| Discutii generale despre infrastructura feroviara .. | |
|
+6Dr2005 dan tm Adrian78 IonutCFR2009 Balto DUAL 10 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Mier 09 Apr 2014, 11:27 | |
| O leaca de studiu al eforturilor dezvoltate in suprastructura , ceea ce noi numin sina de cale ferata Poate ,reusim sa intelegem mai bine fenomenele care duc la aparitia restrictiilor de viteza .. http://www.birmingham.ac.uk/Documents/college-eps/railway/RSSB-project.pdf |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6770 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Mier 09 Apr 2014, 11:51 | |
| Pentru inceput, as spune sa definim termenul de "infrastructura", sa inteleaga toata lumea:
Art. 21 – Infrastructura feroviară reprezintă ansamblul elementelor necesare circulaţiei trenurilor şi manevrei vehiculelor feroviare, clădirilor staţiilor de cale ferată cu dotările aferente, precum şi celelalte clădiri tehnologice destinate desfăşurării operaţiunilor de transport feroviar.
Si este compusa din:
Art. 22 – Infrastructura feroviară se compune din următoarele elemente : a. liniile ferate de circulaţie, manevră, de evitare şi de scăpare materializate prin infrastructura căii, suprastructura căii precum şi terenurile situate de o parte şi alta a axei căii ferate, care constituie zona de siguranţă a infrastructurii feroviare potrivit legii; b. podurile, tunelurile, viaductele şi alte lucrări de artă care au legătură cu liniile ferate deschise circulaţiei şi manevrei precum şi terenurilor aferente acestora; c. lucrările geotehnice de protecţie şi de consolidare, plantaţiile de protecţie a liniilor ferate şi terenurile aferente pe care sunt amplasate; d. instalaţiile fixe de siguranţă, de conducere operativă a circulaţiei trenurilor şi manevrei vehiculelor feroviare şi cele fixe de alimentare cu energie electrică a liniei de contact, construcţiile aferente acestora, inclusiv terenurile pe care sunt amplasate; e. clădirile staţiilor de cale ferată, cu facilităţile aferente, inclusiv terenurile pe care sunt amplasate; f. staţiile de triaj şi terenurile aferente acestora; g. alte construcţii, clădiri şi facilităţi destinate desfăşurării operaţiunilor de transport feroviar.
(Regulament de Exploatare Tehnica Feroviara -2001)
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Mier 09 Apr 2014, 11:57 | |
| Materialul respectiv ataca !
a. liniile ferate de circulaţie, .... materializate prin [...] suprastructura căii .. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12454 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Mar 24 Mar 2015, 21:34 | |
| CFR SA, Lista generala statii, versiunea 5.2, 01.04.2015 http://www.cfr.ro/files/ddr/Anexa%209%20Lista%20generala%20statii.pdf Fata de versiunea anterioara, modificarile sunt urmatoarele: Regionala Bucuresti - HM Scaeni (304) (desfiintata) Regionala Craiova - HM Afumati (912) (desfiintata) Regionala Iasi - HM Dumbrava (509) si HM Valea Putnei (502) (desfiintate) |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Mar 24 Mar 2015, 21:35 | |
| Ar mai trebui desființate o gramada |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12454 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Mar 24 Mar 2015, 22:27 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ar mai trebui desființate o gramada
Ar trebui dar nu sunt bani pentru refacerea BLA. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Sam 18 Apr 2015, 21:38 | |
| Asta s-a postat pe forum?
De ce se monteaza astfel de sisteme in statiile mici ?
http://www.zf.ro/auto/cfr-sa-a-semnat-un-contract-de-55-milioane-lei-pentru-lucrari-feroviare-14126168 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Sam 18 Apr 2015, 21:55 | |
| Probabil sunt gari de tranzit aflate in parcurs si probabil asa e procedura se depisteaza in circulatie nu la plecarea trenurilor |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Sam 18 Apr 2015, 22:41 | |
| Scopul lor e să detecteze cutiile de osii încinse şi frânele strânse în trafic, nu în staţii în care trenul stă juma' de zi... că dacă trenul stă câteva ore, până vine ciocănarul să verifice, nu mai detectează nimic, mai ales că cutiile se încearcă ,,la mână". Aşa că s-au ales nişte staţii cu trafic ridicat de trenuri de marfă. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Lun 14 Dec 2015, 19:47 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Oradea/Stiri/Terminal+intermodal+de+24+de+milioane+de+euro+la+Oradea |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Lun 14 Dec 2015, 20:26 | |
| E foarte adevarat ce se prezinta acolo, de ce faci 9 ore Bucuresti-Timisoara si retur? Pai din cauza liniilor praf. Cati ani ai acum? 30+? Cica pe 900 se va reabilita linia ca si parte a coridorului IV ramura sudica dupa ce se termina in totalitate Arad-Brasov-Bucuresti-Constanta, bun, cred ca nici cand o sa iesi la pensie peste alti 30 de ani nu va fi linia 900 la standarde din anii '90 si sa faci 7 ore Bucuresti-Timisoara. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11192 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Mar 15 Dec 2015, 10:30 | |
| Din primavara incepe beleaua. Podul Trei guri aflat pe M500 intre PL.Triaj si PL.Sud. screen capture windows 7 Ce trece pe pod e M500 cele 2 fire iar pe sub pod sunt 3 linii. 2 merg la PL.Vest si una la Depou direct din Triaj. screen shot post images Primele 2 linii sunt cele care duc la PL.Vest inchise circulatiei si ultima cea unde este piatra si amenajat pe Jeep-urile sefilor de santier e linia care duce la Depou. free photo upload Poza facuta de pe M500 : Prima linie e cea care duce la depou, a doua aia de se vede ca trece pe sub linia pe care trece TFC si RT duce la PL.Vest iar alea pe care se vad TFC si RT e PL.Vest-PL.Sud image hosting 30 mb img host free image uploader In fata linia Triaj-Depou in stanga cele 2 fire PL.Vest-PL.Sud si in dreapta M500 Triaj-PL.Sud image hosting free image hosting no account image url upload |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Mar 15 Dec 2015, 14:40 | |
| Ce multe linii, pacat ca nu mai sint folosite, uite apare asa un caz si nu mai ai linii de evitare. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Mar 15 Dec 2015, 17:01 | |
| Pai de la Sud la Vest cum se ajunge daca nu mai sunt folosite cele doua? Daca inchid linia intre Pl Triaj Si Pl Sud de ce nu rebruseaza in Vest trenurile dinspre Buzau? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11192 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. Mar 15 Dec 2015, 17:16 | |
| Sunt inchise doar 2 lini care fac legatura intre Triaj si Vest una pe o parte si celalalta pe alta parte nu sunt paralele. Pe langa asta mai e inchisa si linia care duce din Triaj in Depou dar si o linie care merge paralel de la Triaj la Sud cu M500. Acolo nu am putut poza ca era santierul cu paza si cu caini dar se vede din tren, peste 2 zile o sa imi fac timp sa pozez si acolo.
Pl.Sud-Pl.Vest nu au legatura cu acest pod trei guri sunt deschise si se circula.
Din primavara nu stiu ce-or sa faca o sa fie belea mare atunci nu poti nici sa duci trenurile de Moldova prin Vest si apoi rebrusare ca dureaza pana duci imprejur masina la Vest pentru trenurile de Moldova, plus ca la Vest sunt doar 5 lini din care doar 4 cu peron. O sa gaseasca ei solutii ca pe M900 o sa cupleze 1-2 trenuri, Moldova merge intarziat prin Triaj cele care se formeaa din Sud spre Bucuresti ar putea fi deviate prin Dambu-Ghighiu sau prin Vest cu rebrusare.
Nu o sa fie bine deloc dar mai e pana la primvara si chestia cu gararea trenurilor la linile 8 si 9 la Sud nu mi se pare ok sa coboare/urce calatori acolo pe traverse de beton. Cat costa sa torni beton/asfalt pe 2 peroane de maxim 250 metri si late de 1,5 metri ? Su sa pui lumina acolo ca mi se pare ca ultimile felinare sunt la peronul 6-7.
O sa fac o schita de mana si apoi pun poza aici ca sa vedeti despre ce e vorba. Intre timp ne-ar fi de folos o schita a statiei Pl.Sud si a triunghiului bermudelor unde am facut pozele acolo in zona Triaj-Sud, Triaj-Vest, Vest-Sud. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara .. | |
| |
|
| |
| Discutii generale despre infrastructura feroviara .. | |
|