| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+67AMX 97-0548-4 MariusM ionutz85 Alex Avram Ciprian.bucur.92 mielutu zburator Katalyn Raduku09 cardinal AlexD Bobby_TM Sabik bobi bogdan.perejuc kristi kkk 19jimmy84 alex1987 adascalu The Legend dany90 truscamihai bubu sibiustation soulcage Ryan Anderson dan tm cristy79 Silviu Sintea florin29sv cfr500 nenuandrei FeroFan97 maris.constantin Vale Teodor Vitosa rizelgeorgel2004 Radu Tudor Norbi Traveller Mihay mariuscfrbucuresti Tomi13leu ATM stefan_br allred Spartan1948 cortexedge Adrian78 ldh.ro Adirmvl get. ALEXCFR IonutCFR2009 Nk11 AndreiSV Cont.dezactivat Dr2005 alex.alexus.tm mtk 92Dragos DUAL mureseanu_976 Andrey_tm Katalin4653 AndiCFR Nesebar 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5846 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 15 Dec 2014, 23:48 | |
| 1775 cu GM+3 rj. Probabil perechea sa este tot 1772. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 16 Dec 2014, 07:32 | |
| Eu as propune altceva si o sa le fac (inca) un mail in sensul acesta: daca tin mortis sa il lase IR pe 1631 - probabil mai exista amatori de a fi fraieriti, cine stie... - sa nu uitam ca prostia nu are limite - macar sa il mute pe R 3003 din Bucuresti Nord (ca acuma din Basarab nu stie oricum nici dracu de el), sa ii faca un mers de Doamne-ajuta nu aberatia de 5 ore de acum, si asa ar concura frumusel cu Regiotransul de la 7.55. Ca idee ar fi asa - plecare Buc NORD la 7.40-45 si sosire Brasov la 10.45 - maxim 11, cu suprimarea unor opriri inutile se poate realiza asta, numai daca vor evident. NU am inteles nici acum aberatia de la intoarcerea din Brasov - trenuri trantite la 5-15 minute unele de altele care oricum vor pleca semi-goale si apoi niciun tren timp de o ora jumate. Specialistii au lovit din nou :shock: sau e vorba de aranjamente care noua ne scapa...Softrans si-a luat-o cel mai grav cu ora 14.40 intre doua trenuri CFR (din care unul RE 3006 cu o compunere foarte buna) si la 5 minute de 3008 - total neinspirata mutarea si vor vedea si ei asta cand vor pleca cu trenul 80% gol. R 3012 este ca ora de mers si compunere una din cele mai bune idei din ultimii ani si in momentul de fata ultima mea legatura cu CFR-ul pe Bucuresti-Brasov Scuze pt off-topic. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 16 Dec 2014, 09:17 | |
| Am mai spus-o şi cu alte ocazii, văd că e nevoie să repet:
3003 este prelungirea unui tren de navetişti Bucureşti - Ploieşti. Acest tren s-a format dintotdeauna din Bucureşti Basarab (au mai fost tentative de a-l muta în Nord, dar nu a rezistat acolo mai mult de câteva luni) şi a circulat dintotdeauna cu oprire în toate haltele. Şi are ceva clienţi între Bucureşti şi Ploieşti.
Anul acesta, operatorii nu au mai fost informaţi de mersul altor operatori, mergându-se pe ideea că trasa e proprietatea operatorului... şi CFR Călători a aflat mersul nou când au apărut cărţile. 3006 actual a apărut tocmai pentru a fi la concurenţă cu Regiotrans şi Softrans, deoarece se bănuia că aceştia vor lua trase asemănătoare cu cele din vechiul plan de mers. Dacă CFR S.A. ar fi făcut publice trasele acordate, mai mult ca sigur că trenurile IR care azi au diverse oferte ar fi fost făcute R de la bun început, mai ales că subvenţia e mai mare la R decât la IR. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 16 Dec 2014, 10:54 | |
| IR 73-2 primeste dubla tractiune la Drobeta Turnu Severin. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 16 Dec 2014, 13:41 | |
| Este o greseala sa pui 3 trenuri unul dupa altul la 10-15 min pe aceiasi distanta si la aceleasi tarife. Este clar ca unu, doua trenuri au succes iar al treilea va cara aer. Daca s-ar gandi putin la calatori, ar aloca pe toata perioada zilei trase cadentate conform cu cerintele reale de trafic dupa care in functie de disponibilitatea fiecarui operator sa-i fie atribuit aleatoriu un numar de trase conform solicitarilor. Astfel operatorii au asigurat numar de trenuri din pachetul alocat, calatorii au trenuri pe toata perioada zilei si mai ales la pretul corect. De exemplu: Bucuresti-Brasov Plan de mers: necesar 7 trase regio la orele 6:00, 8:00, 10:00, 14:00, 16:00, 18:00, 20:00 Solicitare de catre operatori: CFR-3 trase Regiotrans-2 trase Softrans-1 trasa Etapa finala: alocarea traselor aleatoriu conf solicitarilor |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 16 Dec 2014, 14:51 | |
| Cândva, prin 2020, CFR S.A. va veni cu o listă de trase şi le va scoate la licitaţie, după modelul aplicat acum la transportul rutier. Cu acea ocazie vor dispărea şi trasele de IR cu trenuri taxate ca R şi subvenţionate ca atare.
Dacă dai trasele aleatoriu te poţi trezi dat în judecată pe motiv că ai favoriza un operator, dându-i trasele mai profitabile. _________________ :TTT:
|
|
| |
ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5902 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Dec 2014, 12:50 | |
| IR 10551 Bucuresti Nord Suceava, care circa in locul 382: in data de 16.12.2014: 22-96+30-76+22-96
Ultima editare efectuata de catre ionutz85 in Mier 17 Dec 2014, 13:17, editata de 1 ori |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6603 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Dec 2014, 13:01 | |
| 21-86, 22-96 sau 22-76? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Dec 2014, 18:45 | |
| Astăzi 1765 2x20-49 2xx 2 wlb 2x20-68 19-55 20-49 20-55 |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Dec 2014, 19:04 | |
| Cele două vagoane 20-49.2 formează grupa pentru Botoșani. Ce grad de ocupare avea trenul? |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6759 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Dec 2014, 21:09 | |
| IR 1582/1587 PHOENIX 004 21-90-2*21-76-10-91 PHOENIX 003 IR 1527 EA/EA1 2*21-86-2*20-76-19-80 R 7001 GM 3*21-80-19-80
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Dec 2014, 23:28 | |
| Cateva trenuri vazute de mine astazi Regio 3005 Bucuresti-Brasov: EA864 + 4 etajate IR1785 Bucuresti-Pitesti: 1 Desiro Regio 8014/8082, 8083/8013 Fetesti-Bucuresti-Fetesti: 3 vagoane seria 26-16 cateva observatii: -statia de domiciliu Constanta -salubrizarea si igienizarea acestor trenuri 8081/2/3/4 se face in Revizia Grivita la Bucuresti si in statia de domiciliu cand ajung -gradul de ocupare : 0 % (zero) pe relatia Bucuresti Nord-Bucuresti Obor, pardon i-am omis pe seful de tren si o controloare de bilete -azi cu 8083/8013 a plecat EA694 a Depoului Timisoara ! Regio 7037 Bucuresti-Urziceni: 1 Desiro Regio 9103 Bucuresti-Targoviste: EGM1384 + 21-80, 21-80, 19-80, 19-80 -statia de domiciliu Bucuresti-Basarab -grad de ocupare cu indulgenta zic un 40% -si un mesaj pe care-l spunea crainica garii: calatorii pentru trenul regio 9103 sunt rugati sa prezinte la urcare biletele de calatorie organelor de control (aviz blatistilor ) IR1825 Bucuresti-Targu Jiu: EA567 + 26-16, 26-16, 36-16 -grad de ocupare 95% (nu exagerez) -statia de domiciliu a vagoanelor: Targu Jiu (pe toate scria la fel) -la biroul de informatii exista afise in geam despre compunerile 2014/2015 iar IR1825 apare cu B-et, B-et, A/B-et, B-et ! -salubrizarea la Bucuresti se face in Revizia Basarab IR1657 Bucuresti-Bacau: 20-83, 20-83, 19-83, 20-83, 20-83 IR1633 Bucuresti-Brasov: 20-83, 20-83, 19-83, 20-83 -statia de domiciliu a vagoanelor: Galati -turnus 1774/1633/1632/1773 -salubrizarea si igienizarea lor se face in Reviziile Bucuresti-Basarab, Brasov si statia de domiciliu Galati Compunerea din aceasta perioada a perechii galatene IR1571/1572 e provizorie pana ii schimba Basarabul ferodourile TE-ului 006 apoi revine la TE, B-et, B-et (etajatele 26-16 avand circulatie facultativa) |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Dec 2014, 23:39 | |
| ...si eu care credeam ca s-a terminat cu ideea asta tampita, sa puna etajate pe trenurile de rang superior...
Are careva idee de ce EA694 a mers la Fetesti? chiar asa e turnusul ei... sau a ramas iar Bucurestiul fara locomotive? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 18 Dec 2014, 06:28 | |
| Pai nu ca arunca cotetele 20-49 2xx la regio, si merg cu etajate la IR.. Oltenii astia. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Joi 18 Dec 2014, 07:35 | |
| Lasa, ca nu-s singurii...mesajul zice si de TE Acvila 006, Galati...
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|