|
| Revista presei | |
|
+90TVlad sytrus user dezactivat... cortexedge pisti91 TonyCFR Spartan1948 stefanb.steff mielutu zburator vatmanul DAS 2011 didinul ANDU2100HP Sabik NicuS Costin.B M.I.C.I. Re6/6 Costin.H gabrielcr Goanga Caspar florin.lifticariu cstefan Shinkasen The Legend bobi Katalyn maris.constantin riciu 92Dragos alex.alexus.tm allred ttavi stefan_br marian1967 apmatei Florin C Elful cristi CFR COSTACHE MIHAIL ionutz72 membru dezactivat , Vlad mihaitzateo Adisoft1991s mureseanu_976 dandel rich1974 DPS AndiCFR Simply18 spiderpc LanceR Norbi AlexD Bobby_TM sergiu.asi Cont.dezactivat Amiralul alex1987 Gabry Gabriel 19jimmy84 alexpopa Tomi13leu Adirmvl cardinal Petre_IFTE bubu Andrey_tm IonutChircu alexmorph3us Adrian78 @ndrey Nk11 DUAL razvan - trenuri cristy79 TonyGFR Vitosa Dr2005 marius664 cfr500 lapsanszkitamas Dutzu alinx3330 dan tm IonutCFR2009 nenuandrei Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Sept 2014, 18:38 | |
| Dacă instalaţia de la trecerea la nivel nu ar fi funcţionat (furt de cabluri) semnalul de ieşire nu s-ar mai fi pus pe liber iar trecerea trenului prin pasaj s-ar fi făcut pe baza ordinului de circulaţie şi cu viteză maximă de 20 km/h.
Deci, mai mult ca sigur, instalaţia funcţiona normal. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Sept 2014, 18:46 | |
| Faza cu adapostitul in sala masinilor mi se pare poveste,cel putin la viteza aia. Sa apuci sa franezi,iar din forta inertiei franarii de la 120km/h, sa te ridici de pe scaun,sa deschizi usa de la sala,sa te duci acolo,logic cred ca e imposibil. Un mecanic ar putea confirma. Iar franarea aia sa nu crezi ca se face instant ca la un automobil. Cat priveste furtul de componente,nu cred ca se pune problema, schemele electrice sunt facute in asa fel incat, daca se ard doua sau mai multe becuri rutiere,sau daca instalatia nu functioneaza normal(si din cauza furturilor), sa limiteze/interzica viteza trenului in pasaj. Nu cunosc configuratia pe teren,ca ti-as fi explicat si cum (vad ca facut-o dl. Vlad mai sus )
Ultima editare efectuata de catre ionutz72 in Sam 20 Sept 2014, 18:49, editata de 1 ori |
| | | membru dezactivat , User Dezactivat
Numarul mesajelor : 598 Varsta : 33 Localizare : Bacau Reputatie : 4973 Data de inscriere : 30/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Sept 2014, 18:48 | |
| dupa cum observ, daca se intindea pur si simplu pe jos pe podea in postul de conducere dupa actionarea robinetului de frana, probabil ar fi scapat mecanicul, usa postului pare ca s-a deschis fara probleme, nu cred ca a fost prea tare contorsionata partea inferioara a postului. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Sept 2014, 18:52 | |
| Sti vorba aia: dupa razboi... Nu as dori nimanui sa fie pus in pozitia mecanicului,si sa fi nevoit sa iei o decizie instant,sa vezi cum ai reactiona,ca apoi sa analizezi situatia.Sigur ai gandi altfel. Dumnezeu sa il ierte... |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3840 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Sept 2014, 19:07 | |
| Mie nu mi se pare ca e ok sa ai asa bariera sumara,la o trecere a caii ferate,unde trec trenuri cu 100km/h sau cu cat trec pe acolo: http://www.bacau.net/accident-feroviar-in-apropiere-de-bacau-un-tren-cu-pasageri-a-fost-lovit-de-un-tir/
|
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Sept 2014, 19:11 | |
| Asa ceva era bun pt noi. http://www.comentez.ro/2010/11/10/bariera-la-rusi.html |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3840 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Sept 2014, 19:13 | |
| - ionutz72 a scris:
- Asa ceva era bun pt noi.
http://www.comentez.ro/2010/11/10/bariera-la-rusi.html Mie mi se pare ca ar fi foarte buna pentru noi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Sept 2014, 19:25 | |
| - glontz_21 a scris:
- dupa cum observ, daca se intindea pur si simplu pe jos pe podea in postul de conducere dupa actionarea robinetului de frana, probabil ar fi scapat mecanicul, usa postului pare ca s-a deschis fara probleme, nu cred ca a fost prea tare contorsionata partea inferioara a postului.
Dupa ce se intampla un lucru iti vin in cap zeci de solutii pe moment e dificil sa alegi intre ele si timpul nu sta pe loc Mecanicului nu ii se poate imputa nimic chiar ma gandesc ca doar a avut timp sa franeze de urgenta e curios distanta mare unde s-a oprit locomotiva La accidentul de la Arad cu 612 mecanicu a apucat sa se ridice dar a fost prins intre bord si peretele postului nici nu vreau sa mai aduc in discutie ergonomia locomotivei EA in care ai numai dezavantaje |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Sept 2014, 19:31 | |
| Din reportajul stirilor de la ora 19, rezulta ca mecanicul ar fi avut mai multe sanse de supravietuire daca cei care au fost chemati la 112 in ajutor ar fi ajuns mai rapid. |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3840 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Sept 2014, 19:37 | |
| Atata vreme cat niciun pasager din tren nu a patit nimic grav,eu zic ca mecanicul de tren ar trebui decorat post-mortem.
|
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5791 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Sept 2014, 20:40 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Din reportajul stirilor de la ora 19, rezulta ca mecanicul ar fi avut mai multe sanse de supravietuire daca cei care au fost chemati la 112 in ajutor ar fi ajuns mai rapid.
OPRITI ODATA CAVALCADA INDREPTATA IMPOTRIVA SALVATORILOR. Ce partidu' meu, a venit elicopterul!!! Nu e vina dispecerului/SMURDului ca nu avem avioane capabile de viteza luminii!!! Nu mai ascultati porcariile mass-mediei, numai ei ar putea gasi nod in papura la unul din cele mai bune sisteme de salvare din europa |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Sept 2014, 20:51 | |
| - ionutz72 a scris:
- Faza cu adapostitul in sala masinilor mi se pare poveste,cel putin la viteza aia.
Sa apuci sa franezi,iar din forta inertiei franarii de la 120km/h, sa te ridici de pe scaun,sa deschizi usa de la sala,sa te duci acolo,logic cred ca e imposibil. Un mecanic ar putea confirma. Iar franarea aia sa nu crezi ca se face instant ca la un automobil. Cat priveste furtul de componente,nu cred ca se pune problema, schemele electrice sunt facute in asa fel incat, daca se ard doua sau mai multe becuri rutiere,sau daca instalatia nu functioneaza normal(si din cauza furturilor), sa limiteze/interzica viteza trenului in pasaj. Nu cunosc configuratia pe teren,ca ti-as fi explicat si cum (vad ca facut-o dl. Vlad mai sus ) Apropo de ce spune DAS 2011 aici http://www.forumtrenuri.com/t2989p610-accidente-si-incidente-la-cfr-si-in-lume daca inconstientul ala de tirist i-a aparut inopinant in cale mecanicului ? De aici si lipsa lui de reactie pentru o eventuala adapostire in sala. Pentru ca e posibil ca mecanicul sa-l fi observat ca se apropie, sa-i fi dat semnale de atentie cu goarna locomotivei si sa fi considerat ca opreste soferul la crucea sf Andrei cum trebuie sa faca toti posesorii de permise auto, doar ca acesta era cu gandul in alta parte si a ignorat ca vine trenul. Poate ca ii rasunau si manelele in cabina... Ioane, tatal meu a avut o situatie similara la sfarsitul anilor 80, de altfel au fost mai multe in intreaga sa cariera de mecanic de locomotiva. Tracta acceleratul 827 iar la un pasaj de pe la Dragos Voda (M800) i-a aparut un autocamion al acelor vremuri incarcat cu porumb. Norocul lui si al mecanicului ajutor a fost ca l-au vazut de la distanta, a actionat franarea de urgenta iar de la 120 la ora in momentul actionarii impactul a avut loc la vreo 80. Daca nu apucau sa se retraga in sala erau morti. Chiar si asa s-au ales cu cateva contuzii dar cel putin au scapat teferi. Deci nu e chiar poveste faza cu adapostitul in sala, depinde de unde aproximezi impactul iminent si de viteza de reactie a omului. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Sept 2014, 22:16 | |
| - Mario 076 a scris:
Ioane, tatal meu a avut o situatie similara la sfarsitul anilor 80, de altfel au fost mai multe in intreaga sa cariera de mecanic de locomotiva. Tracta acceleratul 827 iar la un pasaj de pe la Dragos Voda (M800) i-a aparut un autocamion al acelor vremuri incarcat cu porumb. Norocul lui si al mecanicului ajutor a fost ca l-au vazut de la distanta, a actionat franarea de urgenta iar de la 120 la ora in momentul actionarii impactul a avut loc la vreo 80. Daca nu apucau sa se retraga in sala erau morti. Chiar si asa s-au ales cu cateva contuzii dar cel putin au scapat teferi. Deci nu e chiar poveste faza cu adapostitul in sala, depinde de unde aproximezi impactul iminent si de viteza de reactie a omului. Iti multumesc ca vi cu argumente plauzibile,dar tot raman la ideea mea ca totul tine de reactia de moment. Unii in situatii critice,de moment,clacheaza, deci nu suntem in masura sa analizam situatia asta din puntul asta de vedere,fiecare reactioneaza diferit. Iar acest mecanic nu poate fi invinovatit ca nu a reactionat intr-un anumit fel.Corect? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 02:29 | |
| - Mario 076 a scris:
- Impactul a fost atat de puternic (~120 km/h) incat locomotiva s-a desprins de tren si a continuat sa mai ruleze singura in timp ce vagoanele trenului au fost oprite cu ajutorul unei persoane din tren ce a tras semnalul de alarma altfel...
Nu a tras nimeni niciun semnal, pur şi simplu s-a rupt conducta de aer şi s-a produs frânarea trenului. Locomotiva fiind mai grea şi având inerţie mai mare, a continuat să ruleze încă vreo câteva sute de metri. - Citat :
- PS sa-mi fie cu iertare dar in astfel de situatii mecanicul trebuie sa fuga in sala masinilor
Nu neapărat, pentru că dacă nu apucă să ajungă în postul 2, riscă să fie aruncat în transformator sau în alte echipamente. - glontz_21 a scris:
- insa semnalul de trecere la nivel cu CF putea sa nu functioneze
În cazul ăsta nu s-ar fi aprins semnalul de avarie? Mecanicul l-ar fi văzut şi ar fi redus viteza. - Citat :
- OPRITI ODATA CAVALCADA INDREPTATA IMPOTRIVA SALVATORILOR. Ce partidu' meu, a venit elicopterul!!! Nu e vina dispecerului/SMURDului ca nu avem avioane capabile de viteza luminii!!! Nu mai ascultati porcariile mass-mediei, numai ei ar putea gasi nod in papura la unul din cele mai bune sisteme de salvare din europa
Sunt cazuri când şi în Bucureşti vine salvarea după 30 de minute... ba nu sunt maşini, ba nu sunt şoferi, ba e trafic. Nefiind suficiente echipaje, e oarecum normal să ajungă târziu, pentru că nu pot fi în mai multe locuri de-o dată. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Sept 2014, 08:35 | |
| In goana dupa ,,senzational" astia de la presa o dau cu ala ce atras semnalul de alarma.
E si vina cuiva de la CFr ca nu intervine sa explice ca de fapt trenul s-a frinat cind s-a rupt.De unde sa ii duca mintea pe ziaristi si pe ziarizde sa se informeze despre functionarea trenurilor.
____ Cind se spune ca mecanicul fuge in sala, nu se refera nimeni la trecerea in celalalt post ci efectiv la adapostirea din fata pericolului.
Aici cred ca masina a aparut din scurt si nu avut timp sa reactioneze.
___________ Faza cu SMURDul cred ca sta altfel, de fapt ei au venit la tren si abia apoi au ajuns la locomotiva, banuiesc ca nici drum de masina nu au avut pina la ea.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |