| Revista presei | |
|
+90TVlad sytrus user dezactivat... cortexedge pisti91 TonyCFR Spartan1948 stefanb.steff mielutu zburator vatmanul DAS 2011 didinul ANDU2100HP Sabik NicuS Costin.B M.I.C.I. Re6/6 Costin.H gabrielcr Goanga Caspar florin.lifticariu cstefan Shinkasen The Legend bobi Katalyn maris.constantin riciu 92Dragos alex.alexus.tm allred ttavi stefan_br marian1967 apmatei Florin C Elful cristi CFR COSTACHE MIHAIL ionutz72 membru dezactivat , Vlad mihaitzateo Adisoft1991s mureseanu_976 dandel rich1974 DPS AndiCFR Simply18 spiderpc LanceR Norbi AlexD Bobby_TM sergiu.asi Cont.dezactivat Amiralul alex1987 Gabry Gabriel 19jimmy84 alexpopa Tomi13leu Adirmvl cardinal Petre_IFTE bubu Andrey_tm IonutChircu alexmorph3us Adrian78 @ndrey Nk11 DUAL razvan - trenuri cristy79 TonyGFR Vitosa Dr2005 marius664 cfr500 lapsanszkitamas Dutzu alinx3330 dan tm IonutCFR2009 nenuandrei Nesebar 94 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6032 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 20:22 | |
| - @ndrey a scris:
- Acum 5 minute a trecut 383-2 cu doua gm in cap spre Vaslui,urmand ca toate trenurile care au fost sau care urmau sa circule pe zona in cauza sa fie deviate prin Iasi pana se va restabili circulatia.
Deci asta a trecut atunci, pfff si eu am cautat sa vad daca 1663 a avut intarziere |
|
| |
Cont.dezactivat
Numarul mesajelor : 1236 Reputatie : 5473 Data de inscriere : 20/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 20:32 | |
| - Mario 076 a scris:
- Impactul a fost atat de puternic (~120 km/h) incat locomotiva s-a desprins de tren si a continuat sa mai ruleze singura in timp ce vagoanele trenului au fost oprite cu ajutorul unei persoane din tren ce a tras semnalul de alarma altfel...
Chiar si in conditiile astea primul vagon in sensul de mers a deraiat.
PS sa-mi fie cu iertare dar in astfel de situatii mecanicul trebuie sa fuga in sala masinilor Nu cumva a tras frana de urgenta? Ma gandesc ca de nu locomotiva mergea ami mult |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6456 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 20:37 | |
| - FoFo650 a scris:
- Mario 076 a scris:
- Impactul a fost atat de puternic (~120 km/h) incat locomotiva s-a desprins de tren si a continuat sa mai ruleze singura in timp ce vagoanele trenului au fost oprite cu ajutorul unei persoane din tren ce a tras semnalul de alarma altfel...
Chiar si in conditiile astea primul vagon in sensul de mers a deraiat.
PS sa-mi fie cu iertare dar in astfel de situatii mecanicul trebuie sa fuga in sala masinilor Nu cumva a tras frana de urgenta? Ma gandesc ca de nu locomotiva mergea ami mult Fara pantograf? |
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6032 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 20:39 | |
| - FoFo650 a scris:
- Mario 076 a scris:
- Impactul a fost atat de puternic (~120 km/h) incat locomotiva s-a desprins de tren si a continuat sa mai ruleze singura in timp ce vagoanele trenului au fost oprite cu ajutorul unei persoane din tren ce a tras semnalul de alarma altfel...
Chiar si in conditiile astea primul vagon in sensul de mers a deraiat.
PS sa-mi fie cu iertare dar in astfel de situatii mecanicul trebuie sa fuga in sala masinilor Nu cumva a tras frana de urgenta? Ma gandesc ca de nu locomotiva mergea ami mult In momentul in care trenul se rupe cum a fost in acest caz, robineti de la locomotiva si implicit de la vagon s-au rupt, astfel aerul din instalatia de franare a iesit si a determinat franarea trenului. Cat timp este aer in instalatie trenul este liber, cand se elibereaza aerul din instalatia de franare trenul franeaza, tocmai de asta este acest sistem. De asta cand la o locomotiva se rupe un robinet de la aer , ea nu mai poate inainta ca este franata. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 20:41 | |
| Trenul oricum frina dar cineva a traas semnalul de alarma. Acuma astia la stiri o dau cu asta. |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6456 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 20:42 | |
| - Mario 076 a scris:
- Impactul a fost atat de puternic (~120 km/h) incat locomotiva s-a desprins de tren si a continuat sa mai ruleze singura in timp ce vagoanele trenului au fost oprite cu ajutorul unei persoane din tren ce a tras semnalul de alarma altfel...
Chiar si in conditiile astea primul vagon in sensul de mers a deraiat.
PS sa-mi fie cu iertare dar in astfel de situatii mecanicul trebuie sa fuga in sala masinilor Prin ruperea trenului,s-a creat acelasi efect ca la tragerea semnalului de alarma, golirea conductei generale de aer=franarea trenului. Crezi ca ai tip de reactie,cat sa fugi in sala,cand iti apare aproape instant la 120km/h, un mastodont de asta in fata? |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6456 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 20:44 | |
| - dan tm a scris:
- Trenul oricum frina dar cineva a traas semnalul de alarma. Acuma astia la stiri o dau cu asta.
O fi strans si o frana de mana,preventiv, mai sti... Of,astia atotcunoscatori,cu stirile lor. |
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6032 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 20:50 | |
| cam ce trenuri sunt deviate pe M600 si pana cand? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 20:51 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- IR 383-2, circula de la Pascani catre Bucuresti Nord via Vaslui-Marasesti avand numarul 12081:
0 Pascani 17:52 Real -3 31 Targu Frumos 18:22 1 18:23 Real 76 Iasi 19:07 23 19:30 Real 6 78 Nicolina 19:35 1 19:36 Real 14 94 Barnova 19:58 1 19:59 Estimat 14 120 Buhaesti 20:19 1 20:20 Estimat 14 143 Vaslui 20:41 1 20:42 Estimat 14 159 Crasna 20:56 1 20:57 Estimat 14 196 Barlad 21:30 2 21:32 Estimat 14 211 Tutova 21:46 5 21:51 Estimat 14 244 Tecuci Nord hc 22:20 2 22:22 14 262 Marasesti 22:47 15 23:02 Estimat 14 282 Focsani 23:28 2 23:30 Estimat 14 319 Ramnicu Sarat 00:10 1 00:11 Estimat 13 352 Buzau 00:42 2 00:44 Estimat 14 387 Mizil 01:17 1 01:18 Estimat 14 421 Ploiesti Sud 01:54 2 01:56 Estimat 14 481 Bucuresti Nord Gr. A 02:40 Estimat 14 Tipic pentru CFR, deviaza de urgenta un tren dar ii baga opriri de 1 minut in toate birturile. Am intrebat si la devierile trenurilor de pe 900 pe 202, ce au in cap specialistii atunci cind baga opririle alea? Trenul circula prin surprindere prin zona aceea nu pot fi calatori, plus ca fiind deviat creste durata calatoriei, durata pentru care ar trebui facute eforturi de scurtare. ce rost au opririle alea, Tirgu Frumos, Nicolina, Buhaesti, Crasna, Birlad, chiar si Vaslui? Nu putea fi dus trenul fara oprire pina la Iasi si de acolo pina la Tutova unde cred ca e o cruce? Apoi ce face in Tecuci Nord? o oprire aproape in curenta. nu putea fi dus in Tecuci si acolo sa ii fie data electrica si sa circule direct spre Focsani fara Marasesti? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 20:57 | |
| Când se bagă un tren suplimentar pe un traseu, acesta trebuie să circule după o trasă a unui tren asemănător. Orarele trenurilor deviate au fost calculate in funcţie de un tren IR de pe traseul respectiv. De aceea apar acele opriri. Cam aşa e şi la marfă. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 20:59 | |
| Dumnezeu să-l ierte pe domnul mecanic!
CFR Calatoria a pierdut un om dedicat meseriei de mecanic de locomotiva 19-09-2014
CFR Călători anunta cu profund regret decesul mecanicului de locomotiva aflat la bordul trenului implicat in incidentul feroviar din zona Bacau, din aceasta dupa amiaza.
Conducerea CFR Calatori, colegii de breasla si cei de la Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Galati, unde isi desfasura activitatea, sunt alaturi de familia indoliata in aceasta grea pierdere si ii vor acorda tot sprijinul de care are nevoie in perioada urmatoare.
http://cfrcalatori.ro/ |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 21:01 | |
| Oricum trenul poate sa treaca fara oprire prin acele statii |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 21:03 | |
| Deci mecanicul era buzoian.
@AndiCFR, da, dacă operatorul dă dispoziţie. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 21:04 | |
| Acesta este un eveniment trist in domeniul feroviar in care un angajat moare in exercitiul functiunii. Cu atit mai trist cu cit a murit nevinovat.
________________________ Cred ca pedepsele pentru trecerea la nivel cind instalatiile functioneaza ar trebui sa fie mai drastice iar masina confiscata.
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Sept 2014, 21:17 | |
| Daca nu ar fi avut acel ONI de 7 minute de la Putna Seaca (14.27-14.34) nu s-ar fi intamplat nenorocirea... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|