| Revista presei | |
|
+90TVlad sytrus user dezactivat... cortexedge pisti91 TonyCFR Spartan1948 stefanb.steff mielutu zburator vatmanul DAS 2011 didinul ANDU2100HP Sabik NicuS Costin.B M.I.C.I. Re6/6 Costin.H gabrielcr Goanga Caspar florin.lifticariu cstefan Shinkasen The Legend bobi Katalyn maris.constantin riciu 92Dragos alex.alexus.tm allred ttavi stefan_br marian1967 apmatei Florin C Elful cristi CFR COSTACHE MIHAIL ionutz72 membru dezactivat , Vlad mihaitzateo Adisoft1991s mureseanu_976 dandel rich1974 DPS AndiCFR Simply18 spiderpc LanceR Norbi AlexD Bobby_TM sergiu.asi Cont.dezactivat Amiralul alex1987 Gabry Gabriel 19jimmy84 alexpopa Tomi13leu Adirmvl cardinal Petre_IFTE bubu Andrey_tm IonutChircu alexmorph3us Adrian78 @ndrey Nk11 DUAL razvan - trenuri cristy79 TonyGFR Vitosa Dr2005 marius664 cfr500 lapsanszkitamas Dutzu alinx3330 dan tm IonutCFR2009 nenuandrei Nesebar 94 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Apr 24, 2015 9:23 am | |
| La CFR-uri (fie că e vorba de CFR S.A., CFR Călători sau CFR Marfă) pentru orice faci urlă sindicatele. Dacă penalizezi un naş pentru că l-ai prins că se purta urât cu călătorii, ziua următoare te acuză că l-ai discriminat (mai ales dacă e de altă etnie sau e prea tânăr sau e prea bătrân - avem cazuri!). Nici la muncă nu poţi să îl pui, că dacă îl trimiţi regie 50 km o să zică iar că l-ai discriminat... Să nu uităm că la Timişoara sunt nişte mecanici care nu mai conduc nimic şi care iau salarii. Nu pot fi concediaţi, că urlă sindicatul. Şi nu pot fi puşi la muncă... pentru că iar urlă sindicatul că sunt suprasolicitaţi. Că altfel... la Ploieşti sunt nişte AM 900 cu RG/RK recent, care s-ar putea duce uşor la Timişoara. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin Apr 24, 2015 10:04 am | |
| RATT ul baga autobuze cu plata in avans urmind ca primaria sa isi scoata banii. Lucru care nu se intimpla.Daca e alta firma in traseu, scolile returneaza elevilor banii de la abonamente. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin Apr 24, 2015 10:39 am | |
| http://www.zf.ro/eveniment/seful-cfr-sa-lucrarile-la-calea-ferata-trebuie-accelerate-dar-in-afara-de-bani-europeni-nu-prea-avem-nimic-14146184
http://romanian.cri.cn/341/2015/04/23/1s159371.htm |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Apr 24, 2015 2:44 pm | |
| Petitii pentru trenuri :
http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Timisoara/Stiri/Glasul+rotilor+de+tren+intr-o+petitie+1+000+de+oameni+au+semnat+ |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin Apr 24, 2015 10:41 pm | |
| Cand a venit RT toata lumea cu o falca in cer si una in pamant ca de ce a venit privatul ca nu e bine, ca ei vor CFR de parca CFR-ul le dadea "lapte" si miere in timpul calatoriei, acum ca a plecat RT plang dupa ei desi gradul de utilizare era unul scazut, pana la urma cred ca a semnat petitia si ala care nu a folosit trenul de cel putin 10 ani doar sa creasca numarul celor ce au semnat. Te doare mintea cu oamenii astia din RO. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin Apr 24, 2015 11:02 pm | |
| Da, asa e, la CFR ,,nu erau calatori" la privati ,,le da subventie la trenuri goale" si cind nu sint trenuri , hopa probleme, apar calatorii cu scandal. Care calatori daca nu erau?
Dar si RGT are o logica neinteleasa, baga un motor pe Cermei si lasa Jimbolia fara tren. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Apr 25, 2015 3:21 am | |
| S-au bagat in seama si ei cu un mers facut parca de aia de la CFR. Culmea CFR Calatori avea mers mai bun pe sectia 207 decat RegioCosciug. Cel mai bun mers a fost chiar inainte sa vina marii "reanimatori de sectii".. Cat si-au primit subventia politic si carau trenuri goale nu s-a trezit nimeni ? .. Ba tocmai ca publicul calator a facut reclamatii si atunci de s-au indurat si-au schimbat mersul pentru trenul de dimineata. In rest calatori pentru ce ? Pentru statul degeaba in Simeria ? Abonamente au existat mereu, pentru ca exista navetisti poate nu 1000 dar garantez ca erau cel putin 200 de abonamente. Din partea mea, de cand au intrat pe 207 am zis clar ca nu au intentii pentru calatori si vor traficul de marfa. Acum au adeverit ca au fost si raman niste capuse politice cu nimic mai bun decat CFR Calatori, oricat de mult i-ar pupa unii pe aici in partea dorsala.
Keep calm si asteptati 14 decembrie.. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam Apr 25, 2015 9:51 am | |
| Oamenii din Hunedoara vor trenurile inapoi nu ca e Regiotrans sau Cfr pacat ca avem niste legi de dobitoci in loc sa subventionam transportul local si interurban investin in borduri si panselute |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam Apr 25, 2015 11:17 am | |
| Sunt alte sectii care au nevoie de tren unde trenurile chiar erau pline nu la Hunedoara unde batea vantu prin toate trenurile, la RT erau goale si la CFR se mergea cu nasu iar in statistica tot goale erau. Sa bage trenuri pe Jimbolia, Radna, Odorhei, Targu Neamt alea sunt mult mai importante nu Hunedoara. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Apr 25, 2015 12:26 pm | |
| http://en.wikipedia.org/wiki/T%C3%A2rgu_Neam%C8%9B • Total 20,496 http://en.wikipedia.org/wiki/Jimbolia • Total 10.808 http://en.wikipedia.org/wiki/Hunedoara • Total 57,524
Bun, ca ti-am elucidat logica, acum sa revenim la intrebarea initiala..
De ce au plecat acesti "Dumnezei neindreptatiti si supremi ai cailor ferate" de pe acele sectii? Care stim ca generau abonamente si aveau clienti.Ce s-a intamplat? Ce logica neinteleasa de mine au.. ? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam Apr 25, 2015 12:37 pm | |
| E vorba si de cum iti administrezi materialul rulant. Ca pe aceeasi logica n-ar fi trebuit sa plece de pe 201, dar daca nu aveau calatori... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam Apr 25, 2015 1:01 pm | |
| Admitem ca au plecat ca era greu cu automotoarele la distanta pe 214 207 201.. Dar Jimbolia? Oricât ai încerca să justifici acțiunile lor, tot da cu virgulă |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam Apr 25, 2015 1:21 pm | |
| Nu incerc sa le iau apararea, doar ca incerc sa imi dau seama de ce de pe unele sectii au plecat iar pe altele au ramas. Si incercam sa iti arat ca nu doar demografia e importanta, ca pe Corabia-Caracal au ramas, pe Caracal-Valcea nu. |
|
| |
gabrielcr
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 45 Localizare : Craiova Reputatie : 4327 Data de inscriere : 01/07/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam Apr 25, 2015 1:55 pm | |
| - Adirmvl a scris:
- Nu incerc sa le iau apararea, doar ca incerc sa imi dau seama de ce de pe unele sectii au plecat iar pe altele au ramas. Si incercam sa iti arat ca nu doar demografia e importanta, ca pe Corabia-Caracal au ramas, pe Caracal-Valcea nu.
pe Caracal - Valcea au fost datorita Babeni-Alunu.... Aici se intelege de ce au renuntat |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam Apr 25, 2015 2:04 pm | |
| Pentru multi care nu au treaba cu transportul feroviar de calatori e greu de inteles anumite decizii, un simplu calator nu poate sa inteleaga cum se face acest transport de caltori pe calea ferata.
Jimbolia e la pachet cu Graniceri si nu mai vor sa aibe in administrare sectii cu profit 0, daca se liciteaza separat(si la un pret mult mai accesibil) e posibil sa se mai inchirieze, altfel nu. Poate am elucidat si cazul asta dar sigur se gasesc carcotasi care vor gasi alt nod in papura. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|