Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2013-2014

In jos 
+53
Vlad
dan tm
TonyGFR
dandel
adytm
laur 133
solomon1984
Alex Avram
63-1143-5
gtavicecity
florin29sv
bobi
bogdan aldea
MariusM
rizelgeorgel2004
IonutChircu
AndiCFR
alex1987
alex.alexus.tm
cristi ar
bubu
billy752-istu
mureseanu_976
Grigor
doctoru
maris.constantin
Jhonyla
@ndrey
Norbi
allred
Adrian78
92Dragos
DPS
Lumunita Stana
cristi CFR
Adirmvl
ALEXCFR
cardinal
kristi kkk
baiazid
Katalin4653
razvan - trenuri
cfr500
stefan_br
DUAL
Mihay
Dr2005
Vitosa
Razvan Tudor
IonutCFR2009
cristy79
Andrey_tm
Nesebar
57 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 43 ... 49  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13214
Data de inscriere : 05/01/2011

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 21 Aug 2014, 20:25

La 1822 e rupere.. in weekend nu se respira.. grupa aia de 2 vagoane, care era grupulita, trebuia suplimentata de mult.. sa aduca banii care se fac din vanzarea biletelor!
E stupid ca Hunedoreanul da 6,5 lei la duba, sau baga benzina de la stat sa ajunga la Simeria in loc sa-i dea CFR'ului.
In weekend, vinerea, cred ca pleaca cel putin 100 de oameni la mare.Baga aia de la BV Dasler bani cu duiumu in buzunar.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 03:01

DUAL a scris:
Ok .. va rog terminati cu aberatiile de gen turisti .. 473 cara turisti.Turistii nu se duc seara la ora 7 sa faca trasee..
Si nu pleaca la ora 11 din Busteni,cand intr-o zi lumina se pot face multe..
As admite ca se duc sa sa se cazeze seara la o pensiune/hotel.. dar dupa 473 exista IR 1642 iar ianainte 1633 care circula plin,tocmai ca atunci pleaca grosul cu cazarea..

473 e Budapesta-Bucuresti care aduce turisti din Ardeal si Ungaria. 472 e cel care pleaca din Bucuresti si merge la Budapesta si ia turisti invers din statiuni spre Ardeal si Ungaria. Dupa 472 e IR 1643 nu 1642 iar inainte 1633 care pleaca full din Bucuresti cu navetisti d-aia e si tinut in circulatie cu 3 vagoane mai nou, sa vezi 1633 ce se goleste la Ploiesti Vest Wink

Apopo de 473/472 eram cu colegul Karpaty si cu Mihai531 in gara din Busteni pe 13 august si la 472 din Busteni s-au urcat vreo 10 insi la clasa si vreo 6 la Cuseta/Dormitor care nu aratau deloc a fi romani si cu bagaje dupa ei aia sigur n-au venit la Busteni pentru vreo sedinta/congres.

Cu cazarea la munte si despre traseele de acolo e foarte simplu indiferent de ora la care ajungi in statiune dupa un drum lung chiar si la Cuseta/Dormitor te duci si te cazezi, seara iesi prin oras iar a doua zi de dimineata te apuci te trasee pe munte.

DUAL a scris:
L
E stupid ca Hunedoreanul da 6,5 lei la duba, sau baga benzina de la stat sa ajunga la Simeria in loc sa-i dea CFR'ului.

Nu e deloc stupid, e exact rezultatul "afaceri" din ani trecuti cand se bucurau ca merg pana la Simeria cu 1 leu la nas. Acum exista Regiotrans dar nu le convine programul trebuiau sa se gandeasca de 10 ori ca o bucurie nu vine niciodata gratis. Asta e rezultatul mersului cu nasul la CFR, imi aduc aminte pe vremea cand eram elev de Pietrosita-Targoviste cand peste 80% mergeau cu nasul, acum se chinuie cu tot felul de gioarse de dube de la ATYC si AGRAR. Copii aia care fac naveta la Targoviste multi dintre ei au prins trenul dar asta e rezulatul parintilor lor care se bucurau ca merg cu 1 leu pana la Targoviste, na ca la dube platesc bilete si abonamente si au conditi la jumate fata de ce le oferea CFR-ul.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18556
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24070
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 08:31

Katalyn vezi ca pe Hunedoara nu prea se mergea cu nasu majoritatea erau abonati iar ceilalti erau calatori pentru trenurile din Simeria sa nu mai zic ca Simeria-Hunedoara era linia cea mai rentabila cu undeva la 55% acoperirea cheltuielilor
De cand a venit Regiotransu au scos legaturile la trenurile CFR si oamenii au plecat la microbuz
Sus In jos
dandel

dandel


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5329
Data de inscriere : 28/10/2010

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 10:17

@ DUAL: Comparatia intre Busteni si sectia Constanta-Mangalia mi se pare lipsita de sens, deoarece eu am spus de o statie ce genereaza bani mai tot timpul anului (vara, iarna si in week enduri), tu ai spus de o sectie care genereaza bani 2 luni pe an...dar pe CONSTANTA-MANGALIA ,in statiuni, opresc TOATE TRENURILE!
Cu trenul 473 care are oprire in Busteni nu vin doar turistii de Bucuresti desi iti spun ca sunt si din aceasta categorie care prefera acest tren (eu ma numar printre ei si platesc bilet la acel tren).
De aceea daca ai acces iti recomand sa consulti vanzarile din Busteni si la ce trenuri si apoi o sa constati ca cei care sustin oprirea tuturor trenurilor in Busteni au dreptate. Ca sa fiu sincer nu iti inteleg aceasta aversiune fata de o statie care are calatori, care are vanzari la bilete si care este si o statiune renumita a Romaniei, unde ai ce sa faci.
Si nu uita: la Busteni in special si pe Valea Prahovei in general nu vin doar Bucuresteni.

Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4565
Data de inscriere : 06/05/2014

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 10:29

Pe tronsonul Ploiesti Vest/Sud -Brasov trenurile de rang superior ar trebuie sa opreasca dupa cum urmeaza;
-IC ,ICR,ICEN: Sinaia,Busteni,Predeal
-IR: Campina,Sinaia,Busteni,Azuga,Predeal
-RE: Floresti PH,, Campina,Breaza,Comarnic,Sinaia,Busteni,Azuga,Predeal.

Pe tronsonul Constanta -Mangalia ,trenurile de rang superior ar trebui sa opreasca doar in Eforie Nord si SUD,Costinesti tabara,Neptun (fara Agigea si alte satucuri!!!).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 11:11

Pe Constanţa - Mangalia, ca urmare a numărului mare de trenuri, se anulează unele trenuri Regio în sezon, călătorii lor fiind preluaţi de aceste IR-uri sezoniere. De aia unele opresc în Agigea Ecluză, Agigea Nord, Tuzla, Pescăruş, Neptun Hm..

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13214
Data de inscriere : 05/01/2011

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeVin 22 Aug 2014, 14:21

Dandel nu intelegi .. trenul asta 473 nu a fost introdus pentru Bucuresti valea Prahovei..
Acest tren este Bucuresti-Budapesta.. fapt care l-am vazut de atatia ani in circulatie .. Acest tren era perfect la distanta lunga,si inainte oprea doar la Deva ... acum ceva vreme acest tren facea foarte putin era plin de calatorii de Budapesta.. De-a lungul timpului a fost porcit maxim cu opriri prin toate haltele, si-au inceput sa dispara calatorii de la clasa, au ramas doar cei care merg cu WLAB si AcBc ..
Ma bucur ca l-au facut IR, acum poate sa opreasca in toate haltele, caci oricum pretul IC este ridicol de mare in conditiile in care opreste absolut peste tot.
Dacia isi ia grosul din Ardeal iar Isterul isi ia grosul din Sighisoara,Brasov si Bucuresti.. pentru Budapesta.
Busteniul nu genereaza vara trafic .. Iarna genereaza trafic, datorita partiei .. Dar daca e sa o luam asa, acelasi trafic il genereaza si Azuga si Sinaia .. poate Sinaia mai mult ca e un oras istoric,spre deosebire de Busteni si Azuga.
Asa ca Busteniu e aproximativ la fel ca Costinesti.. exceptand ca ca vara este situat pe o magistrala importanta si are mai multe legaturi de Costinesti..
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeSam 23 Aug 2014, 11:14

Dual esti sigur de ce zici ? Busteniul genereaza in anumite zile mai mult trafic ca Sinaia si Azuga la un loc. Mai mergeti cu trenul mai pe VPH nu ramaneti cu imaginea pe care ati vazut-o cand ati fost in drum spre Bucuresti si la intoarcere Wink

Nu vreau sa fac off-topic aici cu cele 4 statiuni Sinaia, Busteni, Azuga si Predeal ca Busteniul va iesi pe primul loc.

Sinaia - ai TransBucegiul, Telegondola si Telecabina catre 1400 si 2000, mai ai Pelesul si cam atat...

Busteni - ai o gramada de trasee montane, ai Gura Diham, Cascada Urlatoare, Castelul Cantacuzino, Valea Cerbului, Telecabina Babele si Pestera iar de sus de la Babele poti ajunge aproape oriunde in Bucegi : VF Omu, Crucea Eroilor, Pestera Ialomicioarei, Lacul Bolboci, Padina, Parcul de Distracti, Partia Kalinderu, tot de la Busteni poti lua si acele taxiuri 4X4 care te duce in Bucegi pe cele 2 trasee : Busteni-Poiana.Tapului-Sinaia-Transbucegi-Cabana.Dichiu-Lacul.Bolboci-Padina-Pestera Ialomicioarei sau pe traseul 2 Busteni-Poiana.Tapului-Sinaia-TransBucegi-Cabana.Dichiu-Babele care la randul lor de acolo o poti lua pe un traseu de picior.

Azuga - aici coboara putini biciclisti care urca in Baiului si iarna pentru partiile de ski in rest liniste si pace, Dumnezeu cu mila, mai ales ca e la o aruncatura de bat de Busteni.

Predeal - e renumita doar pentru partile de ski ( iarna ) cabana Trei Brazi, putinele trasee montane, si faptul ca e nod rutier unde poti sa mergi spre Paraul Rece si Rasnov.

Am mers de mai multe ori cu trenul spre munte si la Sinaia cobora un numar frumusel de calatori in schimb la Busteni se aerisea trenul nu gluma, la Azuga doar iarna e trafic iar la Predeal aproape ca se goleste, dar cum v-am mai spus Busteniul are zile si perioade cand genereaza mai mult trafic decat Sinaia si Azuga la un loc.

Ca o mica comparatie intre Sinaia si Busteni la Busteni telecabina e full mai mereu, ati vazut si la stiri cozile imense pe cand la Sinaia bate vantul atat la Telecabina cat si la Telegondola Wink

Iarna pentru ski Busteniul are decat Kalinderu, la Sinaia trebuie sa ajungi sus la 1400 si 2000 in vreme ce grosul se duce la Predeal si Azuga unde sunt mai multe parti de ski, Sinaia abia acum incepe sa se extinda la capitolul parti iar la Busteni ramane doar Kalinderu.

Eu sunt din Ploiesti si cand e sa mergem la munte cu diferite grupuri de prieteni, amici, vecini sau rude toti aleg Busteni si Sinaia vara iar iarna Predeal si Busteni exact in ordinea asta. Desigur in aceste categori am multi cu care am fost "la munte" dar ne-am cazat si am petrecut, lucru pe care puteam sa-l facem si la Ploiesti, ori mie la munte imi place sa ies in natura sau sa facem macar un mic traseu ca slava Domunului sunt atatea trasee iar Bucegi sunt destul de mari.
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6540
Data de inscriere : 02/08/2012

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 09:48

In weekend, in Busteni e plin peronul de la linia 1. Se stationeaza mai mult decat in oricare alta statiune de cele mai multe ori. E buna oprirea Isterului in Busteni pentru turisti din Sighisoara/Deva...
Sus In jos
TonyGFR




Numarul mesajelor : 1198
Varsta : 27
Localizare : Breaza
Reputatie : 6318
Data de inscriere : 24/10/2010

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 09:49

bobi a scris:
Pe tronsonul Ploiesti Vest/Sud -Brasov trenurile de rang superior ar trebuie sa opreasca dupa cum urmeaza;
-IC ,ICR,ICEN: Sinaia,Busteni,Predeal
-IR: Campina,Sinaia,Busteni,Azuga,Predeal
-RE: Floresti PH,, Campina,Breaza,Comarnic,Sinaia,Busteni,Azuga,Predeal.

Pe tronsonul Constanta -Mangalia ,trenurile de rang superior ar trebui sa opreasca doar in Eforie Nord si SUD,Costinesti tabara,Neptun (fara Agigea si alte satucuri!!!).

Cu cele la IC sunt de acord, la IR unele merg oprite si in Comarnic. De ce sa urce toti tiganii fara bilet in Campina si in Comarnic sa nu poata sa urce nimeni?
(Atentie la unele opriri ale IR-urilor in hm-uri care sunt pentru schimbul personalului de miscare!!!)
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 09:59

Nu stiu daca a mai postat cineva la alt topic.

Din 15.09 se modifica mersul la unele IR de pe M800 Buc.Nord-Constanta si retur adica se reduc timpi marindu-se viteza si se pastreaza in circulatie si trenurile de 160 km/h.

Iata timpi de azi si timpi din 15.09 la trenurile care vor ramane in circulatie :

tren --> 24.08 ---> 15.09

1822......2h45.........2h29
1987......1h58.........1h58
1583......2h41.........2h16
1585......2h37.........2h16
1989......1h58.........1h58
1587......2h41.........2h16
1589......2h40.........2h16

retur

1580......2h39.........2h20
1582......2h41.........2h17
1986......2h............2h
1584.....................2h17
1586......2h41.........2h18
1988......2h............2h
1821......2h41.........2h31

Pentru mai multe informatii consultati www.infofer.ro.

La Ploiesti Vest au aparut deja afise in care se anunta ca incepand cu 15.09 anumite trenuri de pe Buc-CT si retur vor circula dupa un program modificat.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2940
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8307
Data de inscriere : 24/05/2010

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 10:13

Fain noul mers. Daca tot suntem la tema, Isterul are multi calatori straini special ptr Sinaia si Busteni francezi, englezi si italieni.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Cats_zpsc4hgwatz

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Cats11
Sus In jos
dandel

dandel


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5329
Data de inscriere : 28/10/2010

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 21:08

DUAL a scris:
Dandel nu intelegi .. trenul asta 473 nu a fost introdus pentru Bucuresti valea Prahovei..
Acest tren este Bucuresti-Budapesta.. fapt care l-am vazut de atatia ani in circulatie .. Acest tren era perfect la distanta lunga,si inainte oprea doar la Deva ... acum ceva vreme acest tren facea foarte putin era plin de calatorii de Budapesta.. De-a lungul timpului a fost porcit maxim cu opriri prin toate haltele, si-au inceput sa dispara calatorii de la clasa, au ramas doar cei care merg cu WLAB si AcBc ..
Ma bucur ca l-au facut IR, acum poate sa opreasca in toate haltele, caci oricum pretul IC este ridicol de mare in conditiile in care opreste absolut peste tot.
Dacia isi ia grosul din Ardeal iar Isterul isi ia grosul din Sighisoara,Brasov si Bucuresti.. pentru Budapesta.
Busteniul nu genereaza vara trafic .. Iarna genereaza trafic, datorita partiei .. Dar daca e sa o luam asa, acelasi trafic il genereaza si Azuga si Sinaia .. poate Sinaia mai mult ca e un oras istoric,spre deosebire de Busteni si Azuga.
Asa ca Busteniu e aproximativ la fel ca Costinesti.. exceptand ca ca vara este situat pe o magistrala importanta si are mai multe legaturi de Costinesti..

Nu as vrea sa intru intr-o polemica cu tine insa, tocmai ca in ultimul meu comentariu am spus ca acest tren NU este DOAR pentru turistii bucuresteni.
In rest subscriu la cele comentate de ceilalti colegi de forum care vad lucrurile exact asa cum sunt ele, fara niciun fel de aversiune sau inversunare.
Sus In jos
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4590
Data de inscriere : 13/09/2012

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: M900 magistrala vraiste   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 21:45

Katalyn a scris:
Nu stiu daca a mai postat cineva la alt topic.

Din 15.09 se modifica mersul la unele IR de pe M800 Buc.Nord-Constanta si retur adica se reduc timpi marindu-se viteza si se pastreaza in circulatie si trenurile de 160 km/h.

Iata timpi de azi si timpi din 15.09 la trenurile care vor ramane in circulatie :

tren --> 24.08 ---> 15.09

1822......2h45.........2h29
1987......1h58.........1h58
1583......2h41.........2h16
1585......2h37.........2h16
1989......1h58.........1h58
1587......2h41.........2h16
1589......2h40.........2h16


retur

1580......2h39.........2h20
1582......2h41.........2h17
1986......2h............2h
1584.....................2h17
1586......2h41.........2h18
1988......2h............2h
1821......2h41.........2h31

Pentru mai multe informatii consultati www.infofer.ro.

La Ploiesti Vest au aparut deja afise in care se anunta ca incepand cu 15.09 anumite trenuri de pe Buc-CT si retur vor circula dupa un program modificat.

Vreau si pe M900: Bucuresti- Timisoara sa fie redus timpul considerabil macar pentru ttrenurile internationale, e batjocoritor sa faci 530 km in peste 8 ore. In afara de segmentul Balota niciun alt sector nu are scuza pentru timpii atat de mari. Deci diferenta neta intre opriririle trenurilor internationale si celelalte si mers cadentat. Nu e mare scofala sa ai acelasi timp de mers pe M9800 comparabil cu situatia de dinainte de 1989 astfel ca 1 mld de euro nu are sens pentru reducerea timpilor cu o jumatate de ora si diferenta de cateva minutele fata de trecut. Ar fi frumos un Ovidius in regim de intercity pe M800 si M900. Propun ca in urmatoarele luni cativa moderatori sa faca o selectie a propunerilor noastre pertinente pentru fiecare magistrala si sa le prezinte printr un email conducerii Cfr Calatori pentru luarea in calcul a unor in organizarea noului mers de calatori. Haideti sa incercam asta si sa facem o propunere serioasa in timp util ca grup de pasionati si a unora chiar avizati in domeniu !
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitimeDum 24 Aug 2014, 22:06

Nu e nicio reducere fizică a timpilor, e doar scoaterea unor minute suplimentare băgate acolo suplimentar pentru a acoperi posibilele întârzieri produse de caniculă şi furturi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014   Mersul trenurilor 2013-2014 - Pagina 38 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2013-2014
Sus 
Pagina 38 din 49Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 43 ... 49  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
» Mersul trenurilor 2013-2014 Interregional Călători
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: