Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TVlad
sytrus
user dezactivat...
cortexedge
pisti91
TonyCFR
Spartan1948
stefanb.steff
mielutu zburator
vatmanul
DAS 2011
didinul
ANDU2100HP
Sabik
NicuS
Costin.B
M.I.C.I.
Re6/6
Costin.H
gabrielcr
Goanga
Caspar
florin.lifticariu
cstefan
Shinkasen
The Legend
bobi
Katalyn
maris.constantin
riciu
92Dragos
alex.alexus.tm
allred
ttavi
stefan_br
marian1967
apmatei
Florin C
Elful
cristi CFR
COSTACHE MIHAIL
ionutz72
membru dezactivat ,
Vlad
mihaitzateo
Adisoft1991s
mureseanu_976
dandel
rich1974
DPS
AndiCFR
Simply18
spiderpc
LanceR
Norbi
AlexD
Bobby_TM
sergiu.asi
Cont.dezactivat
Amiralul
alex1987
Gabry Gabriel
19jimmy84
alexpopa
Tomi13leu
Adirmvl
cardinal
Petre_IFTE
bubu
Andrey_tm
IonutChircu
alexmorph3us
Adrian78
@ndrey
Nk11
DUAL
razvan - trenuri
cristy79
TonyGFR
Vitosa
Dr2005
marius664
cfr500
lapsanszkitamas
Dutzu
alinx3330
dan tm
IonutCFR2009
nenuandrei
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 41 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Sept 2014, 18:38

Dacă instalaţia de la trecerea la nivel nu ar fi funcţionat (furt de cabluri) semnalul de ieşire nu s-ar mai fi pus pe liber iar trecerea trenului prin pasaj s-ar fi făcut pe baza ordinului de circulaţie şi cu viteză maximă de 20 km/h.

Deci, mai mult ca sigur, instalaţia funcţiona normal.
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Sept 2014, 18:46

Faza cu adapostitul in sala masinilor mi se pare poveste,cel putin la viteza aia.
Sa apuci sa franezi,iar din forta inertiei franarii de la 120km/h, sa te ridici de pe scaun,sa deschizi usa de la sala,sa te duci acolo,logic cred ca e imposibil. Un mecanic ar putea confirma.
Iar franarea aia sa nu crezi ca se face instant ca la un automobil.
Cat priveste furtul de componente,nu cred ca se pune problema, schemele electrice sunt facute in asa fel incat, daca se ard doua sau mai multe becuri rutiere,sau daca instalatia nu functioneaza normal(si din cauza furturilor), sa limiteze/interzica viteza trenului in pasaj. Nu cunosc configuratia pe teren,ca ti-as fi explicat si cum (vad ca facut-o dl. Vlad mai sus Smile )


Ultima editare efectuata de catre ionutz72 in Sam 20 Sept 2014, 18:49, editata de 1 ori
Sus In jos
membru dezactivat ,
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 598
Varsta : 33
Localizare : Bacau
Reputatie : 4973
Data de inscriere : 30/11/2012

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Sept 2014, 18:48

dupa cum observ, daca se intindea pur si simplu pe jos pe podea in postul de conducere dupa actionarea robinetului de frana, probabil ar fi scapat mecanicul, usa postului pare ca s-a deschis fara probleme, nu cred ca a fost prea tare contorsionata partea inferioara a postului.
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Sept 2014, 18:52

Sti vorba aia: dupa razboi...
Nu as dori nimanui sa fie pus in pozitia mecanicului,si sa fi nevoit sa iei o decizie instant,sa vezi cum ai reactiona,ca apoi sa analizezi situatia.Sigur ai gandi altfel.
Dumnezeu sa il ierte...
Sus In jos
mihaitzateo




Numarul mesajelor : 106
Localizare : Bucuresti,linia 300
Reputatie : 3840
Data de inscriere : 12/09/2014

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Sept 2014, 19:07

Mie nu mi se pare ca e ok sa ai asa bariera sumara,la o trecere a caii ferate,unde trec trenuri cu 100km/h sau cu cat trec pe acolo:
http://www.bacau.net/accident-feroviar-in-apropiere-de-bacau-un-tren-cu-pasageri-a-fost-lovit-de-un-tir/
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Sept 2014, 19:11

Asa ceva era bun pt noi.
http://www.comentez.ro/2010/11/10/bariera-la-rusi.html
Sus In jos
mihaitzateo




Numarul mesajelor : 106
Localizare : Bucuresti,linia 300
Reputatie : 3840
Data de inscriere : 12/09/2014

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Sept 2014, 19:13

ionutz72 a scris:
Asa ceva era bun pt noi.
http://www.comentez.ro/2010/11/10/bariera-la-rusi.html
Mie mi se pare ca ar fi foarte buna pentru noi.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Sept 2014, 19:25

glontz_21 a scris:
dupa cum observ, daca se intindea pur si simplu pe jos pe podea in postul de conducere dupa actionarea robinetului de frana, probabil ar fi scapat mecanicul, usa postului pare ca s-a deschis fara probleme, nu cred ca a fost prea tare contorsionata partea inferioara a postului.

Dupa ce se intampla un lucru iti vin in cap zeci de solutii pe moment e dificil sa alegi intre ele si timpul nu sta pe loc
Mecanicului nu ii se poate imputa nimic chiar ma gandesc ca doar a avut timp sa franeze de urgenta e curios distanta mare unde s-a oprit locomotiva
La accidentul de la Arad cu 612 mecanicu a apucat sa se ridice dar a fost prins intre bord si peretele postului nici nu vreau sa mai aduc in discutie ergonomia locomotivei EA in care ai numai dezavantaje
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Sept 2014, 19:31

Din reportajul stirilor de la ora 19, rezulta ca mecanicul ar fi avut mai multe sanse de supravietuire daca cei care au fost chemati la 112 in ajutor ar fi ajuns mai rapid.
Sus In jos
mihaitzateo




Numarul mesajelor : 106
Localizare : Bucuresti,linia 300
Reputatie : 3840
Data de inscriere : 12/09/2014

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Sept 2014, 19:37

Atata vreme cat niciun pasager din tren nu a patit nimic grav,eu zic ca mecanicul de tren ar trebui decorat post-mortem.
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas


Numarul mesajelor : 1218
Varsta : 29
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 5791
Data de inscriere : 21/07/2012

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Sept 2014, 20:40

IonutCFR2009 a scris:
Din reportajul stirilor de la ora 19, rezulta ca mecanicul ar fi avut mai multe sanse de supravietuire daca cei care au fost chemati la 112 in ajutor ar fi ajuns mai rapid.

OPRITI ODATA CAVALCADA INDREPTATA IMPOTRIVA SALVATORILOR. Ce partidu' meu, a venit elicopterul!!! Nu e vina dispecerului/SMURDului ca nu avem avioane capabile de viteza luminii!!! Nu mai ascultati porcariile mass-mediei, numai ei ar putea gasi nod in papura la unul din cele mai bune sisteme de salvare din europa
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Sept 2014, 20:51

ionutz72 a scris:
Faza cu adapostitul in sala masinilor mi se pare poveste,cel putin la viteza aia.
Sa apuci sa franezi,iar din forta inertiei franarii de la 120km/h, sa te ridici de pe scaun,sa deschizi usa de la sala,sa te duci acolo,logic cred ca e imposibil. Un mecanic ar putea confirma.
Iar franarea aia sa nu crezi ca se face instant ca la un automobil.
Cat priveste furtul de componente,nu cred ca se pune problema, schemele electrice sunt facute in asa fel incat, daca se ard doua sau mai multe becuri rutiere,sau daca instalatia nu functioneaza normal(si din cauza furturilor), sa limiteze/interzica viteza trenului in pasaj. Nu cunosc configuratia pe teren,ca ti-as fi explicat si cum (vad ca facut-o dl. Vlad mai sus Smile )
Apropo de ce spune DAS 2011 aici
http://www.forumtrenuri.com/t2989p610-accidente-si-incidente-la-cfr-si-in-lume
daca inconstientul ala de tirist i-a aparut inopinant in cale mecanicului ? De aici si lipsa lui de reactie pentru o eventuala adapostire in sala. Pentru ca e posibil ca mecanicul sa-l fi observat ca se apropie, sa-i fi dat semnale de atentie cu goarna locomotivei si sa fi considerat ca opreste soferul la crucea sf Andrei cum trebuie sa faca toti posesorii de permise auto, doar ca acesta era cu gandul in alta parte si a ignorat ca vine trenul. Poate ca ii rasunau si manelele in cabina...

Ioane, tatal meu a avut o situatie similara la sfarsitul anilor 80, de altfel au fost mai multe in intreaga sa cariera de mecanic de locomotiva. Tracta acceleratul 827 iar la un pasaj de pe la Dragos Voda (M800) i-a aparut un autocamion al acelor vremuri incarcat cu porumb. Norocul lui si al mecanicului ajutor a fost ca l-au vazut de la distanta, a actionat franarea de urgenta iar de la 120 la ora in momentul actionarii impactul a avut loc la vreo 80. Daca nu apucau sa se retraga in sala erau morti. Chiar si asa s-au ales cu cateva contuzii dar cel putin au scapat teferi. Deci nu e chiar poveste faza cu adapostitul in sala, depinde de unde aproximezi impactul iminent si de viteza de reactie a omului.
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Sept 2014, 22:16

Mario 076 a scris:

Ioane, tatal meu a avut o situatie similara la sfarsitul anilor 80, de altfel au fost mai multe in intreaga sa cariera de mecanic de locomotiva. Tracta acceleratul 827 iar la un pasaj de pe la Dragos Voda (M800) i-a aparut un autocamion al acelor vremuri incarcat cu porumb. Norocul lui si al mecanicului ajutor a fost ca l-au vazut de la distanta, a actionat franarea de urgenta iar de la 120 la ora in momentul actionarii impactul a avut loc la vreo 80. Daca nu apucau sa se retraga in sala erau morti. Chiar si asa s-au ales cu cateva contuzii dar cel putin au scapat teferi. Deci nu e chiar poveste faza cu adapostitul in sala, depinde de unde aproximezi impactul iminent si de viteza de reactie a omului.
Iti multumesc ca vi cu argumente plauzibile,dar tot raman la ideea mea ca totul tine de reactia de moment.
Unii in situatii critice,de moment,clacheaza, deci nu suntem in masura sa analizam situatia asta din puntul asta de vedere,fiecare reactioneaza diferit. Iar acest mecanic nu poate fi invinovatit ca nu a reactionat intr-un anumit fel.Corect?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeDum 21 Sept 2014, 02:29

Mario 076 a scris:
Impactul a fost atat de puternic (~120 km/h) incat locomotiva s-a desprins de tren si a continuat sa mai ruleze singura in timp ce vagoanele trenului au fost oprite cu ajutorul unei persoane din tren ce a tras semnalul de alarma altfel...
Nu a tras nimeni niciun semnal, pur şi simplu s-a rupt conducta de aer şi s-a produs frânarea trenului. Locomotiva fiind mai grea şi având inerţie mai mare, a continuat să ruleze încă vreo câteva sute de metri.

Citat :
PS sa-mi fie cu iertare dar in astfel de situatii mecanicul trebuie sa fuga in sala masinilor
Nu neapărat, pentru că dacă nu apucă să ajungă în postul 2, riscă să fie aruncat în transformator sau în alte echipamente.

glontz_21 a scris:
insa semnalul de trecere la nivel cu CF putea sa nu functioneze
În cazul ăsta nu s-ar fi aprins semnalul de avarie? Mecanicul l-ar fi văzut şi ar fi redus viteza.

Citat :
OPRITI ODATA CAVALCADA INDREPTATA IMPOTRIVA SALVATORILOR. Ce partidu' meu, a venit elicopterul!!! Nu e vina dispecerului/SMURDului ca nu avem avioane capabile de viteza luminii!!! Nu mai ascultati porcariile mass-mediei, numai ei ar putea gasi nod in papura la unul din cele mai bune sisteme de salvare din europa
Sunt cazuri când şi în Bucureşti vine salvarea după 30 de minute... ba nu sunt maşini, ba nu sunt şoferi, ba e trafic. Nefiind suficiente echipaje, e oarecum normal să ajungă târziu, pentru că nu pot fi în mai multe locuri de-o dată.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeDum 21 Sept 2014, 08:35

In goana dupa ,,senzational" astia de la presa o dau cu ala ce atras semnalul de alarma.

E si vina cuiva de la CFr ca nu intervine sa explice ca de fapt trenul s-a frinat cind s-a rupt.De unde sa ii duca mintea pe ziaristi si pe ziarizde sa se informeze despre functionarea trenurilor.

____
Cind se spune ca mecanicul fuge in sala, nu se refera nimeni la trecerea in celalalt post ci efectiv la adapostirea din fata pericolului.

Aici cred ca masina a aparut din scurt si nu avut timp sa reactioneze.

___________
Faza cu SMURDul cred ca sta altfel, de fapt ei au venit la tren si abia apoi au ajuns la locomotiva, banuiesc ca nici drum de masina nu au avut pina la ea.

Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 17 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 41 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: