|
| Revista presei | |
|
+90TVlad sytrus user dezactivat... cortexedge pisti91 TonyCFR Spartan1948 stefanb.steff mielutu zburator vatmanul DAS 2011 didinul ANDU2100HP Sabik NicuS Costin.B M.I.C.I. Re6/6 Costin.H gabrielcr Goanga Caspar florin.lifticariu cstefan Shinkasen The Legend bobi Katalyn maris.constantin riciu 92Dragos alex.alexus.tm allred ttavi stefan_br marian1967 apmatei Florin C Elful cristi CFR COSTACHE MIHAIL ionutz72 membru dezactivat , Vlad mihaitzateo Adisoft1991s mureseanu_976 dandel rich1974 DPS AndiCFR Simply18 spiderpc LanceR Norbi AlexD Bobby_TM sergiu.asi Cont.dezactivat Amiralul alex1987 Gabry Gabriel 19jimmy84 alexpopa Tomi13leu Adirmvl cardinal Petre_IFTE bubu Andrey_tm IonutChircu alexmorph3us Adrian78 @ndrey Nk11 DUAL razvan - trenuri cristy79 TonyGFR Vitosa Dr2005 marius664 cfr500 lapsanszkitamas Dutzu alinx3330 dan tm IonutCFR2009 nenuandrei Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 14:53 | |
| Ce vorbesti doctore? Sa stii ca am verificat, sigur nu am ciunga-n par! |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 14:58 | |
| - Karpaty a scris:
- Asa si trebuia sa se intample dar cum la Galati sunt oameni cu influenta a ramas asa cum e . De asta si avem la Galati bune de IR pe Regio, ca sunt acei oameni care au avut un cuvant de spus cand s-au impartit vagoanele moderne . Normal trebuiau date la o regionala care are trenuri IR nu la o regionala care are 3 trenuri IR dar au vagoane de IR garla si le trimite pe Regio iar in alte regionale compunem IR cu 20-54/55 .
Cinci regionale erau arhisuficiente respectiv Galatiul sa fie trecut la Iasi,Constanta la Bucuresti iar Craiova la Timisoara.Chiar si Brasovul la Cluj era bun. |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 14:59 | |
| Stefane ai dreptate singura scapare a sistemului feroviar de marfa si calatori este privatizarea dar o privatizare adevarata nu cum ar vrea Minca, Comana, Stoica si alti fripturisti! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 15:25 | |
| - bobi a scris:
Cinci regionale erau arhisuficiente respectiv Galatiul sa fie trecut la Iasi,Constanta la Bucuresti iar Craiova la Timisoara.Chiar si Brasovul la Cluj era bun. Asa era planul, sa desfiinteze regionala Galati dar cum acolo sunt oameni cu putere a scapat, la fel si Craiova trebuia sa se lipeasca cu Timisoara dar cu aceste comasari se pierdeau ceva posturi si scaune calde, e de inteles de ce s-a abandonat proiectul . - bubu a scris:
- Stefane ai dreptate singura scapare a sistemului feroviar de marfa si calatori este privatizarea dar o privatizare adevarata nu cum ar vrea Minca, Comana, Stoica si alti fripturisti!
Pai cand trebuia sa privatizeze CFR Marfa au sarit toti, vai vai compania de stat cum sa se privatizeze, lasa sa o tinem la stat, de ce sa piarda statul companiile, dar nu zice nimeni ca statul cheltuie niste bani aiurea cu aceste companii "iubite" cand ele trebuiau privatizate de mult timp . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 18:18 | |
| La câte trenuri avem, am putea să desfiinţăm complet regionalele şi să centralizăm totul la sediul din Bucureşti. Sau, măcar, mersul de tren să fie făcut la nivel unitar.
Despre trase ştiu sigur cum se alocă. Până anul trecut, CFR Călători vedea şi trasele privaţilor, dar acestora nu prea le-a convenit. Aşa că s-a ajuns ca nici măcar livretele să nu fi fost trimise în timp util către operatori, din cauza acestei secretomanii.
Legat de privatizare: privatizarea transportului feroviar s-a încercat în Regatul Unit, efectele fiind dezastruase. Nu doresc să văd aşa ceva la noi... şi cred că nimeni nu vrea asta, cu excepţia ameţiţilor care au făcut Master Planul (aceiaşi ameţiţi care au făcut şi reforma feroviară din Marea Britaniei). _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 18:33 | |
| O fi asa cum spuneti, Dr2005 - nu contest ca aveti poate mai multe informatii, dar eu intreb asa: cum se face ca Regiotransul pe Bucuresti-Brasov isi pune trenuri la cel mai bune ore? Sa ma pice cineva cu ceara si nu cred deloc (dar deloc!) ca asta este o intamplare. De la noul Mers 2014/2015 Regiotransul va pleca din Buc Nord la 7.55 - nici sa se putea ora mai buna pt V Prahovei si Brasov. Plus returul de la 16.05 din Brasov iar o ora foarte buna, la fel ca anul asta de altfel.
Din pacate CFR munceste din greu la prosperitatea Regiotrans... nu am nimic cu ei, dar de ce trebuie ei sa prospere si CFR sa se duca singur la fund? Pe Bucuresti-Brasov s-a ajuns la situatia in care Regiotransul are o pozitie dominanta si mersul celorlalti e facut in functie de al lor, iar CFR culege firimiturile cel putin spre Brasov. Nu ma refer la traficul de naveta PLoiesti-Bucuresti si retur. Trenurile asa-zise IR ale CFR au ajuns sa aiba 3 vagoane goale, iar Regiotransul defileaza cu 3 rame pline ochi. Repet, nu am nimic cu ei, dar da-o incolo ca e prea cusuta cu ata alba... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 18:45 | |
| CFR Călători, din păcate, este un dinozaur care se mişcă greu şi care e supus multor presiuni politice (există unele trenuri care merg pe pierdere dar nu-ştiu-ce baron local le vrea). În plus, toate restructurările din ultimii ani au vizat doar personalul din birouri, nu şi naşii, manevranţii şi alte categorii fără studii superioare. Deci nici nu mai sunt oameni care să facă treabă, cei rămaşi fiind suprasolicitaţi şi slab plătiţi.
Trasele se pot solicita cu un an înainte. Iar exemple de trenuri puse în faţa concurenţei se întâlnesc la tot pasul. De exemplu, CFR Călători a pus un tren înaintea TFC-ului (înainte cu 10 minute) pe Galaţi - Bucureşti, pe Craiova - Bucureşti cu 20 minute înaintea Regiotransului, iar Softrans a venit cu tren cu 5 minute înaintea Regiotransului. Asta arată că lucru ăsta e posibil oricum, nu e nevoie de şpăgi pentru asta. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 19:05 | |
| Din pacate aveti dreptate cu restructurarile CFR-ului... Asa este, exemplele de trenuri puse inaintea privatilor sunt corecte si laudabile. Dar totusi asta nu se intampla si pe Bucuresti-Brasov unde niciodata CFR nu a indraznit sa isi puna un tren RE inaintea Regiotrans...
De ce? De ce aici nu este posibil - cumva pt ca este teritoriul exclusiv al Regiotrans? Daca CFR Calatori ar face asta - de exemplu ar pune un RE Bucuresti-Brasov cu plecare la 7.40 - cum e actualul 11031 cu o compunere decenta gen 20/21-87 (nu trebuie mai mult de 3 vagoane, hai sa zicem 4 in week-end) in scurt timp Regiotrans va ramane cu o singura rama si aia neocupata integral. Dar nu se vrea, din motive pe care le putem banui...
Eu ca si atatia altii as vrea sa merg cu CFR la Brasov sau pe V Prahovei - dar ei nu vor, ei ma trimit la Regiotrans sau la Softrans mai recent, desi acestia nu concureaza cu CFR ci mai degraba cu Regiotrans. Cum eu 50 de lei la dumele botezate IR Buc-Brasov nu voi da in veci, iar 3001 este un tren imposibil atat ca ora de plecare cat si ca mers care este pur si simplu infernal, fiind o varza de tren de navetisti, ceferisti si turisti, plus compunerea cunoscuta - CFR imi sugereaza cat se poate de clar ca nu sunt dorit la ei si ca urmare m-am reorientat (ca atatia altii...)
Pentru a imi demonstra ca ma insel si ca nu exista niciun aranjament astept deci un RE Bucuresti-Brasov cu plecare din Bucuresti inaintea Regiotrans (cu un orar gen 7.45-11.00). Altfel... e clar cine dicteaza regulile jocului. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 19:15 | |
| Cu noul mers puteau sa il faca si pe 1631 tot RE dar vad ca ramane IR si doar la intoarcere au curaj sa il faca RE 3006 si nu IR 1634, dar de ce nu la facut si la dus ?
Adevarul este ca la CFR ai oferte mai bune de pret, VSD ; Anticipatie ; Fidelitate ; ON-LINE la trenurile IR si RE ; etc deci multi ar vrea cu CFR din cauza ofertelor tarifare care la privat nu exista .
Un bilet Brasov-Bucuresti la 3006 care va fi RE cu noul mers si luat cu anticipatie va fi 19 lei !!! , pai in aceste conditii sa tot calatoresti, este un pret foarte bun mai ales ca mersul este de IR si vagoanele cu condiii excelente . |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 19:16 | |
| - bobi a scris:
- Karpaty a scris:
- Asa si trebuia sa se intample dar cum la Galati sunt oameni cu influenta a ramas asa cum e . De asta si avem la Galati bune de IR pe Regio, ca sunt acei oameni care au avut un cuvant de spus cand s-au impartit vagoanele moderne . Normal trebuiau date la o regionala care are trenuri IR nu la o regionala care are 3 trenuri IR dar au vagoane de IR garla si le trimite pe Regio iar in alte regionale compunem IR cu 20-54/55 .
Cinci regionale erau arhisuficiente respectiv Galatiul sa fie trecut la Iasi,Constanta la Bucuresti iar Craiova la Timisoara.Chiar si Brasovul la Cluj era bun. Acuma intreb si eu ca sa aflu: care mai e rolul acestor regionale daca totul e destul de centralizat? In afara de sefime ce rol mai au? Pina la urma Craiova e destul de peste mina sa o bagi in Timisoara, mai degraba in Bucuresti impreuna cu Constanta care are linii cam cit a avut cindva orasul Bucuresti imprejur. Galatiul bagat in Iasi iar Brasovul in Cluj. Aaaa stai sa vezi ca au mai fost discutii despre depouri cum ca Brasovul nu e chiar ce credem noi. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 19:39 | |
| - Karpaty a scris:
- Cu noul mers puteau sa il faca si pe 1631 tot RE dar vad ca ramane IR si doar la intoarcere au curaj sa il faca RE 3006 si nu IR 1634, dar de ce nu la facut si la dus ?
Adevarul este ca la CFR ai oferte mai bune de pret, VSD ; Anticipatie ; Fidelitate ; ON-LINE la trenurile IR si RE ; etc deci multi ar vrea cu CFR din cauza ofertelor tarifare care la privat nu exista .
Un bilet Brasov-Bucuresti la 3006 care va fi RE cu noul mers si luat cu anticipatie va fi 19 lei !!! , pai in aceste conditii sa tot calatoresti, este un pret foarte bun mai ales ca mersul este de IR si vagoanele cu condiii excelente . Pe mine ca si pe multi altii cu care am vorbit aceste oferte geniale de la CFR nu ne ajuta in niciun fel: nu calatoresc in fiecare week-end ca sa imi fac VSD, nu ne putem lua cu anticipatie foarte mare pt ca nu stii ce se poate ivi sau se strica vremea (ati vazut viscolul din wkd trecut) si nu mai poti pleca si pierzi banii, cat despre fidelitate as vrea sa stiu si eu cine merge cu 4 trenuri consecutive de la CFR... 3006 va fi RE, dar si el este tot dupa Regiotrans... Ora de plecare a lui nu este buna pentru mine, deci probabil nu il voi folosi - dar e bine totusi ca s-au indurat sa il faca RE... La privat exista cea mai buna oferta tarifara de care CFR nu a auzit: trenuri cu mers de IR si pret de R, practic niste RE, rang de care CFR nu a auzit si nici nu va auzi se pare prea curand. Deci mega-ofertele CFR oricat ar fi de multe, nu pot bate aceasta oferta simpla a privatului. Ce sa mai vorbim de noul tren Softrans care ofera calatorie in conditii excelente (as zice de lux aproape pt Romania) la preturi apropiate de Regio... |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 19:59 | |
| - Dr2005 a scris:
- CFR Călători, din păcate, este un dinozaur care se mişcă greu şi care e supus multor presiuni politice (există unele trenuri care merg pe pierdere dar nu-ştiu-ce baron local le vrea). În plus, toate restructurările din ultimii ani au vizat doar personalul din birouri, nu şi naşii, manevranţii şi alte categorii fără studii superioare. Deci nici nu mai sunt oameni care să facă treabă, cei rămaşi fiind suprasolicitaţi şi slab plătiţi.
Doctore trebuie sa te contrazic dar din 2008 pana acum personalul de tren si manevra sa redus cu 40%! Motivul pentru care nu sau desfiintat regionalele Galati, Constanta si Craiova a fost personalul din birouri (TESA) iar pentru a fi nas de tren sau manevarant nu cred ca trebuie sa ai studii superioare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 20:34 | |
| La nivel central s-a tăiat la sânge, există compartimente cu o singură persoană, chiar şi fără. Pe la noi mai sunt trenuri cu 3 naşi şi 2 vagoane. Bine că 3001 are 2 naşi la 4 etajate... _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 21:19 | |
| - cristy79 a scris:
- cat despre fidelitate as vrea sa stiu si eu cine merge cu 4 trenuri consecutive de la CFR...
Eu merg cu 4 trenuri legate tocmai pentru a beneficia de reducerea de fidelitate+anticipatie maxima si asa platesc pretul minim pe ruta respectiva . Mai sunt si alte persoane care emrg cu 3-4 trenuri legate acolo unde nu este tren direct si CFR ii obliga sa schimbe trenul, de exemplu acum sa zicem ca cineva din Mangalia vrea sa mearga la Baia Mare, pai ia un Regio Mangalia-Constanta, apoi ia un IR Constanta-Bucuresti dupa care il ia pe 1641 care este IR Bucuresti-Dej si apoi RE Dej-Baia Mare, astfel vrei nu vrei mergi cu 4 trenuri si beneficiezi de reducerea de fidelitate . |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Oct 2014, 22:38 | |
| Am o curiozitate privind Transferoviar Grup zilele trecute. Daca au fost prinsi ca asa, asa si asa, DE CE NU LE SUSPENDA LICENTA DE TRANSPORT CALATORI / MARFA ??? Sau macar sa-i declare "indezirabili" la viitoarele licitatii de transport / achizitii / inchirieri daca legea nu da dreptul intreruperii unui contract ilicit pana la finalizarea lui.... :roll: _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
Ultima editare efectuata de catre mureseanu_976 in Mier 29 Oct 2014, 22:39, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |