|
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
+85spiderpc rizelgeorgel2004 truscamihai lifetec Radu Luca tgv decward florin29sv Sabik Vlad Singeorzan sibiustation DPS ATM matei vulcan iustialex Cont.dezactivat laur 133 mielutu zburator riciu ttavi COSTACHE MIHAIL marius664 Desiro256 Vlad alex.barac.5 Razvan Tudor Tomi13leu Raduku09 get. Lumunita Stana adytm AeroX Katalin4653 gabrielcr vanchorusebulgaria marcghi MariusM rich1974 bubu alex.alexus.tm Vale mariuscfrbucuresti Spartan1948 nenuandrei marius_catalin84 Norbi stefan_br bobi alex1987 Ryan Anderson EuroNight alinx3330 didinul Alex Avram Mihay Vitosa Katalyn Andrey_tm cristi CFR dan tm dan_dinamo_bm Grigor Adrian78 Dr2005 cardinal AlexD Jhonyla Dutzu cfr500 Adirmvl Luna billy752-istu IonutCFR2009 maris.constantin NicuS 92Dragos allred Nesebar DUAL ALEXCFR razvan - trenuri mureseanu_976 cristy79 AndiCFR dandel 89 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Dum 07 Dec 2014, 16:31 | |
| - adytm a scris:
- Salutare ! Dr2005 daca tot esti din sistem, spune-ne te rog, de ce nu se aude nimic de 360/361 Buc-Belgrad, nu apare pe niciunde desi a existat oficial comunicat din partea sarbilor pentru reluarea legaturii asa cum s-a postat link ul pe aici.
Sârbii vorbesc multe... Trenul de Belgrad trebuie făcut cu vagoane apte de circulaţie în traficul internaţional, adică 19/21-80, 19/20/39-50, 19/21-70 sau AVA200, pentru că sârbii au alt sistem de alimentare a vagoanelor de călători, nu 1500 V 50 Hz c.a. cum avem noi. Dintre toate vagoanele astea, primele 2 oferă confort de cursă de navetişti, iar ultimele 2 nu merită să fie distruse în felul ăsta. Ca şi automotorul care trecea în peaj prin Maramureş, şi trenul de Belgrad era raiul contrabandiştilor de ţigări, care ţigări se doseau peste tot pe unde se putea, aşa că vameşii ţineau trenul zeci de minute şi demontau plafoanele vagoanelor, deschideau toate trapele ş.a., ceea ce însemna întârzieri mari şi distrugeri la materialul rulant. De aia s-a şi anulat, producea pierderi imense, mai ales că sârbii deja îl limitaseră şi nu mai ajungea la Belgrad. Dacă sârbii ţin morţiş să aibă tren spre Bucureşti, pot pune la dispoziţie vagoanele lor. Da' nu cred că le convine să vină vameşii şi să le demonteze în fiecare zi. _________________ :TTT:
|
| | | ttavi
Numarul mesajelor : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4245 Data de inscriere : 22/05/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Dum 07 Dec 2014, 18:56 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- R 9109 are deja orarul modificat fata de ce apare in mersul tiparit. 14:06 plecare Buc Nord fata de 13:40 in mersul tiparit.
L-au gresit, am vazut si eu din livret. 9109 se formeaza din 9112 care ajunge la 13.41 la GdN. Oricum, miroase a neinteroperabila si ce a ramas din linia 904. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Dum 07 Dec 2014, 19:48 | |
| Mersul pe Bucuresti-Targoviste e o rusine si se vede de la o posta ca e ouat de specialisti in rasparul calatorilor si in favoarea dubelor. Nu exista tren Regio dupa ora 5.30 in week-end spre Targoviste (adica duceti-va fraierilor la dube sau dati 30 de lei la tramvaiul Desiro care cica e InterRegio pe 80 de km - sunt foarte curios ce regiuni leaga acest tramvai) pana dupa ora 14.00 cand surpriza !!! sunt doua trenuri Regio la jumatate de ora unul dupa altul. Asta da treaba CFR-ista, jos palaria si felicitari specialistilor care s-au scremut trei luni sa produca aceasta capodopera!
Am impresia ca la CFR trenurile incep tot mai mult sa fie puse exclusiv pentru personalul propriu, daca are cineva nevoie la o anumita ora se tranteste un tren complet aiurea (sau ca sa isi faca orele unii si altii de pe acolo). Eu credeam ca Mersul Trenurilor se face in favoarea calatorilor si pentru a deservi nevoile acestora, dar nu este cazul la CFR, care e si de asta data original.
Si cate si mai cate exemple sunt in acest epic-fail lansat de curand si botezat pompos Mersul Trenurilor de Calatori 2014-2015... Cu asa specialisti ma mir ca CFR mai e inca in viata. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Dum 07 Dec 2014, 20:19 | |
| Va intrebati de ce IR 1752 are oprire intre Ploiesti si Bucuresti tocmai la Crivina cand celelalte trenuri IR de long parcurs nu opresc acolo ? Ei bine in seara asta am aflat si eu cine e angajatul de la CFR care lucreaza la Pl.Sud in ture de 12 ore si face naveta la Crivina. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Dum 07 Dec 2014, 21:08 | |
| - cristy79 a scris:
- Mersul pe Bucuresti-Targoviste e o rusine si se vede de la o posta ca e ouat de specialisti in rasparul calatorilor si in favoarea dubelor. Nu exista tren Regio dupa ora 5.30 in week-end spre Targoviste (adica duceti-va fraierilor la dube sau dati 30 de lei la tramvaiul Desiro care cica e InterRegio pe 80 de km - sunt foarte curios ce regiuni leaga acest tramvai) pana dupa ora 14.00 cand surpriza !!! sunt doua trenuri Regio la jumatate de ora unul dupa altul. Asta da treaba CFR-ista, jos palaria si felicitari specialistilor care s-au scremut trei luni sa produca aceasta capodopera!.
Eu vad ca e un regio 9107 la 19:33 |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Dum 07 Dec 2014, 21:36 | |
| Eu spuneam ca nu exista niciun Regio intre 5.30 si 14, cred ca am fost destul de clar. Sau exista si am eu un alt Mers? Ce sa fac cu Regio de la 19.33 daca eu am nevoie de exemplu sa plec dimineata (dar nu la 5 ca asa are chef CFR-ul) si sa ma intorc dupa-amiaza? Ma duc la dube ca exact asta si vor nesimtitii - si nu cred ca vreti sa vedeti cum arata dubele spre Targoviste si cum misuna de tigani (sigur au intelegeri cu ei, nenorocitii). Cat despre tramvaiele pe care le fataie ca si IR pe 80 de km si au tupeul sa ceara pe ele 26 de lei - din partea mea sa si le bage undeva... Numai fraieri care mai au impresia ca "sageata merge repede" mai pot fi prostiti sa plateasca bani pentru asa ceva Pana si cei cu reduceri s-au reorientat si-au luat masini si se grupeaza catre trei-patru sau merg cu dubele care prospera pe ruta asta cu binecuvantarea hotomanilor de la CFR... |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Lun 08 Dec 2014, 08:21 | |
| Nu am citit cu atentie, imi cer scuze. Am crezut ca vrei ceva dupa 5:30 PM
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Lun 08 Dec 2014, 08:27 | |
| Si pe Urziceni e la fel, intre 7:30 si 13:30 le fel nu e nici un regio iar nenorocirea cea mai mare se nimeste IR 1771 care intre Urziceni si Galati opreste din 10 in 10 min, un mers facut de "specialisti" pe 700. Si asa am inteles ca pe aia de la regionala Galati i-a saltat DNAul... Iata dovada de nesimtire. Sa platesti 62cls2/105lei la cls 1 lei si sa ai mers de marfar, bun asa. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Lun 08 Dec 2014, 09:55 | |
| 1771 circulă aşa de vreo 2 ani, scopul lui e să schimbe personalul din Hm-urile respective + încrucişările cu cele 2 trenuri Regio (!) de TFC şi CFR care vin dimineaţa de la Galaţi la Bucureşti (de râsul cailor, să oprească IR-ul la cruce pentru Regio-uri). De altfel, cine circulă între Urziceni şi Făurei plăteşte bilet de regio.
Partea proastă e că aproape toate staţiile sunt la mama cucului faţă de sate... nu prea ar mai trebui să existe, mai ales că traficul s-a tot redus. Însă costurile ,,reintegrării BLA" (modificare semnale, cablaje, relee, luminoscheme), în euro, sunt sume cu minim 4 zerouri pentru fiecare staţie... păcat că nu realizează nimeni că costurile cu oprirea trenurilor acolo şi cu personalul depăşesc cu mult sumele necesare desfiinţării staţiilor. _________________ :TTT:
|
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5845 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Lun 08 Dec 2014, 11:15 | |
| Trenul asta opreste acolo din primavara, nu de 2 ani!Este o bataie de joc marca CFR Calatori. Daca tot au chef sa opreasca trenul in camp, apoi sa ofere reduceri celor ce merg pe toata distanta, nu doar calatorilor care urca din haltele respective. Stiu, Dragos o sa vina cu motivarea ca asa-s regulile si nu se poate. Eu va zic altceva: treziti-va, traiti intr-o economie de piata in care clientul este stapanul vostru! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Lun 08 Dec 2014, 11:30 | |
| CFR Călători a tot fost împotriva utilizării rangului Regio pe distanţe lungi, chiar dacă trenul opreşte în toate haltele. A fost nevoie să apară privaţii cu oferta asta, ca să se trezească CFR Călători, astfel că o bună parte din trenurile particulare de pe liniile principale vor fi dublate şi cu trenuri CFR Călători în acelaşi regim (tarif de R şi opriri puţine).
Am mers la Brăila cu trenul cu pricina, ca parte a unei ture cu bicicletele prin Dobrogea (probabil ai fi văzut pozele dacă nu îmi blocai contul de Facebook). Trenul a fost format dintr-ul 36-16 şi un 20-49.2, deci fix condiţii de regio. Teoretic, e format din Desiro, dar nu prea mai sunt Desiro disponibile la Bucureşti Călători. Dar se încăpăţânează să îl ţină IR din motive doar de ei ştiute... _________________ :TTT:
|
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5845 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Lun 08 Dec 2014, 12:25 | |
| Acum sunt 19/21-70 iar daca privesc noul mers, parca intuiesc o schimbare sau poate o citeste cineva si o aplica.
IR1771 dispare iar in locul sau va fi mutat 1571 (care av merge tot prin Buzau). In locul lui 1572 o sa apara un alt R care va ajunge la Braila-Galati cam in jurul orelor 12.
IR1774 o sa fie in scurt timp si el R, si se va lua trasa unui R Galati-Faurei (actualul 5106).
Totusi, mai am o nelamurire: de ce se pastreaza 1775 ca R pe Urziceni-Faurei, in conditiile in care CFR-ul are R7001 cam la 2 ore in fata lui, plus TFC cu jumatate de ora in fata lu 1775?Trenul asta are doua sanse: fie nu mai opreste in toate haltele, fie devine R. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Lun 08 Dec 2014, 12:26 | |
| Prin acele opriri suplimentare in Garbovi, Cotorca, Pogoanele, Rusetu s-a incercat reintoarcerea calatorilor la tren si nu oricum ci oferindu-le posibilitatea de a calatori cu un tren direct catre Bucuresti/Galati. Cea mai buna varianta ar fi urmatoarea: trenul regio 7033 sa aiba traseul prelungit la Faurei cu retur regio 7038 catre Bucuresti, ambele sa fie formate din automotor Desiro. In acest fel ar fi asigurat pachetul minim social cu regio pe sectia respectiva, tren direct catre/dinspre Bucuresti, asigurate legaturi convenabile catre/dinspre Galati iar trenurile IR 1771-1776 si-ar putea relua graficul normal, fara a mai opri in acele halte care au trafic redus de calatori. Dar cine sa analizeze ce ar fi bine si ce nu... specialistii au alte treburi de facut in birouri. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Lun 08 Dec 2014, 13:04 | |
| 1571/1572 trebuia facut RE.
1775/1776 era vorba ca va fi R 7003/7004 dar vad ca momentan nu au facut asa ceva.
Multe IR din tara trebuiau facute RE cum e cazul si la Timisoara-Resita-Timisoara sau Brasov-Iasi-Brasov plus multe altele. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) Lun 08 Dec 2014, 13:09 | |
| Aviz Iasi-Brasov si retur, tare mi-e teama ca nu o sa circule prea mult. Desi as vrea sa fac o drumetie cu el la vara. Stiu ca si anul trecut a fost un IR pe 501 dar nu a circulat prea mult. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2014/2015 (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |