| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+67AMX 97-0548-4 MariusM ionutz85 Alex Avram Ciprian.bucur.92 mielutu zburator Katalyn Raduku09 cardinal AlexD Bobby_TM Sabik bobi bogdan.perejuc kristi kkk 19jimmy84 alex1987 adascalu The Legend dany90 truscamihai bubu sibiustation soulcage Ryan Anderson dan tm cristy79 Silviu Sintea florin29sv cfr500 nenuandrei FeroFan97 maris.constantin Vale Teodor Vitosa rizelgeorgel2004 Radu Tudor Norbi Traveller Mihay mariuscfrbucuresti Tomi13leu ATM stefan_br allred Spartan1948 cortexedge Adrian78 ldh.ro Adirmvl get. ALEXCFR IonutCFR2009 Nk11 AndreiSV Cont.dezactivat Dr2005 alex.alexus.tm mtk 92Dragos DUAL mureseanu_976 Andrey_tm Katalin4653 AndiCFR Nesebar 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Noi 2014, 14:19 | |
| 1637 ieri: 21-86 + 20-55 + 89-87 + 19-83 + 20-83 + 84-96. Toate aveau călători (inclusiv 20-55-ul...), dar îi numărai pe degete, mai puţin 20-83-ul, care era plin. La 84-96 nu era nicio bicicletă... şi nu e prima dată când îl văd aşa. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Noi 2014, 18:36 | |
| Sigur nu l-ai vazut pe 1637, pacat ca am uitat ieri sa postez compunerea acestui tren. Iti place atat de mult comuna Ploiesti ca erai cu ochi in alta parte mai putin la IR 1637. Varianta corecta a trenului de ieri e cu 8 vagoane. Primele 2 vag le-ai nimerit, apoi 4 vag garnitura de baza iar la coada 2 vagoane 84-96. Fi mai atent pe viitor ca apoi zici ca are lumea ceva cu tine si apropo vezi ca numele unei tari se scrie cu litera mare la inceput. Toti gresesc in viata uni mai putin alti mai mult P.S : Grecia nu grecia. |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6763 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Noi 2014, 22:01 | |
| R 5106 EC 108 36-16-20-55 R 5108 EA 818 TE ACVILA R 5111 EA 2*26-16 R 8201/8202/8203/8204 EA/EA1 19-54-20-55 IR 1663 EA /EA1-2*21-76-10-91-20-83-21-70 R 5005 EA/EA1 2*26-16-36-16 IR 15391 RAMA HYPERION RES 001
|
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5873 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Noi 2014, 23:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- 1637 ieri: 21-86 + 20-55 + 89-87 + 19-83 + 20-83 + 84-96. Toate aveau călători (inclusiv 20-55-ul...), dar îi numărai pe degete, mai puţin 20-83-ul, care era plin. La 84-96 nu era nicio bicicletă... şi nu e prima dată când îl văd aşa.
Daca CFR ar avea creier si sange in instalatie acest tren 1637 ar trebui facut urgent RegioExpres si sa plece la 7.30 - de la noul mers Regiotransul va pleca la 7.55 - evident si-au tras cea mai buna ora, intamplator desigur. Si eu l-am mai vazut in mare suferinta de calatori, ceea ce nu e neaparat un lucru rau Azi sageata de la Pitesti zisa IR am vazut-o sosind in Gara de Nord cu maxim 5-6 calatori, iar un lucru bun... poate nu mai pun atatia botul la prosteala cu sageata. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Dum 02 Noi 2014, 23:46 | |
| 1637 va fi 1631 cu noul mers, am mai spus asta, nu inteleg de ce la intoarcere au putut sa faca pe 1636 - R 3006 si pe acest 1637 la lasat IR 1631 cand si asta trebuia facut R 3011 de exemplu . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 03 Noi 2014, 01:03 | |
| Dacă am urma numărătoarea regulamentară, ar fi putut deveni 3003 (de la noul mers, 11031 va deveni 3003). Nici eu nu înţeleg de ce ţin trenul ăsta... _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 03 Noi 2014, 01:12 | |
| Normal asa ar fi fost, actualul 1637 sa devina 3003 cu mers de IR apoi actualul 11031 sa devina 3005, actualul 3003 sa devina 3007 etc dar ei prefera sa tina IR 1631 si probabil va circula cu maxim 50% grad de ocupare ca lumea a mai aflat si de Regiotrans sau de Softrans . |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 03 Noi 2014, 08:30 | |
| - cristy79 a scris:
Azi sageata de la Pitesti zisa IR am vazut-o sosind in Gara de Nord cu maxim 5-6 calatori, iar un lucru bun... poate nu mai pun atatia botul la prosteala cu sageata.
Mi-e greu sa cred ca ai vazut 6 calatori coborand dintr-o sageata de la Pitesti mai ales ca a fost Duminica ziua cea mai aglomerata la CFR la trenurile IR, pai cu IR-ul am mai discutat zeci de pagini pe forum stim cu toti cine merg cu aceste trenuri IR de la Pitesti. Inteleg ca nici tie nu-ti place CFR-ul pentru mafia, prostimea si hotimea de acolo dar de cand a aparut Hyperionul vad ca te-ai mutat la Softrans, pana atunci erai fanul nr 1 al Regiotrans pe forum acum esti cu Softransul. Eu nu cred in ruptul capului ca intr-o zi de duminica dintr-o sageata IR de la Pitesti coboara numai 6 calatori !! IR 1631 va fi aceasi tzeapa pentru calatori care nu vor alege 3001, 3003 sau 14091, un tren cu 4 vagoane in prezent care in week-end se spulimenteaza pana la 6-8 vagoane iar la marile sarbatori a fost suplimentat cu pana la 10 vagoane poate chiar mai mult. RE 3006 sau R 3006 va fi la concurenta cu 14030 si cu Hyperionul, aici CFR are de castigat caci va avea conditi de IR la preturi mici iar la inceput nu se va inghesui lumea pana se vor obisnui cu noul tren 3006 dar clienti RT sa stiti ca nu cred ca se vor intoarce multi la acest tren. Ce ma nemultumeste pe mine dar si pe voi este ca intr-un interval scurt de timp avem 4 trenuri pe aceasi relatie 3 operatori diferiti apoi 80 de minute pauza niciun tren dupa care iar urmeaza un interval inghesuit cu multe trenuri pe aceasi relatie. Sa vedem cum se vor face compunerile la trenurile Regio ale CFR si 1631/3006 de la noul mers ca la RT si Hyperion nu se va schimba nimic in compunerea trenurilor. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5873 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 03 Noi 2014, 15:16 | |
| Este vorba de IR de la Pitesti care ajunge de dimineata in Bucuresti, pe la 9 cred... nu stiu ce numar era dar sigur era foarte gol |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 03 Noi 2014, 16:41 | |
| O fi vorba de primul IR de dupa RT e oarecum explicabila situatia dar daca erai in gara de la 16 la 21 sa vezi sagetile de Pitesti la Bucuresti cu grupele de la Targoviste ai fi zis ca numarul calatorilor erau cu cel putin 3 cifre.
Si duminica dimineata se stie din toate timpurile ca sunt niste intervale orare moarte pentru multe trenuri , dupa o noapte de discoteca, club, nunta, lautari, botez etc putini se pot trezi dimineata devreme sa se puna la drum. De aia noaptea de sambata/duminica la trenurile de noapte dar si la trenurile Regio sau IR care pleaca seara din marile orase pentru cateva zeci de km sunt calatori putini caci lumea calatoreste cand are nevoie si putini au nevoie de tren in aceasta noapte in schimb daca vorbim de V/S sau S/D cifrele se tripleaza. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 03 Noi 2014, 22:30 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dacă am urma numărătoarea regulamentară, ar fi putut deveni 3003 (de la noul mers, 11031 va deveni 3003). Nici eu nu înţeleg de ce ţin trenul ăsta...
Si-acum ce propui sa-l anuleze ? Eu zic ca ar fi o greseala la fel cum gresit e trasat graficul acestui tren inclusiv plecarea din Basarab si opririle in toate cotloanele ce nu genereaza trafic de calatori ! De ce se incapataneaza CFR SA sa nu-l puna tren sprinten cu plecare din Bucuresti Nord avand opriri in Ploiesti, Campina iar de aici la Brasov in statiile si haltele ce genereaza trafic de calatori ?! de ce sunt trasate trenurile regio cu opriri inutile ? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 03 Noi 2014, 23:06 | |
| 11031 (viitor 3003) e un tren care, de ani buni, circula între Bucureşti Basarab (uneori apărea din Nord şi era mutat în Basarab după câteva luni sau circula în cursul săptămânii din Nord şi în week-end din Basarab sub alt număr) şi Ploieşti Sud, cu oprire în toate staţiile, având clienţii lui. De la Bucureşti pleca gol, de regulă, dar începea să adune călători de la Chitila încolo (diverşi ceferişti, paznici de noapte şi alte categorii de navetişti care nu prindeau 3001). Prelungirea până la Braşov s-a dovedit o decizie inspirată, dar mai mult din punctul de vedere al navetiştilor decât al turiştilor.
Apropo de navetă, măcar în week-end, 3001 ar fi putut să plece la 7 şi să circule fără oprire până la Ploieşti, iar pentru navetişti să circule cu 3013 pe trasa normală a lui 3001, cu oprire în toate haltele. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Lun 03 Noi 2014, 23:11 | |
| |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6643 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Noi 2014, 00:54 | |
| - 11031 (viitor 3003) e un tren care, de ani buni, circula între Bucureşti Basarab (uneori apărea din Nord şi era mutat în Basarab după câteva luni sau circula în cursul săptămânii din Nord şi în week-end din Basarab sub alt număr) şi Ploieşti Sud, cu oprire în toate staţiile, având clienţii lui. a scris:
Ca sa evidentiez cam cat de vechi sunt statele acestui tren, mentionez ca el provine practic din fostul 5001, Bucuresti-Suceava, care circula cel putin din anii 60 cu ora asta de plecare din Bucuresti... |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11198 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 04 Noi 2014, 06:17 | |
| Nu stiu cati dintre noi au prins acele vremuri dar eu imi aduc aminte in ultimi ani de 3003 parca mergea la Teius, apoi Brasov apoi Predeal iar pe perioada lucrarilor la Buc-Pl/Campina a fost limitat la Campina dupa care venea GG la Pl.Sud apoi seara se intorcea la Campina tot ca GG dupa care tren Personal Campina-Buc iar despre 5021 stiu ca l-am prins Buc-Buzau si returul 5024 iar in ultimi ani parca nu circula SD pe Pl-Buzau.
11031 ( 3003 ) duce navetisti de pe Buc-Pl.Vest si ceva turisti daca pica desi daca ma gandesc mai bine ar fi trebuit sa plece cum era pe timpuri undeva pe langa 1621 la un 09.30 ca sa preia calatori de pe Buc-VPH/BV dar la cat de scurt e 1621 cu exceptia sarbatorilor de iarna ar fi circulat 2 trenuri scurte si alea goale, noroc cu RT 14091, Hyperion si 11031 ( 3003 ) |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|