Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TVlad
sytrus
user dezactivat...
cortexedge
pisti91
TonyCFR
Spartan1948
stefanb.steff
mielutu zburator
vatmanul
DAS 2011
didinul
ANDU2100HP
Sabik
NicuS
Costin.B
M.I.C.I.
Re6/6
Costin.H
gabrielcr
Goanga
Caspar
florin.lifticariu
cstefan
Shinkasen
The Legend
bobi
Katalyn
maris.constantin
riciu
92Dragos
alex.alexus.tm
allred
ttavi
stefan_br
marian1967
apmatei
Florin C
Elful
cristi CFR
COSTACHE MIHAIL
ionutz72
membru dezactivat ,
Vlad
mihaitzateo
Adisoft1991s
mureseanu_976
dandel
rich1974
DPS
AndiCFR
Simply18
spiderpc
LanceR
Norbi
AlexD
Bobby_TM
sergiu.asi
Cont.dezactivat
Amiralul
alex1987
Gabry Gabriel
19jimmy84
alexpopa
Tomi13leu
Adirmvl
cardinal
Petre_IFTE
bubu
Andrey_tm
IonutChircu
alexmorph3us
Adrian78
@ndrey
Nk11
DUAL
razvan - trenuri
cristy79
TonyGFR
Vitosa
Dr2005
marius664
cfr500
lapsanszkitamas
Dutzu
alinx3330
dan tm
IonutCFR2009
nenuandrei
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 40 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Dutzu
V.I.P Member
V.I.P Member
Dutzu


Numarul mesajelor : 1597
Varsta : 28
Localizare : Iasi
Reputatie : 6032
Data de inscriere : 29/12/2012

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 20:22

@ndrey a scris:
Acum 5 minute a trecut 383-2 cu doua gm in cap  spre  Vaslui,urmand ca toate trenurile care au fost sau care urmau sa circule pe zona in cauza sa fie deviate prin Iasi pana se va restabili circulatia.

Deci asta a trecut atunci, Sad pfff si eu am cautat sa vad daca 1663 a avut intarziere
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/96968659@N07/
Cont.dezactivat




Numarul mesajelor : 1236
Reputatie : 5473
Data de inscriere : 20/05/2013

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 20:32

Mario 076 a scris:
Impactul a fost atat de puternic (~120 km/h) incat locomotiva s-a desprins de tren si a continuat sa mai ruleze singura in timp ce vagoanele trenului au fost oprite cu ajutorul unei persoane din tren ce a tras semnalul de alarma altfel...
Chiar si in conditiile astea primul vagon in sensul de mers a deraiat.

PS sa-mi fie cu iertare dar in astfel de situatii mecanicul trebuie sa fuga in sala masinilor
Nu cumva a tras frana de urgenta? Ma gandesc ca de nu locomotiva mergea ami mult
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6456
Data de inscriere : 30/03/2010

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 20:37

FoFo650 a scris:
Mario 076 a scris:
Impactul a fost atat de puternic (~120 km/h) incat locomotiva s-a desprins de tren si a continuat sa mai ruleze singura in timp ce vagoanele trenului au fost oprite cu ajutorul unei persoane din tren ce a tras semnalul de alarma altfel...
Chiar si in conditiile astea primul vagon in sensul de mers a deraiat.

PS sa-mi fie cu iertare dar in astfel de situatii mecanicul trebuie sa fuga in sala masinilor
Nu cumva a tras frana de urgenta? Ma gandesc ca de nu locomotiva mergea ami mult
Fara pantograf? Cool
Sus In jos
Dutzu
V.I.P Member
V.I.P Member
Dutzu


Numarul mesajelor : 1597
Varsta : 28
Localizare : Iasi
Reputatie : 6032
Data de inscriere : 29/12/2012

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 20:39

FoFo650 a scris:
Mario 076 a scris:
Impactul a fost atat de puternic (~120 km/h) incat locomotiva s-a desprins de tren si a continuat sa mai ruleze singura in timp ce vagoanele trenului au fost oprite cu ajutorul unei persoane din tren ce a tras semnalul de alarma altfel...
Chiar si in conditiile astea primul vagon in sensul de mers a deraiat.

PS sa-mi fie cu iertare dar in astfel de situatii mecanicul trebuie sa fuga in sala masinilor
Nu cumva a tras frana de urgenta? Ma gandesc ca de nu locomotiva mergea ami mult

In momentul in care trenul se rupe cum a fost in acest caz, robineti de la locomotiva si implicit de la vagon s-au rupt, astfel aerul din instalatia de franare a iesit si a determinat franarea trenului.

Cat timp este aer in instalatie trenul este liber, cand se elibereaza aerul din instalatia de franare trenul franeaza, tocmai de asta este acest sistem. De asta cand la o locomotiva se rupe un robinet de la aer , ea nu mai poate inainta ca este franata.
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/96968659@N07/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 20:41

Trenul oricum frina dar cineva a traas semnalul de alarma. Acuma astia la stiri o dau cu asta.
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6456
Data de inscriere : 30/03/2010

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 20:42

Mario 076 a scris:
Impactul a fost atat de puternic (~120 km/h) incat locomotiva s-a desprins de tren si a continuat sa mai ruleze singura in timp ce vagoanele trenului au fost oprite cu ajutorul unei persoane din tren ce a tras semnalul de alarma altfel...
Chiar si in conditiile astea primul vagon in sensul de mers a deraiat.

PS sa-mi fie cu iertare dar in astfel de situatii mecanicul trebuie sa fuga in sala masinilor
Prin ruperea trenului,s-a creat acelasi efect ca la tragerea semnalului de alarma, golirea conductei generale de aer=franarea trenului.
Crezi ca ai tip de reactie,cat sa fugi in sala,cand iti apare aproape instant la 120km/h, un mastodont de asta in fata?
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6456
Data de inscriere : 30/03/2010

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 20:44

dan tm a scris:
Trenul oricum frina dar cineva a traas semnalul de alarma. Acuma astia la stiri o dau cu asta.
O fi strans si o frana de mana,preventiv, mai sti... Smile
Of,astia atotcunoscatori,cu stirile lor.
Sus In jos
Dutzu
V.I.P Member
V.I.P Member
Dutzu


Numarul mesajelor : 1597
Varsta : 28
Localizare : Iasi
Reputatie : 6032
Data de inscriere : 29/12/2012

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 20:50

cam ce trenuri sunt deviate pe M600 si pana cand?
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/96968659@N07/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 20:51

IonutCFR2009 a scris:
IR 383-2, circula de la Pascani catre Bucuresti Nord via Vaslui-Marasesti avand numarul 12081:

0 Pascani 17:52 Real -3
31 Targu Frumos 18:22 1 18:23 Real
76 Iasi 19:07 23 19:30 Real 6
78 Nicolina 19:35 1 19:36 Real 14
94 Barnova 19:58 1 19:59 Estimat 14
120 Buhaesti 20:19 1 20:20 Estimat 14
143 Vaslui 20:41 1 20:42 Estimat 14
159 Crasna 20:56 1 20:57 Estimat 14
196 Barlad 21:30 2 21:32 Estimat 14
211 Tutova 21:46 5 21:51 Estimat 14
244 Tecuci Nord hc 22:20 2 22:22 14
262 Marasesti 22:47 15 23:02 Estimat 14
282 Focsani 23:28 2 23:30 Estimat 14
319 Ramnicu Sarat 00:10 1 00:11 Estimat 13
352 Buzau 00:42 2 00:44 Estimat 14
387 Mizil 01:17 1 01:18 Estimat 14
421 Ploiesti Sud 01:54 2 01:56 Estimat 14
481 Bucuresti Nord Gr. A 02:40 Estimat 14

Tipic pentru CFR, deviaza de urgenta un tren dar ii baga opriri de 1 minut in toate birturile.
Am intrebat si la devierile trenurilor de pe 900 pe 202, ce au in cap specialistii atunci cind baga opririle alea?
Trenul circula prin surprindere prin zona aceea nu pot fi calatori, plus ca fiind deviat creste durata calatoriei, durata pentru care ar trebui facute eforturi de scurtare.

ce rost au opririle alea, Tirgu Frumos, Nicolina, Buhaesti, Crasna, Birlad, chiar si Vaslui?
Nu putea fi dus trenul fara oprire pina la Iasi si de acolo pina la Tutova unde cred ca e o cruce?
Apoi ce face in Tecuci Nord? o oprire aproape in curenta.
nu putea fi dus in Tecuci si acolo sa ii fie data electrica si sa circule direct spre Focsani fara Marasesti?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 20:57

Când se bagă un tren suplimentar pe un traseu, acesta trebuie să circule după o trasă a unui tren asemănător. Orarele trenurilor deviate au fost calculate in funcţie de un tren IR de pe traseul respectiv. De aceea apar acele opriri. Cam aşa e şi la marfă.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11659
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 20:59

Dumnezeu să-l ierte pe domnul mecanic!


CFR Calatoria a pierdut un om dedicat meseriei de mecanic de locomotiva
19-09-2014

CFR Călători anunta cu profund regret decesul mecanicului de locomotiva aflat la bordul trenului implicat in incidentul feroviar
din zona Bacau, din aceasta dupa amiaza.

Conducerea CFR Calatori, colegii de breasla si cei de la Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Galati, unde isi desfasura activitatea, sunt alaturi de familia indoliata in aceasta grea pierdere si ii vor acorda tot sprijinul de care are nevoie in perioada urmatoare.

http://cfrcalatori.ro/
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8760
Data de inscriere : 10/06/2011

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 21:01

Oricum trenul poate sa treaca fara oprire prin acele statii Smile
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 21:03

Deci mecanicul era buzoian.

@AndiCFR, da, dacă operatorul dă dispoziţie.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 21:04

Acesta este un eveniment trist in domeniul feroviar in care un angajat moare in exercitiul functiunii.
Cu atit mai trist cu cit a murit nevinovat.

________________________
Cred ca pedepsele pentru trecerea la nivel cind instalatiile functioneaza ar trebui sa fie mai drastice iar masina confiscata.

Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 21:17

Daca nu ar fi avut acel ONI de 7 minute de la Putna Seaca (14.27-14.34) nu s-ar fi intamplat nenorocirea...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 15 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 15 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 40 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: