|
| Revista presei | |
|
+90TVlad sytrus user dezactivat... cortexedge pisti91 TonyCFR Spartan1948 stefanb.steff mielutu zburator vatmanul DAS 2011 didinul ANDU2100HP Sabik NicuS Costin.B M.I.C.I. Re6/6 Costin.H gabrielcr Goanga Caspar florin.lifticariu cstefan Shinkasen The Legend bobi Katalyn maris.constantin riciu 92Dragos alex.alexus.tm allred ttavi stefan_br marian1967 apmatei Florin C Elful cristi CFR COSTACHE MIHAIL ionutz72 membru dezactivat , Vlad mihaitzateo Adisoft1991s mureseanu_976 dandel rich1974 DPS AndiCFR Simply18 spiderpc LanceR Norbi AlexD Bobby_TM sergiu.asi Cont.dezactivat Amiralul alex1987 Gabry Gabriel 19jimmy84 alexpopa Tomi13leu Adirmvl cardinal Petre_IFTE bubu Andrey_tm IonutChircu alexmorph3us Adrian78 @ndrey Nk11 DUAL razvan - trenuri cristy79 TonyGFR Vitosa Dr2005 marius664 cfr500 lapsanszkitamas Dutzu alinx3330 dan tm IonutCFR2009 nenuandrei Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Ian 2015, 16:38 | |
| [EU] PKP Cargo: new tender for 15+5 MS locomotives (replaces previous tender for 10+5) PKP Cargo has opened a tender to buy 20 multi-system locomotives to serve cross-border rail connections. Five of them are optional. The value of the contract will be approximately PLN 400 million. Poland’s biggest rail carrier will deploy the first new locomotives in H2 2016. They will pull trains to Germany, the Czech Republic, Slovakia, Austria, Hungary and the Netherlands. After the acquisition of the Czech carrier AWT for close to PLN 400 million, this is yet another step which consolidates the international position of the second largest freight carrier in the European Union.
Noi modernizam troace de 30 de ani si operatul de stat de marfa e capusat de firme si condus de tot felul de presupusi manageri cu legaturi cu firmele concurente |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Ian 2015, 20:40 | |
| Tot nu intelegi ca in Romania conteaza spaga, interesele, si ce profit scoate x de pe urma acelei modernizari, ca nu intereseaza pe nimeni ca acea companie de stat sa mearga bine, firmele lor private si buzunarul propriu conteaza. Faci comparatie cu alte tari si alte companii feroviare dar nici nu suporta comparatie, noi suntem asa cum suntem. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Ian 2015, 14:38 | |
| http://www.click.ro/news/lume/video-cum-ar-fi-sa-stai-la-bariera-dupa-un-astfel-de-tren |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Ian 2015, 15:27 | |
| Şi să-l prinzi pe o restricţie de 5 km/h... _________________ :TTT:
|
| | | cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5048 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Ian 2015, 01:48 | |
| In zona de sud a Portului Constanta este in executie un amplu proiect de extindere a liniilor de cale ferata, amenajare a unui nou triaj si a unei statii CF. Investitia se ridica la aproximativ 17.000.000 euro. http://urban-constanta.blogspot.ro/2015/01/planurile-noului-triaj-cf.html |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Ian 2015, 13:01 | |
| http://timpolis.ro/primarul-deranjat-de-faptul-ca-timisoara-este-un-oras-rupt-in-doua-de-liniile-de-cale-ferata-postate-pe-o-movila-de-pamant/ |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Ian 2015, 17:33 | |
| Imagine negativa :
http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/blocati-in-trenurile-groazei-ale-regiotrans--190463.html |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Ian 2015, 19:02 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Imagine negativa :
http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/blocati-in-trenurile-groazei-ale-regiotrans--190463.html Mda, cu un singur prototip (511) nu se face primăvară. Şi nici cu motoare TEDOM noi, transmisii antice şi scaune de tramvai. Cumva Regiotrans trebuie să facă un efort şi să regândească programul de modernizări, bazat pe designul interior şi exterior (şi toate operaţiunile specifice unui RK veritabil) al lui 511, remotorizare Tedom şi o transmisie nouă. Dacă mai adaugă nişte detalii de confort cum ar fi aer condiţionat şi prize, deja trece la al nivel de calitate. Măcar câteva pentru început să arate că vrea. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Ian 2015, 19:21 | |
| Interesant că despre Desiro-urile care cad pe capete la CFR Călători nu scrie nimeni nimic... ce ţi-e şi cu presa asta aservită politic... _________________ :TTT:
|
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Ian 2015, 19:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- Interesant că despre Desiro-urile care cad pe capete la CFR Călători nu scrie nimeni nimic... ce ţi-e şi cu presa asta aservită politic...
...nu trebuie sa scrie presa despre defectarile la desiro-urile calatorilor, ...trebuie schimbata toata conducerea si conceptia ministerului transporturilor si a CFR Calatori, pe care nu intereseaza de soarta acestor automotoare, care nu investesc pentru mentinerea in exploatare.(din 120 bucati Desiro poate circula doar jumate si cred ca e problema strict a MT si a CFR Calatori, nu a scrisului in presa) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Ian 2015, 19:59 | |
| E mai complicat decât crezi. România a primit un aviz motivat de la UE pentru că dădea bani pentru investiţii la CFR Călători, în condiţiile în care piaţa feroviară este liberalizată. S-a considerat că nu e corect ca operatorul de stat să fie favorizat. Aşa că s-a închis robinetul... Deocamdată, cu excepţia compensaţiei pentru transportul social (ceea ce, popular, se numeşte subvenţie) şi a banilor pentru autorizaţiile de călătorie, CFR Călători nu se poate susţine decât din bilete şi diversele servicii oferite (publicitate, închiriere de spaţii etc.). _________________ :TTT:
|
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Ian 2015, 20:09 | |
| .aici nu e vorba de investitii, ci numai de mentenanta, care nu e treaba UE. Sloganurile de genul " .....nu ne da voie FMI, UE , etc, ...este foarte complicat, ...ca nu avem bani....." sunt niste justificari sterile a incapacitatii conducerilor, respectiv pentru a putea in continuare masca furturile si alte scurgeri nejustificate de fonduri.
Din pacate sufera publicul calator, iar conducerile o duc bine, ... si cred ca stii foarte bine acest lucru, doar faci parte din sistem, dupa cate am observat pe aici....(desigur nu ai nici o vina, sa nu o iei in nume de rau). |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Ian 2015, 20:14 | |
| Pai eu vad lucrurile altfel:
de vreme ce materialul rulant exista deja, el trebuie intretinut. Pai ce UE nu te lasa sa il intretii?
asta e situatia de fapt , Statul are acuma niste Desiro, ele trebuie intretinute, deci Statul care e mai avut decit un privat trebuie sa isi intretina materialul rulant, ce mare folozofie?
Altfel ce se intelege, ca UE vrea sa duca Statul la sapa de lemn?
Hai sa inchidem de fapt am uitat ca asta e scopul UE si mai ales FMI. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Ian 2015, 20:50 | |
| Pe o piaţă liberă, UE nu te lasă să aloci bani de la bugetul de stat societăţii tale. Pentru că se consideră că o favorizezi în raport cu societăţile private care fac acelaşi lucru. Nu poţi da bani nici pentru investiţii, nici pentru întreţinere, nici sponsorizări, nimic. Cu lucrurile astea nu prea e de joacă, amenzile de la UE sunt mari, iar birocraţia şi mai mare (da, e mai mare ca la noi). _________________ :TTT:
|
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Ian 2015, 09:20 | |
| Daca ar avea conducere adevarata, CFR Calatori ar face un plan de afaceri si ar accesa un credit bancar pentru mentenanta Desiro si achizitionarea altor automotoare. Sunt foarte multi bani pe piata, nu stim noi sa-i atragem. Pe de alta parte, nu vad motivul pentru care bugetul nu ajuta toate firmele de transport, atat CFR Calatori cat si private, proportional cu cota de piata, pentru a asigura o concurenta loiala. Si firmele private se confrunta cu lipsa fondurilor pentru dezvoltarea parcului de material rulant si de puterea lor de extindere depinde salvarea multor linii care se inchid. Probabil ca sub pretextul sanctiunilor UE, mai bine spunem ca nu avem bani. De fapt se intampla ce s-a petrecut in toata economia dupa 1990, decat sa gandim o retehnologizare, mai bine inchidem toate fabricile, sau le dam cu onoruri la un "investitor strategic"care sa le taie. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |