|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
+67AMX 97-0548-4 MariusM ionutz85 Alex Avram Ciprian.bucur.92 mielutu zburator Katalyn Raduku09 cardinal AlexD Bobby_TM Sabik bobi bogdan.perejuc kristi kkk 19jimmy84 alex1987 adascalu The Legend dany90 truscamihai bubu sibiustation soulcage Ryan Anderson dan tm cristy79 Silviu Sintea florin29sv cfr500 nenuandrei FeroFan97 maris.constantin Vale Teodor Vitosa rizelgeorgel2004 Radu Tudor Norbi Traveller Mihay mariuscfrbucuresti Tomi13leu ATM stefan_br allred Spartan1948 cortexedge Adrian78 ldh.ro Adirmvl get. ALEXCFR IonutCFR2009 Nk11 AndreiSV Cont.dezactivat Dr2005 alex.alexus.tm mtk 92Dragos DUAL mureseanu_976 Andrey_tm Katalin4653 AndiCFR Nesebar 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 16 Sept 2014, 23:18 | |
| IR 1641 16.09.2014 1 20-49 213 Tg Mures 2 20-49 210 Tg Mures 3 AcBc Tg Mures circula facultativ, asta seara nu era ! 4 AcBc sau vagon Clasa, circula facultativ la Bistrita, asta seara nu era ! 5 Wlab Bistrita N. 6 20-49 012 Bistrita N 7 20-49 225 Satu Mare 8 30-76 011 Satu Mare 9 20-49 226 Satu Mare 10 Wlab Satu Mare 11 AcBc sau Wlab, circula facultativ la Satu Mare, asta seara nu era ! 12 AcBc Satu Mare 13 19-55 Zalau N 14 20-49 016 Zalau N 21 Wlab Cluj N 22 AcBc Cluj N 23 20-76 048 Cluj N Asa trebuie sa fie trenurile, cu diferite destinatii sa fie in sprijinul calatorilor si sa ne duca la destinatie fara alte trambalari . |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mar 16 Sept 2014, 23:24 | |
| - Karpaty a scris:
1 20-49 213 Tg Mures 2 20-49 210 Tg Mures
Bine ca din cauza asta 2 vagoane Alstom (20-76 036 + 20-76 040) circula separat pe LOCALE (!) ca 4145/6 Tirgu Mures - Bistrita + retur si respectiv 369 / 4534 / 368 / 4533 / 4530 Tirgu Mures - Razboieni + retur !!! Urmeaza sa le trag in banda si sa le arat intregii Romanii, astfel de aberatii chiar nu au ce cauta ! Inclusiv Hitler se agita in mormantul lui... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Sept 2014, 00:07 | |
| 20-76 nu are clima, 20-49 200 are clima, pe IR trebuie vagon cu clima, asa scrie la fisa trenului IR . 20-76 nu are prize, 20-49 200 are prize, pe IR trebuie vagon cu prize ! |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Sept 2014, 01:04 | |
| Sa fie sanatosi. Pana nu baga inapoi macar pe 1 garnitura Alstoamele 040 si 036 (sau macar vagonul cuseta da' zilnic, nu cand au ei chef), eu voi merge cu masina mai departe de Brasov unde aveam nevoie. Si asa voi face de natura sa impart motorina cu inca 1-2 persoane sa ies mai ieftin decat cu bilet si cupoane de student. Nu pot fi obligat sa imi rup coloana vertebrala si alte treburi ca vagoanele 20-49 200 au venit din modernizare cu SCAUNE DE TREN PERSONAL. IDENTICE cu cele din Z 6100 CFR sau chiar vagoanele Bhv modernizate ale MAV-START ! Nici cu aranjarea 3 + 3 si aceleasi scaune tot nu m-ar convinge sa iau trenul. Si sa ma mut in vagoanele de Sighet care au oameni de "a doua speta" chiar nu renteaza, toate compartimentele sunt ocupate si ghinionistii dorm in saloanele de 22-96...
Prize n-am nici in masina personala, se presupune ca plec de-acasa cu bateria telefonului incarcata 100%, astea-s snobisme. Acum 14-15 ani ce faceau oamenii in 20-47, 20-50, 20-57 la accelerate si rapide ? Table, septica, citit carti, dormit ! :roll: _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Sept 2014, 01:11 | |
| Da, dar lumea evolueaza ! Acum lumea are un telefon mobil in primul rand, pana si un cersetor are mobil, apoi mai sunt cu un laptop cu o tableta etc, e nevoie de prize in tren . Ca fapt divers vinerea trecuta in 1695 la 21-86 la unul din cele 4 locuri erau toti 4 cu ceva de bagat in prize si nu mai ajungeau prizele ......... deci lumea evolueaza, acum 15 ani posibilitatile erau limitate .
app. de 22-96, eu am fost cu 1643/1644 la Sighet iarna de cateva ori, am mers si in compartiment dar si in salon, sa sti ca in compartiment am inghetat de frig iar in salon era foarte cald, pe capete nu baga asa caldura cum baga la mijloc si de atunci prefer locurile cu 50-60 din salon la 22-76/96, chiar frige grilajul ala la ce caldura baga, mie unu imi place sa fie cald bine in tren iarna .
Nu stiu de ce fugi de 20-49 200, stai singur in compartiment, te poti intinde, eu am mers cu ele Iasi-Timisoara 17 ore, dar am mers si Satu Mare-Mangalia 21 de ore in 20-49 200, ca mine au mers multi, nu a murit nimeni, nu s-a intamplat nimic de genu asta ca a mers cineva in 20-49 200, nu inteleg de ce atata ura si asta pentru ca pur si simplu nu e pe gustul tau, totusi cand se construiste ceva nu ai cum sa multumesti pe toata lumea si mereu vor fi pareri pro sau contra dar la urma urmei este un mijloc de transport pe care il folosesti x timp nu te muti in el toata viata sa ai pretentii gramada . |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Sept 2014, 09:16 | |
| 20-49 200 sau 20-76 sunt ambele perfecte pentru 1641/1644 ! Are compartimente. Ai dreptate eu am fost recent de la Eforie pana la Tg Mures si a fost foarte Ok prize am avut si am stat doar noi doi tot drumul in compartiment, la Predeal m-am pus la somn si abia dupa Tg Mures Nord m-am trezit.... cat timp stai 1-2 in compartiment e de lux la Mures-Bucuresti o sa ai parte de asa ceva vagonul asta a adus o mare schimbare dupa jeguri de 20-55 de brasov care arata ca niste vagoane scapate din al 2-lea razboi mondial. Eu personal ma bucur de ele ca am planificat o excursie pana la Predeal si retur luna viitoare dar avand in vedere ca avea 20-55 nu mai mergeam nicaieri. P.s E fain clujul cu 20-76. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Sept 2014, 09:49 | |
| În loc să îl pună pe 1741 cu 2 ore mai târziu, au preferat să pună o grupă pe un traseu mai ocolit... _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Sept 2014, 10:05 | |
| Muri, inainte nu aveai nevoie de prize in tren. Ce incarcai, pachetul de carti? Dar acum chiar e nevoie de prize, la cate "gageturi" sint pe cap de roman, si mai ales la cate telefoane destepte sint acum. Mai ales ca poti si sa lucrezi pe laptop daca ai prize. In alta ordine de idei, 1742 Craiova-Sibiu nu mai are si grupa de Brasov azi. :shock: Sper ca e definitiva situatia si ca nu se mai face risipa de un Desiro cu trenul asta. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Sept 2014, 10:40 | |
| Fug pentru ca e SLAB CALITATIV si inghesuit, si mi se pare discriminatoriu alte trenuri de noapte sa aiba "vagoane preferentiale" de genul 1654 / 1653. Chiar si cu saloane Railjet ma multumeam pe trenul de noapte, tot e mai "prietenos" cu calatorul si nu gasesti finisaje spartane / ieftine. Prefer un 22-76 / 22-96 chit ca eu prindeam la compartimente aer cald / aer rece alternativ. Dar macar dpdv al ambientului bate la totul 22-96 fata de 20-49 200.
Anul acesta bine am facut ca am luat la cuseta pentru Mangalia, toti fraierii la 20-49 200 si eu la cuseta 40-31 AcBcmee. Totul a fost lux, de la faptul ca am fost doar acei 3 insi in compartiment tot drumul si pana la faptul ca se putea dormi bustean. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Sept 2014, 11:17 | |
| Normal că la cuşetă se poate dormi, că doar de aia e cuşetă, ca să dormi în ea... _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Sept 2014, 11:38 | |
| - Dr2005 a scris:
- În loc să îl pună pe 1741 cu 2 ore mai târziu, au preferat să pună o grupă pe un traseu mai ocolit...
Tu chiar nu vrei sa pricepi ca pe ruta asta Bucuresti-Cluj e nevoie de 2 legaturi pe timp de noapte, o ti langa cu eficienta ta si pace, nu conteaza altceva @mureseanu_976, nu stiu daca e corect spus "toti fraierii la clasa 2 si tu la cuseta" , daca tu iti permiti cuseta/dormitor asta nu inseamna ca toata lumea are bani si sa sti ca sunt multi care cu greu au bani si pentru clasa 2 ca asta e venitul din RO, asta nu trebuie condamnat si luat in ras ca ala e fraier ca merge la clasa 2 si eu sunt smecher ca merg la dormitor . Chiar nu e frumos sa spui asa ceva, fiecare dupa posibilitati, pentru multi din tara asta conteaza si 5 lei dar 25 cat costa cuseta, cu banii aia mananaca o masa de pranz la autoservire, sunt multi care gandesc asa si au preferat clasa 2 ca sa nu mai plateasca nimic in plus la cuseta, repet, nu este de condamnat asa ceva ! |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Sept 2014, 11:45 | |
| Eu zic sa anuleze Zalau cine credeti ca mai merge de la Bucuresti la Zalau? Poate din Brasov si sa puna mai multe vagoane de Cluj eventual Oradea nu numai Bucuresti Cluj este nevoie de doua legaturi de Noapte ci Brasov-Cluj, Miercurea Ciuc-Cluj. Te asigur ca studentii de la Babes Bolyai cand vor afla de trenul asta ( le ajut eu) o sa-l foloseasca cu mare placere, Corona fiind prea aglomerat si nu prefer sa fiu trezit din somn la ora 2 noaptea venind de la Budapesta ca sa primesc inca 4 calatori la mine in compartiment! Dupa sa vedem grivita cand va avea obligatia de a punecate 2-3 B-uri de Cluj. Trenul asta trebuia de mult facut.
P.S Sa nu credeti ca cuseta este nu stiu ce, a fost foarte comod sa merg la dus cu ea doream si eu sa ajung fresh la litoral, dar la inapoi am calatorit la fel de bine cat dusul, ce-i drept de la Constanta s-a aglomerat si a trebuit sa ne cautam un alt compartiment ca al nostru apartinea conductorului.... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Sept 2014, 11:52 | |
| La Zalau chiar merge lumea si cum e resedinta de judet trebuie sa aibe legatura directa cu Bucurestiul deci NU trebuie anulata, de ce nu ai zis de grupa de Mures sa fie anulata? vezi nu-ti convine, deci cum tie nu iti convine sa iti anuleze grupa asa nu le convine nici celor din Zalau sa le anuleze grupa . Ce tie nu-ti place altuia nu face !!! e o vorba adevarata . De la noul mers ar fi perfect sa apara iar 1631/1632 Constanta-Bucuresti-Oradea si pace, nu mai e nevoie de grupa pentru Cluj la 1641/1642 . |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Sept 2014, 11:56 | |
| E putina diferinta intre Targu Muresul si Zalau iti zic eu. Jibou Zalau sunt 23 de km, iar Deda-Mures sunt 54 de km plus Reghinul un oras destul de mare, Zalau nu are nimic, nici macar tren de zi. Daca plange lume da-le doua 21-86-uri ptr 1745 si gata nu cred ca ar fi o problema. Si nicidecum doua vagoane la 1642 maxim 1. App, nu vad rastul sa fiu discriminat de la Cluj la Bucuresti sa pot ajunge doar pe 300. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 Mier 17 Sept 2014, 12:24 | |
| - 92dragos a scris:
- Te asigur ca studentii de la Babes Bolyai cand vor afla de trenul asta ( le ajut eu) o sa-l foloseasca cu mare placere, Corona fiind prea aglomerat si nu prefer sa fiu trezit din somn la ora 2 noaptea venind de la Budapesta ca sa primesc inca 4 calatori la mine in compartiment!
Daca vrei sa dormi si sa nu fi deranjat cumperi loc la cuseta sau la domritor, aici nu te deranjeaza nimeni pe traseu dar la clasa 2 te intinzi doar daca locurile sunt libere iar daca se urca cineva i solicita eliberarea locurilor esti obligat sa le eliberezi fara sa te superi ca ai fost deranjat din somn, stiu ca la toti ne place sa mergem la clasa 2 singuri in compartiment si fara sa se urce altcineva dar toata lumea are drept sa circule cu trenul indiferent de distanta . Corona nu este tren inchis deci este accesibil pentru orice calator din toate statiile din parcurs . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |