, nu la Bucureşti. Sau ăla din Tulcea la Constanţa, sau din Baia Mare la Cluj ş.a.m.d.. Poate nu crezi, dar o staţie precum Petroşani, Simeria, Mediaş, Sighişoara, ba chiar şi Ciulniţa expediază mai mulţi călători într-o zi decât Tulcea, Botoşani şi Slobozia la un loc. Oare de ce?
Nu ai sa intelegi niciodata o treaba, ai o fixatie si obsesie la un anumit nivel pe care nu le poti depasi indiferent de ce s-ar spune. Cine e nr. 1 in tara asta? Capitala, evident, capitala de cine este urmata? De cele 41 resedinta de judet, toate cele 41 resedinta de judet sunt clasate pe locul 2 in stat dupa capitala iar faptul ca se afla pe acel loc adica cu o asa IMPORTANTA le fac sa aibe tren/grupa directa la capitala tarii INDIFERENT de numarul de calatori ce folosesc acel tren/grupa directa. Deci da, Slobozia este mai tare ca Turda, Slobozia este resedinta de judet in schimb Turda este un oras de provincie dintr-un judet, la fel si Tulcea fata de Sighisoara, Tulcea este resedinta de judet iar Sighisoara este un oras dintr-un judet. Din punct de vedere economic resedintele de judet sunt nr. 1 in acel judet apoi urmeaza orasele din judet care nu au un anumit statut, sunt orase si cam atat. In primul si primul rand, trenurile se traseaza intre capitala si resedintele de judet, apoi intre diferite orase dupa o anumita importanta, dar numarul 1 il reprezinta capitala sa fie legata de cele 41 resedinte de judet!!!!!! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 09 Feb 2015, 08:41 | |
| Totusi capitala noastra, respectiv cei din capitala, impun tarii reforme care in domeniul feroviar se traduc si prin anulari de trenuri. Asadar macar din aceata perspectiva nu cred ca e firesc ca resedintele de judet sa aiba grupa directa cu capitala indiferent de citi calatori genereaza.
Tulcea este resedinta de judet, dar ce fac cei din resedinta de judet impreuna cu cei din capitala pentru ca in Tulcea sa vina mai multi turisti la fel cu Sighisoara? cum sint puse trenurile si cum se intretine linia? Sau important e sa aiba tren spre Bucuresti si atit? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 09 Feb 2015, 09:48 | |
| Deşi Tulcea e mai mare decât Sighişoara, poziţia ei pe reţeaua feroviară o defavorizează... la Galaţi şi Brăila nu poţi ajunge cu trenul (iar cu maşina trebuie să treci cu bacul, chiar dacă DN22 sau cum s-o numi e ca în palmă), iar spre Constanţa nu sunt trenuri... Sighişoara, în schimb, e în centrul ţării, e pe Coridorul IV şi, cel mai important, se promovează la greu dpdv turistic, ca şi Sibiul. Ba chiar şi Turda a devenit cunoscută pe plan mondial, datorită salinei. Nu cunosc poziţionarea gării din Turda, dar poate un automotor la legătură la trenurile de Bucureşti nu ar strica. De fapt, automotoarele mici - că tot le avem, ar putea circula ca pendule şi pe alte linii. De exemplu, la Ucea când vine trenul de la Bucureşti sau Sibiu, mereu se umple până la refuz duba de Victoria, care mereu aşteaptă în faţa gării. Păi nu ar fi mai bine să ia CFR Călători persoanele alea? Mai ales că duba, de multe ori, circulă ilegal (fără traseu afişat, probabil fără licenţă... de bilete nici nu poate fi vorba). În vreme ce Tulcea, deşi are Delta Dunării... nu găseşti cazări decente, ori dai cât nu face pe o cabană din stuf (mă rog, să zicem că e tradiţională zonei) cu buda-n curte, ori stai la localnici, ori închiriezi o cabină pe o navă de lux (care şi aia costă mai mult decât o noapte la Intercontinental)... iar transportul te rupe, Navromul profitând la greu de monopol (nu mai zic că sunt sate pe unde vaporul ajunge doar de 2 ori pe săptămână), deşi transportul pe apă, teoretic, e mai ieftin decât cel terestru. Şi mai trebuie să plăteşti şi taxă de acces, pe care nu o poţi achita decât la Tulcea, şi doar când are program Administraţia Deltei (nu on-line, transfer bancar sau în port, or la alte intrări în Deltă). Pentru început se poate face o legătură la trenurile de Tulcea în Medgidia... după ce Tulcea şi-o rezolva problemele turistice şi sociale (că izolarea satelor din Deltă e şi o problemă socială), putem vorbi şi de tren direct. La ora actuală nu-şi are rostul, chiar şi vara e mai mult plin de navetişti decât de turişti. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 09 Feb 2015, 10:10 | |
| Din Turda la Campia Turzii exista transportul in comun cu autobuze, nu are rost sa bagi automotor ca oricum nu merge nimeni, din fata garii la Campia ai autobuz care merge pana in centru la Turda(cel putin asa era acum x ani, acum banuiesc ca a ramas la fel) La Ucea, da, pentru Victoria chiar ar fi bine venit un automotor care sa duca persoanele in Victoria(am auzit ca pe vremuri exista acest tren? nu stiu sigur ca eu nu am prins) Dar si restul secundarelor trebuie sa se activeze trenurile cu pachetul minim social, de exemplu la Bixad, iti spun ca eu mergeam in fiecare an acolo cu trenu de 23:30 din Bixad si ajungea pana in 1 noaptea la Satu Mare, cand trecea prin Negresti Oas la ora aia tarzie din noapte, chiar nu exagerez dar pe peron erau cel putin 30-40 de persoane care veneau de la servici si mergeau acasa cu acel tren dar si (atentie !!!) calatori care mergeau din Negresti la Satu Mare pentru a lua trenul de Timisoara, 1744 ce trece pe la 1:30, deci ruta aia Bixad-Satu Mare era folosita si in miez de noapte la cote mari nu pentru 5 calatori. Cu toate astea privatul a plecat desi cunosteam un nas de pe acea sectie si in fiecare an cand mergeam se intampla sa dau de el, chiar a zis in ultimul an ca numarul calatorilor a crescut si merge bine, sunt multe abonamente ca sunt multi navetisti, de ce o fi renuntat privatul, doar el stie dar banuiesc ca a dat cioara din mana pe aia de pe gard, este o vorba si tare adevarata. La Rodna la fel, de cand au prelungit trenurile la Nasaud erau pline ochi de elevi ce mergeau de la Rodna/Maieru/Sangeorz la scoala in Nasaud, era motorul chiar plin, la fel au renuntat, aceeasi treaba ca la Bixad, cioara din mana pe aia de pe gard dar nici CFR nu vrea sa intre cu un pachet social. In final cine are de suferit, evident ca populatia si pentru acei locuitori din respectiva zona nimeni nu face nimic, nu se implica nimeni si nu se zbate nimeni. Eu degeaba ma zbat si trimit petitii pentru reluarea circulatiei, pe mine practic nu ma afecteaza dar m-am luptat pentru locuitorii din respectiva zona doar ca ma lupt cu morile de vant, daca de la nivel inalt nu se face nimic eu ca simplu cetatean al acestei tari vad ca nu pot face absolut nimic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 09 Feb 2015, 10:27 | |
| Nu ştiu ce-a fost în capul celor de la Via Terra când au renunţat la liniile alea. Au dat vrabia din mână pe cioara de pe gard. Acum e cam greu să mai închirieze cineva liniile alea, chiriile au fost ,,actualizate" şi au crescut, în medie, de 10 ori pentru toate secţiile propuse la închiriere. După ce criterii... doar CFR ştie, oficial e vorba de valoarea de inventar a secţiei, cu tot ce implică ea (linii, macazuri, clădiri, lucrări de artă). _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |