Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+93
Ana Popescu
19jimmy84
dan_dinca
CRT
Vale_ntin
Cipri Andrei Neculai
LanceR
aris86
ttavi
Czirjak Arpad
ets2oltromânia
ciprian71
Katalin4653
Cris_Cr
neluadi
alex1987
AeroX
cristi ar
ravers75
StefanD_
TonyGFR
Dionis
AndreiStefan
AndiCFR
Balto
Katalyn
ldh80
dan tm
gvd
florin.lifticariu
Jurnal Feroviar
NIKU24
mielutu zburator
Luca tgv
Razvan Tudor
dan_tfg
marius_catalin84
nenuandrei
TVlad
COSTACHE MIHAIL
Amiralul
Nk11
bercenicity
marius664
cristy79
Andrey_tm
bubu
matei vulcan
alexmorph3us
Adisoft1991s
didinul
mariuscfrbucuresti
ATM
63-1143-5
cfr500
cortexedge
Caspar
cosmin br
riciu
Parazitii
Mihay
NB 2009
Teodor
rizelgeorgel2004
NicuS
yeu1
Spartan1948
kristi kkk
alliens
Adirmvl
razvan - trenuri
truscamihai
phnegativ
solomon1984
IonutCFR2009
allred
gardianlinux
Vitosa
ANDU2100HP
Luna
DUAL
alex.barac.5
AlexD
Alex Avram
Grigor
brutusel
maris.constantin
Adrian78
Dr2005
DPS
baiazid
Capsuneanu
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 35 ... 68  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6739
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMar 25 Mar 2014, 16:49

Dragos a scris:
baiazid a scris:
Ceva nu este in regula intre Dragos Voda si Dor Marunt, IR 1584 a facut 24' pe aceasta distanta.
Pai n-ai vazut pe geam care e treaba ? Ce s-o fi intamplat ?

Pai nu am apucat pentru ca tocmai atunci trenul a intrat intr-o gaura neagra. Cand am iesit insa erau niste muncitori teleportati de dincolo de Lehliu de pe firul 2.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7575
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMar 25 Mar 2014, 17:24

baiazid a scris:
Dragos a scris:
baiazid a scris:
Ceva nu este in regula intre Dragos Voda si Dor Marunt, IR 1584 a facut 24' pe aceasta distanta.
Pai n-ai vazut pe geam care e treaba ? Ce s-o fi intamplat ?

Pai nu am apucat pentru ca tocmai atunci trenul a intrat intr-o gaura neagra. Cand am iesit insa erau niste muncitori teleportati de dincolo de Lehliu de pe firul 2.
Ciudat sa mai gasesti muncitori pe linie la ora asta...
(edit 17:41)...s-o fi "julit" BLA-ul si pe acolo...daca da, se respecta zicala ca orice minune tine 3 zile Smile
Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 2hewkmw
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6739
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMar 25 Mar 2014, 17:59

Dragos a scris:
Ciudat sa mai gasesti muncitori pe linie la ora asta...

Ciudat e sa gasesti muncitori in general...
Sus In jos
Grigor




Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 5134
Data de inscriere : 09/11/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMar 25 Mar 2014, 18:53

Dor Marunt-Dragos Voda cale libera !
Sus In jos
Capsuneanu




Numarul mesajelor : 225
Reputatie : 4791
Data de inscriere : 28/05/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMar 25 Mar 2014, 19:32

Aia mai lipsea...
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
Alex Avram


Numarul mesajelor : 2610
Varsta : 30
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 8377
Data de inscriere : 20/06/2009

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMar 25 Mar 2014, 20:05

Ca incolo avem de toate!  Crying or Very sad 
Sus In jos
Capsuneanu




Numarul mesajelor : 225
Reputatie : 4791
Data de inscriere : 28/05/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: IR1589   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMar 25 Mar 2014, 21:33

Bucuresti Nord Gr. A 19:58   35     20:33        Real 8
Ciulnita                  21:27     1     21:28        Real 4

54' ?
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6739
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMar 25 Mar 2014, 21:43

Nu mai vad nicio problema, dimpotriva, parca merge mai bine :

IR 1589

Bucuresti Nord 20:33
Ciulnita 21:27

54' ??? Ce recupereaza asta frate !

Viteza medie de la Nord la Ciulnita 121 km/h !!!

apoi IR 12588

Ciulnita 20.57
Bucuresti Nord 21:59
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMier 26 Mar 2014, 08:46

baiazid a scris:

Si apropo de HSR, dupa cate stiu eu primul tronson de mare viteza dupa upgradarea Bucuresti-Constanta , va fi Sibiu-Brasov-jonctiune coridorul IV, deci linie noua absolut necesara, mult mai necesara chiar decat coridorul IX din punctul meu de vedere.

Spui de M200 Vintu de Jos-Sibiu-Fagaras-Brasov?
Eu cand i-am intrebat pe nemernici(CFR) de ce nu au reabilitat C IV direct pe 200 fara Sighisoara-Medias-Blaj(3 orase fara suparare unde ocupatia principala e curvasaraia, am vazut unele pe langa cetate de mama mama) ca se scurta distanta pana la Arad cu 50km au bagat o poveste fantasmagorica cu nush ce rapa dupa Sibiu pana in Vintu...
Am o scarba pentru cei care conduc institutia asta de nu crezi si care ne conduc in general.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMier 26 Mar 2014, 09:43

Sighişoara - Mediaş - Blaj generează mai mulţi călători şi, mai ales, mai multă marfă decât Făgăraş şi Sibiu.
În plus, coridoarele sunt stabilite de UE, nu de CFR. Mai e şi problema că apartenenţa unei linii la reţeaua TEN-T Core implică aducerea ei la standardele UE până în 2030, iar reţeaua de pe TEN-T Comprehensive până în 2050. Aceasta este o obligaţie, dacă nu se pune în practică riscăm infringmentul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMier 26 Mar 2014, 09:50

Pai in afara de Sighisoara care genereaza multi turisti mai e doar Mediasul Copsa Mica si Blaj nu prea conteaza la trenurile IR pe traseul Teius-Medias e mare numarul de navetisti
Pai bineinteles ca Vintu de Jos -Brasov nu genereaza trafic de marfa linie neelectrificata tonaje mici viteza mica cu doua urcursuri la Apoldu si Sercaia
Sus In jos
alex.barac.5




Numarul mesajelor : 324
Varsta : 36
Localizare : Sibiu
Reputatie : 4530
Data de inscriere : 21/05/2013

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMier 26 Mar 2014, 09:54

AlexD a scris:

Eu cand i-am intrebat pe nemernici(CFR) de ce nu au reabilitat C IV direct pe 200 fara Sighisoara-Medias-Blaj(3 orase fara suparare unde ocupatia principala e curvasaraia, am vazut unele pe langa cetate de mama mama) ca se scurta distanta pana la Arad cu 50km au bagat o poveste fantasmagorica cu nush ce rapa dupa Sibiu pana in Vintu...
Am o scarba pentru cei care conduc institutia asta de nu crezi si care ne conduc in general.

Este râpă, imediat dupa Aciliu, de se coboara spre Apoldu. E zona unde au si aia cu autostrada probleme.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMier 26 Mar 2014, 10:05

Autostrada nu are probleme din cauza rapei/rapelor/whatever .. are probleme din cauza ALUNECARILOR DE TEREN ! Asta e 1.
si 2 CFR S.A este beneficiar! Cum a zis Dr2005,nu ei dicteaza pe unde se fac coridoarele,si cum se reabiliteaza calea ferata!
Asta e treaba PROIECTANTILOR firmelor care au CASTIGAT LICITATIILE de REABILITARE/CONSTRUCTIE.
CFR S.A. poate maxim sa aleaga intre traseele prezentate,sau sa le respinga(pe toate) pe criterii valide evident.Sunt curios ce criterii valide ati aduce voi in a reabilita M200 in loc de M300 pe Brasov-Medias-Sighisoara ..
Traseul e mai scurt pe M200,insa costurile datorita traseului vor fi substantial mai mari .. deci alte idei ?

AlexD,nu stiu unde ai vazut cu curvasareala,insa eu am vazut ca Medias'ul o duce destul de bine cu locurile de munca si orasul genereaza si naveta multa ,pentru ca e un oras mic,si are multe locuri de munca ..
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6739
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMier 26 Mar 2014, 10:19

Doctore, au fost consultari, nu a impus nimeni traseul coridorului, s-a ajuns la o concluzie benefica si acceptata de ambele parti inca din anii 90'...

AlexD, o varianta de coridor nu trebuie sa fie neaparat cea mai scurta, ci cea mai fezabila si care implica costuri reduse per kilometru reabilitat, si care nu se abate foarte mult de la ruta initiala, adica aliniamentul in mare parte se pastreaza. Apoi s-a mai avut in vedere si faptul ca varianta aleasa era deja dublata si electrificata iar acest aspect duce costurile in jos.

Din punctul meu de vedere este foarte O.K. cum s-a ales varianta acestui coridor, mai putin pastrarea aliniamentului intr-o proportie prea mare intre Campina si Brasov, pentru ca aici existau solutii tehnice care ar fi putut ridica vitezele medii macar la 120 km/h intre Campina si Azuga, si la 160 km/h prin varianta tunel nou Azuga-Darste. Dar tot e bine ca exista un proiect de mare viteza chiar intre Bucuresti si Brasov.

Linia Sibiu-Brasov-Vintu desi considerata magistrala, are din punct de vedere tehnic si fizic mai mult imaginea unei linii regionale ceea ce nu reprezinta neaparat un minus ci dimpotriva, se poate pune accentul pe acest statut printr-o reabilitare ulterioara cu costuri reduse care sa aduca linia la parametrii initiali chiar si fara electrificare, iar o noua linie de mare viteza, pe un aliniament cu totul nou ar putea aduce acel plus care lipseste.

In concluzie decat o linie de 160 mai bine prefer doua: una cu farmec turistic cum este cea clasica si una noua de mare viteza de viitor si pe viitor. Sper sa ajungem sa traim sa le vedem pe amandoua

DUAL a scris:
si 2 CFR S.A este beneficiar! Cum a zis Dr2005,nu ei dicteaza pe unde se fac coridoarele,si cum se reabiliteaza calea ferata!
Asta e treaba PROIECTANTILOR firmelor care au CASTIGAT LICITATIILE de REABILITARE/CONSTRUCTIE.
CFR S.A. poate maxim sa aleaga intre traseele prezentate,sau sa le respinga(pe toate) pe criterii valide evident.

Daca te referi la traseul coridoarelor, acestea au fost trasate inca din anii 90' de catre Comisia Europeana, evident in urma unor propuneri si consultari cu statul roman. Proiectantii firmelor care au castigat licitatiile de reabilitare pot propune sau corecta doar aliniamentul si nu traseul (ruta) pentru ca acesta odata stabilit de Comisia Europeana ramane batut in cuie sau cel mult se desfiinteaza sau ramane in stand-by (vezi coridorul IX).
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitimeMier 26 Mar 2014, 10:42

Evident de aliniament vorbesc baiazid .. Abureli de alea din pix,ne plac destul de mult .. Coridoarele astea au traseu prin orasele mari .. Daca tu respecti 92 % ala din traseu cu VS 160,poti sa te duci pe la Iasi,daca esti "fezabil" , si aici vorbesc pur teoretic evident ..
De asta pe M300 s-a corectat mult traseul,insa daca e sa analizam , M200 trebuie corectat si mai mult , si probabil peste 50 % din traseu trebuie mutat complet..
Daca erau baieti destepti se faceau proiectele in comun atat pentru A1 cat si pentru M200 , astfel reduceau costul total al lucrarilor enorm de mult .. Nu e tot una sa faci 2 poduri sau unul dublu casetat.. dar Romania a fost mereu tara in care s-a trasat frumos strada aliniat,astfaltat,iluminat ,dupa care in urmatoarele 2 luni ,si-au dat seama ca trebuie sa schimbe canalizarea invechita care trecea pe sub acea strada.. Si dai si sparge ,taie ,rupe , dupa care vii si carpesti,ca evident sa refaci tot te costa enorm ..
Cazurile astea sunt atat de dese incat ti-e scarba .Exemple din Bucuresti pana la reabilitarea drumului Hunedoara-Deva de acum 4 ani.. sau lucrarile pentru centura la Cluj,sunt extrem de multe ,dar nu-mi vin acum in minte toate...
La noi nu exista un plan general de dezvoltare .. la noi se face dupa cum il taie capul pe fiecare .. vine guvernul  Boc cu idei,vine guvernul Ponta cu idei .. cand o pleca Sova asta , se schimba iar foaia ..

In plus calea ferata ,si vorbesc aici de infrastructura ,a primit bani efectiv doar din PIX! Si aia au fost stricati pe lopeti la de 10 ori pretul,sau te miri ce echipamente care ori sunt supraevaluate ori nu exista ...
Ma intreb de ce mai tine personal pentru mentenanta CFR S.A ,cand ei efectiv au 1,2 echipe care lucreaza pe sute de km patrati... cu fonduri 0.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 2 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 35 ... 68  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: