|
| M100 Sectii secundare | |
|
+8Cris_Cr denismario.ruxanda Dionis dan tm gabrielcr Dr2005 andreiutzu ldh80 12 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Lun 19 Feb 2024, 22:12 | |
| In imaginile Google Maps- Street View, la pasajul cu strada Caracal, se observa si semnalul mecanic (semaforul) de intrare! |
| | | TrainspottingTârgu-Jiu
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 15 Localizare : Targu jiu Reputatie : 492 Data de inscriere : 09/09/2023
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Mar 20 Feb 2024, 12:46 | |
| - ldh80 a scris:
- In imaginile Google Maps- Street View, la pasajul cu strada Caracal, se observa si semnalul mecanic (semaforul) de intrare!
Da probabil, nu am mers pana la pasaj . |
| | | cristi_tgv
Numarul mesajelor : 210 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4274 Data de inscriere : 07/10/2013
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Mier 21 Feb 2024, 01:26 | |
| cum se numeste halta aia de merge la termo? pleaca din cernele si merge la termo 2 in bariera valcii, pe str aleea 1 simnic este o HM cu 4 linii de marfa, sa fie halta valea sarpelui?
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Mier 21 Feb 2024, 08:09 | |
| Ce denumiri de străzi sînt astea? aleea 1 Simnic, Aleea 2 Simnic.
Acolo pare a fi statia tehnică a CET-ului. |
| | | cristi_tgv
Numarul mesajelor : 210 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4274 Data de inscriere : 07/10/2013
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 22 Feb 2024, 01:12 | |
| intraba fostii primari ai craiovei de ce se numesc strazile alea asa, sunt strazi cu denumiri mult mai ciudate in romania ideea e ca acolo e o halta de miscare cu 4 linii, linia aia clar apartine CEO, complexului energetic oltenia, ei sunt cu carbunele spre termo 2 desi termo 2 craiova a fost scos din CEO acu cativa ani la fel si la turceni CEO are locomotivele si vagoanele lor, la Rogojelu ( Rovinari ) nu e nevoie de linie desi exista, insa e neutilizata de decenii |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 22 Feb 2024, 08:38 | |
| lasă că nu primarul a adat numele de străzi. E adevărat că sînt si mai ciudate. La Năvodari am vazut strada T1, T2, D3,D4, M5.
La noi străzile sînt numerotate cu cifre romane dar oamenii în general le pronunță ca litere. |
| | | TrainspottingTârgu-Jiu
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 15 Localizare : Targu jiu Reputatie : 492 Data de inscriere : 09/09/2023
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 22 Feb 2024, 09:12 | |
| Informațiile sunt preluate de pe site-ul Afer din 2020. |
| | | TrainspottingTârgu-Jiu
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 15 Localizare : Targu jiu Reputatie : 492 Data de inscriere : 09/09/2023
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 22 Feb 2024, 09:32 | |
| - cristi_tgv a scris:
- intraba fostii primari ai craiovei de ce se numesc strazile alea asa, sunt strazi cu denumiri mult mai ciudate in romania
ideea e ca acolo e o halta de miscare cu 4 linii, linia aia clar apartine CEO, complexului energetic oltenia, ei sunt cu carbunele spre termo 2 desi termo 2 craiova a fost scos din CEO acu cativa ani la fel si la turceni CEO are locomotivele si vagoanele lor, la Rogojelu ( Rovinari ) nu e nevoie de linie desi exista, insa e neutilizata de decenii La rogojelu nu se mai circula de mult timp pe linia respectiva probabil din cauza restrângerii activități în cariera Tismana . |
| | | TrainspottingTârgu-Jiu
Numarul mesajelor : 51 Varsta : 15 Localizare : Targu jiu Reputatie : 492 Data de inscriere : 09/09/2023
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Joi 22 Feb 2024, 09:42 | |
| |
| | | andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5117 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Vin 23 Feb 2024, 12:47 | |
| - ldh80 a scris:
- Cu placere!
Si o intrebare legata de aceasta linie.
Dupa podul peste zona lacului Valea Fetii si pana la Ram. Jiu (de unde linia se racordeaza cu actuala linie Craiova- Calafat), se pot observa stalpi de electrificare!
Dar, ciudat lucru, acesti stalpi de electrificare se observa NUMAI in aceea zona, si nu pe intreaga linie dintre vechea statie Jiu si Ram. Jiu!
Daca in 1990 aceasta linie era electrificata, logic ar trebui ca intreaga linie Vechea gara Jiu- Ram. Jiu, dar si portiunea dintre Ram. Jiu- Noua Gara Jiu- Craiova de pe linia Craiova- Calafat, sa fi fost electrificata atunci!
Logica electrificarii acestor linii ar fi fost trimiterea locomotivelor electrice si a ramelor electrice produse de Eectroputere pe reteaua CFR electrificata. In zona unde se vad stalpii pentru catenara era cale ferata electrificata ce apartinea CCSIT actualul ICMET pentru testarea unui vehicul electric denumit ROM-U-LIN. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Vin 23 Feb 2024, 13:55 | |
| Nu avea Electroputere o linie de testare a locomotivelor, scurta? |
| | | andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5117 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare Vin 23 Feb 2024, 22:22 | |
| Langa fabrica exista o linie electrificată unde mașinile erau puse sub tensiune,unde este făcut reportajul este pe traseul vechi al liniei Craiova - Calafat. Rom u lim,căci asta e denumirea corecta,trebuia să înlocuiască tramvaiele însă din cauza costurilor ridicate pe care le presupunea respectiva tehnologie proiectul a fost inchis. In anii 70 daca nu mă înșel uzina Electroputere Craiova de care aparținea CCSIT actualul ICMET Craiova împreună cu Institutul Politehnic din Timișoara au dezvoltat un autobuz cu propulsie electromagnetica care cred că se numea magnibus și din câte am văzut exista un reportaj cu vehiculul respectiv. Menționez că proiectul Rom u lim a fost dezvoltat și a intrat în teste in anii 80, in anul 1983 Ministerul Transporturilor cedează locația unde se afla stâlpii de catenara și clădirea substației către CCSIT Craiova,din păcate debandada din anii de după revoluție a dus la distrugerea infrastructurii din zona respectiva orașului. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| | | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M100 Sectii secundare | |
| |
| | | | M100 Sectii secundare | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |