|
| Revista presei | |
|
+90TVlad sytrus user dezactivat... cortexedge pisti91 TonyCFR Spartan1948 stefanb.steff mielutu zburator vatmanul DAS 2011 didinul ANDU2100HP Sabik NicuS Costin.B M.I.C.I. Re6/6 Costin.H gabrielcr Goanga Caspar florin.lifticariu cstefan Shinkasen The Legend bobi Katalyn maris.constantin riciu 92Dragos alex.alexus.tm allred ttavi stefan_br marian1967 apmatei Florin C Elful cristi CFR COSTACHE MIHAIL ionutz72 membru dezactivat , Vlad mihaitzateo Adisoft1991s mureseanu_976 dandel rich1974 DPS AndiCFR Simply18 spiderpc LanceR Norbi AlexD Bobby_TM sergiu.asi Cont.dezactivat Amiralul alex1987 Gabry Gabriel 19jimmy84 alexpopa Tomi13leu Adirmvl cardinal Petre_IFTE bubu Andrey_tm IonutChircu alexmorph3us Adrian78 @ndrey Nk11 DUAL razvan - trenuri cristy79 TonyGFR Vitosa Dr2005 marius664 cfr500 lapsanszkitamas Dutzu alinx3330 dan tm IonutCFR2009 nenuandrei Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 08:48 | |
| Trenul Hyperion Bucuresti-Brasov a ajuns la stiri http://observator.tv/social/tren-de-viteza-privat-cu-preuri-de-personal-135386.html# Si de asta data nu e nicio exagerare, tot ce se spune acolo e adevarul gol-golut. E o placere sa mergi cu asa ceva. |
| | | membru dezactivat , User Dezactivat
Numarul mesajelor : 598 Varsta : 33 Localizare : Bacau Reputatie : 4973 Data de inscriere : 30/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 09:34 | |
| Dan, drum accesibil este, pe partea magistralei si pe partea liniei industriale ce duce la CIC, daca mergea pe cel de langa magistrala, aveau, din ce-mi mai amintesc, de trecut printr-un sant care e posibil sa nu aiba apa in el. Acum drumul nu mai stiu cat de bun e, dar cand am fost eu, sigur era drum ca am mers eu cu bicicleta, si celalalt de peste linie, dinspre linia CIC-ului, e ceva mai usor de observat insa e nitel mai prost, iar ca sa nu treci prin santul care puatea sau nu sa aiba apa, trebuia sa traversezi din partea asta, digul pe care urca linia de la combinat. Pe scurt, de pe un drum, putea sa ajunga la locomotiva prin traversarea unui sant, iar de pe celalalt prin traversarea digului pe care e CFI a CIC-ului. Parca cei de la desteptarea au poze facute si de pe linia industriala care e mult mai sus de cea a magistralei. Accesul oricum, la locomotiva era, si pentru a nu ocoli, ambulanta ar fi putut sa intre si pe langa Dedeman, e drum care ajunge exact in magistrala, si de acolo e drumul care da la gara valea seaca tot asa, drum de camp, dar cum am spus, eu am trecut cu bicicleta pe acolo relax. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 09:38 | |
| Daaaaaaaaaa, asta ar decola. Ar fi avion frate, da' nu ii lasa bulangii de la CFR sa-si arate valoarea. Unde e Cristi adevarul gol-golut? Ca in comparatia cu CFR Calatori sigur nu e. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 09:41 | |
| Eeeee putina reclama acolo nu strica ... doar e sufletul comertului Nu cred ca ei si-au propus sa concureze cu CFR, ci cu altcineva, stim noi cine, persoana importanta iar acolo au o paine de mancat sa stii Au recunoscut si ei ca CFR are si trenuri moderne, dar acolo problema e pretul mult mult prea mare din pacate... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 09:51 | |
| Cred ca singura chestie mai tare de atat pe care ar putea sa o faca astia din presa ar fi sa dea imediat dupa un reportaj despre cum a scazut numarul calatorilor la CFR.
Daca faci reclama fa-o corect. Din partea mea sa aiba afise in toate garile de pe traseu, spot-uri la TV, treaba lor. Dar nu mizerii de genul asta.
Singurele chestii la care nu ii poate contrazice nimeni sint: curatenia de la toaleta comparativ cu CFR (ca o gluma, astia au grija doar de una) si ce ti se ofera si cat timp faci pentru banii platiti. In privinta celui de-al doilea punct chiar asa ar trebui sa fie un tren pe un traseu ca asta. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 10:04 | |
| Trebuie sa nu uitam ca probabil cei din presa ce sunt trimisi de sefii lor sa faca aceste reportaje probabil ca nu au mers in viata lor cu trenul sau au mers cand erau copii cu parintii lor si nu au amintiri prea placute despre trenurile de atunci ale CFR, sunt multe clisee si idei preconcepute si multa necunoastere... nu cred ca e ceva premeditat sau cu intentie. Cat despre pret, era prezentata pe ecran exact situatia de fapt pe Bucuresti-Brasov: CFR 50 de lei, Regiotrans 25 de lei, Softrans 30 de lei. Nu ma poate nimeni convinge ca asa ceva este normal; din contra este o mare aberatie, dar una facuta cu buna stiinta din interiorul CFR pt a alunga lumea de la ei si a ii trimite la privat...Asta e adevarul, scuze si justificari sunt destule dar rezultatul e clar: IR ale CFR devin tot mai scurte si mai goale, iar Regiotransul tot mai lung si mai plin. Fapte vazute de mine personal, nu povestite de altcineva... Deci ce sa mai vorbim cand astea sunt interesele CFR , exact sa fie gonita lumea de la tren? Zvonurile privind noul mers pe Brasov sunt de tot rasul, astept sa vad daca asa vor sta lucrurile, inseamna ca specialistii lovesc si aici, unde cat de cat mersul era OK. Cum sa nu te iei cu mainile de cap? Ma tem sa nu fie de-a rasu-plansu mersul pe M300, nu in sensul anularilor de trenuri sau ceva, din contra trenuri multe trantite aiurea la 5 minute unele de altele - si cele mai bune ore rezervate evident de Regiotrans... Mafie mare acolo, dar nu se pot face astfel de magarii decat cu complicitatea CFR clar. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 11:05 | |
| - glontz_21 a scris:
- dupa cum observ, daca se intindea pur si simplu pe jos pe podea in postul de conducere dupa actionarea robinetului de frana, probabil ar fi scapat mecanicul, usa postului pare ca s-a deschis fara probleme, nu cred ca a fost prea tare contorsionata partea inferioara a postului.
Bai baietas daca tot zici ca ai vazut poze detaliate de la fata locoului atunci de ce nu ai vazut si cum arata cabina mecanicului de locomotiva?sau iar te bagi in seama aiurea cu intrerbari idioate si raspșunsuri(ale tale variante) la fel de idioate,pai daca peretii laterali ,frontal distrusi si ranforsarile si tabla cabinei este evident smuls,ea din sudura ,inauntru ai impresia ca e mai bine ? Nu inteleg ce logica ai dar omiti faptul ca trenul circula cu o viteza de aproximativ 115km/h,nu viteza camionului fiind esentiala, pai mecanicul ala crezi ca la fiecare pasaj trebuie sa prevada cate un camion ca se baga in fata,ai impresia ca mecanicii in cabina stau asa de relaxati incat sa se arunce pe burta prin cabina de nebun ,ca la fortele speciale?are o pozitie de lucru , are o masa de comanda, la electrica are si inaltare la scaun, toate astea probabil fiind impinse in interior in mod cert,iar la cum arata interiorul cabinei si peretele cabinei dinspre sala masinilor,usa de acces in cabina,cam ti-ai da seama ce forta a avut impactul ala incat mecanicul sa nu sufere oricum vreo vatamare prin lovirea de orice in cabina, sau de alte obiecte straine de altfel, aruncate in interior. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 11:19 | |
| Am găsit pe Youtube un filmuleţ (care nu îmi aparţine) filmat dintr-o locomotivă care a mers în aceeaşi direcţie, pe aceeaşi linie şi probabil cu aceeaşi viteză ca şi EA 255. La minutul 25 şi 51 secunde, trenul trece prin pasajul în care s-a întâmplat tragedia. https://youtu.be/KoTJyFxLy0I?t=25m25s |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 11:49 | |
| @Ionutz72 Corect. Sunt absolut convins ca a facut tot ce a depins de dansul sa nu se intampla o tragedie mai mare decat a fost. Dumnezeu sa-l odihneasca.
@Dr2005 De-a lungul culoarelor salii masinilor exista bara de sustinere de la un capat la altul. Mai ai si varianta sa te tii de clanta usii si sa tii capul cat mai la distanta de usa. Partea cu deplasatul la postul doi e cu dus si intors pentru ca nu ai timp sa ajungi acolo si pentru ca exista riscul sa te striveasca primul vagon in caz ca se urca pe locomotiva. Vezi cazul accidentului de pe M800 intre Lehliu si Sarulesti in care a fost implicata EA 187 in data de 17.10.2009. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 12:39 | |
| http://www.ziaruldegarda.ro/doi-morti-in-accidentul-feroviar-de-la-valea-seaca-din-comuna-nicolae-balcescufoto-video/locomotiva-2/ Cam cum arata cabina in urma impactului.... |
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5791 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 13:04 | |
| - dan tm a scris:
Faza cu SMURDul cred ca sta altfel, de fapt ei au venit la tren si abia apoi au ajuns la locomotiva, banuiesc ca nici drum de masina nu au avut pina la ea.
A iesit elicopterul pentru mecanic... asta inseamna minim 1 doctor (anesteziolog/med de urgenta) +asistent(-a) cu cel putin 5 ani experienta la SMURD. In plus se adauga paramedicul(-ii) echipajului(-elor) de pompieri. Mai mult de atat era numai sa vina Raed de la Bucale... Degeaba, serviciile de urgenta au raspuns in cel mai bun mod posibil. Indiferent ce porcarii zic boii de la mass media, mecanicul nu putea fi salvat. La SMURD si SAJ lucreaza oameni, nu ingeri. Nici daca erau in postul II 10 doctori nu l-ar fi putut salva pe mecanic |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3840 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 15:08 | |
| - Vlad a scris:
- Am găsit pe Youtube un filmuleţ (care nu îmi aparţine) filmat dintr-o locomotivă care a mers în aceeaşi direcţie, pe aceeaşi linie şi probabil cu aceeaşi viteză ca şi EA 255.
La minutul 25 şi 51 secunde, trenul trece prin pasajul în care s-a întâmplat tragedia. https://youtu.be/KoTJyFxLy0I?t=25m25s Am vazut si eu videoul. Multi de aci se afla in treaba si comenteaza aiurea,fara sa aibe cele mai elementare notiuni de fizica,de se invata in generala. 115 km/h = 115000 metri pe ora = 115000/3600 metri pe secunda adica 31.9 de metri pe secunda. Asta inseamna ca trenul in 6 secunde face aproape 200 de metri.E de inteles ca respectivul camion mergea mult mai incet,undeva la 30 la ora,sau pe acolo. Drumul pe care merge camionul face imediat dreapta/stanga. Apoi,eu nu am auzit ca mecanicul sa se uite la drumurile alaturate sinei cu cate sute de metri inainte (nici nu stiu cat de mult se vede,inainte) sa vada daca e un camion pe ele si daca vede un camion,sa reduca automat viteza,ca poate camionul o sa treaca peste calea ferata,prin fata trenului. De aia e pusa bariera,sa se opreasca vechiculele auto acolo. Asa ca nu stiu cu cate secunde inainte a vazut mecanicul camionul poate or fi fost 6 secunde,poate or fi fost 10 secunde. Oricum,trebuie sa fii foarte rapid ca dupa ce ai actionat frana,sa te ridici de pe scaun si sa te ascunzi,sa faci asta in 6-7 secunde. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 16:29 | |
| - cristy79 a scris:
- Zvonurile privind noul mers pe Brasov sunt de tot rasul, astept sa vad daca asa vor sta lucrurile, inseamna ca specialistii lovesc si aici, unde cat de cat mersul era OK. Cum sa nu te iei cu mainile de cap? Ma tem sa nu fie de-a rasu-plansu mersul pe M300, nu in sensul anularilor de trenuri sau ceva, din contra trenuri multe trantite aiurea la 5 minute unele de altele - si cele mai bune ore rezervate evident de Regiotrans... Mafie mare acolo, dar nu se pot face astfel de magarii decat cu complicitatea CFR clar.
Nu există ore rezervate, e primul venit, primul servit. Atunci când un operator îşi face mersul, el nu poate afla trasele celorlalţi. CFR nu are de unde să ştie la ce oră îşi va pune Regiotrans trenurile şi invers. Aşa că nu se complică nimeni să modifice turnusurile, de aia în fiecare an mersul nou e cam copy-paste după cel vechi (nu înţeleg de ce îl mai schimbă de la an la an, probabil ca să bulverseze călătorii, mai ales la traficul de navetă). Abia când ies livretele poate vedea oricine toate trenurile. _________________ :TTT:
|
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6228 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 23:52 | |
| http://adevarul.ro/economie/afaceri/grup-feroviar-roman-castiga-licitatii-competitia-cfr-marfa-transportul-carbune-termocentralele-craiova-cernele-1_541ee9530d133766a8502393/index.html |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Sept 2014, 18:01 | |
| http://www.feroviarul.ro/cfr-calatori-vinde-24-trenuri-etajate-si-92-vagoane-de-calatori
http://www.feroviarul.ro/cfr-marfa-vinde-fier-vechi-provenit-din-taierea-a-2450-vagoane
http://www.feroviarul.ro/sc-interventii-feroviare-sa-a-intrat-in-insolventa
Se alege praful de caile ferate. Ce va fi peste 5 ani... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |