| 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
+47cristian78 ciprian.fecioru.9 MariusM alliens Theo A. ciprian71 cardinal ECata teoiasi ets2oltromânia laurentzu LanceR baiazid TonyGFR DAS 2011 TER200 marius_catalin84 mielutu zburator Katalyn NIKU24 mishu88 deconectat bobi Vitosa @ndrey Adrian78 kristi kkk ldh80 Razvan Tudor liviulav33 Andrey_tm razvan - trenuri Dutzu NicuS cristi CFR dan tm mureseanu_976 j o a n t a Cont.dezactivat florin29sv IonutCFR2009 Adirmvl Dr2005 gabrielcr marius664 COSTACHE MIHAIL Nesebar 51 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 28 Oct 2023, 18:23 | |
| Automotoare cu 120 - 150 locuri puse in simpla sau dubla tractiune si se rezolva 80 - 90% dintre trenurile Regio cu tractiune DIESEL. Mai raman anumite trase care datorita traficului scazut pot fi deservite de automotoare mai mici. Trenurile Regio cu adevarat aglomerate care deservesc principalele orase din Romania ( 3 - 4 etajate ) sunt pe linii electrificate. Iar pentru IR-uri locomotive bi-mode, fara sa mai pierdem timpul cu schimbul locomotivei. |
|
| |
cristian78
Numarul mesajelor : 28 Reputatie : 1194 Data de inscriere : 17/09/2021
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 29 Oct 2023, 06:41 | |
| |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 29 Oct 2023, 09:08 | |
| Daca aceasta este forma documentului ridicata pe SEAP, deja are greseli. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 03 Noi 2023, 00:12 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Automotoare cu 120 - 150 locuri puse in simpla sau dubla tractiune si se rezolva 80 - 90% dintre trenurile Regio cu tractiune DIESEL. Mai raman anumite trase care datorita traficului scazut pot fi deservite de automotoare mai mici. Trenurile Regio cu adevarat aglomerate care deservesc principalele orase din Romania ( 3 - 4 etajate ) sunt pe linii electrificate. Iar pentru IR-uri locomotive bi-mode, fara sa mai pierdem timpul cu schimbul locomotivei.
Pentru Botosani trebuie legatura directa pentru Bucuresti/ Timisoara, daca ar fi Regio pendular Botosani-Suceava ultimii calatori care mai sunt se duc la autogara de langa gara. Deci trebuie trenuri directe. CFR Calatori nu cred ca ar pune LDH 82 sa traga rama electrica de la Veresti la Botosani. Deci electrificarea e necesara, nici nu trebuie facute lucrari exeptionala pentru gabarit. Nu e in plan sa se ia nimic bi-mode. Daca linia e readusa la 100 km/h, cei 44 de km se fac in 35-40 de minute, deci ar atrage calatori. https://www.youtube.com/watch?v=MIQpCm0OjFA S-ar putea face usor si la CFR ca Diesel sa poata remorca rama electrica, pana la urma au electrificat linia... Si pentru Mangalia ar trebui facut asa o perioada. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 03 Noi 2023, 03:29 | |
| Să înţeleg că presupui că ramele electrice vor avea alimentarea echipamentelor pe 1500 V, adică atât cât poate da un DA sau LDH cu generator electric... Chestia e că e puţin probabil să ai echipamente pe 1500 V în rama electrică, poate doar nişte radiatoare pentru încălzire, restul va fi pe 3x400V pentru simplificare şi pentru a putea scoate uşor 230V pentru prizele călătorilor. De sursă cu intrare pentru 1500 V nici nu se pune problema, că nu s-a cerut prin caietul de sarcini (iar DA-ul nostru oricum nu îţi dă curent când demarează, ceea ce pentru o ramă ar avea acelaşi efect ca intrarea pe zona neutră), iar cuplarea unei rame la un DA... înseamnă 2 oameni (minim) chinuindu-se să care o cuplă Schaku de vreo 50 kg şi să o ridice la aproape un metru peste NSS ca s-o ataşeze la cupla ramei.
Vestea bună e că în urma electrificării pe Cluj-Oradea vor deveni disponibile câteva Desiro în plus,unele chiar de la noul mers (din cauza închiderilor de linie). Rămâne de văzut unde le va reloca CFR Călători, probabil 2 la Arad pentru a înlocui cele 2 AM1000, dar pentru restul om trăi şi om vedea dacă la Iaşi sau la Bucureşti (pentru C-lung/Curtea de Argeş din motive politice). _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 03 Noi 2023, 07:01 | |
| Daca nu greșesc tensiunea la prizele electrice a tuturor locomotivelor românești (indiferent că sunt electrice, diesel-electrice modernizate sau diesel-hidraulice modernizate) este de 1500 V curent alternativ monofazat! Aceasta este tensiunea la care sunt alimentate (de la locomotivă ) toate vagoanele de călători românești!
Pe vagoanele de călători am văzut că scrie 1500 V, 800 A (este cred curentul maxim absorbit de toți consumatorii electrici din vagon, funcționând concomitent, la capacitate maxima) și 50 Hz!
Daca un drum cu trenul Botoșani - Suceava ar putea fi parcurs în cca 40- 50 de minute ar fi bine- cu auto nu cred că se face mult mai puțin! |
|
| |
cristian78
Numarul mesajelor : 28 Reputatie : 1194 Data de inscriere : 17/09/2021
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Dum 07 Ian 2024, 13:05 | |
| https://www.monitorulbt.ro/local/2024/01/06/calatori-abandonati-dupa-ce-s-a-stricat-locomotiva-trenului-botosani-veresti/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mar 16 Ian 2024, 16:27 | |
| Azi este in circulație un tren de marfa probabil cereala goale de la Verești spre Botosani |
|
| |
cristian78
Numarul mesajelor : 28 Reputatie : 1194 Data de inscriere : 17/09/2021
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 17 Ian 2024, 07:45 | |
| - Adrian78 a scris:
- Azi este in circulație un tren de marfa probabil cereala goale de la Verești spre Botosani
Ce operator, locomotiva ? Dar spre Dorohoi apare ceva ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 17 Ian 2024, 07:55 | |
| - cristian78 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Azi este in circulație un tren de marfa probabil cereala goale de la Verești spre Botosani
Ce operator, locomotiva ? Dar spre Dorohoi apare ceva ? RailSea DF089 |
|
| |
cristian78
Numarul mesajelor : 28 Reputatie : 1194 Data de inscriere : 17/09/2021
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 19 Ian 2024, 11:58 | |
| - cristian78 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Azi este in circulație un tren de marfa probabil cereala goale de la Verești spre Botosani
Ce operator, locomotiva ? Dar spre Dorohoi apare ceva ? LDE 125 Rail&Sea remizat la iesire din statia Botosani. Probabil va remorca pana la Veresti garnitura de vagoane Tadgs, incarcate cu cereale, apartinand DB Cargo Romania. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 08 Iun 2024, 09:55 | |
| Dupa 14 ani de la ideea de a moderniza trecerea la nivel cu DN29 Botosani-Suceava, saptamana aceasta au inceput lucrarile pentru instalarea BAT, se trage cablul de la Veresti. https://clubferoviar.ro/instalatii-de-semnalizare-feroviara-modernizate/ Oare in 2 ani va fi instalata centralizare electronica de linie?! |
|
| |
cristian78
Numarul mesajelor : 28 Reputatie : 1194 Data de inscriere : 17/09/2021
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 10 Iun 2024, 07:43 | |
| https://mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/5324-hg05062024dtf-3 Proiectul de HG privind pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții ”Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară – 8 loturi: Lot 4 – Sectoare CF: Lotul 4 – Sucursalele Regionale Iași și Galați” e in procedura de transparenta decizionala. Daca se misca cu talent cei de la CFR, e posibil pana la sfarsitul lui 2026 sa avem centralizare electronica pe Veresti Botosani. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 10 Iun 2024, 09:07 | |
| Bani aruncati... Traficul de calatori si marfa existent pe aceste linii nu justifica investitia, dar na... mai spala si PSD-ul niste bani prin firmele de partid... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 10 Iun 2024, 09:36 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Bani aruncati... Traficul de calatori si marfa existent pe aceste linii nu justifica investitia, dar na... mai spala si PSD-ul niste bani prin firmele de partid...
Da, traficul nu justifică investiţia, aşa că hai să ţinem pe fiecare staţie câte trei schimburi de IDM + 3 schimburi de acar pe fiecare cap de staţie, plus 3 schimburi de păzitori de barieră peste tot. Când se mai rupe câte o sârmă de la un semafor mecanic, e aşa frumos să meargă IDM pe jos 1 km cu ordinul în mână. Apoi să meargă pe jos încă 1 km înapoi. Că nu se justifică investiţia... _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
| |
|
| |
| 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|