| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5644 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 01 Apr 2015, 19:24 | |
| In 1989, pe aceasta magistrala, vitezele de circulatie erau urmatoarele: - BUCUREŞTI NORD GR. A - Ram. Pajura - 80 km/h - Ram. Pajura - Bucureşti Băneasa - 100 km/h - Bucureşti Băneasa - Pantelimon - 120 km/h - Pantelimon - Lehliu - 140 km/h - Lehliu - Dragoş Vodă - 120 km/h - Dragoş Vodă - Fetesti - 140 km/h - Fetesti - Saligny Gr. Est - 100 km/h - Saligny Gr. Est - Palas - 120 km/h - Palas - Constanta - 75 km/h
Inainte de inceperea lucrarilor de modernizare in 26.04.2006, vitezele de circulatie erau urmatoarele: - BUCUREŞTI NORD GR. A - Ram. Pajura - 80 km/h - Ram. Pajura - Bucureşti Băneasa - 100 km/h - Bucureşti Băneasa - Lehliu - 120 km/h - Lehliu - Fetesti - 140 km/h - Fetesti - Saligny Gr. Est - 100 km/h - Saligny Gr. Est - Palas - 120 km/h - Palas - Constanta - 75 km/h |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 02 Apr 2015, 00:02 | |
| Oho, viteze chiar faine! Deși modernizarea este binevenită, nu pot să nu îmi pun întrebări în legătură cu alegerea modernizării unei linii cel puțin bune, în timp ce pe altele (702 de ex.) era jale. Mulțam de informații. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 02 Apr 2015, 08:44 | |
| Linia Bucureşti - Constanţa e parte din Coridorul IV, deci eligibilă la finanţare europeană. 702 nu e. _________________ :TTT:
|
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 02 Apr 2015, 08:52 | |
| Si cum noi, nevand niciun ban, suntem dependenti de fondurile europene, vedeti si dvs in ce hal e restul retelei CFR... |
|
| |
NIKU24
Numarul mesajelor : 207 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4422 Data de inscriere : 27/05/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 02 Apr 2015, 16:46 | |
| Manie o tura mica pana in Mangalia. |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 03 Apr 2015, 12:17 | |
| Salutare.
Am calatorit chiar acum cu acceleratu 1580.
Am plecat la 8:40 din Constanta.
Am vazut ca se lucreaza la poduri.
Chiar dupa Perisoru trenul a mers foarte lent. Daca am vazut bine se lucra in dreptul stalpului de la km 122. Inainte de Tudor Vladimirescu a accelerat trenu.
N-am mare lucru de zis. Am ajuns in gara de nord la 11:04. |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 03 Apr 2015, 22:37 | |
| Am revenit la Constanta. Am luat rapidu de ora 16 si am plecat la 16 fix de la linia 13 a Garii de Nord.
Abia la betoneria Carpati incepuse trenu sa accelereze spre 158 km/h.
Sa stiti ca n-am mers deloc cu 160 intre Bucuresti si Ciulnita. GPS-ul imi mai arata si 148-152 uneori, dar de 158 n-a sarit niciodata.
In noiembrie cand am mers cu acelasi rapid am mers constant cu 158-160 de la Dragon City pana la Ciulnita.
Apoi am mers naspa de la Cernavoda pana la Mircea Voda, mai mult de 110-120 n-am mers. Am trecut cu 70 de Mircea Voda. Am mers putin timp cu 158 dupa Mircea Voda pana inainte de Medgidia. Inainte de Medgidia am scazut la 133, iar dupa Medgidia am mers cu cel mult 120 pana dupa Basarabi. Dupa Basarabi am mers cu 137 pana la intrare in Constanta.
Am ajuns la 17:59, deci 1:59h. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 03 Apr 2015, 22:51 | |
| Dacă ai ajuns la timp, care e problema că ai mers doar cu 152 km/h?
Mersul cu 160 km/h implică nişte costuri mai mari decât cel cu 150 km/h. În plus, mecanicul nu poate depăşi viteza din livret... iar pentru asta se uită pe vitezometru, care e calibrat pentru roata în stare nouă. Numai că roata, în timp, se uzează şi îşi reduce diametrul. Şi mai e şi şansa ca GPSul tău să aibă o eroare mai mare, mai ales că multe astfel de dispozitive lucrează în mile şi fac apoi conversia în km. _________________ :TTT:
|
|
| |
NIKU24
Numarul mesajelor : 207 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4422 Data de inscriere : 27/05/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Apr 2015, 12:40 | |
| Si eu am fost ieri cu 1583. Intre Fetesti si Cernavoda a oprit de multe ori si a avut 12 minute intarziere. |
|
| |
cosmin br User Dezactivat
Numarul mesajelor : 113 Varsta : 26 Localizare : Constanta Reputatie : 4481 Data de inscriere : 26/12/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 04 Apr 2015, 18:20 | |
| Cine are timp maine si doreste sa iasa la un trainspotting in gara Constanta ? |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 11 Apr 2015, 12:57 | |
| n-as avea nimic impotriva daca s-ar merge cu 200 intre dragon city - fetesti. ar trebui ca cfr-ul sa inceapa sa se gandeasca la pasul urmator.
dragi membrii, ce mai stiti de 200 pe m800? |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 11 Apr 2015, 13:34 | |
| Nu se va merge niciodată cu 200 între Dragon City și Fetești, trebuie îngrădită linia, schimbat sistemul de semnalizare, eliminarea trecerilor la nivel (parcă, nu mai sunt sigur de asta)... Plus, gândește-te că CFR are doar câteva locomotive apte de 200, mai exact 3: Phoenixurile și Generalul 42-0302. La câți țigani sunt pe-acolo, un gărduleț ar rezista 3-4 zile, fie el și electrificat! Ca să nu zic de semnalizare. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 11 Apr 2015, 19:26 | |
| Momentan se circulă pe bază de INDUSI, cu viteza maximă de 160 km/h (la limita de siguranţă a sistemului INDUSI), pentru că locomotivele CFR Călători nu sunt dotate cu ERTMS (bine, sunt 6 bucăţi). La momentul actual, legislaţia nu permite circulaţia trenurilor cu viteza mai mare de 160 km/h. Se va face în viitorul apropiat o instrucţie pentru viteze mai mari. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18759 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24339 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 11 Apr 2015, 21:03 | |
| În 2 ani o pun pe butuci Cfr Marfa și Gfr cu trancanelele lor |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 11 Apr 2015, 23:06 | |
| O fost pusă pe butuci, reparată(a se citi cârpită) și va fi tocată iar... Pentru viteze mari trebuie linie dedicată și doar pentru trafic călători. Oricum M800 a mâncat bani și avem aceleași viteze ca înainte de RK. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
|
| |
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|