Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TVlad
sytrus
user dezactivat...
cortexedge
pisti91
TonyCFR
Spartan1948
stefanb.steff
mielutu zburator
vatmanul
DAS 2011
didinul
ANDU2100HP
Sabik
NicuS
Costin.B
M.I.C.I.
Re6/6
Costin.H
gabrielcr
Goanga
Caspar
florin.lifticariu
cstefan
Shinkasen
The Legend
bobi
Katalyn
maris.constantin
riciu
92Dragos
alex.alexus.tm
allred
ttavi
stefan_br
marian1967
apmatei
Florin C
Elful
cristi CFR
COSTACHE MIHAIL
ionutz72
membru dezactivat ,
Vlad
mihaitzateo
Adisoft1991s
mureseanu_976
dandel
rich1974
DPS
AndiCFR
Simply18
spiderpc
LanceR
Norbi
AlexD
Bobby_TM
sergiu.asi
Cont.dezactivat
Amiralul
alex1987
Gabry Gabriel
19jimmy84
alexpopa
Tomi13leu
Adirmvl
cardinal
Petre_IFTE
bubu
Andrey_tm
IonutChircu
alexmorph3us
Adrian78
@ndrey
Nk11
DUAL
razvan - trenuri
cristy79
TonyGFR
Vitosa
Dr2005
marius664
cfr500
lapsanszkitamas
Dutzu
alinx3330
dan tm
IonutCFR2009
nenuandrei
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 47 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5812
Data de inscriere : 11/11/2009

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 14:53

Ce vorbesti doctore? Sa stii ca am verificat, sigur nu am ciunga-n par!
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4628
Data de inscriere : 06/05/2014

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 14:58

Karpaty a scris:
Asa si trebuia sa se intample dar cum la Galati sunt oameni cu influenta a ramas asa cum e . De asta si avem la Galati bune de IR pe Regio, ca sunt acei oameni care au avut un cuvant de spus cand s-au impartit vagoanele moderne . Normal trebuiau date la o regionala care are trenuri IR nu la o regionala care are 3 trenuri IR dar au vagoane de IR garla si le trimite pe Regio iar in alte regionale compunem IR cu 20-54/55 . Mad

Cinci regionale erau arhisuficiente respectiv Galatiul sa fie trecut la Iasi,Constanta la Bucuresti iar Craiova la Timisoara.Chiar si Brasovul la Cluj era bun.
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5812
Data de inscriere : 11/11/2009

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 14:59

Stefane ai dreptate singura scapare a sistemului feroviar de marfa si calatori este privatizarea dar o privatizare adevarata nu cum ar vrea Minca, Comana, Stoica si alti fripturisti!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 15:25

bobi a scris:


Cinci regionale erau arhisuficiente respectiv Galatiul sa fie trecut la Iasi,Constanta la Bucuresti iar Craiova la Timisoara.Chiar si Brasovul la Cluj era bun.

Asa era planul, sa desfiinteze regionala Galati dar cum acolo sunt oameni cu putere a scapat, la fel si Craiova trebuia sa se lipeasca cu Timisoara dar cu aceste comasari se pierdeau ceva posturi si scaune calde, e de inteles de ce s-a abandonat proiectul .


bubu a scris:
Stefane ai dreptate singura scapare a sistemului feroviar de marfa si calatori este privatizarea dar o privatizare adevarata nu cum ar vrea Minca, Comana, Stoica si alti fripturisti!

Pai cand trebuia sa privatizeze CFR Marfa au sarit toti, vai vai compania de stat cum sa se privatizeze, lasa sa o tinem la stat, de ce sa piarda statul companiile, dar nu zice nimeni ca statul cheltuie niste bani aiurea cu aceste companii "iubite" cand ele trebuiau privatizate de mult timp .

_________________
595423Revista presei - Pagina 28 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 28 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 28 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 18:18

La câte trenuri avem, am putea să desfiinţăm complet regionalele şi să centralizăm totul la sediul din Bucureşti. Sau, măcar, mersul de tren să fie făcut la nivel unitar.

Despre trase ştiu sigur cum se alocă. Până anul trecut, CFR Călători vedea şi trasele privaţilor, dar acestora nu prea le-a convenit. Aşa că s-a ajuns ca nici măcar livretele să nu fi fost trimise în timp util către operatori, din cauza acestei secretomanii.

Legat de privatizare: privatizarea transportului feroviar s-a încercat în Regatul Unit, efectele fiind dezastruase. Nu doresc să văd aşa ceva la noi... şi cred că nimeni nu vrea asta, cu excepţia ameţiţilor care au făcut Master Planul (aceiaşi ameţiţi care au făcut şi reforma feroviară din Marea Britaniei).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 18:33

O fi asa cum spuneti, Dr2005 - nu contest ca aveti poate mai multe informatii, dar eu intreb asa: cum se face ca Regiotransul pe Bucuresti-Brasov isi pune trenuri la cel mai bune ore? Sa ma pice cineva cu ceara si nu cred deloc (dar deloc!) ca asta este o intamplare. De la noul Mers 2014/2015 Regiotransul va pleca din Buc Nord la 7.55 - nici sa se putea ora mai buna pt V Prahovei si Brasov. Plus returul de la 16.05 din Brasov iar o ora foarte buna, la fel ca anul asta de altfel.

Din pacate CFR munceste din greu la prosperitatea Regiotrans... nu am nimic cu ei, dar de ce trebuie ei sa prospere si CFR sa se duca singur la fund? Pe Bucuresti-Brasov s-a ajuns la situatia in care Regiotransul are o pozitie dominanta si mersul celorlalti e facut in functie de al lor, iar CFR culege firimiturile cel putin spre Brasov. Nu ma refer la traficul de naveta PLoiesti-Bucuresti si retur. Trenurile asa-zise IR ale CFR au ajuns sa aiba 3 vagoane goale, iar Regiotransul defileaza cu 3 rame pline ochi. Repet, nu am nimic cu ei, dar da-o incolo ca e prea cusuta cu ata alba...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 18:45

CFR Călători, din păcate, este un dinozaur care se mişcă greu şi care e supus multor presiuni politice (există unele trenuri care merg pe pierdere dar nu-ştiu-ce baron local le vrea). În plus, toate restructurările din ultimii ani au vizat doar personalul din birouri, nu şi naşii, manevranţii şi alte categorii fără studii superioare. Deci nici nu mai sunt oameni care să facă treabă, cei rămaşi fiind suprasolicitaţi şi slab plătiţi.

Trasele se pot solicita cu un an înainte. Iar exemple de trenuri puse în faţa concurenţei se întâlnesc la tot pasul. De exemplu, CFR Călători a pus un tren înaintea TFC-ului (înainte cu 10 minute) pe Galaţi - Bucureşti, pe Craiova - Bucureşti cu 20 minute înaintea Regiotransului, iar Softrans a venit cu tren cu 5 minute înaintea Regiotransului. Asta arată că lucru ăsta e posibil oricum, nu e nevoie de şpăgi pentru asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 19:05

Din pacate aveti dreptate cu restructurarile CFR-ului...
Asa este, exemplele de trenuri puse inaintea privatilor sunt corecte si laudabile.
Dar totusi asta nu se intampla si pe Bucuresti-Brasov unde niciodata CFR nu a indraznit sa isi puna un tren RE inaintea Regiotrans...

De ce? De ce aici nu este posibil - cumva pt ca este teritoriul exclusiv al Regiotrans? Daca CFR Calatori ar face asta - de exemplu ar pune un RE Bucuresti-Brasov cu plecare la 7.40 - cum e actualul 11031 cu o compunere decenta gen 20/21-87 (nu trebuie mai mult de 3 vagoane, hai sa zicem 4 in week-end) in scurt timp Regiotrans va ramane cu o singura rama si aia neocupata integral. Dar nu se vrea, din motive pe care le putem banui...

Eu ca si atatia altii as vrea sa merg cu CFR la Brasov sau pe V Prahovei - dar ei nu vor, ei ma trimit la Regiotrans sau la Softrans mai recent, desi acestia nu concureaza cu CFR ci mai degraba cu Regiotrans. Cum eu 50 de lei la dumele botezate IR Buc-Brasov nu voi da in veci, iar 3001 este un tren imposibil atat ca ora de plecare cat si ca mers care este pur si simplu infernal, fiind o varza de tren de navetisti, ceferisti si turisti, plus compunerea cunoscuta - CFR imi sugereaza cat se poate de clar ca nu sunt dorit la ei si ca urmare m-am reorientat (ca atatia altii...)

Pentru a imi demonstra ca ma insel si ca nu exista niciun aranjament astept deci un RE Bucuresti-Brasov cu plecare din Bucuresti inaintea Regiotrans (cu un orar gen 7.45-11.00). Altfel... e clar cine dicteaza regulile jocului.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 19:15

Cu noul mers puteau sa il faca si pe 1631 tot RE dar vad ca ramane IR si doar la intoarcere au curaj sa il faca RE 3006 si nu IR 1634, dar de ce nu la facut si la dus ?

Adevarul este ca la CFR ai oferte mai bune de pret, VSD ; Anticipatie ; Fidelitate ; ON-LINE la trenurile IR si RE ; etc deci multi ar vrea cu CFR din cauza ofertelor tarifare care la privat nu exista .

Un bilet Brasov-Bucuresti la 3006 care va fi RE cu noul mers si luat cu anticipatie va fi 19 lei !!! , pai in aceste conditii sa tot calatoresti, este un pret foarte bun mai ales ca mersul este de IR si vagoanele cu condiii excelente .

_________________
595423Revista presei - Pagina 28 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 28 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 28 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 19:16

bobi a scris:
Karpaty a scris:
Asa si trebuia sa se intample dar cum la Galati sunt oameni cu influenta a ramas asa cum e . De asta si avem la Galati bune de IR pe Regio, ca sunt acei oameni care au avut un cuvant de spus cand s-au impartit vagoanele moderne . Normal trebuiau date la o regionala care are trenuri IR nu la o regionala care are 3 trenuri IR dar au vagoane de IR garla si le trimite pe Regio iar in alte regionale compunem IR cu 20-54/55 . Mad

Cinci regionale erau arhisuficiente respectiv Galatiul sa fie trecut la Iasi,Constanta la Bucuresti iar Craiova la Timisoara.Chiar si Brasovul la Cluj era bun.

Acuma intreb si eu ca sa aflu:

care mai e rolul acestor regionale daca totul e destul de centralizat?

In afara de sefime ce rol mai au?
Pina la urma Craiova e destul de peste mina sa o bagi in Timisoara, mai degraba in Bucuresti impreuna cu Constanta care are linii cam cit a avut cindva orasul Bucuresti imprejur.
Galatiul bagat in Iasi iar Brasovul in Cluj.

Aaaa stai sa vezi ca au mai fost discutii despre depouri cum ca Brasovul nu e chiar ce credem noi.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 19:39

Karpaty a scris:
Cu noul mers puteau sa il faca si pe 1631 tot RE dar vad ca ramane IR si doar la intoarcere au curaj sa il faca RE 3006 si nu IR 1634, dar de ce nu la facut si la dus ?

Adevarul este ca la CFR ai oferte mai bune de pret, VSD ; Anticipatie ; Fidelitate ; ON-LINE la trenurile IR si RE ; etc deci multi ar vrea cu CFR din cauza ofertelor tarifare care la privat nu exista .

Un bilet Brasov-Bucuresti la 3006 care va fi RE cu noul mers si luat cu anticipatie va fi 19 lei !!! , pai in aceste conditii sa tot calatoresti, este un pret foarte bun mai ales ca mersul este de IR si vagoanele cu condiii excelente .


Pe mine ca si pe multi altii cu care am vorbit aceste oferte geniale de la CFR nu ne ajuta in niciun fel: nu calatoresc in fiecare week-end ca sa imi fac VSD, nu ne putem lua cu anticipatie foarte mare pt ca nu stii ce se poate ivi sau se strica vremea (ati vazut viscolul din wkd trecut) si nu mai poti pleca si pierzi banii, cat despre fidelitate as vrea sa stiu si eu cine merge cu 4 trenuri consecutive de la CFR...

3006 va fi RE, dar si el este tot dupa Regiotrans...Very Happy Ora de plecare a lui nu este buna pentru mine, deci probabil nu il voi folosi - dar e bine totusi ca s-au indurat sa il faca RE...

La privat exista cea mai buna oferta tarifara de care CFR nu a auzit: trenuri cu mers de IR si pret de R, practic niste RE, rang de care CFR nu a auzit si nici nu va auzi se pare prea curand. Deci mega-ofertele CFR oricat ar fi de multe, nu pot bate aceasta oferta simpla a privatului. Ce sa mai vorbim de noul tren Softrans care ofera calatorie in conditii excelente (as zice de lux aproape pt Romania) la preturi apropiate de Regio...
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5812
Data de inscriere : 11/11/2009

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 19:59

Dr2005 a scris:
CFR Călători, din păcate, este un dinozaur care se mişcă greu şi care e supus multor presiuni politice (există unele trenuri care merg pe pierdere dar nu-ştiu-ce baron local le vrea). În plus, toate restructurările din ultimii ani au vizat doar personalul din birouri, nu şi naşii, manevranţii şi alte categorii fără studii superioare. Deci nici nu mai sunt oameni care să facă treabă, cei rămaşi fiind suprasolicitaţi şi slab plătiţi.

 
Doctore trebuie sa te contrazic dar din 2008 pana acum personalul de tren si manevra sa redus cu 40%! Motivul pentru care nu sau desfiintat regionalele Galati, Constanta si Craiova a fost personalul din birouri (TESA) iar pentru a fi nas de tren sau manevarant nu cred ca trebuie sa ai studii superioare.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 20:34

La nivel central s-a tăiat la sânge, există compartimente cu o singură persoană, chiar şi fără.
Pe la noi mai sunt trenuri cu 3 naşi şi 2 vagoane. Bine că 3001 are 2 naşi la 4 etajate...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 21:19

cristy79 a scris:
cat despre fidelitate as vrea sa stiu si eu cine merge cu 4 trenuri consecutive de la CFR...


Eu merg cu 4 trenuri legate tocmai pentru a beneficia de reducerea de fidelitate+anticipatie maxima si asa platesc pretul minim pe ruta respectiva .

Mai sunt si alte persoane care emrg cu 3-4 trenuri legate acolo unde nu este tren direct si CFR ii obliga sa schimbe trenul, de exemplu acum sa zicem ca cineva din Mangalia vrea sa mearga la Baia Mare, pai ia un Regio Mangalia-Constanta, apoi ia un IR Constanta-Bucuresti dupa care il ia pe 1641 care este IR Bucuresti-Dej si apoi RE Dej-Baia Mare, astfel vrei nu vrei mergi cu 4 trenuri si beneficiezi de reducerea de fidelitate . Wink

_________________
595423Revista presei - Pagina 28 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 28 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 28 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8093
Data de inscriere : 07/02/2009

Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 22:38

Am o curiozitate privind Transferoviar Grup zilele trecute. Daca au fost prinsi ca asa, asa si asa, DE CE NU LE SUSPENDA LICENTA DE TRANSPORT CALATORI / MARFA ??? Sau macar sa-i declare "indezirabili" la viitoarele licitatii de transport / achizitii / inchirieri daca legea nu da dreptul intreruperii unui contract ilicit pana la finalizarea lui.... :roll:

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Revista presei - Pagina 28 D%20350%20TITO%20Broz


Ultima editare efectuata de catre mureseanu_976 in Mier 29 Oct 2014, 22:39, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 28 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 28 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 28 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 47 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: