|
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+53Vlad dan tm TonyGFR dandel adytm laur 133 solomon1984 Alex Avram 63-1143-5 gtavicecity florin29sv bobi bogdan aldea MariusM rizelgeorgel2004 IonutChircu AndiCFR alex1987 alex.alexus.tm cristi ar bubu billy752-istu mureseanu_976 Grigor doctoru maris.constantin Jhonyla @ndrey Norbi allred Adrian78 92Dragos DPS Lumunita Stana cristi CFR Adirmvl ALEXCFR cardinal kristi kkk baiazid Katalin4653 razvan - trenuri cfr500 stefan_br DUAL Mihay Dr2005 Vitosa Razvan Tudor IonutCFR2009 cristy79 Andrey_tm Nesebar 57 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Joi 21 Aug 2014, 20:25 | |
| La 1822 e rupere.. in weekend nu se respira.. grupa aia de 2 vagoane, care era grupulita, trebuia suplimentata de mult.. sa aduca banii care se fac din vanzarea biletelor! E stupid ca Hunedoreanul da 6,5 lei la duba, sau baga benzina de la stat sa ajunga la Simeria in loc sa-i dea CFR'ului. In weekend, vinerea, cred ca pleaca cel putin 100 de oameni la mare.Baga aia de la BV Dasler bani cu duiumu in buzunar. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 22 Aug 2014, 03:01 | |
| - DUAL a scris:
- Ok .. va rog terminati cu aberatiile de gen turisti .. 473 cara turisti.Turistii nu se duc seara la ora 7 sa faca trasee..
Si nu pleaca la ora 11 din Busteni,cand intr-o zi lumina se pot face multe.. As admite ca se duc sa sa se cazeze seara la o pensiune/hotel.. dar dupa 473 exista IR 1642 iar ianainte 1633 care circula plin,tocmai ca atunci pleaca grosul cu cazarea..
473 e Budapesta-Bucuresti care aduce turisti din Ardeal si Ungaria. 472 e cel care pleaca din Bucuresti si merge la Budapesta si ia turisti invers din statiuni spre Ardeal si Ungaria. Dupa 472 e IR 1643 nu 1642 iar inainte 1633 care pleaca full din Bucuresti cu navetisti d-aia e si tinut in circulatie cu 3 vagoane mai nou, sa vezi 1633 ce se goleste la Ploiesti Vest Apopo de 473/472 eram cu colegul Karpaty si cu Mihai531 in gara din Busteni pe 13 august si la 472 din Busteni s-au urcat vreo 10 insi la clasa si vreo 6 la Cuseta/Dormitor care nu aratau deloc a fi romani si cu bagaje dupa ei aia sigur n-au venit la Busteni pentru vreo sedinta/congres. Cu cazarea la munte si despre traseele de acolo e foarte simplu indiferent de ora la care ajungi in statiune dupa un drum lung chiar si la Cuseta/Dormitor te duci si te cazezi, seara iesi prin oras iar a doua zi de dimineata te apuci te trasee pe munte. - DUAL a scris:
- L
E stupid ca Hunedoreanul da 6,5 lei la duba, sau baga benzina de la stat sa ajunga la Simeria in loc sa-i dea CFR'ului.
Nu e deloc stupid, e exact rezultatul "afaceri" din ani trecuti cand se bucurau ca merg pana la Simeria cu 1 leu la nas. Acum exista Regiotrans dar nu le convine programul trebuiau sa se gandeasca de 10 ori ca o bucurie nu vine niciodata gratis. Asta e rezultatul mersului cu nasul la CFR, imi aduc aminte pe vremea cand eram elev de Pietrosita-Targoviste cand peste 80% mergeau cu nasul, acum se chinuie cu tot felul de gioarse de dube de la ATYC si AGRAR. Copii aia care fac naveta la Targoviste multi dintre ei au prins trenul dar asta e rezulatul parintilor lor care se bucurau ca merg cu 1 leu pana la Targoviste, na ca la dube platesc bilete si abonamente si au conditi la jumate fata de ce le oferea CFR-ul. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 22 Aug 2014, 08:31 | |
| Katalyn vezi ca pe Hunedoara nu prea se mergea cu nasu majoritatea erau abonati iar ceilalti erau calatori pentru trenurile din Simeria sa nu mai zic ca Simeria-Hunedoara era linia cea mai rentabila cu undeva la 55% acoperirea cheltuielilor De cand a venit Regiotransu au scos legaturile la trenurile CFR si oamenii au plecat la microbuz |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 22 Aug 2014, 10:17 | |
| @ DUAL: Comparatia intre Busteni si sectia Constanta-Mangalia mi se pare lipsita de sens, deoarece eu am spus de o statie ce genereaza bani mai tot timpul anului (vara, iarna si in week enduri), tu ai spus de o sectie care genereaza bani 2 luni pe an...dar pe CONSTANTA-MANGALIA ,in statiuni, opresc TOATE TRENURILE! Cu trenul 473 care are oprire in Busteni nu vin doar turistii de Bucuresti desi iti spun ca sunt si din aceasta categorie care prefera acest tren (eu ma numar printre ei si platesc bilet la acel tren). De aceea daca ai acces iti recomand sa consulti vanzarile din Busteni si la ce trenuri si apoi o sa constati ca cei care sustin oprirea tuturor trenurilor in Busteni au dreptate. Ca sa fiu sincer nu iti inteleg aceasta aversiune fata de o statie care are calatori, care are vanzari la bilete si care este si o statiune renumita a Romaniei, unde ai ce sa faci. Si nu uita: la Busteni in special si pe Valea Prahovei in general nu vin doar Bucuresteni.
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 22 Aug 2014, 10:29 | |
| Pe tronsonul Ploiesti Vest/Sud -Brasov trenurile de rang superior ar trebuie sa opreasca dupa cum urmeaza; -IC ,ICR,ICEN: Sinaia,Busteni,Predeal -IR: Campina,Sinaia,Busteni,Azuga,Predeal -RE: Floresti PH,, Campina,Breaza,Comarnic,Sinaia,Busteni,Azuga,Predeal.
Pe tronsonul Constanta -Mangalia ,trenurile de rang superior ar trebui sa opreasca doar in Eforie Nord si SUD,Costinesti tabara,Neptun (fara Agigea si alte satucuri!!!). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 22 Aug 2014, 11:11 | |
| Pe Constanţa - Mangalia, ca urmare a numărului mare de trenuri, se anulează unele trenuri Regio în sezon, călătorii lor fiind preluaţi de aceste IR-uri sezoniere. De aia unele opresc în Agigea Ecluză, Agigea Nord, Tuzla, Pescăruş, Neptun Hm.. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Vin 22 Aug 2014, 14:21 | |
| Dandel nu intelegi .. trenul asta 473 nu a fost introdus pentru Bucuresti valea Prahovei.. Acest tren este Bucuresti-Budapesta.. fapt care l-am vazut de atatia ani in circulatie .. Acest tren era perfect la distanta lunga,si inainte oprea doar la Deva ... acum ceva vreme acest tren facea foarte putin era plin de calatorii de Budapesta.. De-a lungul timpului a fost porcit maxim cu opriri prin toate haltele, si-au inceput sa dispara calatorii de la clasa, au ramas doar cei care merg cu WLAB si AcBc .. Ma bucur ca l-au facut IR, acum poate sa opreasca in toate haltele, caci oricum pretul IC este ridicol de mare in conditiile in care opreste absolut peste tot. Dacia isi ia grosul din Ardeal iar Isterul isi ia grosul din Sighisoara,Brasov si Bucuresti.. pentru Budapesta. Busteniul nu genereaza vara trafic .. Iarna genereaza trafic, datorita partiei .. Dar daca e sa o luam asa, acelasi trafic il genereaza si Azuga si Sinaia .. poate Sinaia mai mult ca e un oras istoric,spre deosebire de Busteni si Azuga. Asa ca Busteniu e aproximativ la fel ca Costinesti.. exceptand ca ca vara este situat pe o magistrala importanta si are mai multe legaturi de Costinesti.. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 23 Aug 2014, 11:14 | |
| Dual esti sigur de ce zici ? Busteniul genereaza in anumite zile mai mult trafic ca Sinaia si Azuga la un loc. Mai mergeti cu trenul mai pe VPH nu ramaneti cu imaginea pe care ati vazut-o cand ati fost in drum spre Bucuresti si la intoarcere Nu vreau sa fac off-topic aici cu cele 4 statiuni Sinaia, Busteni, Azuga si Predeal ca Busteniul va iesi pe primul loc. Sinaia - ai TransBucegiul, Telegondola si Telecabina catre 1400 si 2000, mai ai Pelesul si cam atat... Busteni - ai o gramada de trasee montane, ai Gura Diham, Cascada Urlatoare, Castelul Cantacuzino, Valea Cerbului, Telecabina Babele si Pestera iar de sus de la Babele poti ajunge aproape oriunde in Bucegi : VF Omu, Crucea Eroilor, Pestera Ialomicioarei, Lacul Bolboci, Padina, Parcul de Distracti, Partia Kalinderu, tot de la Busteni poti lua si acele taxiuri 4X4 care te duce in Bucegi pe cele 2 trasee : Busteni-Poiana.Tapului-Sinaia-Transbucegi-Cabana.Dichiu-Lacul.Bolboci-Padina-Pestera Ialomicioarei sau pe traseul 2 Busteni-Poiana.Tapului-Sinaia-TransBucegi-Cabana.Dichiu-Babele care la randul lor de acolo o poti lua pe un traseu de picior. Azuga - aici coboara putini biciclisti care urca in Baiului si iarna pentru partiile de ski in rest liniste si pace, Dumnezeu cu mila, mai ales ca e la o aruncatura de bat de Busteni. Predeal - e renumita doar pentru partile de ski ( iarna ) cabana Trei Brazi, putinele trasee montane, si faptul ca e nod rutier unde poti sa mergi spre Paraul Rece si Rasnov. Am mers de mai multe ori cu trenul spre munte si la Sinaia cobora un numar frumusel de calatori in schimb la Busteni se aerisea trenul nu gluma, la Azuga doar iarna e trafic iar la Predeal aproape ca se goleste, dar cum v-am mai spus Busteniul are zile si perioade cand genereaza mai mult trafic decat Sinaia si Azuga la un loc. Ca o mica comparatie intre Sinaia si Busteni la Busteni telecabina e full mai mereu, ati vazut si la stiri cozile imense pe cand la Sinaia bate vantul atat la Telecabina cat si la Telegondola Iarna pentru ski Busteniul are decat Kalinderu, la Sinaia trebuie sa ajungi sus la 1400 si 2000 in vreme ce grosul se duce la Predeal si Azuga unde sunt mai multe parti de ski, Sinaia abia acum incepe sa se extinda la capitolul parti iar la Busteni ramane doar Kalinderu. Eu sunt din Ploiesti si cand e sa mergem la munte cu diferite grupuri de prieteni, amici, vecini sau rude toti aleg Busteni si Sinaia vara iar iarna Predeal si Busteni exact in ordinea asta. Desigur in aceste categori am multi cu care am fost "la munte" dar ne-am cazat si am petrecut, lucru pe care puteam sa-l facem si la Ploiesti, ori mie la munte imi place sa ies in natura sau sa facem macar un mic traseu ca slava Domunului sunt atatea trasee iar Bucegi sunt destul de mari. |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 24 Aug 2014, 09:48 | |
| In weekend, in Busteni e plin peronul de la linia 1. Se stationeaza mai mult decat in oricare alta statiune de cele mai multe ori. E buna oprirea Isterului in Busteni pentru turisti din Sighisoara/Deva... |
| | | TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6380 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 24 Aug 2014, 09:49 | |
| - bobi a scris:
- Pe tronsonul Ploiesti Vest/Sud -Brasov trenurile de rang superior ar trebuie sa opreasca dupa cum urmeaza;
-IC ,ICR,ICEN: Sinaia,Busteni,Predeal -IR: Campina,Sinaia,Busteni,Azuga,Predeal -RE: Floresti PH,, Campina,Breaza,Comarnic,Sinaia,Busteni,Azuga,Predeal.
Pe tronsonul Constanta -Mangalia ,trenurile de rang superior ar trebui sa opreasca doar in Eforie Nord si SUD,Costinesti tabara,Neptun (fara Agigea si alte satucuri!!!). Cu cele la IC sunt de acord, la IR unele merg oprite si in Comarnic. De ce sa urce toti tiganii fara bilet in Campina si in Comarnic sa nu poata sa urce nimeni? (Atentie la unele opriri ale IR-urilor in hm-uri care sunt pentru schimbul personalului de miscare!!!) |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 24 Aug 2014, 09:59 | |
| Nu stiu daca a mai postat cineva la alt topic.
Din 15.09 se modifica mersul la unele IR de pe M800 Buc.Nord-Constanta si retur adica se reduc timpi marindu-se viteza si se pastreaza in circulatie si trenurile de 160 km/h.
Iata timpi de azi si timpi din 15.09 la trenurile care vor ramane in circulatie :
tren --> 24.08 ---> 15.09
1822......2h45.........2h29 1987......1h58.........1h58 1583......2h41.........2h16 1585......2h37.........2h16 1989......1h58.........1h58 1587......2h41.........2h16 1589......2h40.........2h16
retur
1580......2h39.........2h20 1582......2h41.........2h17 1986......2h............2h 1584.....................2h17 1586......2h41.........2h18 1988......2h............2h 1821......2h41.........2h31
Pentru mai multe informatii consultati www.infofer.ro.
La Ploiesti Vest au aparut deja afise in care se anunta ca incepand cu 15.09 anumite trenuri de pe Buc-CT si retur vor circula dupa un program modificat. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 24 Aug 2014, 10:13 | |
| Fain noul mers. Daca tot suntem la tema, Isterul are multi calatori straini special ptr Sinaia si Busteni francezi, englezi si italieni. |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 24 Aug 2014, 21:08 | |
| - DUAL a scris:
- Dandel nu intelegi .. trenul asta 473 nu a fost introdus pentru Bucuresti valea Prahovei..
Acest tren este Bucuresti-Budapesta.. fapt care l-am vazut de atatia ani in circulatie .. Acest tren era perfect la distanta lunga,si inainte oprea doar la Deva ... acum ceva vreme acest tren facea foarte putin era plin de calatorii de Budapesta.. De-a lungul timpului a fost porcit maxim cu opriri prin toate haltele, si-au inceput sa dispara calatorii de la clasa, au ramas doar cei care merg cu WLAB si AcBc .. Ma bucur ca l-au facut IR, acum poate sa opreasca in toate haltele, caci oricum pretul IC este ridicol de mare in conditiile in care opreste absolut peste tot. Dacia isi ia grosul din Ardeal iar Isterul isi ia grosul din Sighisoara,Brasov si Bucuresti.. pentru Budapesta. Busteniul nu genereaza vara trafic .. Iarna genereaza trafic, datorita partiei .. Dar daca e sa o luam asa, acelasi trafic il genereaza si Azuga si Sinaia .. poate Sinaia mai mult ca e un oras istoric,spre deosebire de Busteni si Azuga. Asa ca Busteniu e aproximativ la fel ca Costinesti.. exceptand ca ca vara este situat pe o magistrala importanta si are mai multe legaturi de Costinesti.. Nu as vrea sa intru intr-o polemica cu tine insa, tocmai ca in ultimul meu comentariu am spus ca acest tren NU este DOAR pentru turistii bucuresteni. In rest subscriu la cele comentate de ceilalti colegi de forum care vad lucrurile exact asa cum sunt ele, fara niciun fel de aversiune sau inversunare. |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: M900 magistrala vraiste Dum 24 Aug 2014, 21:45 | |
| - Katalyn a scris:
- Nu stiu daca a mai postat cineva la alt topic.
Din 15.09 se modifica mersul la unele IR de pe M800 Buc.Nord-Constanta si retur adica se reduc timpi marindu-se viteza si se pastreaza in circulatie si trenurile de 160 km/h.
Iata timpi de azi si timpi din 15.09 la trenurile care vor ramane in circulatie :
tren --> 24.08 ---> 15.09
1822......2h45.........2h29 1987......1h58.........1h58 1583......2h41.........2h16 1585......2h37.........2h16 1989......1h58.........1h58 1587......2h41.........2h16 1589......2h40.........2h16
retur
1580......2h39.........2h20 1582......2h41.........2h17 1986......2h............2h 1584.....................2h17 1586......2h41.........2h18 1988......2h............2h 1821......2h41.........2h31
Pentru mai multe informatii consultati www.infofer.ro.
La Ploiesti Vest au aparut deja afise in care se anunta ca incepand cu 15.09 anumite trenuri de pe Buc-CT si retur vor circula dupa un program modificat. Vreau si pe M900: Bucuresti- Timisoara sa fie redus timpul considerabil macar pentru ttrenurile internationale, e batjocoritor sa faci 530 km in peste 8 ore. In afara de segmentul Balota niciun alt sector nu are scuza pentru timpii atat de mari. Deci diferenta neta intre opriririle trenurilor internationale si celelalte si mers cadentat. Nu e mare scofala sa ai acelasi timp de mers pe M9800 comparabil cu situatia de dinainte de 1989 astfel ca 1 mld de euro nu are sens pentru reducerea timpilor cu o jumatate de ora si diferenta de cateva minutele fata de trecut. Ar fi frumos un Ovidius in regim de intercity pe M800 si M900. Propun ca in urmatoarele luni cativa moderatori sa faca o selectie a propunerilor noastre pertinente pentru fiecare magistrala si sa le prezinte printr un email conducerii Cfr Calatori pentru luarea in calcul a unor in organizarea noului mers de calatori. Haideti sa incercam asta si sa facem o propunere serioasa in timp util ca grup de pasionati si a unora chiar avizati in domeniu ! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 24 Aug 2014, 22:06 | |
| Nu e nicio reducere fizică a timpilor, e doar scoaterea unor minute suplimentare băgate acolo suplimentar pentru a acoperi posibilele întârzieri produse de caniculă şi furturi. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |