Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani

In jos 
+47
cristian78
ciprian.fecioru.9
MariusM
alliens
Theo A.
ciprian71
cardinal
ECata
teoiasi
ets2oltromânia
laurentzu
LanceR
baiazid
TonyGFR
DAS 2011
TER200
marius_catalin84
mielutu zburator
Katalyn
NIKU24
mishu88
deconectat
bobi
Vitosa
@ndrey
Adrian78
kristi kkk
ldh80
Razvan Tudor
liviulav33
Andrey_tm
razvan - trenuri
Dutzu
NicuS
cristi CFR
dan tm
mureseanu_976
j o a n t a
Cont.dezactivat
florin29sv
IonutCFR2009
Adirmvl
Dr2005
gabrielcr
marius664
COSTACHE MIHAIL
Nesebar
51 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeVin 28 Iul 2023, 18:03

La CE se pun semnale.luminoase și repetitoare de manevra plus treceri cu BAT și inductor de 2000hz și camere de luat vederi la.pasaje
.
Sus In jos
cristian78




Numarul mesajelor : 28
Reputatie : 1194
Data de inscriere : 17/09/2021

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeDum 15 Oct 2023, 21:39

Drezina infrastructura in statia Leorda.

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Img_1022

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Img_1023

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Img_1024
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Oct 2023, 08:15

E gata renovarea cladirii sau tot in container este IDM?
Sus In jos
cristian78




Numarul mesajelor : 28
Reputatie : 1194
Data de inscriere : 17/09/2021

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Oct 2023, 22:09

Nic macar nu au inceput reparatiile, IDM-ul tot in container sta.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 26 Oct 2023, 22:27

Din nou povesti, dar nu e mare lucru sa electrifici 44 km.

https://clubferoviar.ro/trenul-metropolitan-bucuresti-oltenita/?fbclid=IwAR1rWCY08DWM6eVUpSrhX-VziAAgf4PPyX0T7coygba2yDUJv-K_5nAn1uY

”Gara Obor ne-o imaginăm ca renăscută, serviciile feroviare către Constanța să pornească multe din Gara de Est”, a spus el. Roșeanu a menționat, în contextul trenurilor metropolitane, că se pregătește de depunere la Comisia Europeană a unei noi cereri de finanțare, care să includă, pe lângă modernizarea depourilor CFR Călători și CFR Marfă, și reabilitarea unor tronsoane feroviare de scurt parcurs.

În acest sens, el a menționat repunerea în funcțiune a liniei Căciulați-Snagov, care să fie și electrificată, dar și alte linii care să beneficieze de modernizare și electrificare, cum ar fi Verești-Botoșani sau Ciulnița-Slobozia.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 26 Oct 2023, 22:32

Daca nu cofinanțează și autoritățile.locale.tot degeaba.Se toată miliarde de euro de către entitățile.locale.si județene pe tor felul de nimicuri.De ce nu se implementează exemplu Polonez
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 26 Oct 2023, 22:51

Tot ce se achizitioneaza sau modernizeaza sunt locomotivele electrice si ramele electrice doar achizitia prin ARF. Ramele cu hidrogen sunt sub semnul intrebarii. Diesel nimic, pentru ca UE  nu da bani pe vehicule care polueaza. Cu trenurile de marfa ce facem, ca pe aici circula mai mult cereale in ultimul timp? Locomotiva Dual mode (cu motor electric si Diesel) tot nu se cumpara. Privatii cumpara doar electrice noi in ultima vreme. Electificarea va fi iminenta.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeVin 27 Oct 2023, 07:01

Altceva in afara de cereale ce mărfuri se mai transporta pe linia asta ? Mai este în Botoșani vreo unitate industriala (fabrică) care sa transporte marfă cu trenul ?

Pentru linia asta cred că un RK și aducerea vitezei stabilite la 100 km/h (cât era în 1990), că sa fie timpii de mers din 1990 și eventual echiparea stațiilor și HM urilor cu instalații de centralizare electronică ar fi cred suficiente!

Sunt mulți cetățeni care locuiesc în Botoșani care merg des la Suceava ? Suceava pare mai dezvoltată și mai atractiva decât Botoșani, are și aeroport, o activitate turistica mai dezvoltată, etc!

Poate și pentru locuitorii din Botoșani, care utilizează aeroportul Suceava (Salcea) ar fi utilă o cale ferată nouă, care sa lege magistrala 500 de aeroportul Suceava (Salcea)!
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeVin 27 Oct 2023, 08:31

Este in plan licitatie pentru expertiza si DALI pentru raparatia liniei. Cu centralizarea elctronica nu se mai aude nimic. Reparatia, sistematizarea statiilor, centralizarea electornica sunt deocamdata prioritati.  Electrificarea dupa, dar e necesara. Atata timp cat s-a electrificat linia spre Tg. Neamt. Peste 20-30 de ani cu ce transporti marfa ? Dieselurile o sa fie  terminate si acum sunt, rar pe 511 ai curent si clima in vagon, ca si LDH82 e modernizata prost, DA vine foarte rar ca-s praf. Singura speranta ar fi electrificarea ca sa nu mai fie probleme. Botosani e al patrulea oras ca numar de locuitori din Moldova, logic ar trebui sa fie linia si electrificata.
Ca sa atragi calatori e normal sa ai o viteza de 100 km/h. E firesc ca acum lumea merge la auto!
Se mai transporta fier vechi dar nu am mai vazut demult.
S-a lansat licitatie executie electrificare Darmanesti-Vicsani, e multa marfa, acum operatorii trebuie sa schimbe locomotiva electrica noua cu vechitura de Diesel.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeVin 27 Oct 2023, 14:04

Linia Pascani- Targu Neamt a fost electrificata cu putin timp inainte de revolutie (poate chiar in cursul anului 1989), in mare parte datorita "celebrului" Alexandru Filioreanu!

Si pentru ca ati amintit o problema (chiar daca aici poate nu este topicul potrivit sa o discutam, dar nu am gasit alt topic- ar trebui sa existe un topic dedicat discutiilor generale despre vagoanele de calatori din Romania) legata de vagoanele de calatori, trebuie facute unele precizari, pentru a putea raspunde la intrebarea de ce locomotivele diesel "modernizate" (060-DA, EGM-urile, LDH-urile clasa 82) nu reusesc (uneori) sa asigure alimentarea corespunzatoarele cu energie electrica a unor trenuri de calatori!

Aici ar trebui vazut care este puterea maxima instalata a tuturor consumatorilor electrici (climatizare/aer conditionat, ventilatie, iluminat, sonorizare, afisaje video, etc) dintr-un vagon de calatori modernizat cu absolut toate dotarile in functiune, la capacitatea maxima si curentul maxim care poate fi absorbit de toti consumatorii electrici in functiune,din vagon!
Apoi inmultit aceasta valoare cu 16 (ca nu cred ca exista tren de calatori in Romania, in prezent, care sa aibe mai mult de 16 vagoane).

Apoi vazut, pentru fiecare tip de locomotiva diesel modernizata in parte, care este valoarea maxima a curentului suportat de instalatiile de producere si de alimentare IT pentru vagoane, montate pe locomotivele diesel modernizate! Probabil daca valoarea curentului absorbit de instalatiile de pe vagoane depaseste valoarea curentului maxim admis suportata de instalatiile de producere IT de pe locomotive, atunci intra in actiune protectiile montate pe instalatiile IT de pe locomotivele diesel si acele protectii intrerup alimentarea cu energie electrica a vagoanelor, pentru protectia instalatiei de producere IT de pe locomotivele diesel!

Daca este asa atunci ar fi vorba de o eroare de proiectare (instalatii subdimensionate) de producere IT , montate pe locomotivele diesel modernizate!

La locomotivele LDH clasa 82 , daca nu gresesc, instalatia de producere IT pentru vagoane este antrenata de un motor diesel propriu!

La EGM-uri generatorul electric care produce IT pentru vagoane (dedicat in acest scop) este antrenat de motorul diesel al locomotivei.

Mai tragica ar fi situatia la locomotivele 060-DA "modernizate" unde, pentru alimentarea cu IT a vagoanelor de calatori, este folosit generatorul electric auxiliar al locomotivei, care este evident de acceiasi "varsta" cu locomotiva si probabil (datorita vechimii si lipsei de intretinere) face cu greu fata si la aceasta noua "sarcina"- de alimentare cu IT a vagoanelor! In plus cand au fost proiectate si construite locomotivele 060-DA nu a fost prevazuta (din proiectul locomotivei) si situatia ca generatorul electric auxiliar sa produca energie electrica si pentru alimentarea vagoanelor de calatori si probabil de aceea nici nu are puterea necesara pentru acest lucru!
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1417
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4064
Data de inscriere : 24/08/2017

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeVin 27 Oct 2023, 15:22

DA-urile au fost proiectate strict pentru marfa, nu pentru calatori. Plus ca au o putere destul de mica.
Pe vremuri ele nu asigurau nimic la calatori, incalzirea o facea vagonul WIT, prize nu existau.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeVin 27 Oct 2023, 15:27

Stiu asta- incercam sa-mi dau seama de ce, atunci cand sunt tractate de locomotive diesel, apar probleme in alimentarea cu energie electrica a trenurilor de calatori cu multe vagoane!

Locomotivele "clasice" 060-DA (nemodernizate) aveau doar aceea priza (de 170 V parca) pentru alimentarea cu energie electrica a vagoanelor WIT!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeVin 27 Oct 2023, 16:20

ldh80 a scris:
Stiu asta- incercam sa-mi dau seama de ce, atunci cand sunt tractate de locomotive diesel, apar probleme in alimentarea cu energie electrica a trenurilor de calatori cu multe vagoane!

 Locomotivele "clasice" 060-DA (nemodernizate) aveau doar aceea priza (de 170 V parca) pentru alimentarea cu energie electrica a vagoanelor WIT!

Curentul pentru incalzirea tren e luat tot de pe generatorul principal
Problema este ca generatorul ala principal nu produce arata de mult curent sa alimenteze cele 6 motoare de tractoune plus servicii auxiliare sa mai ramana si curent pentru IT care are o valoare mare 400A si probabil generatorul nu face fata  IT este defecta sau nu o baga mecanicul..SI la GM au limitat puterea la GP ca sa nu mai dea defecte
Problema majora e alta ca nu fac fata nici la trenuri cu doua vagoane
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeSam 28 Oct 2023, 01:18

Oricum DA Sulzer e facuta dupa o licenta din anii `30 ai secolului trecut, dar acus ne apropiem de ani `30 ai secolului XXI.
Ce facem?! Ichidem linia si gata.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitimeSam 28 Oct 2023, 09:49

cfr500 a scris:
Oricum DA Sulzer e facuta dupa o licenta din anii `30 ai secolului trecut, dar acus ne apropiem de ani `30 ai secolului XXI.
Ce facem?! Ichidem linia si gata.

Exista alternative destule locomotive DE moderne care pot fi închiriate dar cu actuala conducere a companiei sa zicem mersi daca mai circula și trenurile astea
Sus In jos
Continut sponsorizat





511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 39 Icon_minitime

Sus In jos
 
511 : Vereşti - Leorda - Botoşani
Sus 
Pagina 39 din 41Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani
» 511 : Veresti - Botosani
» Leorda (511)
» 512 : Leorda - Dorohoi
» Veresti (500)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-
Mergi direct la: