|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6739 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 25 Mar 2014, 16:49 | |
| - Dragos a scris:
- baiazid a scris:
- Ceva nu este in regula intre Dragos Voda si Dor Marunt, IR 1584 a facut 24' pe aceasta distanta.
Pai n-ai vazut pe geam care e treaba ? Ce s-o fi intamplat ? Pai nu am apucat pentru ca tocmai atunci trenul a intrat intr-o gaura neagra. Cand am iesit insa erau niste muncitori teleportati de dincolo de Lehliu de pe firul 2. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 25 Mar 2014, 17:24 | |
| - baiazid a scris:
- Dragos a scris:
- baiazid a scris:
- Ceva nu este in regula intre Dragos Voda si Dor Marunt, IR 1584 a facut 24' pe aceasta distanta.
Pai n-ai vazut pe geam care e treaba ? Ce s-o fi intamplat ? Pai nu am apucat pentru ca tocmai atunci trenul a intrat intr-o gaura neagra. Cand am iesit insa erau niste muncitori teleportati de dincolo de Lehliu de pe firul 2. Ciudat sa mai gasesti muncitori pe linie la ora asta... (edit 17:41)...s-o fi "julit" BLA-ul si pe acolo...daca da, se respecta zicala ca orice minune tine 3 zile |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6739 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 25 Mar 2014, 17:59 | |
| - Dragos a scris:
- Ciudat sa mai gasesti muncitori pe linie la ora asta...
Ciudat e sa gasesti muncitori in general... |
| | | Grigor
Numarul mesajelor : 355 Reputatie : 5134 Data de inscriere : 09/11/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 25 Mar 2014, 18:53 | |
| Dor Marunt-Dragos Voda cale libera ! |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4791 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 25 Mar 2014, 19:32 | |
| |
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8377 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 25 Mar 2014, 20:05 | |
| Ca incolo avem de toate! |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4791 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: IR1589 Mar 25 Mar 2014, 21:33 | |
| Bucuresti Nord Gr. A 19:58 35 20:33 Real 8 Ciulnita 21:27 1 21:28 Real 4
54' ? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6739 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 25 Mar 2014, 21:43 | |
| Nu mai vad nicio problema, dimpotriva, parca merge mai bine :
IR 1589
Bucuresti Nord 20:33 Ciulnita 21:27
54' ??? Ce recupereaza asta frate !
Viteza medie de la Nord la Ciulnita 121 km/h !!!
apoi IR 12588
Ciulnita 20.57 Bucuresti Nord 21:59 |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 26 Mar 2014, 08:46 | |
| - baiazid a scris:
Si apropo de HSR, dupa cate stiu eu primul tronson de mare viteza dupa upgradarea Bucuresti-Constanta , va fi Sibiu-Brasov-jonctiune coridorul IV, deci linie noua absolut necesara, mult mai necesara chiar decat coridorul IX din punctul meu de vedere. Spui de M200 Vintu de Jos-Sibiu-Fagaras-Brasov? Eu cand i-am intrebat pe nemernici(CFR) de ce nu au reabilitat C IV direct pe 200 fara Sighisoara-Medias-Blaj(3 orase fara suparare unde ocupatia principala e curvasaraia, am vazut unele pe langa cetate de mama mama) ca se scurta distanta pana la Arad cu 50km au bagat o poveste fantasmagorica cu nush ce rapa dupa Sibiu pana in Vintu... Am o scarba pentru cei care conduc institutia asta de nu crezi si care ne conduc in general. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 26 Mar 2014, 09:43 | |
| Sighişoara - Mediaş - Blaj generează mai mulţi călători şi, mai ales, mai multă marfă decât Făgăraş şi Sibiu. În plus, coridoarele sunt stabilite de UE, nu de CFR. Mai e şi problema că apartenenţa unei linii la reţeaua TEN-T Core implică aducerea ei la standardele UE până în 2030, iar reţeaua de pe TEN-T Comprehensive până în 2050. Aceasta este o obligaţie, dacă nu se pune în practică riscăm infringmentul. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 26 Mar 2014, 09:50 | |
| Pai in afara de Sighisoara care genereaza multi turisti mai e doar Mediasul Copsa Mica si Blaj nu prea conteaza la trenurile IR pe traseul Teius-Medias e mare numarul de navetisti Pai bineinteles ca Vintu de Jos -Brasov nu genereaza trafic de marfa linie neelectrificata tonaje mici viteza mica cu doua urcursuri la Apoldu si Sercaia
|
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4530 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 26 Mar 2014, 09:54 | |
| - AlexD a scris:
Eu cand i-am intrebat pe nemernici(CFR) de ce nu au reabilitat C IV direct pe 200 fara Sighisoara-Medias-Blaj(3 orase fara suparare unde ocupatia principala e curvasaraia, am vazut unele pe langa cetate de mama mama) ca se scurta distanta pana la Arad cu 50km au bagat o poveste fantasmagorica cu nush ce rapa dupa Sibiu pana in Vintu... Am o scarba pentru cei care conduc institutia asta de nu crezi si care ne conduc in general. Este râpă, imediat dupa Aciliu, de se coboara spre Apoldu. E zona unde au si aia cu autostrada probleme. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 26 Mar 2014, 10:05 | |
| Autostrada nu are probleme din cauza rapei/rapelor/whatever .. are probleme din cauza ALUNECARILOR DE TEREN ! Asta e 1. si 2 CFR S.A este beneficiar! Cum a zis Dr2005,nu ei dicteaza pe unde se fac coridoarele,si cum se reabiliteaza calea ferata! Asta e treaba PROIECTANTILOR firmelor care au CASTIGAT LICITATIILE de REABILITARE/CONSTRUCTIE. CFR S.A. poate maxim sa aleaga intre traseele prezentate,sau sa le respinga(pe toate) pe criterii valide evident.Sunt curios ce criterii valide ati aduce voi in a reabilita M200 in loc de M300 pe Brasov-Medias-Sighisoara .. Traseul e mai scurt pe M200,insa costurile datorita traseului vor fi substantial mai mari .. deci alte idei ?
AlexD,nu stiu unde ai vazut cu curvasareala,insa eu am vazut ca Medias'ul o duce destul de bine cu locurile de munca si orasul genereaza si naveta multa ,pentru ca e un oras mic,si are multe locuri de munca .. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6739 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 26 Mar 2014, 10:19 | |
| Doctore, au fost consultari, nu a impus nimeni traseul coridorului, s-a ajuns la o concluzie benefica si acceptata de ambele parti inca din anii 90'... AlexD, o varianta de coridor nu trebuie sa fie neaparat cea mai scurta, ci cea mai fezabila si care implica costuri reduse per kilometru reabilitat, si care nu se abate foarte mult de la ruta initiala, adica aliniamentul in mare parte se pastreaza. Apoi s-a mai avut in vedere si faptul ca varianta aleasa era deja dublata si electrificata iar acest aspect duce costurile in jos. Din punctul meu de vedere este foarte O.K. cum s-a ales varianta acestui coridor, mai putin pastrarea aliniamentului intr-o proportie prea mare intre Campina si Brasov, pentru ca aici existau solutii tehnice care ar fi putut ridica vitezele medii macar la 120 km/h intre Campina si Azuga, si la 160 km/h prin varianta tunel nou Azuga-Darste. Dar tot e bine ca exista un proiect de mare viteza chiar intre Bucuresti si Brasov. Linia Sibiu-Brasov-Vintu desi considerata magistrala, are din punct de vedere tehnic si fizic mai mult imaginea unei linii regionale ceea ce nu reprezinta neaparat un minus ci dimpotriva, se poate pune accentul pe acest statut printr-o reabilitare ulterioara cu costuri reduse care sa aduca linia la parametrii initiali chiar si fara electrificare, iar o noua linie de mare viteza, pe un aliniament cu totul nou ar putea aduce acel plus care lipseste. In concluzie decat o linie de 160 mai bine prefer doua: una cu farmec turistic cum este cea clasica si una noua de mare viteza de viitor si pe viitor. Sper sa ajungem sa traim sa le vedem pe amandoua - DUAL a scris:
- si 2 CFR S.A este beneficiar! Cum a zis Dr2005,nu ei dicteaza pe unde se fac coridoarele,si cum se reabiliteaza calea ferata!
Asta e treaba PROIECTANTILOR firmelor care au CASTIGAT LICITATIILE de REABILITARE/CONSTRUCTIE. CFR S.A. poate maxim sa aleaga intre traseele prezentate,sau sa le respinga(pe toate) pe criterii valide evident. Daca te referi la traseul coridoarelor, acestea au fost trasate inca din anii 90' de catre Comisia Europeana, evident in urma unor propuneri si consultari cu statul roman. Proiectantii firmelor care au castigat licitatiile de reabilitare pot propune sau corecta doar aliniamentul si nu traseul (ruta) pentru ca acesta odata stabilit de Comisia Europeana ramane batut in cuie sau cel mult se desfiinteaza sau ramane in stand-by (vezi coridorul IX). |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 26 Mar 2014, 10:42 | |
| Evident de aliniament vorbesc baiazid .. Abureli de alea din pix,ne plac destul de mult .. Coridoarele astea au traseu prin orasele mari .. Daca tu respecti 92 % ala din traseu cu VS 160,poti sa te duci pe la Iasi,daca esti "fezabil" , si aici vorbesc pur teoretic evident .. De asta pe M300 s-a corectat mult traseul,insa daca e sa analizam , M200 trebuie corectat si mai mult , si probabil peste 50 % din traseu trebuie mutat complet.. Daca erau baieti destepti se faceau proiectele in comun atat pentru A1 cat si pentru M200 , astfel reduceau costul total al lucrarilor enorm de mult .. Nu e tot una sa faci 2 poduri sau unul dublu casetat.. dar Romania a fost mereu tara in care s-a trasat frumos strada aliniat,astfaltat,iluminat ,dupa care in urmatoarele 2 luni ,si-au dat seama ca trebuie sa schimbe canalizarea invechita care trecea pe sub acea strada.. Si dai si sparge ,taie ,rupe , dupa care vii si carpesti,ca evident sa refaci tot te costa enorm .. Cazurile astea sunt atat de dese incat ti-e scarba .Exemple din Bucuresti pana la reabilitarea drumului Hunedoara-Deva de acum 4 ani.. sau lucrarile pentru centura la Cluj,sunt extrem de multe ,dar nu-mi vin acum in minte toate... La noi nu exista un plan general de dezvoltare .. la noi se face dupa cum il taie capul pe fiecare .. vine guvernul Boc cu idei,vine guvernul Ponta cu idei .. cand o pleca Sova asta , se schimba iar foaia ..
In plus calea ferata ,si vorbesc aici de infrastructura ,a primit bani efectiv doar din PIX! Si aia au fost stricati pe lopeti la de 10 ori pretul,sau te miri ce echipamente care ori sunt supraevaluate ori nu exista ... Ma intreb de ce mai tine personal pentru mentenanta CFR S.A ,cand ei efectiv au 1,2 echipe care lucreaza pe sute de km patrati... cu fonduri 0. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |