Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TVlad
sytrus
user dezactivat...
cortexedge
pisti91
TonyCFR
Spartan1948
stefanb.steff
mielutu zburator
vatmanul
DAS 2011
didinul
ANDU2100HP
Sabik
NicuS
Costin.B
M.I.C.I.
Re6/6
Costin.H
gabrielcr
Goanga
Caspar
florin.lifticariu
cstefan
Shinkasen
The Legend
bobi
Katalyn
maris.constantin
riciu
92Dragos
alex.alexus.tm
allred
ttavi
stefan_br
marian1967
apmatei
Florin C
Elful
cristi CFR
COSTACHE MIHAIL
ionutz72
membru dezactivat ,
Vlad
mihaitzateo
Adisoft1991s
mureseanu_976
dandel
rich1974
DPS
AndiCFR
Simply18
spiderpc
LanceR
Norbi
AlexD
Bobby_TM
sergiu.asi
Cont.dezactivat
Amiralul
alex1987
Gabry Gabriel
19jimmy84
alexpopa
Tomi13leu
Adirmvl
cardinal
Petre_IFTE
bubu
Andrey_tm
IonutChircu
alexmorph3us
Adrian78
@ndrey
Nk11
DUAL
razvan - trenuri
cristy79
TonyGFR
Vitosa
Dr2005
marius664
cfr500
lapsanszkitamas
Dutzu
alinx3330
dan tm
IonutCFR2009
nenuandrei
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 12 Ian 2015, 16:38

[EU] PKP Cargo: new tender for 15+5 MS locomotives (replaces previous tender for 10+5)
PKP Cargo has opened a tender to buy 20 multi-system locomotives to serve cross-border rail connections. Five of them are optional. The value of the contract will be approximately PLN 400 million. Poland’s biggest rail carrier will deploy the first new locomotives in H2 2016. They will pull trains to Germany, the Czech Republic, Slovakia, Austria, Hungary and the Netherlands. After the acquisition of the Czech carrier AWT for close to PLN 400 million, this is yet another step which consolidates the international position of the second largest freight carrier in the European Union.

Noi modernizam troace de 30 de ani si operatul de stat de marfa e capusat de firme si condus de tot felul de presupusi manageri cu legaturi cu firmele concurente
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 12 Ian 2015, 20:40

Tot nu intelegi ca in Romania conteaza spaga, interesele, si ce profit scoate x de pe urma acelei modernizari, ca nu intereseaza pe nimeni ca acea companie de stat sa mearga bine, firmele lor private si buzunarul propriu conteaza. Faci comparatie cu alte tari si alte companii feroviare dar nici nu suporta comparatie, noi suntem asa cum suntem. Mad

_________________
595423Revista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_a
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeMier 14 Ian 2015, 14:38

http://www.click.ro/news/lume/video-cum-ar-fi-sa-stai-la-bariera-dupa-un-astfel-de-tren
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeMier 14 Ian 2015, 15:27

Şi să-l prinzi pe o restricţie de 5 km/h...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cstefan

cstefan


Numarul mesajelor : 273
Varsta : 38
Localizare : Stuttgart
Reputatie : 5048
Data de inscriere : 19/11/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 01:48

In zona de sud a Portului Constanta este in executie un amplu proiect de extindere a liniilor de cale ferata, amenajare a unui nou triaj si a unei statii CF. Investitia se ridica la aproximativ 17.000.000 euro.  http://urban-constanta.blogspot.ro/2015/01/planurile-noului-triaj-cf.html
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 13:01

http://timpolis.ro/primarul-deranjat-de-faptul-ca-timisoara-este-un-oras-rupt-in-doua-de-liniile-de-cale-ferata-postate-pe-o-movila-de-pamant/
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 17:33

Imagine negativa :

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/blocati-in-trenurile-groazei-ale-regiotrans--190463.html
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6467
Data de inscriere : 31/08/2009

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 19:02

razvan - trenuri a scris:
Imagine negativa :

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/blocati-in-trenurile-groazei-ale-regiotrans--190463.html

Mda, cu un singur prototip (511) nu se face primăvară. Şi nici cu motoare TEDOM noi, transmisii antice şi scaune de tramvai. Cumva Regiotrans trebuie să facă un efort şi să regândească programul de modernizări, bazat pe designul interior şi exterior (şi toate operaţiunile specifice unui RK veritabil) al lui 511, remotorizare Tedom şi o transmisie nouă. Dacă mai adaugă nişte detalii de confort cum ar fi aer condiţionat şi prize, deja trece la al nivel de calitate. Măcar câteva pentru început să arate că vrea.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 19:21

Interesant că despre Desiro-urile care cad pe capete la CFR Călători nu scrie nimeni nimic... ce ţi-e şi cu presa asta aservită politic...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5526
Data de inscriere : 11/02/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 19:44

Dr2005 a scris:
Interesant că despre Desiro-urile care cad pe capete la CFR Călători nu scrie nimeni nimic... ce ţi-e şi cu presa asta aservită politic...

...nu trebuie sa scrie presa despre defectarile la desiro-urile calatorilor, ...trebuie schimbata toata conducerea si conceptia ministerului transporturilor si a CFR Calatori, pe care nu intereseaza de soarta acestor automotoare, care nu investesc pentru mentinerea in exploatare.(din 120 bucati Desiro poate circula doar jumate si cred ca e problema strict a MT si a CFR Calatori, nu a scrisului in presa)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 19:59

E mai complicat decât crezi.
România a primit un aviz motivat de la UE pentru că dădea bani pentru investiţii la CFR Călători, în condiţiile în care piaţa feroviară este liberalizată. S-a considerat că nu e corect ca operatorul de stat să fie favorizat. Aşa că s-a închis robinetul... Deocamdată, cu excepţia compensaţiei pentru transportul social (ceea ce, popular, se numeşte subvenţie) şi a banilor pentru autorizaţiile de călătorie, CFR Călători nu se poate susţine decât din bilete şi diversele servicii oferite (publicitate, închiriere de spaţii etc.).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5526
Data de inscriere : 11/02/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 20:09

.aici nu e vorba de investitii, ci numai de mentenanta, care nu e treaba UE. Sloganurile de genul " .....nu ne da voie FMI, UE , etc, ...este foarte complicat, ...ca nu avem bani....." sunt niste justificari sterile a incapacitatii conducerilor, respectiv pentru a putea in continuare masca furturile si alte scurgeri nejustificate de fonduri.

Din pacate sufera publicul calator, iar conducerile o duc bine, ... si cred ca stii foarte bine acest lucru, doar faci parte din sistem, dupa cate am observat pe aici....(desigur nu ai nici o vina, sa nu o iei in nume de rau).
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 20:14

Pai eu vad lucrurile altfel:

de vreme ce materialul rulant exista deja, el trebuie intretinut. Pai ce UE nu te lasa sa il intretii?

asta e situatia de fapt , Statul are acuma niste Desiro, ele trebuie intretinute, deci Statul care e mai avut decit un privat trebuie sa isi intretina materialul rulant, ce mare folozofie?

Altfel ce se intelege, ca UE vrea sa duca Statul la sapa de lemn?

Hai sa inchidem de fapt am uitat ca asta e scopul UE si mai ales FMI.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeJoi 15 Ian 2015, 20:50

Pe o piaţă liberă, UE nu te lasă să aloci bani de la bugetul de stat societăţii tale. Pentru că se consideră că o favorizezi în raport cu societăţile private care fac acelaşi lucru. Nu poţi da bani nici pentru investiţii, nici pentru întreţinere, nici sponsorizări, nimic. Cu lucrurile astea nu prea e de joacă, amenzile de la UE sunt mari, iar birocraţia şi mai mare (da, e mai mare ca la noi).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeVin 16 Ian 2015, 09:20

Daca ar avea conducere adevarata, CFR Calatori ar face un plan de afaceri si ar accesa un credit bancar pentru mentenanta Desiro si achizitionarea altor automotoare. Sunt foarte multi bani pe piata, nu stim noi sa-i atragem.
Pe de alta parte, nu vad motivul pentru care bugetul nu ajuta toate firmele de transport, atat CFR Calatori cat si private, proportional cu cota de piata, pentru a asigura o concurenta loiala. Si firmele private se confrunta cu lipsa fondurilor pentru dezvoltarea parcului de material rulant si de puterea lor de extindere depinde salvarea multor linii care se inchid. Probabil ca sub pretextul sanctiunilor UE, mai bine spunem ca nu avem bani. De fapt se intampla ce s-a petrecut in toata economia dupa 1990, decat sa gandim o retehnologizare, mai bine inchidem toate fabricile, sau le dam cu onoruri la un "investitor strategic"care sa le taie.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 42 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: