| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+53Vlad dan tm TonyGFR dandel adytm laur 133 solomon1984 Alex Avram 63-1143-5 gtavicecity florin29sv bobi bogdan aldea MariusM rizelgeorgel2004 IonutChircu AndiCFR alex1987 alex.alexus.tm cristi ar bubu billy752-istu mureseanu_976 Grigor doctoru maris.constantin Jhonyla @ndrey Norbi allred Adrian78 92Dragos DPS Lumunita Stana cristi CFR Adirmvl ALEXCFR cardinal kristi kkk baiazid Katalin4653 razvan - trenuri cfr500 stefan_br DUAL Mihay Dr2005 Vitosa Razvan Tudor IonutCFR2009 cristy79 Andrey_tm Nesebar 57 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 16 Aug 2014, 22:03 | |
| Al doilea tren de la Piteşti circulă vreo 2 zile... din simplul fapt că vagoanele au domiciliul la Craiova şi sunt luate de pe ceva regio-uri din zonă şi trebuie să ajungă, cumva, la Bucureşti şi apoi la loc la staţia de domiciliu. În loc să pună o GG, au preferat să îl treacă în mers, poate atrage şi ceva călători. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 16 Aug 2014, 22:07 | |
| Nici poveste ! Vagoanele ce au venit de la Pitesti au fost 2 vagoane 26-16 de Tg Jiu si 1 20-54 de Craiova . Pe relatia Craiova-Pitesti nu circula etajate mai ales de Tg Jiu ! Ele au ajuns la Pitesti special pentru trenul suplimentar 13001/13002 . Atat si nimic mai mult, trenul respectiv a plecat Sambata din Pitesti si maine se intoarce la Pitesti iar de acolo vagoanele vor merge la Craiova respectiv Tg Jiu atasate la 9005 probabil Pitesti-Craiova . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 16 Aug 2014, 22:11 | |
| Atunci e destul de ciudat că au mai pus un tren de Piteşti. Puteau să aducă vagoanele la Bucureşti cu 2022 şi să le întoarcă cu 2021. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 16 Aug 2014, 22:15 | |
| Eu am fost la gara sa il vad special acum 2 nopti si asa a venit de la Pitesti, 2 etajate de Tg Jiu si 1 20-54 de Craiova tras de DA 888 .
2801 a plecat cu toate locurile ocupate iar 13801 a plecat 95% ocupat . |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 17 Aug 2014, 06:58 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Cred ca mai bine ar fi fost o pereche de REGIO cu mers de IR intre Ploiesti Sud - Bucuresti Nord - Mangalia si retur. Pentru cei din Ploiesti, Buftea ar fi mai bine asa decat din Pitesti doua trenuri. Poate la anul urmator.
Pentru Ploiesti da ca Buftea n-are nicio valoare, la un astfel de tren daca ar da 5 calatori/zi. Ambitia prosteasca a unora din CFR si Minister a facut sa opreasca o gramada de IR-uri in Buftea chiar daca nu urca sau nu coboara nimeni. - Dr2005 a scris:
- Al doilea tren de la Piteşti circulă vreo 2 zile...
Al doilea tren a circulat doar in noaptea de 14/15 ca atunci a fost cerere iar pe retur va fi astazi si nu doar pe ruta asta ci tot ce va veni de la munte sau de la mare va fi macel azi. CFR s-a pregatit din timp dovada numarul mare de bilete cumparate la RE 2801 cu destinatia litoral au facut sa bage acel 13002/13801 din Pitesti desi grosul il reprezenta Buc.Nord-Constanta-Mangalia. S-au vandut multe bilete din Pitesti de aceea a fost bagat de la Pitesti, desi aici puteau sa ataseze la cele 6 etajate ale lui 2801 si cele 3 vagoane si economiseau un DA-ul de pe Pitesti-Bucuresti, iar 13801 sa fi preluat o parte din calatori de pe Buc-CT-Mangalia ai lui 2801. Intr-un final s-a terminat cu bine pentru toata lumea. Ca o paranteza si urmatoarele 2 week-end-uri vor fi aproape la fel de aglomerate cum a fost acesta de Sf Maria, ramane sa vedem daca va mai circula 13801/13802. Vagoanele de Craiova ale lui 13002 se vor intoarce in noaptea asta cu 13802/13003. - Dr2005 a scris:
- Atunci e destul de ciudat că au mai pus un tren de Piteşti. Puteau să aducă vagoanele la Bucureşti cu 2022 şi să le întoarcă cu 2021.
cum am spus mai sus a fost cerere pe Pitesti-CT-Mangalia daca nu era trenul 13801 circula din Bucuresti nu mai venea ca 13002 de la Pitesti. Asta inseamna ca 2801 cu cele 6 etajate a ajuns plin in Buc.Nord. Ne spune Karpaty diseara ce si cum despre 13802/13003 Mangalia-CT-Buc.Nord-Pitesti ca vine cu el de la mare. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 17 Aug 2014, 18:26 | |
| A aparut si pe site-ul CFR Calatori: trenul IC 472 devine IR 0472 incepand cu 01.09.2014. Salut disparitia treptata a rangului IC care este o gluma proasta pentru infrastructura din Romania. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 17 Aug 2014, 18:44 | |
| Daca ar ramane la rang de IC, cu opriri putine si la pret de IR, iar IR'ul sa mai fie retezat un 20% ar fi ceva.. Asa la noi platesti IC, dar mergi tot cu caruta! ca atat 346 cat si 472 opresc in toate satele..Ramanea sa le mai adauge oprire la Rupea si opreau cam in toate satele.. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 17 Aug 2014, 20:12 | |
| Exact asta voiam sa zic si eu.
Pe langa infrastructura care e asa cum e si nu permite viteze mari, CFR a reusit performanta sa inventeze trenuri botezate pompos IC sau IR si tarifate ca atare si care opresc in toate haltele pt toti tiganii/blatistii, ca doar din biletul platit de un fraier trebuie sustinuti toti milogii... Deci pret nesimtit de IR si mers de Regio - asta numai la CFR s-a mai pomenit, in loc sa procedeze invers ca sa atraga lumea la tren cum fac privatii atat de injurati... Unde nu e cap vai de picioare. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 17 Aug 2014, 20:17 | |
| O fi fost greu sa ii puna numarul 1472-1473? :roll: |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 17 Aug 2014, 21:17 | |
| De fapt are numarul IR 10472/10473 |
|
| |
dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 17 Aug 2014, 23:11 | |
| - DUAL a scris:
- Daca ar ramane la rang de IC, cu opriri putine si la pret de IR, iar IR'ul sa mai fie retezat un 20% ar fi ceva..
Asa la noi platesti IC, dar mergi tot cu caruta! ca atat 346 cat si 472 opresc in toate satele..Ramanea sa le mai adauge oprire la Rupea si opreau cam in toate satele.. exagerezi... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 17 Aug 2014, 23:21 | |
| - Katalyn a scris:
Ne spune Karpaty diseara ce si cum despre 13802/13003 Mangalia-CT-Buc.Nord-Pitesti ca vine cu el de la mare. Am venit cu 13802, ce sa zic, pai ar fi cam asa : In Mangalia eu s-au apucat sa imparta trenu in 3 la ora 16:00 ca ultimile 3 vagoane la sosire in Mangalia erau cele de Pitesti si garnitura a stat 2 zile in Mangalia pe linia 5 dar nu au avut timp sa il reformeze pana azi cu 20 de min inainte de plecare . Deci au scos cele 3 vagoane adica ultimile de Pitesti de pe linia 5 si au fost bagate pe linia 3 apoi locomotiva s-a dus iar la linia 5 de unde a luat etajatele 1-2-3-4-5 si a venit cu ele la 3 dupa care s-a dus iar locomotiva la linia 5 sa aduca vagoanele 21-22-23 seria 21-80 (la vag 22 am luat si eu bilet ca nu suport etajatele la drum lung) iar plecarea a fost pe la 16:25 desi pe iris am vazut ca figureaza cu plecare la ora initiala . Pana in CT a fost cum a fost dar dupa CT deja se statea si in picioare, ce mi-a placut la trenu asta ca se fuma la greu si mi-a trezit aminitirile de acum 20 de ani cand mergeam cu trenul si se fuma pe culoar . Totusi vremurile trecute au fost mai bune fata de ce e acum la CFR, legaturile bune intre principalele orase din tara nu vor mai fi niciodata dar sa revenim la vremurile de azi . In concluzie a fost foarte bine cu 13802, noi am fost un grup de 5 si chiar toti au zis ce bine ca am luat la compartiment, la dus am fost cu 2801 in etajate si pana la Mangalia au intepenit toti, etajatele clar nu sunt vagoane pentru drumuri de peste 4 ore dar cererea mare de bilete la acest tren cu tarif minim ii cam obliga sa bage aceste vagoane, macar grupa de Sibiu daca ar fi fost cu 20-49, atat, nimic mai mult, era alta viata dar aceasta discutie deja a mai fost si tot degeaba ca ei tot ce vor fac . Cam asta a fost calatoria cu 13802 de azi . |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 17 Aug 2014, 23:26 | |
| - dandel a scris:
- DUAL a scris:
- Daca ar ramane la rang de IC, cu opriri putine si la pret de IR, iar IR'ul sa mai fie retezat un 20% ar fi ceva..
Asa la noi platesti IC, dar mergi tot cu caruta! ca atat 346 cat si 472 opresc in toate satele..Ramanea sa le mai adauge oprire la Rupea si opreau cam in toate satele.. exagerezi... Nu prea exagereaza cu nimic, daca lui x si y le convine sa plateasca IC si sa mearga cu melcul e problema fiecaruia sa nu mai zic de confort ca ai vagoane la fel !!! :shock: ca la IR si mai sunt si internationale ! Pai cumpara dracu 10 vagoane demne de IC (vezi cazul 21-90 de la OBB) si le pui strict pe internationale, mergi si cu o viteza demne de secolul asta nu de pe vremea lui Pazvante Chioru si atunci da, poti sa ceri si tariful de IC dar nu bataia de joc ce este la CFR . Singurele trenuri IC din RO ar fi cele 2 perechi Bucuresti-Constanta care acum sunt IR dar alea si doar alea ar putea sa fie IC, alt tren din RO nu merita acest rang ! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 17 Aug 2014, 23:36 | |
| Chiar dacă elimini din opriri, mai mult de 30 de minute la un drum Bucureşti - Curtici nu câştigi... în plus, viteza se datorează infrastructurii. Vagoanele CFR Călători sunt destul de OK... prize, aer condiţionat, păcat că nu sunt apte de trafic internaţional (austriecii şi acum ne înjură pentru AVA200).
Nu mi se pare normal să se fumeze în tren. Dacă erau la Regiotrans, imediat erau amendaţi cu 30 de lei, iar la Softrans erau coborâţi fără drept de apel. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 18 Aug 2014, 00:09 | |
| Ce treaba au austriecii cu ava200 ? Ei oricum nu mai voiau Dacia.. vor RJ.Daca voiau Dacia, il faceau cu vagoanele lor...
@dandel .. ti se pare normal ca la rang IC sa ai opriri la Busteni Simeria si Blaj ? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|