Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TVlad
sytrus
user dezactivat...
cortexedge
pisti91
TonyCFR
Spartan1948
stefanb.steff
mielutu zburator
vatmanul
DAS 2011
didinul
ANDU2100HP
Sabik
NicuS
Costin.B
M.I.C.I.
Re6/6
Costin.H
gabrielcr
Goanga
Caspar
florin.lifticariu
cstefan
Shinkasen
The Legend
bobi
Katalyn
maris.constantin
riciu
92Dragos
alex.alexus.tm
allred
ttavi
stefan_br
marian1967
apmatei
Florin C
Elful
cristi CFR
COSTACHE MIHAIL
ionutz72
membru dezactivat ,
Vlad
mihaitzateo
Adisoft1991s
mureseanu_976
dandel
rich1974
DPS
AndiCFR
Simply18
spiderpc
LanceR
Norbi
AlexD
Bobby_TM
sergiu.asi
Cont.dezactivat
Amiralul
alex1987
Gabry Gabriel
19jimmy84
alexpopa
Tomi13leu
Adirmvl
cardinal
Petre_IFTE
bubu
Andrey_tm
IonutChircu
alexmorph3us
Adrian78
@ndrey
Nk11
DUAL
razvan - trenuri
cristy79
TonyGFR
Vitosa
Dr2005
marius664
cfr500
lapsanszkitamas
Dutzu
alinx3330
dan tm
IonutCFR2009
nenuandrei
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 56 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMar 10 Feb 2015, 12:20

http://www.tion.ro/sala-de-asteptare-a-garii-de-nord-din-timisoara-se-renoveaza-artistic/1503061
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMar 10 Feb 2015, 15:05

Incepe sa arate a gara.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMar 10 Feb 2015, 18:10

MASTER PLAN - lipsesc portiunile intre Brasov si Podu Olt, Brasov - Siculeni - Beclean, Adjud - Siculeni, Bucuresti - Faurei via Urziceni, electrificarea = dublare foarte importanta intre Agigea si Mangalia. In rest este OK si sa speram ca se vor realiza.

http://www.mt.ro/web14/documente/comunicate-de-presa/20150210%20Prezentare%20MPGT%20forma%20finala.pdf
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMar 10 Feb 2015, 18:24

dan tm a scris:
http://www.tion.ro/sala-de-asteptare-a-garii-de-nord-din-timisoara-se-renoveaza-artistic/1503061

Ăști confundă automotoare Desiro („Săgeata albastră”) cu tramvaiele (cică trenurile) Imperio. Mad
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7106
Data de inscriere : 28/03/2009

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMar 10 Feb 2015, 18:51

Si live chiar arata bine zugraveala si noile picturi Cool E altceva oricum fata de majoritatea interioarelor in alte gari vopsite in acel alb ``de spital``.

http://www.tion.ro/proiectul-de-reabilitare-al-garii-de-nord-timisoara-ar-putea-demara-in-cea-de-a-doua-jumatate-a-acestui-an/1503430
Sus In jos
Cont.dezactivat




Numarul mesajelor : 1236
Reputatie : 5470
Data de inscriere : 20/05/2013

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMar 10 Feb 2015, 18:52

razvan - trenuri a scris:
MASTER PLAN - lipsesc portiunile intre Brasov si Podu Olt, Brasov - Siculeni - Beclean, Adjud - Siculeni, Bucuresti - Faurei via Urziceni, electrificarea = dublare foarte importanta intre Agigea si Mangalia. In rest este OK si sa speram ca se vor realiza.

http://www.mt.ro/web14/documente/comunicate-de-presa/20150210%20Prezentare%20MPGT%20forma%20finala.pdf
Pariu ca maxim o sa ”reabiliteze la viteza proiectata” cateva linii?? nici vorba de electrificare reabilitare pentru 160 km/h
Decat sa electrifice Doarmanesti-Vicsani pentru cateva marfare (ca CFR Calatori abia mai duc cateva sicrie pe zi acolo) mai bine ar face ceva sa nu mai fii nevoit sa faci 17 ore de la Iasi la Timisoara
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMar 10 Feb 2015, 19:12

Master Planul e un document care nu a ţinut deloc cont de părerea celor din sectorul feroviar... fie că e vorba de experţi MT, de societăţile de stat sau de cele private. De fapt, ei nu ştiu nici situaţia actuală, probabil n-au fost în viaţa lor pe Făurei - Tecuci, de exemplu. În plus, dacă se face linia Vâlcele - Rm. Vâlcea şi se reabilitează Valea Oltului, automat traficul de marfă de pe ,,linia industriei auto" o să meargă pe acolo şi va ieşi direct în Coridorul IV, nu o să mai aibă nevoie să meargă prin Slatina. Bine, nu m-aş supăra să se facă, mai ales că, teoretic, sunt incluse cam toate liniile cu trafic important din prezent. Dar cu Făurei - Tecuci... păi mai bine dublezi 400 între Braşov şi Sfântu Gheorghe, eventual până la Siculeni, să poţi să pui trenuri din 30 în 30 de minute pe Braşov - Sf. Gheorghe.
În schimb, ce nu se spune în material e că Consultantul propune reducerea reţelei, practic ce nu e pe lista aia, teoretic, ar urma să nu mai existe.

În fine, oamenii care au făcut şi ,,reforma feroviară" din Regatul Unit (în urma căreia UK aproape a rămas fără cale ferată), ştiu mai bine cum se face în România. Probabil au folosit ca hârtiei igienică cele aprox. 200 (!) de pagini de observaţii primite de la direcţiile de specialitate ale MT şi de la societăţi.

Tot ce putem spera este că şi acest Master Plan va urma calea tuturor strategiilor şi planurilor făcute până acum, adică va ajunge într-un sertar peste care se va depune o tonă de praf. Altfel... rămânem fără obiectul muncii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMar 10 Feb 2015, 20:12

alex.alexus.tm a scris:
Si live chiar arata bine zugraveala si noile picturi Cool  E altceva oricum fata de majoritatea interioarelor in alte gari vopsite in acel alb ``de spital``.

Toata gara arata mult mai bine decat arata inainte. Si in interior, dar si in exterior.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMar 10 Feb 2015, 21:42

razvan - trenuri a scris:
MASTER PLAN - lipsesc portiunile intre Brasov si Podu Olt, Brasov - Siculeni - Beclean, Adjud - Siculeni, Bucuresti - Faurei via Urziceni, electrificarea = dublare foarte importanta intre Agigea si Mangalia. In rest este OK si sa speram ca se vor realiza.

http://www.mt.ro/web14/documente/comunicate-de-presa/20150210%20Prezentare%20MPGT%20forma%20finala.pdf

Brasov-Podu Olt dupa ce se termina modernizarea pe 300, va ramane o linie care nu mai intereseaza pe nimeni, mai ales daca Bucuresti-Sibiu se va realiza pe linia noua Pitesti-Valcea atunci Brasov-Podu Olt chiar va fi lasata in paragina sis e va merge foarte prost pe ea.
Bucuresti-Faurei prin Urziceni va fi linie neinteroperabila pe viitor, in prezent bucata Urziceni-Faurei este neinteroperabila si inchiriata, banuiesc ca si Bucuresti-Urziceni se va trece la neinteroperabile, de asta nu este inclusa in plan.

_________________
595423Revista presei - Pagina 47 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 47 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 47 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMier 11 Feb 2015, 00:43

http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Galati/Stiri/Gari+abandonate

Trist... am să încerc la vară să le fac câteva poze, măcar câtorva gări.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7372
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMier 11 Feb 2015, 18:45

Alex a scris:
razvan - trenuri a scris:
MASTER PLAN - lipsesc portiunile intre Brasov si Podu Olt, Brasov - Siculeni - Beclean, Adjud - Siculeni, Bucuresti - Faurei via Urziceni, electrificarea = dublare foarte importanta intre Agigea si Mangalia. In rest este OK si sa speram ca se vor realiza.

http://www.mt.ro/web14/documente/comunicate-de-presa/20150210%20Prezentare%20MPGT%20forma%20finala.pdf
Pariu ca maxim o sa ”reabiliteze la viteza proiectata” cateva linii?? nici vorba de electrificare reabilitare pentru 160 km/h
Decat sa electrifice Doarmanesti-Vicsani pentru cateva marfare (ca CFR Calatori abia mai duc cateva sicrie pe zi acolo) mai bine ar face ceva sa nu mai fii nevoit sa faci 17 ore de la Iasi la Timisoara
Decat electrificarea Darmanesti-Vicsani pe unde nu mai circula CFR Calatori mai bine ar electrifica cei 44 de km Veresti-Botosani. Pe langa asta s-a bagat un munte de bani in modernizarea garii din Botosani.
Sus In jos
stefanb.steff

stefanb.steff


Numarul mesajelor : 69
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti/ Tg Neamt
Reputatie : 4773
Data de inscriere : 09/01/2012

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMier 11 Feb 2015, 19:40

catalin2014 a scris:
Alex a scris:

Pariu ca maxim o sa ”reabiliteze la viteza proiectata” cateva linii?? nici vorba de electrificare reabilitare pentru 160 km/h
Decat sa electrifice Doarmanesti-Vicsani pentru cateva marfare (ca CFR Calatori abia mai duc cateva sicrie pe zi acolo) mai bine ar face ceva sa nu mai fii nevoit sa faci 17 ore de la Iasi la Timisoara
Decat electrificarea Darmanesti-Vicsani pe unde nu mai circula CFR Calatori mai bine ar electrifica cei 44 de km Veresti-Botosani. Pe langa asta s-a bagat un munte de bani in modernizarea garii din Botosani.

Dpdv. economic e mai rentabil sa electrifici Darmanesti - Vicsani decat Veresti - Botosani. Da no, poate dupa BT- Veresti electrificam si BC - P.Neamt, Dolhasca - Falticeni, Iasi - Botosoni, Botosani - Iasi via Harlau, etc.
Cataline, sunt alte gari care genereaza mult mai mult profit decat cele de pe 512 : Satu Mare, Baia Mare, Sibiu, RM. Valcea, etc. si nu sunt pretentii de acest fel. Eu zic sa extindeti linia de tramvai pe 512 si o sa mergi cu Tatra, dar nici atunci nu o sa fii multumit pt ca, " daca 2x EA + 8 vagoane cl 1 si 2 restaurant nu e...nimic nu e "
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMier 11 Feb 2015, 19:55

Toate proiectele sunt făcute având la bază transportul de marfă, nu cel de călători. În plus, pentru reabilitare sunt prioritare liniile de pe reţeaua transeuropeană, cum este ea stabilită prin Regulamentul UE nr. 1315/2013.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
apmatei

apmatei


Numarul mesajelor : 126
Reputatie : 4301
Data de inscriere : 25/06/2013

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMier 11 Feb 2015, 19:59

Citat :
Compania CFR Călători estimează venituri de 2,097 miliarde lei în acest an, mai mici cu 10% faţă de nivelul prognozat în 2014, de 2,337 miliarde lei, şi un profit brut în scădere de la 69,2 milioane lei la 3,1 milioane lei.

http://www.zf.ro/companii/dezastrul-de-la-cfr-calatori-continua-compania-de-stat-estimeaza-o-scadere-de-10-a-veniturilor-13815805
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitimeMier 11 Feb 2015, 20:23

Pai cum se poate asa ceva, tocmai fuseseram informati ca CFR Calatori a intrat in zodia eficientei, calatorii se imbulzesc cu milioanele, Dezastrele sunt luate cu asalt, IR-urile gem de calatori si au ajuns sa aiba si cate 15-16 vagoane, Malaxele au adus calatorii inapoi la tren etc etc ... Laughing


Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 47 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 47 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 56 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: