| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+53Vlad dan tm TonyGFR dandel adytm laur 133 solomon1984 Alex Avram 63-1143-5 gtavicecity florin29sv bobi bogdan aldea MariusM rizelgeorgel2004 IonutChircu AndiCFR alex1987 alex.alexus.tm cristi ar bubu billy752-istu mureseanu_976 Grigor doctoru maris.constantin Jhonyla @ndrey Norbi allred Adrian78 92Dragos DPS Lumunita Stana cristi CFR Adirmvl ALEXCFR cardinal kristi kkk baiazid Katalin4653 razvan - trenuri cfr500 stefan_br DUAL Mihay Dr2005 Vitosa Razvan Tudor IonutCFR2009 cristy79 Andrey_tm Nesebar 57 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6179 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 15 Iun 2014, 18:30 | |
| 40 min stationare in Brasov la IC de la Viena? Sinistru. La celelalte trenuri nu-mi dau seama de diferente |
|
| |
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3905 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 15 Iun 2014, 18:52 | |
| - Alex Avram a scris:
- 1980/1983 nu opresc in Fetesti!doar daca intervine ceva pe traseu si se da un ordin...
Este oprire suprimata, asta inseamna ca a fost prevazuta in livret aceasta oprire. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 15 Iun 2014, 19:06 | |
| Nu e sinistru deloc pentru ca IC 347 oricum soseste intarziat in jurul orei 17. Exceptand ziua de azi cu 106 minute intarziere. Iar daca asta e solutia gasita de specialistii astia din cfr sa adauge in loc sa mai scada... Un exemplu azi IR 1980 sosind la 17.38 in loc de 18.00 si deabia s-a introdus in circulatie. Asta e o dovada de neprofesionalism mersul facandu-se din birou la pc adaugand fel si fel de minute de restrictii cauzate de infrastructura in loc sa mearga pe teren la insotirea trenurilor. Hai sa zicem ca azi avand numai 5 vagoane asta ar fi si motivul de a sosit timpuriu.
Diferentele la celelalte sunt urmatoarele: 13101 din 19.03 avea plecarea la 4.50. 13101 din 12.05 avea plecarea la 4.40. 13107 din 19.03 avea sosirea la 20.57. Mai are rost sa-ti reamintesc IR 1636 Brasov 14.20 Buc Nord 17.09 inca in prezent ?
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 16 Iun 2014, 02:05 | |
| Pe trenurile internationale DACI si ISTER nu ne putem baza ca in fiecare zi au cel putin 30 minute intarziere. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 16 Iun 2014, 09:46 | |
| IR 1636 Brasov-Buc.Nord va pleca la 13:35 din Brasov incepand cu data de 10 iulie si tot de atunci Dacia 347 va pleca la 14:23. O idee buna in felul asta se micsoreaza intervalul 09:42-14:20 de 4h38min fara tren CFR pe Brasov-Buc.Nord la numai 3h53min care de fapt va fi si mai mic din cauza ca la 09:42 Ister nu pleaca niciodata din Brasov ci mai tarziu cu 30-40 minute.
In felul asta va fi tren sigur la 13:35 fara intarziere spre Bucuresti care sa ia ceva calatori eventual din cei ai lui 347 iar 347 ca sa nu mai circule gol va prelua calatori lui IR 1636 care plecau la 14:20. E un lucru bun dar daca ar baga oferta tarif de IR la Dacia pe Brasov-Buc.Nord ar fi si mai bine. S-au gandit bine specialisti cu modificarea asta in felul asta nu mai sunt 2 trenuri care circula unul dupa celalalt 1636 si 347 cand vine intarziat.
(+) cu noul IR 1636 se poate prinde legatura spre Constanta la 17:00 IR 1587 pe vechiul grafic ori stateai ore bune in GDN ori renuntai si veneai direct cu IR 1589. |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 16 Iun 2014, 10:22 | |
| Deci 1636 parcurge Brasov-Bucuresti in 2h35' si 347-2 in 2h45'(daca nu forteaza sa recupereze eventuala intarziere). |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 16 Iun 2014, 10:46 | |
| 347 - 2h45 cu 3 opriri in vreme ce IR 1636 are 7 opriri si scoate cu 10 min mai putin ca IC-ul. Graficul ala cred ca e umflat ca sa aibe de unde sa recupereze cand vine intarziat. (+) la IR 1636 s-a scos oprirea de la Buftea, ca tot se discuta acum ceva timp de ce opresc prea multe IR-uri la Buftea. mutarea asta a fost facuta cu cap dar cam degeaba au bagat IR-ul mai devreme deci calatori pauza pentru ca e R 14030 dar l-au facut productiv pe IC 347, adica cine isi va permite sa ia bilet la IC, probabil o mica parte din calatori lui 1636 ca acolo mai e si R 3006. O zapaceala de trenuri intr-un interval de 55 minute ai 4 trenuri diferite ca si confort si pret spre capitala : IR, Regiotrans cu mers de IR apoi IC si R 3006 cu oprire peste tot. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 16 Iun 2014, 13:52 | |
| - allred a scris:
- Deci 1636 parcurge Brasov-Bucuresti in 2h35' si 347-2 in 2h45'(daca nu forteaza sa recupereze eventuala intarziere).
Nu cumva 347 e cu EA ca să nu necesite DT pe Braşov - Predeal, caz în care e limitat la 120 km/h pe Ploieşti-Bucureşti? _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 16 Iun 2014, 19:35 | |
| @katalyn 1587 l-a asteptat pe 1636 de 'n' ori un sfert de ora de la noul mers atunci cand a fost cazul de transbordare calatori. Cum se face ca 1636 din 10 iulie nu mai are oprirea de la Buftea ? Esti de acord cu mine ca neprofesionistii ce fac mersul trenurilor pun opririle doar doar mai pica ceva musterii ?
@Dr2005 Dupa tonaj atunci cand il utilizeaza la maximum urmatoarele trenuri folosesc locom DT pe Brasov-Predeal: 1944, 1642, 1742, 1932, 1644, 1934 si 1746. Ori 347 cu ale sale maxim 550 tone nu cred sa se incadreze la DT. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 16 Iun 2014, 21:09 | |
| nu am ştiut oricum 1587 are timp să recupereze până la CT ajunge regulat.
Dacia 347 cu ale sale 8 vagoane nu merge cu DT pe Brasov-Predeal una la mână din cauza tonajului "mic" dar si din cauza stationari de 3 min din Predeal. Pe mersul vechi erau trenuri cu stationari de 2 min la Predeal care in week-end si la marile sărbători erau cu DT din cauza suplimentarilor dar aveau timp sa recupereze pana la PL.Vest.
La aceasta ora doar 1944, 1932, 1934 vor veni cu DT, 1644 cu 9 vag nu se pune iar 1642 cu 10 vag nu ştiu ce să zic ar fi cam la limita iar restul trenurilor nu intra in discutie ele avand intre 3 vag si maxim 6 ( 1589 şi 473 ) şi 8 vag 347. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 16 Iun 2014, 21:34 | |
| Pai si cu EA1 se incadreaza la tonaj ? ca eu stiu ca se reduce tonaju |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 20 Iun 2014, 00:10 | |
| Incepând din 25.06.2014 se pun in circulatie 2 noi trenuri regio: R 11006 Timisoara Nord (12:51) - Caransebes (14:19) - Drobeta Tr Severin (16:57) R 11007 Drobeta Tr Severin (17:52) - Caransebes (20:36) - Timisoara Nord (21:57) |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 20 Iun 2014, 00:31 | |
| Foarte bine că le-au făcut Regio.
Ar fi bun și un tren Regio Timișoara - Severin cu plecare din Timișoara dimineața. Cei din Timișoara, Lugoj sau Caransebeș care vor să meargă la Herculane sau la Orșova să se plimbe cu vaporul pe Dunăre să nu mai fie nevoiți să meargă cu 1692. Vroiam să merg cu niște prieteni cu bicicleta pe malul Dunării, dar nu avem niciun tren Regio cu plecare dimineața din Timișoara. |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 20 Iun 2014, 09:55 | |
| Conform http://appiris.infofer.ro/MytrainRO.aspx 347-2 intra in tara cu 22 minute si soseste la destinatie cu 40 minute( 18.06.2014) si 27 respectiv 83 minute (19.06.2014). |
|
| |
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 20 Iun 2014, 12:12 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Incepând din 25.06.2014 se pun in circulatie 2 noi trenuri regio:
R 11006 Timisoara Nord (12:51) - Caransebes (14:19) - Drobeta Tr Severin (16:57) R 11007 Drobeta Tr Severin (17:52) - Caransebes (20:36) - Timisoara Nord (21:57) Eu zic ca de la 5:45 pana la 14:00 sa nu ai nimic pe Craiova-Bucuresti este o aiureala. Este nevoie pe M900 de un flux de 6-7 perechi de trenuri in cele 24 ore. Pe Herculane- Severin nu exista nicio reabilitare si trenurile merg ca pe Balota-deci e desinteres si parca vor sa transforme M900 intr o secundara. Sa nu uitam ca Vidin- Craiova poate lega super Tesalonic-Sofoa-Budapesta daca dau importanta cuvenita traseului. Dacia cum spunea Katalyn ar putea fi pusa pe Constanta-Craiova-Timisoara-Budapesta-Viena si ar fi un tren excelent care ar repeta istoria lui Ovidius
Ultima editare efectuata de catre adytm in Vin 20 Iun 2014, 12:23, editata de 1 ori |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|