|
| Revista presei | |
|
+90TVlad sytrus user dezactivat... cortexedge pisti91 TonyCFR Spartan1948 stefanb.steff mielutu zburator vatmanul DAS 2011 didinul ANDU2100HP Sabik NicuS Costin.B M.I.C.I. Re6/6 Costin.H gabrielcr Goanga Caspar florin.lifticariu cstefan Shinkasen The Legend bobi Katalyn maris.constantin riciu 92Dragos alex.alexus.tm allred ttavi stefan_br marian1967 apmatei Florin C Elful cristi CFR COSTACHE MIHAIL ionutz72 membru dezactivat , Vlad mihaitzateo Adisoft1991s mureseanu_976 dandel rich1974 DPS AndiCFR Simply18 spiderpc LanceR Norbi AlexD Bobby_TM sergiu.asi Cont.dezactivat Amiralul alex1987 Gabry Gabriel 19jimmy84 alexpopa Tomi13leu Adirmvl cardinal Petre_IFTE bubu Andrey_tm IonutChircu alexmorph3us Adrian78 @ndrey Nk11 DUAL razvan - trenuri cristy79 TonyGFR Vitosa Dr2005 marius664 cfr500 lapsanszkitamas Dutzu alinx3330 dan tm IonutCFR2009 nenuandrei Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Oct 2014, 20:49 | |
| Sosesc in Gara Obor??
Pacat, eu voi fi la tara! Nu ma pot duce sa pozez sosirea trenului! |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Oct 2014, 20:54 | |
| Conform siteului oficial Mav trenul va pleca din Budapest Nyugati la 16:15, iar va sosi la Bucuresti Baneasa la 12:59. Traseul va fi cel prezentat de 92Dragos, adica pe M200, 202, 900. |
| | | ttavi
Numarul mesajelor : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4246 Data de inscriere : 22/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Oct 2014, 20:57 | |
| - dan tm a scris:
- Din ce am vazut eu pe forumurile de calatorii Albania s-a schimbat foarte mult, foarte mult. Nu ma indoiesc de faptul ca vor urma si caile ferate.
A fost cindva o emisiune pe Antena 3 in care se discuta despre aceasta investitie de la Viena, si despre linia spre Bratislava precum si despre faptul ca CFR a refuzat o colaborare cu OBB.
Isi aduce cineva aminte?
Il intrebau pe unul de la CFR ce parere are despre faptul ca OBB lucreaza de fapt la o linie noua iar ala cica, sa vedem noi ca o termina. Sau cam asa ceva. Eu mi-aduc aminte, era Ludovic Orban cel care zicea "sa o vedem noi terminata", pe atunci Ministrul Transporturilor. |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6603 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Oct 2014, 20:58 | |
| O sa ii enerveze putin intre Bucurestii Noi si Baneasa . |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Oct 2014, 21:32 | |
| Vad ca folosesc numele maghiare Piski este Simeria.
@ttavi
da, unu dintre ei asa spunea. Uite ca gara e gata si modernizarea merge mai departe. Noi in schimb ne intoarcem la origini, inchidem liniile si natura isi reintra in drepturi. Ba chiar si pe liniile in uz, daca ma gindesc mai bine. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Oct 2014, 10:32 | |
| http://adevarul.ro/locale/craiova/foto-trenul-electric-sf-construit-premiera-romania-livrat-piata-ungaria-turcia-1_543385bc0d133766a8baf432/index.html
Firma Softronic din Craiova a construit în premieră în România un tren electric care atinge 160 de kilometri pe oră şi are patru vagoane.
Reprezentanţii fabricii Softronic din Craiova au declarat că în momentul în care au construit trenul electric s-au bazat pe faptul că acesta va intra în serviciul CFR Călători. „Acest lucru nu s-a întâmplat şi nu a existat finanţare, aşa că nu mizăm anul viitor pe piaţa românească”, a declarat Ionel Ghiţă, preşedintele fabricii Softronic din Craiova. Trenul este gata să meargă la export Reprezentanţii companiei Softronic din Craiova au mai precizat că anul viitor mizează pe Ungaria şi Turcia pentru vânzarea locomotivelor electrice şi a trenului Hyperion. Date practice despre trenul SF electric: -nu se fumeaza în acest tren, nu este un spaţiu dedicat -beneficiază de internet şi prize -trenul este prevăzut cu Wi-Fi gratuit -investiţia totală se ridică în jur de 5 milioane de euro -trenul este vopsit în multe culori, din fabrică pentru a scăpa de grafitti -trenul este prevăzut cu senzori care monitorizează aerul din vagoane: cantitatea de dioxid de carbon emanată de pasageri, temparatura optimă şi umiditatea Trenul electric SF construit în premieră în România a costat aproximativ 5 milioane de euro. De la 1 august trenul a circulat pe ruta Craiova-Bucureşti-Constanţa, iar în momentul de faţă circulă pe Bucureşti Nord- Craiova-Braşov. Un bilet pe această rută costă 55 de lei.
Stimabila autoare a articolului: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/267302_499809086759093_510207555_n.jpg?oh=88837cfdfdf56a1e5d76bea2061a6cf8&oe=54C70CF8&__gda__=1421824326_5ec4e9fc3f819a49ff55aede34fe9b65
|
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Oct 2014, 10:40 | |
| Am si eu o intrebare, scuze de offtopic: cine ofera internet in trenurile astea, si dealtfel, in orice tren? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Oct 2014, 11:29 | |
| În fiecare vagon e câte un router (deşi, ţinând cont cât e de mic trenul, s-ar putea ca 1 sau 2 routere să facă faţă pentru tot), la care e conectat un stick de net mobil (toţi furnizorii de telefonie mobilă oferă aşa ceva).
Şi vagoanele de la CFR Călători sunt prevăzute cu routere (cel puţin vagoanele business, vagoanele AVA salon şi etajatele). Mă rog, majoritatea routerelor au fost furate, puteţi vedea pe notele afişate la panoul de control unde sunt trecute lipsurile, că pe lângă becuri, plafoniere şi perdele, de obicei lipsesc routerele şi HDD-urile de la camerele video. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Oct 2014, 21:05 | |
| Softrans tocmai a anuntat ca va acorda reduceri de 50% pentru elevi, studenti si pensionari incepand cu 15.10.2014. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Oct 2014, 22:31 | |
| - Adirmvl a scris:
- http://adevarul.ro/locale/craiova/foto-trenul-electric-sf-construit-premiera-romania-livrat-piata-ungaria-turcia-1_543385bc0d133766a8baf432/index.html
Reprezentanţii companiei Softronic din Craiova au mai precizat că anul viitor mizează pe Ungaria şi Turcia pentru vânzarea locomotivelor electrice şi a trenului Hyperion.
Sigur, sa ii informeze cineva ce achizitii fac ungurii. Au comandat si au deja rame FLIRT |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Oct 2014, 22:35 | |
| http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/48720?lang=ro Stadler Rail a câştigat licitaţia pentru livrarea a 48 de rame electrice pentru compania feroviară maghiară MÁV şi operatorul regional GYSEV. Contractul urmează să fie semnat în termen de 30 de zile. Din total, Stadler va livra 42 de trenuri FLIRT pentru MÁV şi 6 trenuri pentru GYSEV. Trenurile cu patru vagoane vor avea podea joasă, o capacitate de 200 de locuri pe scaun şi vor putea circula cu viteze maxime de 160 km/oră. Livările vor trebui să fie finalizate până în toamna lui 2015. Sursa: www.railresource.com |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Oct 2014, 09:46 | |
| Problema e că Softrans nu are capacitate mare de producţie. Ar putea încerca să dezvolte un automotor de capacitate mai mică (şi ceva mai ieftin), fără aspect de OZN, care ar putea prinde la operatorii regionali mici, atât din România, cât şi din afară.
Aşa a fost şi cu Roman Braşov, au scos un autobuz bunicel, dar toată lumea voia 20 de autobuze pe săptămână, or ăia abia scoteau 3-4. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Oct 2014, 10:06 | |
| - cristy79 a scris:
- http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/48720?lang=ro
Stadler Rail a câştigat licitaţia pentru livrarea a 48 de rame electrice pentru compania feroviară maghiară MÁV şi operatorul regional GYSEV. Contractul urmează să fie semnat în termen de 30 de zile. Din total, Stadler va livra 42 de trenuri FLIRT pentru MÁV şi 6 trenuri pentru GYSEV. Trenurile cu patru vagoane vor avea podea joasă, o capacitate de 200 de locuri pe scaun şi vor putea circula cu viteze maxime de 160 km/oră. Livările vor trebui să fie finalizate până în toamna lui 2015. Sursa: www.railresource.com
Articolul e cam vechi deja s-au livrat primele 5 rame pentru MAV si una pentru Gysev iar Gysev mai primesc 5 rame Siemens Desiro ML din comanda data de OBB |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Oct 2014, 14:02 | |
| Master Planul a picat examenul de geografie
Și acum să revenim cu picioarele pe pământ, mai exact pe șinele de cale ferată.
Ceea ce ridică mari semne de întrebare asupra profesionalismului celor care au realizat Master Planul de Transport al României este legătura feroviară dintre țara noastră și Bulgaria, pe podul de la Giurgiu-Ruse.
După cum știe toată lumea, la inundațiile din 2005 s-a prăbușit podul peste Argeș de la Grădiștea, care nici acum nu a fost refăcut. În consecință, trenurile ocolesc pe la Videle, iar traseul până la Giurgiu este parcurs de garnituri în mai bine de două ore.
Acum să vedem ce soluții propun canadienii pentru rezolvarea conexiunii cu țara vecină. La pagina 237 din Master Planul de Transport se menționează: „Ruta București – Giurgiu via Grădiștea la viteza proiectată. Pachete de alte îmbunătățiri care să includă îmbunătățirea (sic! – n. red.) echipamentelor de semnalizare, material rulant nou și îmbunătățirea facilităților din stații în nodurile principale (de exemplu București Nord, Videle și Giurgiu)”.
Păi, parcă era vorba de legătura prin Grădiștea, nu de cea prin Videle! Și surprizele continuă. Se precizează că lungimea liniei ferate care va fi reabilitată este de 95 km. Aha, deci este vorba de legătura ocolită, prin Videle, căci cea directă, prin Grădiștea, măsoară 62 km. Apoi, bomboana pe colivă – după ce se spune că linia nu va fi electrificată, se recomandă cumpărarea a 2 EMU.
Nu, nu e vorba de pasărea emu, ci de electric multiple unit, mai pe românește un automotor cu propulsie electrică. Propus să circule pe o linie neelectrificată. http://www.money.ro/aberaprc-c8prc-9bii-de-neinchipuit-in-master-planul-de-transport_1261005.html |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Oct 2014, 19:45 | |
| http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/ce-linii-ferate-vrea-statul-desfiinteze-lista-tronsoanelor-pierderi-financiare-1_5436a3190d133766a8cd31f7/index.html |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |