|
| Revista presei | |
|
+90TVlad sytrus user dezactivat... cortexedge pisti91 TonyCFR Spartan1948 stefanb.steff mielutu zburator vatmanul DAS 2011 didinul ANDU2100HP Sabik NicuS Costin.B M.I.C.I. Re6/6 Costin.H gabrielcr Goanga Caspar florin.lifticariu cstefan Shinkasen The Legend bobi Katalyn maris.constantin riciu 92Dragos alex.alexus.tm allred ttavi stefan_br marian1967 apmatei Florin C Elful cristi CFR COSTACHE MIHAIL ionutz72 membru dezactivat , Vlad mihaitzateo Adisoft1991s mureseanu_976 dandel rich1974 DPS AndiCFR Simply18 spiderpc LanceR Norbi AlexD Bobby_TM sergiu.asi Cont.dezactivat Amiralul alex1987 Gabry Gabriel 19jimmy84 alexpopa Tomi13leu Adirmvl cardinal Petre_IFTE bubu Andrey_tm IonutChircu alexmorph3us Adrian78 @ndrey Nk11 DUAL razvan - trenuri cristy79 TonyGFR Vitosa Dr2005 marius664 cfr500 lapsanszkitamas Dutzu alinx3330 dan tm IonutCFR2009 nenuandrei Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Feb 2015, 12:20 | |
| http://www.tion.ro/sala-de-asteptare-a-garii-de-nord-din-timisoara-se-renoveaza-artistic/1503061 |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Feb 2015, 15:05 | |
| Incepe sa arate a gara. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Feb 2015, 18:10 | |
| MASTER PLAN - lipsesc portiunile intre Brasov si Podu Olt, Brasov - Siculeni - Beclean, Adjud - Siculeni, Bucuresti - Faurei via Urziceni, electrificarea = dublare foarte importanta intre Agigea si Mangalia. In rest este OK si sa speram ca se vor realiza.
http://www.mt.ro/web14/documente/comunicate-de-presa/20150210%20Prezentare%20MPGT%20forma%20finala.pdf |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Feb 2015, 18:24 | |
| - dan tm a scris:
- http://www.tion.ro/sala-de-asteptare-a-garii-de-nord-din-timisoara-se-renoveaza-artistic/1503061
Ăști confundă automotoare Desiro („Săgeata albastră”) cu tramvaiele (cică trenurile) Imperio. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Feb 2015, 18:51 | |
| Si live chiar arata bine zugraveala si noile picturi E altceva oricum fata de majoritatea interioarelor in alte gari vopsite in acel alb ``de spital``. http://www.tion.ro/proiectul-de-reabilitare-al-garii-de-nord-timisoara-ar-putea-demara-in-cea-de-a-doua-jumatate-a-acestui-an/1503430 |
| | | Cont.dezactivat
Numarul mesajelor : 1236 Reputatie : 5470 Data de inscriere : 20/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Feb 2015, 18:52 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- MASTER PLAN - lipsesc portiunile intre Brasov si Podu Olt, Brasov - Siculeni - Beclean, Adjud - Siculeni, Bucuresti - Faurei via Urziceni, electrificarea = dublare foarte importanta intre Agigea si Mangalia. In rest este OK si sa speram ca se vor realiza.
http://www.mt.ro/web14/documente/comunicate-de-presa/20150210%20Prezentare%20MPGT%20forma%20finala.pdf Pariu ca maxim o sa ”reabiliteze la viteza proiectata” cateva linii?? nici vorba de electrificare reabilitare pentru 160 km/h Decat sa electrifice Doarmanesti-Vicsani pentru cateva marfare (ca CFR Calatori abia mai duc cateva sicrie pe zi acolo) mai bine ar face ceva sa nu mai fii nevoit sa faci 17 ore de la Iasi la Timisoara |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Feb 2015, 19:12 | |
| Master Planul e un document care nu a ţinut deloc cont de părerea celor din sectorul feroviar... fie că e vorba de experţi MT, de societăţile de stat sau de cele private. De fapt, ei nu ştiu nici situaţia actuală, probabil n-au fost în viaţa lor pe Făurei - Tecuci, de exemplu. În plus, dacă se face linia Vâlcele - Rm. Vâlcea şi se reabilitează Valea Oltului, automat traficul de marfă de pe ,,linia industriei auto" o să meargă pe acolo şi va ieşi direct în Coridorul IV, nu o să mai aibă nevoie să meargă prin Slatina. Bine, nu m-aş supăra să se facă, mai ales că, teoretic, sunt incluse cam toate liniile cu trafic important din prezent. Dar cu Făurei - Tecuci... păi mai bine dublezi 400 între Braşov şi Sfântu Gheorghe, eventual până la Siculeni, să poţi să pui trenuri din 30 în 30 de minute pe Braşov - Sf. Gheorghe. În schimb, ce nu se spune în material e că Consultantul propune reducerea reţelei, practic ce nu e pe lista aia, teoretic, ar urma să nu mai existe.
În fine, oamenii care au făcut şi ,,reforma feroviară" din Regatul Unit (în urma căreia UK aproape a rămas fără cale ferată), ştiu mai bine cum se face în România. Probabil au folosit ca hârtiei igienică cele aprox. 200 (!) de pagini de observaţii primite de la direcţiile de specialitate ale MT şi de la societăţi.
Tot ce putem spera este că şi acest Master Plan va urma calea tuturor strategiilor şi planurilor făcute până acum, adică va ajunge într-un sertar peste care se va depune o tonă de praf. Altfel... rămânem fără obiectul muncii. _________________ :TTT:
|
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Feb 2015, 20:12 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- Si live chiar arata bine zugraveala si noile picturi E altceva oricum fata de majoritatea interioarelor in alte gari vopsite in acel alb ``de spital``.
Toata gara arata mult mai bine decat arata inainte. Si in interior, dar si in exterior. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 10 Feb 2015, 21:42 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- MASTER PLAN - lipsesc portiunile intre Brasov si Podu Olt, Brasov - Siculeni - Beclean, Adjud - Siculeni, Bucuresti - Faurei via Urziceni, electrificarea = dublare foarte importanta intre Agigea si Mangalia. In rest este OK si sa speram ca se vor realiza.
http://www.mt.ro/web14/documente/comunicate-de-presa/20150210%20Prezentare%20MPGT%20forma%20finala.pdf Brasov-Podu Olt dupa ce se termina modernizarea pe 300, va ramane o linie care nu mai intereseaza pe nimeni, mai ales daca Bucuresti-Sibiu se va realiza pe linia noua Pitesti-Valcea atunci Brasov-Podu Olt chiar va fi lasata in paragina sis e va merge foarte prost pe ea. Bucuresti-Faurei prin Urziceni va fi linie neinteroperabila pe viitor, in prezent bucata Urziceni-Faurei este neinteroperabila si inchiriata, banuiesc ca si Bucuresti-Urziceni se va trece la neinteroperabile, de asta nu este inclusa in plan. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 11 Feb 2015, 00:43 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Galati/Stiri/Gari+abandonate
Trist... am să încerc la vară să le fac câteva poze, măcar câtorva gări. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 11 Feb 2015, 18:45 | |
| - Alex a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- MASTER PLAN - lipsesc portiunile intre Brasov si Podu Olt, Brasov - Siculeni - Beclean, Adjud - Siculeni, Bucuresti - Faurei via Urziceni, electrificarea = dublare foarte importanta intre Agigea si Mangalia. In rest este OK si sa speram ca se vor realiza.
http://www.mt.ro/web14/documente/comunicate-de-presa/20150210%20Prezentare%20MPGT%20forma%20finala.pdf Pariu ca maxim o sa ”reabiliteze la viteza proiectata” cateva linii?? nici vorba de electrificare reabilitare pentru 160 km/h Decat sa electrifice Doarmanesti-Vicsani pentru cateva marfare (ca CFR Calatori abia mai duc cateva sicrie pe zi acolo) mai bine ar face ceva sa nu mai fii nevoit sa faci 17 ore de la Iasi la Timisoara Decat electrificarea Darmanesti-Vicsani pe unde nu mai circula CFR Calatori mai bine ar electrifica cei 44 de km Veresti-Botosani. Pe langa asta s-a bagat un munte de bani in modernizarea garii din Botosani. |
| | | stefanb.steff
Numarul mesajelor : 69 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti/ Tg Neamt Reputatie : 4773 Data de inscriere : 09/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 11 Feb 2015, 19:40 | |
| - catalin2014 a scris:
- Alex a scris:
Pariu ca maxim o sa ”reabiliteze la viteza proiectata” cateva linii?? nici vorba de electrificare reabilitare pentru 160 km/h Decat sa electrifice Doarmanesti-Vicsani pentru cateva marfare (ca CFR Calatori abia mai duc cateva sicrie pe zi acolo) mai bine ar face ceva sa nu mai fii nevoit sa faci 17 ore de la Iasi la Timisoara Decat electrificarea Darmanesti-Vicsani pe unde nu mai circula CFR Calatori mai bine ar electrifica cei 44 de km Veresti-Botosani. Pe langa asta s-a bagat un munte de bani in modernizarea garii din Botosani. Dpdv. economic e mai rentabil sa electrifici Darmanesti - Vicsani decat Veresti - Botosani. Da no, poate dupa BT- Veresti electrificam si BC - P.Neamt, Dolhasca - Falticeni, Iasi - Botosoni, Botosani - Iasi via Harlau, etc. Cataline, sunt alte gari care genereaza mult mai mult profit decat cele de pe 512 : Satu Mare, Baia Mare, Sibiu, RM. Valcea, etc. si nu sunt pretentii de acest fel. Eu zic sa extindeti linia de tramvai pe 512 si o sa mergi cu Tatra, dar nici atunci nu o sa fii multumit pt ca, " daca 2x EA + 8 vagoane cl 1 si 2 restaurant nu e...nimic nu e " |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 11 Feb 2015, 19:55 | |
| Toate proiectele sunt făcute având la bază transportul de marfă, nu cel de călători. În plus, pentru reabilitare sunt prioritare liniile de pe reţeaua transeuropeană, cum este ea stabilită prin Regulamentul UE nr. 1315/2013. _________________ :TTT:
|
| | | apmatei
Numarul mesajelor : 126 Reputatie : 4301 Data de inscriere : 25/06/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 11 Feb 2015, 19:59 | |
| - Citat :
- Compania CFR Călători estimează venituri de 2,097 miliarde lei în acest an, mai mici cu 10% faţă de nivelul prognozat în 2014, de 2,337 miliarde lei, şi un profit brut în scădere de la 69,2 milioane lei la 3,1 milioane lei.
http://www.zf.ro/companii/dezastrul-de-la-cfr-calatori-continua-compania-de-stat-estimeaza-o-scadere-de-10-a-veniturilor-13815805 |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 11 Feb 2015, 20:23 | |
| Pai cum se poate asa ceva, tocmai fuseseram informati ca CFR Calatori a intrat in zodia eficientei, calatorii se imbulzesc cu milioanele, Dezastrele sunt luate cu asalt, IR-urile gem de calatori si au ajuns sa aiba si cate 15-16 vagoane, Malaxele au adus calatorii inapoi la tren etc etc ... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |